Badmike je napisal/-a:Bom si kat o temo sposodil. Kaj pa če ti luči pomežikajo med samo vožnjo?recimo se pelaš pa na vsake cca 1 min pomežikne za sek.
Scorp84 je napisal/-a:Te podobne težave so vidne tudi na opel zafira 2.0 tdi, odkar je nov avto se ob prestavljanju prestave luči utripnejo. Ob menjavi akumulatorja se stanje mal izboljša, ampak se pojavi, ko akumulator izgubi moč. Ampak to se pojavi samo ko je hladen motor. Pa alternator pri 300.000 tisoč km še vedno dela in normalno fila, pa nikol obnovljen. Torej ne gre za nobeno napako.
Sam si razlagam takole, da dizel enostavno več porabi elektrike in pol na silo fila nazaj akumulator. In ko se le ta nafila, luči nehajo utripati pri prestavljanju ali spuščanju gasa. To pa se nam dogaja samo prvih 5min, pol je pa ok.
sebaveh je napisal/-a:Prej bi tudi jaz rekel da je nekaj na napeljavi. Verjetno kje kakšen zapocan ali rahlo oksidiran stik, sploh kakšna masa, in debelejši kabli med akumulatorjem, zaganjalnikom, alternatorjem, glavna omarica varovalk in seveda - kontaktni vložek ključavnice.
Poleg tega pri današnjih avtih neverjetno šparajo pri debelini kablov. Na papirju izračuni sicer še ustrezajo, ampak ko želiš še kaj več, ali pa ko začne avto trošiti malo več elektrike kot prvo leto zaradi obrabe določenih sklopov, se pa začne veselica...
Lisko pa je mislil na "iztrošen regulator" zato, ker sta največkrat regulator in krtačke v skupnem ohišju in je treba menjati komplet.
Po forumu brska: Majestic-12 [Bot] in 48 gostov