Stran 1 od 2
VW polo variant 1.6 težave z gasom
Objavljeno: Sr nov 24, 2010 8:34 am
Napisal/-a sviko
Prosti tek je OK - avto se lepo umiri malo pod 1000 obrati.
Nad 2000 obrati je vedno OK.
Težava nastopi med 1000 in 2000 obrati.
Občasno se dogaja, da s pedalko za gas enostavno ni mogoče nastaviti gasa med 1000 in 2000 obrati (na obratomeru med številko 1 in 2).
Al je na 1000, ko pa mičkeno dodaš gas pa skoči na 2000 - vmes pa ne!
Spet pride dan, ko je gas popolnoma normalen in gre normalno po celem območju.
Ali pa se zgodi, da se območje zoža – recimo od 1000 do 1500 ne moreš.
To ima za posledico, da avto cuka. Recimo, da pelješ z nizkimi obrati potem pa hočeš še malo gasa odvzet in naenkrat imaš gas na 1000 obratih.
Res je zoprno!
Potem je recimo primer, da po dolgi vožnji avto ugasnem za 5 minut in ga ponovno prižgem. Težave z gasom mnogokrat izginejo in se po par kilometrih zopet pojavijo – ali pa tudi ne.
Včasih se dogaja, če se ustavim in se trudim, da bi gas nastavil vmes, da gas niha za cca 100 obratov okoli neke točke. Bilo je parkrat da sem uspel to izvabit iz njega.
Do sedaj nisem uspel ugotoviti vzorca ponavljanja. Kakor se mu zazdi. Ni prav povezano z ogretostjo motorja niti zunanjo temperaturo, …
Loputa je očiščena in kalibrirana. Pred kratkim so bile zamenjane svečke.
Kakšna ideja?
Re: VW polo variant 1.6 težave z gasom
Objavljeno: Sr nov 24, 2010 10:34 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Nagaja vam loputa:
- ali ni dobro ščiščena
- ali ni pravilno nastavljena - na začetku nastavljanja ( tester ) mora 3x zaporedoma "šklocniti" v koliko ne - hja ste bili premočni pri čiščenju
- na potlačnih ceveh okoli lopute vleče napačno zrak - menjajte cevi ( porozno, razpokano, sneto................. )
Lep pozdrav
Re: VW polo variant 1.6 težave z gasom
Objavljeno: Če nov 25, 2010 7:56 am
Napisal/-a Romzis
Lahko je potenciometer lopute (sem skoraj prepričan da ga ima), lahko MAP (ali kakorkoli se že imenuje pri Polu).
Ostalo pa tako kot je Fan napisal.
Re: VW polo variant 1.6 težave z gasom
Objavljeno: Če nov 25, 2010 11:28 am
Napisal/-a sviko
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Nagaja vam loputa:
- ali ni dobro ščiščena
- ali ni pravilno nastavljena - na začetku nastavljanja ( tester ) mora 3x zaporedoma "šklocniti" v koliko ne - hja ste bili premočni pri čiščenju
- na potlačnih ceveh okoli lopute vleče napačno zrak - menjajte cevi ( porozno, razpokano, sneto................. )
Lep pozdrav
- loputa je bila čiščena pred cca. pol leta. S tistim sprejem za loputo mi jo je čistil en dečko, ki je najbrž vedel kaj dela.
- bila je tudi nastavljena. Ne spomnim se kolikokrat je šklocnilo.
- nekaj cevi, ki jih omenjate je bilo zamenjanih. Med drugim tisti glavni sklop cevi po kateri prihaja zrak iz motorja nazaj v uplinjač (ena cca. pol metra dolga cev z mnogo izrastki - ne poznam izraza).
Od takrat dalje je bilo nekaj časa vse ok. Sedaj pa se je napaka začela pojavljati vedno pogosteje in trenutno je že skoraj vseskozi prisotna.
To zadnje - mogoče še kakšne defektne cevi. hm.
Ali pa tako kot je napisal Romzis.
