Stran 1 od 1

Težave pri vžigu Polo 2001, ni akumulator problem

Objavljeno: To nov 09, 2010 11:46 am
Napisal/-a malivelikan
Pozdrav!

Oglašam se tukaj prvič.
Torej, imam Polo III comfortline, letnik 2001, motor 1.0, bencin. Do letos je načeloma deloval brez problemov, letos so pa začele zadeve odpovedovat ena za drugo.

Pred okoli 2 mesecema so se začele pojavljal težave z vžigom, ki so vedno hujše in bolj pogoste.

Namreč, ko dam kontakt, se samo zasliši UUUUU (zaruži), brez da bi se karkoli zaganjalo ali vrtelo. Pogosto je nato v drugem poskusu čez nekaj sekund uspel. Zdaj je vedno slabše, včasih uspe šele nekje v 5. poskusu. Celo včasih, ko dam kontakt, naredi samo "škloc" in nič drugega. Torej UUUU ali škloc, po nekaj poskusih pa normalno v sekundi zažene motor. Akumulator definitivno ni razlog, ker je bil lani zamenjan in ker motor slejkoprej ko vžge, vžge praktično takoj.

Glede na to, da so taka popravila zelo draga in če peljem avto na pregled, bom težko rekel, da naj ga ne popravijo sploh, me zanima za vaše mnenje, kaj bi lahko bilo narobe. Malo stvari sicer poznam, čeprav sem boljkotne laik na tem področju. Sumim ali na ščetke alternatorja/zaganjača, ali pa je mogoče pumpa za gorivo?

Mogoče povezano ali ne, pred okoli letom dni mi je zasvetila lučka za motor (kontrola izpušnih plinov). Na pooblaščenem servisu (AC Kondor) so napravili teste, pa nič niso našli da bi bilo karkoli narobe (so menjali svečke itd, motor ni tresel), so mi pa resetirali, da lučka ni več svetila.
Pred pol leta sem imel redni servis, so ugotovili, da je počena pregibna cev (za izpuh) in da morajo zamenjat celoten izpušni sistem za 800 evrov. Ker je to prevelik znesek za tako star avto (ki sam ni več vreden 1000 evrov), in ko se mi je 2 dni za tem ponovno prižgala lučka za motor, sem peljal avto k nepooblaščenemu serviserju, ki je pregibno cev le zavaril za 60 evrov. No, en čas je bilo v redu, pa se lučka spet prižgala, čez nekaj tednov ugasnila. In od takrat se tako vsake toliko prižge in ugasne. Bi lahko to bilo povezano s težavami z vžigom?

Hvala za morebitne odgovore.

Re: Težave pri vžigu Polo 2001, ni akumulator problem

Objavljeno: To nov 09, 2010 11:59 am
Napisal/-a punto05
Štarter k avtoelektričarju na obnovo.

LP

Re: Težave pri vžigu Polo 2001, ni akumulator problem

Objavljeno: To nov 09, 2010 12:07 pm
Napisal/-a xsara
punto05 je napisal/-a:Štarter k avtoelektričarju na obnovo.

LP



X2

Re: Težave pri vžigu Polo 2001, ni akumulator problem

Objavljeno: To nov 09, 2010 12:17 pm
Napisal/-a malivelikan
O, hvala za odgovore, to je bilo hitro.

Pa se to da popravit, ali je treba zamenjat celoten zaganjalnik? Ker te stvari so tako drage in mi je blazno škoda dajat velik keša za tako star avto.

Priporočate kakega fajn avtoelektričarja v Ljubljani ali okolici? Mogoče na vzhodnem delu Lj, ker mi je najbližje. Ne bi rad šel na pooblaščen servis, ker tam dajo vedno originalne dele (kar je sicer dobro, če je avto nov).

Hvala.

Re: Težave pri vžigu Polo 2001, ni akumulator problem

Objavljeno: To nov 09, 2010 12:20 pm
Napisal/-a fantom
vse se da popravt tud štarter. potrebnoga je rastavit in dobr pregledat. na mojmu so ble krtačke zanič. kar se pa pooblaščenca tiče pa močno dvomim da bi karkoli popravljali. imajo v navadi kar menjat ;)

Re: Težave pri vžigu Polo 2001, ni akumulator problem

Objavljeno: To nov 09, 2010 12:33 pm
Napisal/-a corrado92
pelji do avtoelektričarja če si iz okolice LJ ti predlagam Avtoelektričarstvo Kogovšek iz Dravelj!stalo te bo akoli 100e novi pa so okoli 200!

Re: Težave pri vžigu Polo 2001, ni akumulator problem

Objavljeno: Če dec 09, 2010 9:10 am
Napisal/-a malivelikan
Evo, Kogovšek popravil. Bil je kriv zobnik, ki so ga zamenjali :O wtf dela zobnik v zaganjaču???

Hvala za priporočilo, zdaj vžge kot nov, brez tuljenja, v prvo, kot treba.

Re: Težave pri vžigu Polo 2001, ni akumulator problem

Objavljeno: Če dec 09, 2010 10:58 am
Napisal/-a zlica22
malivelikan je napisal/-a:Evo, Kogovšek popravil. Bil je kriv zobnik, ki so ga zamenjali :O wtf dela zobnik v zaganjaču???

Hvala za priporočilo, zdaj vžge kot nov, brez tuljenja, v prvo, kot treba.

Po vsej verjetnosti je ta zobnik pogonski pastorek (element z zobnikom in sklopko). Na kratko in površno povedano, ko obrneš ključ, se le ta premakne k vztrajniku in ga zavrti, da motor lahko vžge. Ko vžge, se vrne v prvotno stanje.