Stran 1 od 1

brušenje-ravnanje diskov kje v Mb?

Objavljeno: To okt 26, 2010 9:47 am
Napisal/-a valvoline
Ali je kaksen vulkanizer ali mehanik v Mb da ma stroj za ravnanje diskov kr na avtu gor brez da bi jih dol pobiral ? Hvala vnaprej za info.

Objavljeno: To okt 26, 2010 11:29 am
Napisal/-a bruki
Za struženje na vozilu ne vem.....za struženje na klasičen način pa ni problema.

lp

Objavljeno: To okt 26, 2010 12:06 pm
Napisal/-a joztom
Glede na relativno nizko ceno in omejitve na minimalno debelino, se diskov praviloma ne struži, ampak menja. Izjemoma se nove preverja, če so res ravni na stružnici. Obstoja samo nekakšen konični rezalnik robov, ki zažrt rob pred zadnjo menjavo malo poreže in ublaži. Vsakič tudi z ostrim delom kladiva obtolčeš nestabilne dele na robu, cca 1mm se ponavadi odvaja in to je to. Za snemanje diskov in montažo nazaj je potrebna brezhibna čistoča naležne površine pesta in diska za zares gladek tek, smet na sredini povzroči opletanje na robu. To je tako kot bi pri vulkanizerju feltne in vijake v pesek metal, pa s kepo blata centriral itd. Več ti zna itak Fan povedati.

Objavljeno: To okt 26, 2010 1:43 pm
Napisal/-a gti85kw
tudi jaz sem drejal.na golfu 4...pa ti ne priporocam...v dveh mescih sem moral zamenjat...nove

Objavljeno: To okt 26, 2010 1:47 pm
Napisal/-a jay
za kak avto pa gre? Aftermarket diske dobiš že za 50eur...
za struženje pa boš hitro odštel 20eur.

Objavljeno: To okt 26, 2010 2:00 pm
Napisal/-a maliBobi
joztom je napisal/-a:Glede na relativno nizko ceno in omejitve na minimalno debelino, se diskov praviloma ne struži, ampak menja. Izjemoma se nove preverja, če so res ravni na stružnici. Obstoja samo nekakšen konični rezalnik robov, ki zažrt rob pred zadnjo menjavo malo poreže in ublaži. Vsakič tudi z ostrim delom kladiva obtolčeš nestabilne dele na robu, cca 1mm se ponavadi odvaja in to je to. Za snemanje diskov in montažo nazaj je potrebna brezhibna čistoča naležne površine pesta in diska za zares gladek tek, smet na sredini povzroči opletanje na robu. To je tako kot bi pri vulkanizerju feltne in vijake v pesek metal, pa s kepo blata centriral itd. Več ti zna itak Fan povedati.


Čisto hipotetično....
....se disk zvije, ko, če ga nepravilno montiramo in postane zvit-neuporaben? Recimo, da ni bila naležna površina pravilno sčiščena in ni tekel povsem ravno?

Objavljeno: To okt 26, 2010 2:42 pm
Napisal/-a joztom
Enobatna čeljust je mobilna in pleše po vodilu levo-desno. Dvobatna čeljust po moje se oba bata sinhrono gibljeta, ta sistem raje nagaja.

Objavljeno: Sr okt 27, 2010 6:42 pm
Napisal/-a valvoline
Obstaja stroj ki direkt kar gor na avtu zbrusi diske v nulo. Sicer pa smo zadevo ze resil,disk smo dul pobral in ga je prjatu dal enemu kolegu pa ga je zbrusil v nulo,zaenkrat nic ne trese. Sicer pa ja,kupis za ene 50-60e nove diske vendar so vcasih poceni kopije slabse kot tisti k so gor na avtu,pa se ploscice tut mors menjat pa hitro nanese ene 100e vse skupaj.Avto pa je golf4.

Se eno vprasanje,ali pase starter z golfa 3jko 1.9d ali 2jko 1.6d na 4kico 1.9sdi.
Zdj k je zjutraj mrzlo mal nagaja,sicer avto vzge k sus vendar ni to to.
Sam mam 3jko 1.9d starter gor od golfa 2jko 1.6d ker so boljši.4kico je zdle kupu foter pa je servisiramo in pripravljamo za zimo :)

Objavljeno: Sr okt 27, 2010 6:49 pm
Napisal/-a pskoda
Moje iskušnje. Na našem konbiju so se zvili diski, začelo trest volan pri zaviranju. Dali smo diske podrejat nato je bilo ok, čez približno 2 meseca isto sranje. Kupit smo šli nove diske in ploščice in od takrat ni bilo več problemov.

Objavljeno: Sr okt 27, 2010 6:59 pm
Napisal/-a valvoline
pskoda je napisal/-a:Moje iskušnje. Na našem konbiju so se zvili diski, začelo trest volan pri zaviranju. Dali smo diske podrejat nato je bilo ok, čez približno 2 meseca isto sranje. Kupit smo šli nove diske in ploščice in od takrat ni bilo več problemov.

Heh,bomo vidl,zaenkrat je super,ce bo spet sranje zamenjamo vse skp pa bo mir.
:D

Objavljeno: Sr okt 27, 2010 7:02 pm
Napisal/-a stud3ntt
Kupi nove diske in ploščice. Edino tako boš rešil problem na daljši rok. Če delaš zase naredi kot je treba. Zavore morajo bot kot je treba.
Naredi pa kakor želiš. Ni vse v denarju, življenja si ne moreš kupit.

Objavljeno: Sr okt 27, 2010 8:39 pm
Napisal/-a J`Mavr0
Struženje diskov na avtomobilov ter merjenje z el.napravo ti uredi kvalitetno
AVTO-STORITVE SAŠA JAKOPIN S.P.
MARIBORSKA CESTA 37
2327 Rače

lp;

P.S
Mam diske od porsheja pa čeljusti nove, če te zanima ZS o merah