Jutri ga bom peljal na en pregled pa bomo mogoče tam kaj ugotovili.
Hvala obema za odgovor in sporočim kako bo.
Re: VW polo variant 1.6 težave z gasom
Objavljeno: Sr dec 22, 2010 11:59 pm
Napisal/-a sviko
Če ste se vi trudili z odgovori sem tudi jaz dolžan sporočiti rezultat.
Tako bo.
Ne bom ga nikamor peljal, ker problem ni stalen in vsi bi okrog tega samo ugibali. Jaz pa plačeval.
Dokler ne crkne pošteno ostaja pač tako kot je.
Re: VW polo variant 1.6 težave z gasom
Objavljeno: Če dec 23, 2010 4:47 pm
Napisal/-a myster
mam tak občutek, da se ti cinšpula poslavlja. malo spremljal, če takrat ko je vlaga zajebava gas
Re: VW polo variant 1.6 težave z gasom
Objavljeno: Če dec 23, 2010 6:32 pm
Napisal/-a zlica22
Loputa 100%
Re: VW polo variant 1.6 težave z gasom
Objavljeno: Če apr 14, 2011 3:56 pm
Napisal/-a sviko
myster je napisal/-a:mam tak občutek, da se ti cinšpula poslavlja. malo spremljal, če takrat ko je vlaga zajebava gas
Se mi zdi zanimivo kar si napisal. Niti pomislil ne bi.
Je po svoje logično. Gas namreč tako odrezavo pade iz 2000 na 1000 kot bi avto ugasnil na ključ.
Ne znam si predstavljat kako lahko loputa tako sunkovito zapre dovod v motor.
Po drugi strani pa na 1000 obratih vedno obstane. Ugasnil ne bo.
Začela pa se je kazat še ena hiba. Dokler se motor ne segreje (vsaj 5 minut mora delovat) ima občasno (vsak tretji dan) prosti tek na 500 obratih ali manj. Včasih celo ugasne - sploh ko nenadoma spustiš gas do konca.
Kot sem že rekel bom najprej pozoren na vlago.
Thnx.
Re: VW polo variant 1.6 težave z gasom
Objavljeno: Če apr 14, 2011 4:23 pm
Napisal/-a M-jack
Pri zadnji hibi ti je mogoče motorček prostega teka šel.
Lp
Re: VW polo variant 1.6 težave z gasom
Objavljeno: Če apr 14, 2011 5:19 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
To zadnje bi lahko tudi kisikova sonda nagajala - kar pa se lepo vidi s testerjem
Lep pozdrav
Re: VW polo variant 1.6 težave z gasom
Objavljeno: Če apr 14, 2011 7:21 pm
Napisal/-a zlica22
sviko je napisal/-a:
Začela pa se je kazat še ena hiba. Dokler se motor ne segreje (vsaj 5 minut mora delovat) ima občasno (vsak tretji dan) prosti tek na 500 obratih ali manj. Včasih celo ugasne - sploh ko nenadoma spustiš gas do konca.
Lambda...?
Re: VW polo variant 1.6 težave z gasom
Objavljeno: Pe maj 13, 2011 1:58 pm
Napisal/-a sviko
Ni bila cinšpula. Pa se je tako lepo slišalo

Sem pa danes zjutraj naredil en zanimiv test.
Plina se za časa testa nisem dotaknil!
Avto sem zaštartal in obrati motorja v prostem teku so bili normalni.
Dal sem v rikverc in zelo nežno spustil sklopko - tako da je avto v prostem teku speljal.
Ob speljevanju brez gasa je loputa najbrž sama dodajala plin, ker avto si na noben način ne želi ugasnit. Tako si je avto sam uravnal plin do te mere, da je normalno speljal.
Tako sem speljal in peljal nekaj metrov nazaj po ravnini nakar se je teren spustil in je motor začelo tiščati. Ko je motor tiščalo je loputa najbrž zaprala dovod v uplinjač.
Potem sem v bregu sklopko stisnil.
