Stran 1 od 1

motor se segreje na delovno temperaturo in noče vžgati

Objavljeno: Če okt 28, 2010 10:04 pm
Napisal/-a francvf
Motor na peugeotu 206, letnik 98, 1100ccm, 44kw, tip motorja HFZ, ne vžge, ko se segreje na delovno temperaturo. ko pa se ohladi pa spet normalno deluje!
Kaj bi to lahko bilo?

Objavljeno: Pe okt 29, 2010 6:22 am
Napisal/-a axa
Verjetno senzor temperature vode. Kje na pezoju je pa nevem.

Objavljeno: Pe okt 29, 2010 8:16 am
Napisal/-a Svizec:)
Pozdravljeni!

Skoraj 100% senzor obratov motorja.


LP

Objavljeno: Pe okt 29, 2010 9:55 am
Napisal/-a pixie
kaj pa nastavitev ali senzor toplega vžiga če ima to

Objavljeno: Pe okt 29, 2010 10:03 am
Napisal/-a joztom
Če pod polnim gasom vžge, je senzor temperature, če pa ne je lahko črpalka, ki topla nagaja.

bbo treba se še mal pomatrat

Objavljeno: Pe okt 29, 2010 2:35 pm
Napisal/-a francvf
Ja, zdaj sem dobol tri različne odgovore in hvala zanje!
Popoldne grem v akcijo in morda ugotovim, kaj bi lahko bilo!

Re: motor se segreje na delovno temperaturo in noče vžgati

Objavljeno: To nov 02, 2010 8:51 pm
Napisal/-a francvf
Napako še nismo odpravili, ker tester nič ne pokaže!
Je že kdo imel kakšnno podobno težavo?

Re: motor se segreje na delovno temperaturo in noče vžgati

Objavljeno: To nov 02, 2010 9:02 pm
Napisal/-a punto05
Senzor obratov motorja.

LP

Re: motor se segreje na delovno temperaturo in noče vžgati

Objavljeno: To nov 02, 2010 11:50 pm
Napisal/-a joztom
In kako naj bi diagnostka pokazala prenizek pritisk ali odpovedano pumpo? Kje pa imaš kakšen senzor, tu je vse mehansko.

Re: motor se segreje na delovno temperaturo in noče vžgati

Objavljeno: Sr nov 03, 2010 9:05 pm
Napisal/-a francvf
Senzor obratov motorja ima omsko upornost, takšno, kot je treba, 370 ohm! Bencinska pumpa pa ima tlaka 3,3 bara v hladnem ali pri delovni temperaturi motorja!

Re: motor se segreje na delovno temperaturo in noče vžgati

Objavljeno: Sr nov 03, 2010 9:28 pm
Napisal/-a punto05
Enostavno preveri - topel, ko ne vžge - ali slišiš črpalko goriva, oz. preveri ali dobi napajanje ?
Če ne, potem menjaj senzor obratov motorja. Le -ta je pogoj za zagon črpalke.
Menjaj senzor in avto bo vžigal tudi topel.

LP

Re:

Objavljeno: To nov 09, 2010 3:26 pm
Napisal/-a Matjaž87
joztom je napisal/-a:Če pod polnim gasom vžge, je senzor temperature, če pa ne je lahko črpalka, ki topla nagaja.


Imam podoben primer pri P 106.
Avto vroč potrebuje da dam malo gasa da zalavfa. Drži obrate konstantno nekje 1000 obratov oz malenkost manj. Ko je merzu pa pridejo obrati nekej na 1200. Pri ogretem motorju in pri mrzlem na štant gasu skoz nekaj potresuje v intervalih tko kt da ga neki ruka. Kaj bi bil lahko vzrok? Senzor temperature? je to na glavi motorja senzor ki daje signal kazalcku za temperaturo?
Avto ima 65kw motor 1.6 l.97.

Lep Pozdrav Matjaž

Re: motor se segreje na delovno temperaturo in noče vžgati

Objavljeno: Če nov 11, 2010 3:55 pm
Napisal/-a Matjaž87
Zamenjav sem senzor temperature( tazelen ki daje signal računalniku) ter termostat. Avto vroč brez problema vžge kar prej ni. Prosti tek je mogoče čist mal manjši pa še to dvomim, trese še vedno kar sem danes opazu tudi pri višjih obratih.
Vem da je možnih polno opcij, naj menjam svečke? Mogoče neb škodval da menjam motorček prostega teka- a pokaže na računalniku če je za menjat?

Je kdo pripravljen priklopit na računalnik v lj?

Re: motor se segreje na delovno temperaturo in noče vžgati

Objavljeno: To nov 16, 2010 9:07 am
Napisal/-a joztom
Če motor ne teče enkomerno, je lahko tudi elektrika. Prvo se pogledajo (in menjajo) sveče (NGK), to je poceni. Obenem se pogleda, katera od sveč je drugačna. Če je to, sta dve varianti, ali slaba sveča, ki jo vidiš, in če po menjavi ni drugače je lahko eden od štirih modulov cinšpule. Naslednja stopnja je tako cinšpula, ki stane med 85-130€ (Copex ali ANET v Šiški) ali pa kakšen odpad, je pa to komplet 4, ki se drži skupaj. Vsekakor, če ne dela gladko, se eden cilinder spira z bencinom, kar ni zdravo. Za štantgas regulator se uporabi spraj za čiščenje fergazerjev (LeClerck-STP-ene 6€), se ga bogato našprica okoli konusa in v notranjost, čez 10-15 min otrese in spiha in nazaj montira. Cinšpulo se lahko testira z računalnikom, ker gre za preboj navitja in na primarju dobi drugačne čase polnjenja ali višjo napetost, ker visoka napetost prebija nazaj. To lahko povzroči da ECU crkne, torej ni glih zdravo terat do onemoglosti tako stanje. Lahko smo pa zašli z oceno in je kaj na MAP senzorju. Če ta delno dela, ga noben tester ne najde. Edina proba je demontaža, rahlo vpihavanje in sesanje z usti, da se premiga (ne s kompresorjem, ker je to zelo nežno) in če je sprememba si kupiš novega, ker ni ravno drago, do 40€. Drugače je pa tester samo orodje, moraš pa poznati delovanje sistemov bencina in elektronike, da kaj pogruntaš. Jaz testerja nimam, do zdaj sem vse iz simptomov razbiral, kolikor omejeno znanje dopušča. Enkrat sem šel mimo v Kopru na centrali in prosil za priklop moje 3.0V6 mašine, pa so rekli, da me lahko naročijo za sredino tedna, potem sem jih okljuval do direktorja in so se opravičili, napake pa tudi pozneje ni noben našel. In kaj je bilo. Ob zadnji pregoreli bencinski pumpi, se je delno osmodilo podnožje varovalke za ECU in vse v zvezi s tem. Napetost je padala pod 12V in to med vožnjo, npr klima, luči, štoplampe skupaj na križišču. Ko je ECU to zaznal je dvignil obrate iz 750 na 1080 do naslednjega reseta. In tako naprej. Avto je bil malo divji in je šel do 250 na uro in sem moral imeti RadarDetektor, ki je naposled pokazal nihanje napetosti in evo.

Re: motor se segreje na delovno temperaturo in noče vžgati

Objavljeno: Sr nov 17, 2010 12:01 am
Napisal/-a lisko
joztom je napisal/-a:......... Avto je bil malo divji in je šel do 250 na uro in sem moral imeti RadarDetektor, ki je naposled pokazal nihanje napetosti in evo.



Najjača do sedaj :cry :cry :rofl