Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
pados
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: So okt 21, 2006 6:48 pm

mežikanje luči

Napisal/-a pados Ne okt 24, 2010 6:07 pm

Pozdravljeni, ali kdo ve zakaj mi Megan 1.5 dci, ko je v prostem teku (obrati okrog 700)luči ne svetijo kot bi morale ampak "drhtijo" :?
Kaj naredit? Hvala za odgovor in mnenja.
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Ne okt 24, 2010 6:13 pm

a ko dodaš mal gasa pa normalno posvetijo?
 
pados
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: So okt 21, 2006 6:48 pm

Napisal/-a pados Ne okt 24, 2010 6:22 pm

Ja, če gre obratomer na cca 900-1000obratov sveti normalno.
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1345
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Ne okt 24, 2010 6:41 pm

akumolator, slabo napajanje alternatorja
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 Ne okt 24, 2010 7:04 pm

xsara je napisal/-a:akumolator, slabo napajanje alternatorja


Se strinjam. Imel enake probleme na astri g. Zdej dela. ;)

lp
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Ne okt 24, 2010 8:12 pm

Meni je na meganeju tudi tako delalo, ampak je izginilo samo. Morda kak teden je trajalo.
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Ne okt 24, 2010 10:07 pm

težave imaš z alternatorju,pelji ga k avtoelektričajo pa bo preveril kaj te zajebava
 
Uporabniški avatar
Badmike
Novinec
 
Prispevkov: 459
Pridružen: To jan 30, 2007 7:59 pm
Kraj: Tu pa tam

Napisal/-a Badmike Po okt 25, 2010 5:29 am

Bom si kat o temo sposodil. Kaj pa če ti luči pomežikajo med samo vožnjo?recimo se pelaš pa na vsake cca 1 min pomežikne za sek.
Make my day
 
Skorpjon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 85
Pridružen: Če jan 12, 2006 9:08 pm

Napisal/-a Skorpjon Po okt 25, 2010 8:25 am

Mam podoben problem na ford fokusu ampak samo dokler se avto ne segreje potem je pa vredu.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po okt 25, 2010 8:08 pm

Badmike je napisal/-a:Bom si kat o temo sposodil. Kaj pa če ti luči pomežikajo med samo vožnjo?recimo se pelaš pa na vsake cca 1 min pomežikne za sek.


V obeh primerih gre za napako na alternatorju. Ali slabe krtačke, iztrošen regler ali navitje ali celo diode.

Popolnoma enak problem je bil na merđotu....luči so mežikale med vožnjo ampak komaj opazno....kr na lepem pa so se začele prižigat lučke: ASR, ABS, BAS,ESP....in na koncu je avto ob pritisku na zavoru ugasnil. Aku totalno prazen. Vzrok: skurjeno navitje v alternatorju.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Po okt 25, 2010 9:10 pm

Te podobne težave so vidne tudi na opel zafira 2.0 tdi, odkar je nov avto se ob prestavljanju prestave luči utripnejo. Ob menjavi akumulatorja se stanje mal izboljša, ampak se pojavi, ko akumulator izgubi moč. Ampak to se pojavi samo ko je hladen motor. Pa alternator pri 300.000 tisoč km še vedno dela in normalno fila, pa nikol obnovljen. Torej ne gre za nobeno napako.
Sam si razlagam takole, da dizel enostavno več porabi elektrike in pol na silo fila nazaj akumulator. In ko se le ta nafila, luči nehajo utripati pri prestavljanju ali spuščanju gasa. To pa se nam dogaja samo prvih 5min, pol je pa ok.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po okt 25, 2010 10:20 pm

Scorp84 je napisal/-a:Te podobne težave so vidne tudi na opel zafira 2.0 tdi, odkar je nov avto se ob prestavljanju prestave luči utripnejo. Ob menjavi akumulatorja se stanje mal izboljša, ampak se pojavi, ko akumulator izgubi moč. Ampak to se pojavi samo ko je hladen motor. Pa alternator pri 300.000 tisoč km še vedno dela in normalno fila, pa nikol obnovljen. Torej ne gre za nobeno napako.
Sam si razlagam takole, da dizel enostavno več porabi elektrike in pol na silo fila nazaj akumulator. In ko se le ta nafila, luči nehajo utripati pri prestavljanju ali spuščanju gasa. To pa se nam dogaja samo prvih 5min, pol je pa ok.


Blo bi zanimivo videt rezultate merjenja alternatorja.....alternator mora v prostem teku dat od sebe 14.4V .S prižganimi lučmi pa ne sme past pod 13.7V . Vse kar je manj je alarmantno.

Aja btw luči so na merkli utripale več kot 30 tisoč km....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Po okt 25, 2010 10:25 pm

To mi ne deluje niti malo logično kar si napisal :huh: "Dizel porabi preveč elektrike in potem na silo polni nazaj". Razumem kaj hočeš povedati, ampak vseeno mi to ne pije vode.

Kako ste pa preverili in testirali alternator, če sploh? Ker pri takšni kilometrini (in če je avto star vsaj kakih 7 let), bi bil že čas da nekdo pošteno pregleda krtačke in drsne obroče na osi rotorja.
Ker pa omenjaš da se to dogaja samo prvih 5 minut, pa bi kot prvo preveril še jermen.

