Stran 3 od 3

Re: VZTRAJNIK AUDI 2.0TDI

Objavljeno: Če nov 25, 2010 11:55 am
Napisal/-a kstelc
lejta men je isto vžigal tko in je blo treba menat glavo...tko da js mislim če ti vodo žre da maš glavo hin...nočm te strašit mpak tko je....kr jst ko sem jo menjal je sedaj vžig normalen se niti malo ne matra več...vztrajnik to 100% ni....kr men se ga ko ugasnem avto sliš in pa tut v leru se vsake tolk časa mal oglasi pa ni mel nobene veze z vžigom....mi je pa tut v RSRu rekel da ni to nič kritičnega in da nasploh pri DSGju niso tok problematični vztrajniki da so bol pri ročnih oziroma da pri ročnem če bi se tko slišal da bi ga znal hitro uničiti pri DSGju pa težko oziroma da še ni nujna menjava...tko da na tvojem mestu bi najprej peljal v rsr da ti proba v programu vžig nastavt(mislm da podaljša delovanje grelnih svečk al neki takšnega) drgače pa menjat glavo...če ti pa vodo žre bi jo pa jaz na tvojem mestu čimprej dokler maš tisočaka škode ker če boš čakal jih boš imel 3 ali pa 4 če je počena kr še marsikaj potegne zraven vztrajnik recimo nič tudi če crkne ti baje ne more niti mašine poškodovati niti menjalnika...tko da jst bom počaku ko bo pa res fajn ropotal že in gresel pol bom pa zamenjal....tko da mislim da si ti omenil da ti je kolega na Porsheju rekel da je zihr vztrajnik mu kr reč da se moti...meni so do zdej vsi mehaniki(in to kar nekaj priznanih) rekli da vztrajnik tuki nima veze razen če bi bil senzor vžiga na vztrajniku zanič vendar to bi tester pokazal...evo to je vse kar jaz vem zdej pa nared kakor hočiš:)je mel pa gospod Motul(mislim da ima takšen nickname) isti motor in menjalnik pa isti problem in je bla isto počena glava....na žalost je to kar velika hiba teh 2.0TDIjev:(

Re: VZTRAJNIK AUDI 2.0TDI

Objavljeno: Po dec 27, 2010 4:10 pm
Napisal/-a the-yan
Ker mi gre že precej na živce vibriranje avta v klanec, poleg tega se sedaj zaradi vibracij že sami odpirajo razni pokrovi v kabini in v motorju :shock: sem se skoraj že odločil da grem menjati ta slavni vztrajnik, kot so priporočili na Audi servisu (oz. so uradno ocenili da je zanič in da ga je treba menjat).

Pa sem danes govoril še z enim mehanikom, ki je v okolici Horjula znan kot mojster za avtomatske menjalnike, pa pravi da pri DSG-ju 2.0 tdi vztrajnik ni nikoli bil problem in da naj pridem k njemu po praznikih da se greva probat peljat pa da vidiva kaj je.

In sedaj sem res našel še tole stran (v angleščini):

http://www.audi-sport.net/vb/new-a3-s3- ... shake.html

In zdaj res ne vem kaj je s tem avtom...

se komu sanja kaj naj bi bil "near side inner drive shaft coupling"

Če grem s tem na Audi servis že vem kakšen bo odgovor. Hm, aha, ja seveda, menjalnik imate zanič in bodo hotli 6500€ + delo medtem ko tip na linku pravi, da so mu zrihtali za 150€ plus nekaj dela... :?: :!:

Re: VZTRAJNIK AUDI 2.0TDI

Objavljeno: Po dec 27, 2010 4:25 pm
Napisal/-a LinuxFuter
Če se ne motim je to zglob na polosovini oz. homokinetični zglob.

Re: VZTRAJNIK AUDI 2.0TDI

Objavljeno: Pe jan 28, 2011 7:40 pm
Napisal/-a kstelc
evo končno sem zamenjal vztrajnik...nov vztrajnik + delo slabih 600 evrov:SS moram reči da je avto čisto drug...ničveč ne ropota če se v hrib recimo v 4 peljem oziroma menjalnik da v 4to...skratka nobenega ropota in tudi menjalnik se mi zdi da lepše dela(nevem ali se mi samo zdi ali ima to res kakšno vezo z menjalnikom...na žalost se ne spoznam toliko na tole)
Lp

Re: VZTRAJNIK AUDI 2.0TDI

Objavljeno: Sr mar 23, 2011 10:33 am
Napisal/-a Grega82
Pozdravljeni,

Meni tudi, po vseh prebranih postih, mislim da nagaja vztrajnik. Imam Golf V 1.9TDI 77kW DSG s 7 stopenjskim menjalnikom in se sliši ko se ustavljam in menjalnik ne prestavlja lepo v nižje recimo od 3. navzdol. Pri speljevanju tega ne opažam. Menjalnik je bil menjan na 90.000, to pa je delalo že prej vendar ne tako da bi se slišalo vsakič.