Ko sem sklopko stisnil so obrati motorja upadli in se niso več pobrali na normalne obrate značilne za prosti tek temveč so ostali tako na meji da glih kar avto ni ugasnil.
Meni se to zdi zelo zanimivo.
Če bi recimo bil defekten nek senzor, ki se mu recimo občasno utrga bi se obrati prostega tega pri mojem testu najbrž normalno popravili nazaj.
Še malo pa bom doktoriral zraven tega he he.
Ja ja, ok, loputa je hin. Veste mogoče kje jo menjajo samo za test?
Kruto je, ker ne moreš nekaj samo za test zamenjat.
Re: VW polo variant 1.6 težave z gasom
Objavljeno: Pe maj 13, 2011 11:39 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Vozilo priklopite na tester, napravite test lopute in se takoj vidi ali je zanič ali ne - lahko je potrebna samo čiščenja in ponovne kalibracije.
Lep pozdrav
Re: VW polo variant 1.6 težave z gasom
Objavljeno: Če jun 12, 2014 7:01 pm
Napisal/-a sviko
S polotom ne boste nikoli prišli do konca. Vedno bo nekaj narobe.
Jaz sem ga imel na testerjih že kar nekajkrat in pri različnih ljudeh pa menjal loputo pa vse kar je kdo upal svetovat.
Kaj še nisem zamenjal se včasih vprašam. Motorja celega morda?
Vedno je poskrbel za razburljivo vožnjo.
trenutno:
- 2 x na leto na avtocesti za cca 3 sekunde ugasne in nato zopet zlaufa dalje. Recimo da je za to kriva smet v gorivu

:)
- cuka pri naglem pospeševanju v nizkih obratih. Kar pojavilo se je iz nič.
- crknilo mu je centralno zaklepanje. Le to sedaj malo živi po svoje. Puščam kar odklenjenega saj kdor si ga želi in ga bo odpeljal si ga hkrati tudi zasluži.
Ne rabite svetovat menjave cinšpule pa razdelilne kape pa svečk pa kablov pa lambda sonde pa 100 oktanskega bencina pa vode v keslu pa filtra za gorivo pa preskočenega jermena pa ...
Tako bova živela še nekaj časa skupaj kot stari ljudje živijo z umetnim kolkom. Se pač navadiš na na raznorazne tegobe.
Aja. Če kdo hoče mu ga prodam za 200 eur. Je namreč poln novih rezervnih delov.
Re: VW polo variant 1.6 težave z gasom
Objavljeno: Če jun 12, 2014 7:08 pm
Napisal/-a Blinder
neuničljiv stari 1.6(1598)
Re: VW polo variant 1.6 težave z gasom
Objavljeno: Če jun 12, 2014 8:41 pm
Napisal/-a ojnica
Pelji k nekomu avto, ki se spozna na avte ne pa na servis, kjer dela mularija, k je ravno prišla iz šole.
Če avto crkuje skoraj kaj druzga ni kot zapacana loputa, jo je potrebno demontirat. Preveriš še ostalo, zamenjaš vse filtre vred s tistim za bencin, ki se nahaja pod avtom. Pogledaš kable, tuljavo, za centralno zaklepanje pa demontiraš vratno tapeto in preveriš kaj zafrkava, imaš en test, kako ugotovit katera vrata so problem, nej bi se pržgala lučka v kabini.
Men dela 1.4 16v supr zdej od kar sem pomenjal cevke, spucal loputo, blindiral EGR, in naredil komplet servis z vsemi filtri.
Nobenega cukanja, nobenega ugašanja, avto gre supr, le preveč ropota, kot dizl a kaj čem star 13 let in malo še manjka do 1/4 milijona kilometrov.
Re: VW polo variant 1.6 težave z gasom
Objavljeno: Če jun 12, 2014 9:46 pm
Napisal/-a sviko
5 let sem vozil fiesto 1.4 staro ko svet in motor je deloval kot urca.
Črpalka za vodo je enkrat šla in alternator.
