Stran 1 od 1

Dolg vžig pri hladnem motorju Golf V DSG 2.0 TDI

Objavljeno: To okt 26, 2010 11:14 pm
Napisal/-a dusan25
Imam Golfa V DSG 2.0 tdi. letnik 2004 prevoženih 91700 km in imam probleme z hladnim vžigom. Ful dolg časa morm vergalt k je mrzel. Sm bil že na pooblaščenem servisu, in so ugotovl da nafta zgubi pritisk. Zamenal so mi eno ogrevalno svečo, use gume pr šobah, pol pa še akumulator, čeprov akumulator po moje nima veze. Pol so dal pa še 2 neporvatna ventila pr pumpi za nafto. Problem je da nafta zgubi pritisk. Vžiga pa še zmeri ful dolg časa k je mrzel.Topel pa vžge brez problema. Kaj naj nardim? Ma kdo podobne probleme?

edit mod:

prosim te,da svoje težave z golfom napišeš v eni sami temi,kot odpreti dve objavi naenkrat.

Objavljeno: Sr okt 27, 2010 7:45 am
Napisal/-a adis
ste pogledali pumpo, morda se tam izgubi pritisk?

Objavljeno: Sr okt 27, 2010 12:34 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Sicer mi je malo čudno, da so menjali samo eno svečko ( ponavadi se menja vse ). V koliko imate možnost, priklopite vozilo na tester, ter preverite DCE ( Diesel Control Electronik ), po potrebi ga preprogramirajte. Te težave že vrsto let uspešno odpravljajo pri Avtoelektroniki.

Lep pozdrav

vžig

Objavljeno: Sr okt 27, 2010 12:41 pm
Napisal/-a dusan25
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Sicer mi je malo čudno, da so menjali samo eno svečko ( ponavadi se menja vse ). V koliko imate možnost, priklopite vozilo na tester, ter preverite DCE ( Diesel Control Electronik ), po potrebi ga preprogramirajte. Te težave že vrsto let uspešno odpravljajo pri Avtoelektroniki.

Lep pozdrav


eno svečo je javljal računalnik da je napaka..zagto so zamenjali samo eno. zakaj bi še druge če so v redu? Sej sm mel že tko dost stroškov :(

Objavljeno: Sr okt 27, 2010 12:52 pm
Napisal/-a SašoP
Vidm da ns je kr dost k mamo isti problem, trenutno debata poteka tle http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=80184 mogoče ti bo kej pomagal.

Re: Dolg vžig pri hladnem motorju Golf V DSG 2.0 TDI

Objavljeno: Po mar 19, 2012 12:46 pm
Napisal/-a tejkojazbec
Pozdravljeni!

Na forumu sem opazil, da ste imeli enake težave z hladnim vžigom na golfu kot jaz. A ste zadevo uspešno rešili in prosim če mi sporočite kaj je bil vzrok težave. Tudi jaz se vozim od servisa do servisa pa mi nikakor ne odpravijo te težave....!!!
Za odgovor se vam najlepše zahvaljujem!

Lep pozdrav!

Re: Dolg vžig pri hladnem motorju Golf V DSG 2.0 TDI

Objavljeno: Po mar 19, 2012 4:38 pm
Napisal/-a dusan25
tejkojazbec je napisal/-a:Pozdravljeni!

Na forumu sem opazil, da ste imeli enake težave z hladnim vžigom na golfu kot jaz. A ste zadevo uspešno rešili in prosim če mi sporočite kaj je bil vzrok težave. Tudi jaz se vozim od servisa do servisa pa mi nikakor ne odpravijo te težave....!!!
Za odgovor se vam najlepše zahvaljujem!

Lep pozdrav!


hm ne...pač to so prvi tdi motorji...tako da mi tut na servisu niso uspešno zrihtal avta..tko da mi še vedno težko vžiga...

Lep pozdrav!

Re: Dolg vžig pri hladnem motorju Golf V DSG 2.0 TDI

Objavljeno: Po mar 19, 2012 7:30 pm
Napisal/-a rogi2
Meni je isto delal,sicer hdi ,
isti simptomi kot pri tebi .Pritisk goriva pa je padel zaradi predrgnjene cevi za gorivo in to na plastični sponki,ki drži cev na motorju.
Puščalo je pa samo toliko,da je bila cev na otip malo mastna,vendar dovolj da je tlak padel.Pelji k mehaniku in dobro preglej napeljavo.
LP

