Stran 1 od 1

Kia Pride 1.3i padel na meritvi plinov

Objavljeno: Po nov 29, 2010 9:04 pm
Napisal/-a Little_tortilia_boy
Lep pozdrav!

Malo prej sem hotel opraviti tehnični pregled za omenjeni avtomobil, vendar se je zataknilo pri meritvi plinov. "Majstr" je reku, da naj bi blo plinov 5krat preveč kot dovoljeno in ker morem v treh dneh avto zrihtat, nevem kje naj začnem. Do sedaj so bili že menjani kabli, svečke, rotor, razdelilna kapa, vsi filtri. Naj povem še, da imam probleme s cukanjem/trokiranjem, avto pa zna tud ugasnt in ne več prižgat, čez čas pa prižge nazaj, kot da nebi bilo nič. Upam, da najdemo kkšno pametno rešitev, ker nebi rad zamenjal pou stvari na avtu.

Re: Kia Pride 1.3i padel na meritvi plinov

Objavljeno: Po nov 29, 2010 9:06 pm
Napisal/-a mihaing
Simpl k pasulj. Lamdba sonda :!: :!: :!:

Re: Kia Pride 1.3i padel na meritvi plinov

Objavljeno: Po nov 29, 2010 9:33 pm
Napisal/-a Little_tortilia_boy
glihkar sm na kia forumu zasledu zanimivo rešitev na skoraj identičen problem kot ga imam sam....

kopirano iz drugega foruma:

lastnik: Danes sem bila na tehničnem in so me zavrnili zaradi slabih plinov – notri je
menda precej nezgorenega bencina. Zdaj imam tri dni časa, da ugotovim, kaj je
narobe in da to odpravim.
Na tehničnem so mi fantje rekli, da bi lahko bila kriva lambda sonda in/ali
katalizator.

odg: sm vidu da si napisala da ste menjal svečke če niste dal originalnih svečkje lahko tudi to eden izmed uzrokov da ti ne laufa lepo kije laufajo sam na ngk svečke drgač rade cukajo pa ne vlečejo tk kt bi mogle

lastnik: Popravljeno. Ja, NISM mela original svečk in ja, loputo je blo treba spucat. Pa filtr za zrak je zamenjal.
Odkar jo js vozim, še ni tko dobr laufala :)
Plini so zdej vredu in sm šla čist brez problemov čez tehnični. Obrati, gas in cukanje so se uredili.


Men je kr mal čudn, da bi za preveč plinov in vse te probleme ble krive samo svečke. Ali pač? Mam pa tud jst trenutno DENSO svečke notr kot omenjena lastnica, katera jih je potem zamenjala za NGK in čudežno rešila problem.

Re: Kia Pride 1.3i padel na meritvi plinov

Objavljeno: Sr dec 01, 2010 11:47 pm
Napisal/-a tedybisa
mihaing je napisal/-a:Simpl k pasulj. Lamdba sonda :!: :!: :!:



x2 Sam bi še dodal da bi blo treba loputo spucat

Re: Kia Pride 1.3i padel na meritvi plinov

Objavljeno: Če dec 02, 2010 7:21 am
Napisal/-a Little_tortilia_boy
no naj napišem, da je bila menjana lamba in pa svečke sm zamenju za ngk in je problem še zmer isti...avto cuka in pa na plinih isto kaže, tko da dons gre avto h mehaniku k bo spucu loputo in pa šobe, to dvoje naj bi blo pri pride-kah večni problem in vzrok le tega...bomo vidl...

Re: Kia Pride 1.3i padel na meritvi plinov

Objavljeno: Če dec 02, 2010 2:43 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Kia Pride 1.3 ima motor od Mazde, ta pa je občutljiv na zapacano loputo in na potlačne cevke ( preparijo ) - posledično dobi motor napačno mešanico goriva in noče gladko delovati - no ja tudi plini pri vsem tem ne morejo biti briljantni. Dostikrat pomaga samo menjava potlačnih cevi ( 3 in 4 mm cevi za gorivo - prodajajo se na metre v vsaki trgovini z avto deli - 1m okoli 4 do 5€ ).