Badmike, se tebi to dogaja tudi takrat ko izklopiš klimo? Zna biti da jermen rahlo popusti zaradi sunka kompresorja, če sta oba na istem jermenu.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Po okt 25, 2010 11:05 pm

Mal čudno sem povedal. Tudi jaz sem iskal vse mogoče vzroke in nisem našel zakaj je tko. Sej pravim od prvega dne je avto to začel delat. Kakega večjega porabnika nebi znal najt na avto. Edino če nima kake grelce skrite in ogreva motor. :)
Avto že z zagonom požre veliko elektrike, sploh pri dizlu. Pri tem verjetno takojšnje filanje alternatorja. Ali pa je nekje konstrukcijska napaka v napeljavi, da prihaja do tega utripanja. Dizel dosti hitreje izgublja obrate pri prestavljanju, kot pri bencinarju. Verjetno tukaj prihaja do utripanja, ker alternator izgubi polnjenje, akumulator se pa prepočasi odzove, ker se fila. Druge razlage ne znam razložiti.
Avto ima drugače dost velike porabnike kot je postaja itd... zaradi službe. Ampak če imamo luči prižgane, v prostem teku fila 14,4. Če pa so vsi porabniki prižgani ne pade pod 13,8. Če pa se obrati dvignejo, je vse normalno. Merjeno doma z mojim inštrumetnom, pri dveh električarjih je bil, nikjer ni napake.
Je pa tudi res da je starter tudi čez 300 tisoč km, pa vsak dan se užiga najmanj 20-30x ima ziher hudo načete krtačke, kjer več toka pobere. Ampak še vedno zavrti iz prve. In posledično zaradi tega bolj prazen akumulator, ampak zakaj od začetko to počne mi še ni nič jasno.
 
punto05
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: To jul 10, 2007 4:40 pm

Napisal/-a punto05 To okt 26, 2010 8:20 am

Off topic

@ Lisko

Kako pa je lahko regler iztrošen ?
Glede na to, da si krtačke posebej omenil ...

Sorry, ampak moral sem vprašat.

@ Scorp84
Logika in elektrika ti ravno ne ležita.


On topic :

Preveriti je potrebno :
- accu
- alternator komplet
- ključavnico vžiga
- stike releja za 'kontakt'
- stike releja za luči
- stike konektorjev luči
- stike varovalk
- mase na šasijo in
- mase luči.


LP
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh To okt 26, 2010 8:36 am

Prej bi tudi jaz rekel da je nekaj na napeljavi. Verjetno kje kakšen zapocan ali rahlo oksidiran stik, sploh kakšna masa, in debelejši kabli med akumulatorjem, zaganjalnikom, alternatorjem, glavna omarica varovalk in seveda - kontaktni vložek ključavnice.
Poleg tega pri današnjih avtih neverjetno šparajo pri debelini kablov. Na papirju izračuni sicer še ustrezajo, ampak ko želiš še kaj več, ali pa ko začne avto trošiti malo več elektrike kot prvo leto zaradi obrabe določenih sklopov, se pa začne veselica...

Lisko pa je mislil na "iztrošen regulator" zato, ker sta največkrat regulator in krtačke v skupnem ohišju in je treba menjati komplet.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To okt 26, 2010 4:06 pm

sebaveh je napisal/-a:Prej bi tudi jaz rekel da je nekaj na napeljavi. Verjetno kje kakšen zapocan ali rahlo oksidiran stik, sploh kakšna masa, in debelejši kabli med akumulatorjem, zaganjalnikom, alternatorjem, glavna omarica varovalk in seveda - kontaktni vložek ključavnice.
Poleg tega pri današnjih avtih neverjetno šparajo pri debelini kablov. Na papirju izračuni sicer še ustrezajo, ampak ko želiš še kaj več, ali pa ko začne avto trošiti malo več elektrike kot prvo leto zaradi obrabe določenih sklopov, se pa začne veselica...

Lisko pa je mislil na "iztrošen regulator" zato, ker sta največkrat regulator in krtačke v skupnem ohišju in je treba menjati komplet.

Točno....z malo iznajdljivosti pa lahk menjaš tud sam krtačke.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
sare
Novinec
 
Prispevkov: 105
Pridružen: Ne apr 13, 2008 10:11 am

Napisal/-a sare Sr okt 27, 2010 6:50 pm

hin akumolator-zamenjaj, prej preveri alternator.
 
dolenc31
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe okt 06, 2017 1:59 pm

Re: mežikanje luči

Napisal/-a dolenc31 Sr feb 28, 2018 7:37 am

Bom kar tole temo izkoristu...

Nekaj dni se lastim P3008, 1.6hdi, L2012.
Včeraj zvečer sem opazil, da mi ob prestavljanju (kot padejo obrati) utripnejo luči, ko pa pohodim na plin luči bolj zasvetijo.
Prav tako se odziva ventilacija v kabini. Ko dam gas ventilacijo kar slišiš, kako ventilator močneje deluje.
Vsi ti simptomi izginejo po nekaj minutni vožnji, ko se temperatura motorja začne dvigovati.

So pa res zadnje 3 dni temperature stalno pod -10. Akumulator je očitno dober, saj je danes zjutraj pri -20 vžgal kot za šalo.

Sklepam, da temperature ne bi smele vplivati na moje simptome, tako da sumim alternator oziroma z njim povezane sklope.

Danes bom še sam preveril voltažo polnjenja, ko bo motor mrzel in nato še ogretega. Pred tem še stanje klem na akku.

Za kakšen nasvet se močno priporočam ;)
hvala
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4342
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: mežikanje luči

Napisal/-a Firediver Sr feb 28, 2018 7:56 am

Priklopi voltmeter na vžigalnik v kabini in z enim očesom (gledanje na voltmeter med vožnjo še ni prepovedano :) spremljaj nihanje napetosti med vožnjo. Če zelo niha, je nekaj z regulatorjem pri alternatorju narobe.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Majestic-12 [Bot] in 48 gostov