Stran 1 od 5
Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni
Objavljeno: So dec 11, 2010 12:03 pm
Napisal/-a klemenvk
Pozdrav vsem,
zadeva je sledeča: imam A4-ko pumpa dize, tip motorja AVF (131 km - pri RSR čipan na 160 km), l. 2004, z realnimi komaj 35000 km. Pri 23000 sem menjal dvomasni vztranik LUK za istega (ker je prejšnji lastnik - starejši možakar pri tej kilometrini že tako uničil vztrajnik, da je treslo mašino na mestu), sklopka in potisni ležaj pa sta ostala ista.
Par tisoč km je bilo ok, zdaj pa se je spet začelo s tem, da je še vedno boljše kot prej....vseeno pa me moti pa pika.
Predvsem trese, ko motor vžgeš in dokler se ne ogreje (predvsem na mestu pa mogoče se mini tresenje čuti pri vožnji po AC nad 140).
Glede LUKovih dvomasnih vztrajnikov sem že marsikaj slišal slabega napram Sachsovim - ne vem, če je to mestu (je pa tudi res, da so dual mass vztrajniki že tako katastrofa napram enomasnim).
Že, ko sem dal menjati vztrajnik sem mehankarju omenil, če se da enomasnega dobiti namesto obstoječega pa je rekel, da ne, ker so enomasni baje par mm ožji.
Zdaj sem pa še malo gledal po tujih straneh in pobje so baje čisto uspešno menjavali, ampak cele komplete sklopk (se pravi sklopka, potisni ležaj in vztrajnik) na enomasno varianto.
Nekje sem zasledil, da so pri A4-kah fantje vgrajevali G60/VR 6 sklopka enomasne komplete, zdaj me pa zanima, če kdo kaj ve o tem (da ne bi brez veze kupoval) oz. ali je kakšna druga varianta zamenjati vse komplet na enomasno?
Prav tako so mi v tregovini z avtodeli ponudili VALEO komplet (samo 2-masni) za 570€ pa me zanima, če kdo kaj ve kako se obnesejo (na tujih forumih jih hvalijo edino navor zna biti problem, ker bi naj bili le-ti do 300 NM, moj jih ima pa zaradi čipa več)?
Oz. če ni druge variante kakšne so vaše izkušnje z SACHS napram LUK dual mass (in kje svetujete najcenejšo nabavo SACHSA)?
Upam, da sem bil dovolj jasen - že vnaprej se zahvaljujem za vašo pomoč.
LP vsem
Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni
Objavljeno: So dec 11, 2010 6:15 pm
Napisal/-a joztom
Jaz sem na istem, le govora je o Renault F4R 2.0T motorju. Nabavil sem si enomasni vztrajnik, ker ni na svetu zamenjave (ki pa je na Dialogysu narisana, le številka blokirana), sem ga izvohal na Švedskem, ravno sledim DPD, kje se giblje moja pošiljka. Za tvoj hroščev (VAG) motor se sigurno dobi tega kot solate, tako imaš na voljo Exedy, Aisin, Sachs in Valeo. Glej pod oznako npr 4P kit za AVF. Kje je prihranek? Ne samo, da se za večno znebiš debilnega dvomasnega sranja, je tudi 5kg lažji (iz 13 na 8kg; standardni tip in ne billet dirkalni, ki pa se tudi dobijo) kar se pozna pri boljši odzivnosti in hitrejšem ter lažjem prestavljanju, ker se motor hitreje zavrti in ustavi, menda svojega vta ne prepoznaš. Tudi navor, ki je prekomeren, se da obvladati z izboljšano Sachs lamelno sklopko, uvaža jih AC v Lj. Razlika med DMF LUK in Sachs je bistvena. LUK ti rine sistem na dva fedra, Sachs na 6 planetnih zobnikov, Valeo na nekake tri amortizerje. Nobeden ni vreden pol_P vode zato tudi jaz prehajam te dni na enomasni vztrajnik. Stranskih učinkov ni, nekateri razlagajo kot možne neke ojačane vibracije (??), kot da je sto let avto industrija bila izgubljena s klasično elastično zvezo z lamelami na feder, lopovi lažnivi. Stranski učinki DMF so zbiti menjalniki pri VAGovih kombijih in uničeni ojnični ležaji na vsem poznanih DCI-jih od Renaulta (Isuzu motor). Kot lahko slediš, je običajni lom na 120k km, kar je približna življenska doba DMF-ja, nepozoren šofer to vozi naprej in imaš veselico. Pri VAG-u pretrdo kaljena piramida zlomi zob zaradi udarcev DMF-ja in menjalnik praktično raznese, pri Renaultu pa nabija nazaj na motor v ojnične ležaje. Pa ni nič narobe z ležajno kovino, le trikratno močnih šusev ne prebavi. Ampak to je moje osebno mnenje, sem se pa že prepiral tako z LUK tehnično službo kot z Valeom, ki nima nadomestnega enomasmega kompleta tudi za bencinarja. Še izračun: Dvomasni originalni LUK+sklopka +delo=1.500€; klasični rabljeni vztrajnik 100€+košara+lamela+delo cca 500€. Jebemtiluk.
Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni
Objavljeno: So dec 11, 2010 6:27 pm
Napisal/-a MaRko81
Mam eno vprašanje...fotr ma meganaII 1,5dci letnik 2006, prvi lastnik, prevoženih 110.000km pa se včasih k prešaltaš, motor pa vse skup tako zatrese kot da se bo glih kar vse skup polomil, pa sklopka tud prime čist nakonc. A je to znak že kake okvare na menjalniku...pa a obstaja že za ta motor kit enomasnega vztrajnika + vse kar pripada zraven? Sm kr neki že tvojih postov prebrau...pa če je to vse res...ena velka jeba vse skup

