Stran 1 od 1

lučka avto s ključem

Objavljeno: Sr dec 01, 2010 1:09 pm
Napisal/-a booster
imam vectro c z19dth motor diesel in mi gori lučka ko je avto mrzu ene dve min. potem pa ugasne
menjal sem olje in filtre pač redni servis in pa dve ogrevalni svečki češ da sta drugi dve kao dobri
ko je motor ogret mi ob štartu lučka ogasne ampak šele ko zalaufaš mašino mogla bi se pa ta lučka takoj ugasniti pri kontaktu

Re: lučka avto s ključem

Objavljeno: Sr dec 01, 2010 4:06 pm
Napisal/-a cd_rw
To je lučka za immobilizer.

Re: lučka avto s ključem

Objavljeno: Sr dec 01, 2010 4:26 pm
Napisal/-a booster
kva pa to pomen????

Re: lučka avto s ključem

Objavljeno: Sr dec 01, 2010 6:34 pm
Napisal/-a sebaveh
Čakaj malo, obstajata dva različna simbola. En je avto od spredaj in ključavnica obešanka - to je imobilizator. Drugo pa je avto od strani in ključ za vijake - to pa je za diagnostiko.
Če bi ti gorel imobilizator, potem avta sploh vžat ne bi mogel.

Re: lučka avto s ključem

Objavljeno: Sr dec 01, 2010 11:05 pm
Napisal/-a zlica22
booster je napisal/-a:kva pa to pomen????

Po domače, zaščita pred vžiganjem motorja nepooblaščenim osebam :D

Re: lučka avto s ključem

Objavljeno: Če dec 02, 2010 11:27 am
Napisal/-a booster
narisan je avto z viličastim ključem
fora je v tem da ko dam kontakt mi gori k bi mogel ugasnit z ostalimi kotrolnimi lučkami ugasne pa šele ko avto zalaufam
ampak ko je avto čisto mrzel mi pa kljub temu ko ga zalaufam gori ene dve minuti pol se pa ugasne
ko je motor topel pa ugasne takoj ko ga zalaufamta lučka bi mogla ugasnit ob kontaktu z določenimi kontrolnimi lučkami se pa ne
šele potem ko zalaufam
avto dela brezproblemov upam nisem opazil razlike
menjane sta bile dve ogravalni svečki zakaj samo dve ker so na pooblaščenmu rekli da sta drugi dve ok
bil je narejen redni servis se pravi olje in oljni ter zračni filter

Re: lučka avto s ključem

Objavljeno: Če dec 02, 2010 11:56 am
Napisal/-a a_sist
v navodilih za avto imaš za vse lučke napisano kaj pomenijo..

Re: lučka avto s ključem

Objavljeno: Če dec 02, 2010 1:38 pm
Napisal/-a booster
če pa samo v angl. ni
piše obisk servisa
to se je dogajal že pred servisom in so rekli da je z avtom vse ok

Re: lučka avto s ključem

Objavljeno: Če dec 02, 2010 5:03 pm
Napisal/-a sebaveh
Potem pa ga bo treba priklopit na tester in videti katere napake javlja. Žal je na pamet težko kaj rečt. Ker pa gre ravno za hladen zagon, bi jaz malo posumil na avtomatski čok, če ga ima.

Re: lučka avto s ključem

Objavljeno: Če dec 02, 2010 5:36 pm
Napisal/-a Scorp84
Pri naši zafiri je isto. Poleti je ok, pozimi pa se ta lučka vedno prižge in se ugasne ko se ogreje. Izpiše napako P577 ali nekaj podobnega, ampak ne vejo za kateri senzor se gre. Sumili so da je lmm, pa smo reprogramirali računalnik,je nekaj časa ok delovalo (verjetno ker so bili toplejši dnevi) in se zdaj spet prižiga. Ko dodaš gas (obrati morejo iti čez 3000) ti lučka ugasne? Pri nam se.
Sam tudi sumim, da je krivec alternator, ker mrzel ne more dovolj polniti, dokler se ne ogreje. Ko se nam je jermen rastrgal (tolk ga je ostalo, da je nekaj malega obračalo), se je taista lučka prižgala, ker se alternator ni dovolj hitro obračal, s tem tudi ni mogel kaj polniti. Tudi diode oziroma sam alternator nabere vlage, pa še ta ob starosti ni najbolj prevoden in zna biti občutljiv. Mogoče se opazi narahlo utripanje luči, ki pa čez 5 min popolnoma izgine. Nam že dve leti tko avto dela brez težav, altenator pa začne polniti tko kot treba, ko se malenkost ogreje.