Re: VZTRAJNIK AUDI 2.0TDI

Objavljeno: Po jun 16, 2014 10:20 am
Napisal/-a the-yan
Če kdo še prebira to temo, sem končno rešil probleme s tem avtomobilom (ja res, po vseh teh letih :roll: )
Avto ima zdaj 185.000 km.

Zgodovina je pa taka:
nekje marca 2014 sem se odločil da končno menjam vztrajnik, ker je tudi na mestu avto že malo 'cukal' in se je slišalo neko žvenketanje.
Naročil sem vztrajnik LUK prek EBAY-A, za 490€ (cenej ga nisem našel) mehanik, kateremu pa zaupam mi je pa zadevo zamenjal za slabih 100€.
Urandni servis je ponujal seveda najmanj 2x ceno za to naredit, kulance pa seveda ne priznavajo, saj se je zgodilo da vmes kakšnega filtra zraka kabine nisem pri njih menjal.

Ko je bil ta vztrajnik menjan se je avto občutno lepše obnašal, predvsem je hladen iz prve takoj vžgal, ker prej ni vedno.
Za slednji problem sem tudi iskal že 100 in 1 vzrok, vendar si nisem mislil da je to lahko vztrajnik...

Skratka to je bilo rešeno.
Vendar avto je še vedno tresel ob nizkih obratih ali pri 'lenem šaltanju v klanec'.
Sicer v malo drugih frekvencah ampak še vedno... :|

Res pa da ta moj mehanik ni imel VAG-COMa da bi pognal reset menjalnika in rekalibracijo.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... DSG/02E%29

Prejšnji teden pa mi je začel ružit šponar na mikro jeremenu in tudi klima je slabo delala.
Ker pa mi je šla na jetra tudi turbina v tem avtu, ki je občasno metala ven pri pospeševanju in ker je imela 'zvok rešilca', sem se odločil da dam zrihtat še turbino.

Slučajno sem se odločil da ga peljem na servis Beja ker popravlja tako klime kot turbine (kljub temu da sem na forumih zasledil ne preveč dobre izkušnje z njimi).
(nimam nič z njimi, bil sem prvič tam in plačal polno ceno, tako da mislim da ni tole nobena reklama).

Skratka tam sem jih prosil, če mi resetirajo še menjalnik.

Ko sem prišel po avto pa šok v pozitivnem smislu :DDD

Avto je itak takoj vžgal, žvižganja več nobenega, turbina vlekla normalno in ni več cukala in metala ven.
To sem še pričakoval od servisa, samo AVTO TUDI NI VEČ TRESEL pri nizkih obratih.

Tud šalta sedaj nekoliko lepše kot prej.
Skratka pri 185.000 dela komplet avto lepše kot pred 100.000km in je končno normalen avto za vozit.

Sicer zdaj nisem čisto ziher ali je vztrajnik ali turbina odpravila ta problem tresenja ampak nekaj ga je definitvno, ker avto je ko puter za vozit v primerjavi s prej.

Zdaj pa samo še upam da bo tako tudi ostalo in da bo obnovljena turbina še dolgo vlekla :D

Re: VZTRAJNIK AUDI 2.0TDI

Objavljeno: Ne dec 10, 2017 3:42 pm
Napisal/-a Asterix
kstelc je napisal/-a:evo končno sem zamenjal vztrajnik...nov vztrajnik + delo slabih 600 evrov:SS moram reči da je avto čisto drug...ničveč ne ropota če se v hrib recimo v 4 peljem oziroma menjalnik da v 4to...skratka nobenega ropota in tudi menjalnik se mi zdi da lepše dela(nevem ali se mi samo zdi ali ima to res kakšno vezo z menjalnikom...na žalost se ne spoznam toliko na tole)
Lp

Kje pa si kupil in kakšno firmo?