Lep pozdrav

Re: Kia Pride 1.3i padel na meritvi plinov

Objavljeno: Če dec 02, 2010 6:37 pm
Napisal/-a Little_tortilia_boy
loputa je sedaj spucana, cevke sm tud mal na uč pregledu in ne zgledajo nč preparele al pa napokane, tko da po novem so majstri naumili, da naj bi biu katalizator zanič...a je možno, da zarad katalizatorja prihaja do cukanja in večje porabe? mal mi je to čudn

Re: Kia Pride 1.3i padel na meritvi plinov

Objavljeno: Če dec 02, 2010 9:49 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Ja lahko se to dogaja zaradi napake na katalizatorju......................vendar takole menjava delov na pamet bo popravilo kmalu preseglo vrednost vozila. Ali so vaši mojstri priklopili vozilo na tester ( priklop na požarni steni 6 do 8 pinski ali pod volanom 16 pinski OBD ) in preverili kakšno mešanico goriva/zrak dela motorna elektronika, iz tega podatka se da sklepati kje je napaka. V koliko je meritev mešanice gorivo/zrak 13.999:1 - 14.001:1 je lahko v okvari katalizator v nasprotnem primeru pa ne. Še nekaj za lažje merjenje komponent:

Diagnoza delovanje katalizatorja

- Diagnoza delovanja katalizatorja in posledično tudi njegove učinkovitosti poteka na principu primerjave napetosti kisikovih sond pred in za katalizatorjem. Senzor pred katalizatorjem mora biti vseskozi aktiven po začetnem aktivacijskem času, medtem ko ima drugi senzor za katalizatorjem povsem drugačno vlogo in tudi delovanje. Druga ali spodnja kisikova sonda na začetku, pred koncem aktivacijskega časa katalizatorja, še ne opravlja svoje nadzorne funkcije in povsem enako alternira kot prvi senzor. Po aktivaciji delovanja katalizatorja pa se mora vrednost napetosti ustaliti na neki vrednosti in ne sme alternirati. Kako dober in učinkovit je še katalizator lahko vidimo tudi po stopnji očiščenosti izpušnih plinov ( vrednosti HCjev pod 100ppm ). Napaka PO420, ki govori o kakovosti delovanja katalizatorja, nima vedno vzroka na samem katalizatorju. Vzrok za nepravilno delovanje so lahko tudi druge kisikove sonde ali napake regulacijskega sistema v motorju.

Kontrola regulacije doziranja goriva

- Teorija kontrole regulacije doziranja bazira na računanju povprečja kratkoročne in dolgoročne korekcije doziranja goriva, da se približamo stochiometričnemu razmerju zrak/gorivo. Srednja vrednost te regulacije je nastavljena na vrednost 128. Sistem kontrole se osredotoča na odstopanje od te vrednosti in čas stanja regulacije na neki odmaknjeni točki od srednje. Če se regulacija dolgoročno ustali na neki manj odmaknjeni vrednosti, sistem še ne javi napake, če pa preseže proizvajalčevo mejo, se napaka pojavi in sistem OBD-II običajno prestavi svoje delovanje v servisni program do trenutka, ko se napaka izbriše iz EEPROMa ( največkrat je potrebno izbrisati tudi naučeno premaknjeno vrednost doziranja goriva ).
Kako poteka regulacija goriva, lahko zelo nazorno spremljamo pri vrednostih na PIDih 06 do 09 kjer direktno očitavamo regulacijo goriva v sistemu. Regulacijo goriva lahko spremljamo tudi preko napetosti na kisikovih sondah na PIDih od 14 do 1B. Prvi podatek nam da napetost na sondi, drugi podatek pa je kratkoročna regulacija ( trim ) goriva za dejansko izmerjeno vrednost kisika v izpušnih plinih.

V vsakem primeru pa zamenjajte potlačne cevi, dostikrat se na oko ne vidi dotrajenost - pa tudi strošek ni takšen, da bi ogrozil družinski proračun.

lep pozdrav

Re: Kia Pride 1.3i padel na meritvi plinov

Objavljeno: Če dec 02, 2010 10:03 pm
Napisal/-a sebaveh
Če se je satovje katalizatorja vsipalo, bo motor dušilo, bo zamorjen in enostavno takšen, kot če bi banano vtaknil v izpuh ;)

Re: Kia Pride 1.3i padel na meritvi plinov

Objavljeno: Če dec 02, 2010 10:11 pm
Napisal/-a Little_tortilia_boy
hvala za nasvete, bom probu še par stvari pa upam, da bo špilal

Re: Kia Pride 1.3i padel na meritvi plinov

Objavljeno: Pe dec 03, 2010 7:26 pm
Napisal/-a zlica22
Fan je napisal/-a: Dostikrat pomaga samo menjava potlačnih cevi


x2