Pa še to moreš paziti, če se ti ta lučka uklopi, da avto ni v varnem načinu. Ker če takoj užgeš in ne gre čez 3000 obratov, oziroma prepočasi dobiva na obratih, je lahko zamašen povratni ventil oziroma se ne odpira. Pri nam se je tudi to zgodilo, da ko si prižgal, ga je vrgel v varni način, čez nekaj časa se je pa sprostil. In vsake toliko časa, je znal zaštekat ta ventil. Na avtocesti pa je šele bilo zabavno, ko nisi smel pod 100 vozit, ker je takoj ventil zaštekal.

Re: lučka avto s ključem

Objavljeno: Če dec 02, 2010 5:59 pm
Napisal/-a booster
ne lučka ne ugasne nad 3000rpm ampak šele po enih dveh minutah ko se motor mal segreje ko je pa topel pa ugasne takoj ko zalaufaš motor mogla bi se pa ko daš kontakt in se ti ugasne ob nekaterih kontrolnih lučkah
avto mi dela normalno itak ga pa ne teram ko je čisto mrzu nad 3000rpm
bil sem na testerju in ni pokazal napake
u avtotehni vis kranj so mi rekli da so to ogrevalne svečke ampak so mi dve zamenjali
avto pa normalno vžge ko je mrzu motor

Re: lučka avto s ključem

Objavljeno: Če dec 02, 2010 6:11 pm
Napisal/-a booster
alternator začne takoj polniti ko zalaufam to je 13.8-14.2V

Re: lučka avto s ključem

Objavljeno: Če dec 02, 2010 9:16 pm
Napisal/-a cd_rw
Ne vem sicer kako ma opel narejeno, ampak ali je kdo pomislu, da gre za servisni interval. Čeprav je zanimivo, da ko je topel, se ti pa prej ugasne.
LP!

Re: lučka avto s ključem

Objavljeno: Če dec 02, 2010 9:38 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Na mrzlem motorju pomerite pline, lahko vam nagaja, delno blokira EGR ventil. Ne zapira do kraja in je na sesalnem kolektorju previsok tlak ( povečanje poraba goriva ). EGR ventil začne delovati, ko je motor segret na 80 stopinj ali več in ko se vrti motor čez 2000 rpm. V koliko imate možnost, pa priključite vozilo na tester in se zapeljite z njim, pri testiranju pravilnega delovanja EGR ventila tester lepo pokaže - delno blokiranje.

Lep pozdrav

Re: lučka avto s ključem

Objavljeno: Če dec 02, 2010 9:48 pm
Napisal/-a sebaveh
Simbol za servisni interval se prižge ko ugasneš avto. Je pa simbol v smislu viličastega ključa in simbola za olje. Spodaj pa še število kilometrov do intervala, mislim da se začne prižigati 5000 km pred intervalom. Lahko pa ga pogledaš tudi ročno kdaj je, tako da pri izvlečenem ključu pritisneš na gumb za resetiranje kilometrov.

Velja za Vectro C, s tistim majhnim ekrančkom pod kazalcem obratometra. Astra upam da je podobno narejena.

Seveda pa jim tester ni nič pokazal, ker so po vsej verjetnosti priklopili in brali napake pri ugasnjenem vozilu, ali pa takrat ko lučka ni več gorela.

Re: lučka avto s ključem

Objavljeno: Pe dec 03, 2010 8:50 am
Napisal/-a booster
servisni interval je narejen pokazalo bi se insp kar se tudi je in so rač. resetiral
ko je avto mrzu mi trenutna poraba kaže 0.8l
pa tudi malo se kadi iz auspuha ko pa se ogreje pa dima ni videti razen če malo daš gas
če bi bil egr ventil zapacan ali delno zaprt verjetno avto ne bi vlekel