Re: Dolg vžig pri hladnem motorju Golf V DSG 2.0 TDI

Objavljeno: To mar 20, 2012 7:49 am
Napisal/-a Sasqa
Pozdravljeni

Vidim, da imate isto težavo, kot sem jo imel jaz pred časom. Osebno sumim, da gre za podoben problem, kot se je zgodil pri mojem 2.0 TDI-ju. Na vašem mestu, bi preveril O-ringe okrog šob. Slednji so bili ravno problem pri meni. Problem je v tem, da s časom otrdijo, k staranju pa še dodatno pripomorejo razni dodatki (žveplo ipd.) ter miksi z biodizlom, v naši 'super' nafti - povzemam razlago pooblaščenca. Ko je topel vžiga zato, ker se materiali začnejo raztezati, se pravi, da O-tesnilka začne opravljati svojo funkcijo. Ko avto stoji, in se ohlaja, se materiali krčijo, tukaj bi morala nastopiti tesnilka, ki pa zaradi otrdelosti in dotrajanosti ne opravlja svojega dela, in ne tesni. Posledica je, da pade pritisk med tandem pumpo in šobami, ter spronica mimo. Od tod problem pri hladnem vžigu. Če pa so tesnilke ok, pa je lahko vzrok tudi na tandem pumpi.

Moj primer hladnega vžiga (ko je nagajal - problem v o-tesnilkah): http://www.youtube.com/watch?v=jVcQqlln_Rg
Drug primer hladnega vžiga (problem v tandem pumpi): http://www.youtube.com/watch?v=hqLmkRYK5Jg

Tudi meni so pred odpravo težave na drugih pooblaščencih menjavali vse po vrsti, od grelnih svečk, čistilca nafte, nepovratnih ventilov, črpalke v tanku, celotne naftne napeljave (cevi) + da so mi nekateri hoteli kar zamenjati vse 4 šobe :) Z minimalnimi stroški pa so zadevo sanirali na Avto Jarc (g. Žuman) je seznanjen s tem problemom - ga je rešil tudi meni.

Ko se bodo preverjale te stvari, bi bilo pametno preveriti še število obratov zaganjača, kajti začetni letniki 2.0TDI-jev (od 2004 do 2005) so imeli probleme tudi s tem, da pri premalem številu obratov ne zažene - rešitev je preprogramiranje (kot je že eden predhodnik omenil).

Upam, da vam kaj pomaga...
Lp
Saša

Re: Dolg vžig pri hladnem motorju Golf V DSG 2.0 TDI

Objavljeno: To mar 20, 2012 8:57 am
Napisal/-a dusan25
Sasqa je napisal/-a:Pozdravljeni

Vidim, da imate isto težavo, kot sem jo imel jaz pred časom. Osebno sumim, da gre za podoben problem, kot se je zgodil pri mojem 2.0 TDI-ju. Na vašem mestu, bi preveril O-ringe okrog šob. Slednji so bili ravno problem pri meni. Problem je v tem, da s časom otrdijo, k staranju pa še dodatno pripomorejo razni dodatki (žveplo ipd.) ter miksi z biodizlom, v naši 'super' nafti - povzemam razlago pooblaščenca. Ko je topel vžiga zato, ker se materiali začnejo raztezati, se pravi, da O-tesnilka začne opravljati svojo funkcijo. Ko avto stoji, in se ohlaja, se materiali krčijo, tukaj bi morala nastopiti tesnilka, ki pa zaradi otrdelosti in dotrajanosti ne opravlja svojega dela, in ne tesni. Posledica je, da pade pritisk med tandem pumpo in šobami, ter spronica mimo. Od tod problem pri hladnem vžigu. Če pa so tesnilke ok, pa je lahko vzrok tudi na tandem pumpi.

Moj primer hladnega vžiga (ko je nagajal - problem v o-tesnilkah): http://www.youtube.com/watch?v=jVcQqlln_Rg
Drug primer hladnega vžiga (problem v tandem pumpi): http://www.youtube.com/watch?v=hqLmkRYK5Jg

Tudi meni so pred odpravo težave na drugih pooblaščencih menjavali vse po vrsti, od grelnih svečk, čistilca nafte, nepovratnih ventilov, črpalke v tanku, celotne naftne napeljave (cevi) + da so mi nekateri hoteli kar zamenjati vse 4 šobe :) Z minimalnimi stroški pa so zadevo sanirali na Avto Jarc (g. Žuman) je seznanjen s tem problemom - ga je rešil tudi meni.

Ko se bodo preverjale te stvari, bi bilo pametno preveriti še število obratov zaganjača, kajti začetni letniki 2.0TDI-jev (od 2004 do 2005) so imeli probleme tudi s tem, da pri premalem številu obratov ne zažene - rešitev je preprogramiranje (kot je že eden predhodnik omenil).

Upam, da vam kaj pomaga...
Lp
Saša


sej men so tut preprogramiral neki... tko da ful z višjimi obrati vžge sedaj avto...men so pa eno grelno svečko zamenal pa isto tut črpalko v tanku pa neki nepovratne ventiler dajal...pa akumulator so mi zamenat hotl sam je bil itak u garanciji...tko da akumulator je bil tastar čist ok...bom probu še tm...hvala za info...

LP, Dušan