Če kdo še prebira to temo, sem končno rešil probleme s tem avtomobilom (ja res, po vseh teh letih
)
Avto ima zdaj 185.000 km.
Zgodovina je pa taka:
nekje marca 2014 sem se odločil da končno menjam vztrajnik, ker je tudi na mestu avto že malo 'cukal' in se je slišalo neko žvenketanje.
Naročil sem vztrajnik LUK prek EBAY-A, za 490€ (cenej ga nisem našel) mehanik, kateremu pa zaupam mi je pa zadevo zamenjal za slabih 100€.
Urandni servis je ponujal seveda najmanj 2x ceno za to naredit, kulance pa seveda ne priznavajo, saj se je zgodilo da vmes kakšnega filtra zraka kabine nisem pri njih menjal.
Ko je bil ta vztrajnik menjan se je avto občutno lepše obnašal, predvsem je hladen iz prve takoj vžgal, ker prej ni vedno.
Za slednji problem sem tudi iskal že 100 in 1 vzrok, vendar si nisem mislil da je to lahko vztrajnik...
Skratka to je bilo rešeno.
Vendar avto je še vedno tresel ob nizkih obratih ali pri 'lenem šaltanju v klanec'.
Sicer v malo drugih frekvencah ampak še vedno...
Res pa da ta moj mehanik ni imel VAG-COMa da bi pognal reset menjalnika in rekalibracijo.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... DSG/02E%29Prejšnji teden pa mi je začel ružit šponar na mikro jeremenu in tudi klima je slabo delala.
Ker pa mi je šla na jetra tudi turbina v tem avtu, ki je občasno metala ven pri pospeševanju in ker je imela 'zvok rešilca', sem se odločil da dam zrihtat še turbino.
Slučajno sem se odločil da ga peljem na servis Beja ker popravlja tako klime kot turbine (kljub temu da sem na forumih zasledil ne preveč dobre izkušnje z njimi).
(nimam nič z njimi, bil sem prvič tam in plačal polno ceno, tako da mislim da ni tole nobena reklama).
Skratka tam sem jih prosil, če mi resetirajo še menjalnik.
Ko sem prišel po avto pa šok v pozitivnem smislu
Avto je itak takoj vžgal, žvižganja več nobenega, turbina vlekla normalno in ni več cukala in metala ven.
To sem še pričakoval od servisa, samo AVTO TUDI NI VEČ TRESEL pri nizkih obratih.
Tud šalta sedaj nekoliko lepše kot prej.
Skratka pri 185.000 dela komplet avto lepše kot pred 100.000km in je končno normalen avto za vozit.
Sicer zdaj nisem čisto ziher ali je vztrajnik ali turbina odpravila ta problem tresenja ampak nekaj ga je definitvno, ker avto je ko puter za vozit v primerjavi s prej.
Zdaj pa samo še upam da bo tako tudi ostalo in da bo obnovljena turbina še dolgo vlekla