No, potem sva na koncu malo plesala po cesti in skozi prag sem gledal cesto pod seboj. Sledil je odpad.
Tale polo pa je biser. Ko že odkrijem, da sem ga popravil bo spet nekaj novega in skrivnostnega.
Pa si potem mislim - malo ga bom še vozil saj še za silo gre.
Ko sem menjal loputo je nekaj defektov izginilo. Ni mi na primer več ugašal, ko sem ustavil na križišču.
Nato se je zgodilo, da mi ni več užgal na eni bencinski. Pa sem vztrajal in je nato le užgal. Nato sem menjal razdelilno kapo.
Pa je bilo 2 tedna ok. Potem mi je začel cukat v nizkih obratih pri naglem pospeševanju. He he he he - vidiš, ko te pa tako kar iz ene v drugo zafrkava pa izgubljaš upanje.
Pa sem šel brat na net kaj bi to lahko bilo. Najbolj sočna je bila da je jermen preskočil za en zob, pa voda v keslu pa, ...
Cinšpulo sem itak že nekoč zamenjal pa filter za bencin tudi, pa vse tiste cevi tam okrog motorja so praktično nove.
To so zadnje težave z njim.
No, začela sva tako:
nekaj dni po tem, ko sem ga kupil sem rikverc peljal po enem bregu in je v enem kanalu avto malo poskočil.
V tistem momentu je snelo hladilnik (na vrhu so manjkale zagozde), ki se je premaknil in s cevjo udaril v ventilator. Le ta je prerezal cev po kateri teče hladilna tekočina. Sledil je izbruh pare.
Takšnega sem peljal v MB na Porsche servis kjer so me za cev in delo olupili (kljub popustom za katere sem se trdo pogajal) za cca 350 eur, če se prav spomnim. Malo sem bil naiven - fejst.
Vse skupaj je bilo morda dejansko vredno 80 eur. Nekomu sem plačal dopust ali pa morda del tiste velike steklene palače tam na ptujski cesti.
Prvo odpiranje pokrova motorja je pokazalo mojstre na delu. Sesalne cevi za zrak so bile povite s Power Tape-om.
Pa je nato šla sklopka. Ne lamele pač pa nekaj drugega. Enostavno nisem mogel dati več v prestavo. Pa je šlo spet nekaj sto evrov.
Pa je enega lepega dne šel menjalnik. Nekaj v teh menjalnikih je menda zanetano namesto zašraufano. 100 konjev je veliko in če nisi glih nežen voznik... Pa je šlo spet nekaj sto evrov.
To so bile glavne drame.
Trenutno mi iz menjalnik slezi olje - tam pri ležajih za pogonske gredi. Počasi vendar vztrajno.
Vmes je bilo še nekaj manjših defektov.
Nisem več prepričan, če bom še kaj probal ali ga kam peljal. Sedaj si skoraj že želim, da se enkrat ustavi na sredi ceste. Potem naj ga vlečna služba pelje na odpad.
Ojnica, lepo je slišati vaš optimizem.
Re: VW polo variant 1.6 težave z gasom
Objavljeno: Če jun 12, 2014 10:39 pm
Napisal/-a lisko
Sila podobne težave sem imel jaz dokler nisem menjal svečk s takimi ki imajo prave vrednosti za tak in tak motor...
Re: VW polo variant 1.6 težave z gasom
Objavljeno: Če jun 12, 2014 10:56 pm
Napisal/-a ojnica
Menjalnik so slabi pri nekaterih crknejo, pri drugih dela brez problema 300.000km in več, vse odvisno od načina vožnje.
Probaj avto prodat za 400 evrov, dodaš 500 evrov in kupi vsaj letnik 2000.
Re: VW polo variant 1.6 težave z gasom
Objavljeno: Pe jun 13, 2014 8:59 pm
Napisal/-a Nejc90
ojnica je napisal/-a:Probaj avto prodat za 400 evrov, dodaš 500 evrov in kupi vsaj letnik 2000.
In z takim za 900€ nebo problemov?
