Stran 1 od 1
Fiat Punto zadnji brisalec
Objavljeno: Če okt 28, 2010 1:14 pm
Napisal/-a 406
Pozdravljeni!
Na puntotu l95 mi je crknil zadnji brisalec..kaj je lahko vse narobe..varovalke sem pregledal..motorčka se pa sploh ne sliši..imajo mogoce kaksno mano te puntoti oz ce je kdo imel ze tak problem..
lp
Objavljeno: Če okt 28, 2010 1:28 pm
Napisal/-a pinny
predvidevam da ti tisto vodilo na katerega je nasajen zadnji brisalec močno zarostalo, zdj pa možnost zaradi tega če bil brisalec kaj vklopljen da je pač šu motorček vragom žvižgat
isti primer sem imel jaz na starem bravotu ker brisalec ni več delal, je mehanik odmontiral brisalec oz. tisto vodilo z mehanizmom dol vzel, ga vpel v ''šravfštuk''

, potem pa z enim dost težkim kladivom izbil vodilo, na njem blo rje za par mm

, jo postrgal dol, obrusil vodilo, namazal z mastjo, sestavu nazaj, in brisalec je spet veselo delal

Objavljeno: Če okt 28, 2010 1:31 pm
Napisal/-a 406
mozno..to pa morm se bol pogledat..kako zgleda to vodilo..a v tvojem primeru je bil motorče še kul..
Objavljeno: Če okt 28, 2010 1:42 pm
Napisal/-a pinny
Pri meni je bil motorček vredu ja, se nekej zadej slišal da se muva, pa sm meu skoz ugasnenga da neb šu u 3 prelepe

. Tisto vodilo je pa bi reku kot en svinčnik, spodaj širše zgoraj pač ožje, sj ni nobene umetnosti, je tak sm eno vodilo tk d animaš kaj zgrešit
Objavljeno: Če okt 28, 2010 3:05 pm
Napisal/-a Firediver
Preveri še kable v gumi črevu med karoserijo in pokrovom prtljažnika. Pri obeh mojih bivših Tipotih so se pretrgale žičke, ki napajajo motorček, sem pa opazil, da so bile te žičke iz enega čudnega materiala - sicer finožičnate, ampak dosti bolj toge od bakrenih in so se zato pretrgale.
Vsekakor je lahko tudi motorček zaribal..ampak bi najprej preveril žičke.
Objavljeno: Če okt 28, 2010 4:00 pm
Napisal/-a čare
če je še rešitev naredi kot je napisal Pinny,kabli so vsi celi ker tipo nima kablov speljanih po harmoniki ampak imajo stik prek konektroja spodaj na vezni steni ko zapreš havbo se tisti štifti naslonijo na ploščice...Je pa zariban mehanizem pogost pojav pri puntih in bravotih...
Objavljeno: Če okt 28, 2010 5:05 pm
Napisal/-a sebaveh
Če se ne motim, ima Punto 1 oboje - štiri kontakte na spodnjem robu brat, ter še manšeto z žicami na vrhu pri tečajih.
Objavljeno: Če okt 28, 2010 7:00 pm
Napisal/-a čare
res je, ma manšeto ampak not je cevka za vodo špricat in ne kabli
Objavljeno: Če okt 28, 2010 7:18 pm
Napisal/-a maius28
Težava je v motorčku. Os v motorčku je postal asimetrična in če ga ne rabiš dovolj, postane motorček suh. Najbolje je, da vzameš dol in namažeš z mastjo (ne WD-40!!!). Zagotovo pomaga. Potem pa motorček redno uporabljaj.
Predlagam pa ti, da motorčak ne razstaviš, ker ga več ne boš sestavil (na enem sem preizkusil). Drgač pa na odpadu 15 € rabljen.
LP
Objavljeno: Če okt 28, 2010 7:22 pm
Napisal/-a čare
Motorčka nimaš kaj razstavljat,razstavi se mehanizem oz. odstrani se pokrov in se osovinca na katero je prišravfana metlica zbije ven,spuca,zbrusi namaže z mastjo in sestaviš nazaj.
Objavljeno: Če okt 28, 2010 7:26 pm
Napisal/-a 406
aha.bom probal.pa enkra je ostal gor navpicno,pol sm ga odsraufu pa nazaj dal.ce to kej pomen.drgac pa hvala za odgovore
Objavljeno: Če okt 28, 2010 7:28 pm
Napisal/-a maius28
406 je napisal/-a:aha.bom probal.pa enkra je ostal gor navpicno,pol sm ga odsraufu pa nazaj dal.ce to kej pomen.drgac pa hvala za odgovore
Saj to je to. Os se zaradi premajhne uporabe zvije (zelo dobra kvaliteta, ha, ha). Nato pa še izsušitev ali korozija motorčka. Rezultat je brisalec sredi zadnjega okna.
LP
Objavljeno: Če okt 28, 2010 7:42 pm
Napisal/-a čare
Podrl sem jih ene 10 pa tud en ni imel zvite osovince vsi pa so imeli zarjaveno do amena in to zato,ker je na vrhu pod metlico O-ring ki ali poči ali se znuca ali karkoli in voda pride na osovinco in ta zaradi neuporabe zarjavi bi bil pa problem že v štartu rešen če bi osovinco pri montaži v fabriki namazali,kot bi rešili problem odvitja vijakov po 10 letih če bi kakšen šravf v fabriki namazali...
Re: Fiat Punto zadnji brisalec
Objavljeno: Sr nov 03, 2010 11:58 am
Napisal/-a 406



Evo par fotk, da boste vidl do kam sm prsu.
Zbrusu sem konico pod vrhom kjer je navoj.
A je treba celo vodilo dol snet pa spucat, al je to vse kar se da ocistit?
Opazu sem rjo tudi v samem mehanizmu, tam kjer je vodilo. (SLIKA 3)
Re: Fiat Punto zadnji brisalec
Objavljeno: Sr nov 03, 2010 2:41 pm
Napisal/-a 406
no ko imam ravno razstavljeno,če bi mi lahko kdo povedu???
Re: Fiat Punto zadnji brisalec
Objavljeno: Sr nov 03, 2010 3:14 pm
Napisal/-a punto05
Odstrani gonilo, izbij os in jo dobro očisti, pobrusi, spoliraj, potem pa namaži in sestavi.
Menjaj tudi o-tesnilo.
Ne pozabi očistiti in namazati drsnikov in kontaktov, pa peresa pravilno napni.
Namaži in dobro zapri.
LP
Re: Fiat Punto zadnji brisalec
Objavljeno: Sr nov 03, 2010 4:21 pm
Napisal/-a 406
Hvala lepa za pomoc.
Zadeva deluje kot nova