tud sam mam meganaII 1,5dci 2008 87.000km pa me nic kej to vse skup ne veseli

Hvala za kako informacijo!
Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni
Objavljeno: So dec 11, 2010 6:59 pm
Napisal/-a čare
Če imaš problem z vibracijami in povrhu vsega avto še čipan potem le nabavi Valeov navaden komplet (sklopka in navaden vztrajnik) in boš mel mir.Je pa ta komplet isti kot za VR6/G60 motorje....Leto nazaj sem z popustom dal za ta set 220€,se pravi cca. 300€ redna cena.
Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni
Objavljeno: So dec 11, 2010 7:24 pm
Napisal/-a _furby_
jaz sem tko naredil. ko mi je sel vztrajnik na laguni (dvomasni) sem sel do mehanika, ki mi je isto rekel, da ne gre na enomasnega in ne vem se kaj.
sem se malo okoli pozanimal in potem na anetu (
http://www.avto-deli.si/) nabavil prau tak komplet ki je narejen namensko da namesto dvomasnega das not enomasni vztrajnik.
mehanik je najprej jamram ampak sem mu reku naj proba, pa bomo vidli. in glej ga zlomka...res deluje sedaj ze cca. 50.000 km.
je pa bil obcutno ceneje kot pa dvomasni in tko dalje.

Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni
Objavljeno: So dec 11, 2010 7:35 pm
Napisal/-a sebaveh
Ali je enomasni komplet možno dobiti tudi za Volvo s40/v40, letnik 2001 - 2004 z dizelsko D4192T3 (85 KW) motorjem? Zasnova motorja je drugače podobna kot na Lagunah?
Zaenkrat mi še vse deluje normalno, ampak toliko da vem če bo kdaj prišlo do tega...
Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni
Objavljeno: So dec 11, 2010 7:42 pm
Napisal/-a _furby_
sebaveh je napisal/-a:Ali je enomasni komplet možno dobiti tudi za Volvo s40/v40, letnik 2001 - 2004 z dizelsko D4192T3 (85 KW) motorjem? Zasnova motorja je drugače podobna kot na Lagunah?
Zaenkrat mi še vse deluje normalno, ampak toliko da vem če bo kdaj prišlo do tega...
po moje ja, ker ko sem jaz iskal menjalnik za laguno mi je reku mehanik, da jih folk na veliko pobira in montiva na te volvote (zato je bilo tezko dobit kakega dobrega).
tko da po moje bi se nasel tak komplet za volvota, ce ne pase mogoce celo od lagune gor.
Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni
Objavljeno: So dec 11, 2010 9:29 pm
Napisal/-a klemenvk
Vsem zelo lepa hvala za odgovore. Nekako se nagibam k enomasni Valeo varianti, zdaj moram pa še malo konkurečne cene dobiti (eno ponudbo imam za 570, drugo za 536€ od Olefa, zdaj pa še čakam na Anet in pa v ponedeljek grem v Celju k GMT).
Vsekakor javim naprej kaj bo in kako pa se seveda še priporočam za kakšen pameten nasvet.
Hvala in LP
Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni
Objavljeno: Ne dec 12, 2010 7:58 pm
Napisal/-a joztom
@sebaveh. Poglej navedbe:
http://cgi.ebay.co.uk/RENAULT-LAGUNA-VO ... 33628d294aZa Laguno B56 pa dobiš enomasni vztrajnik na odpadu za 50€, sklopka pa je ene 130€.
Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni
Objavljeno: Po dec 13, 2010 12:53 pm
Napisal/-a klemenvk
OK, zadevo bom rešil z Valeo sklopka kompletom z enomasnim vztrajnikom, tako da že imam vse zmenjeno.
Hvala in LP vsem
Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni
Objavljeno: To dec 14, 2010 3:51 pm
Napisal/-a joztom
Prispel je vztrajnik (770115375) iz Švedske (100€, švedi ne marajo dizeljnov in imajo bencinarje zaradi mraza), zdaj še nabavim košaro in lamelo na 21 zob za PK6 in drucklager in gremo na delo. 1000€ prihranka. Torej za Renault 2.0T motor vztrajnik od Opel Vivaro 2.0T ali Nissan Primastar 2.0T ali Renault Trafic II 2.0T in klasična sklopka. Bom še poslikal robo in potrdil da je šlo skupaj. Tudi nov na servisu je 410€ proti 922€ za original (LUK) dvomasnega. Za 1,9dci pa je teh vztrajnikov od kombijev en milijon (7700115373).
Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni
Objavljeno: To dec 14, 2010 7:34 pm
Napisal/-a damek1a
Ko smo že pri tem. Kje se trenutno dobi najcenejši komplet - vztrajnik + sklopka za golf 5 1.9 tdi l. 2004 ?
Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni
Objavljeno: Sr dec 15, 2010 8:28 am
Napisal/-a hippo
sebaveh je napisal/-a:Ali je enomasni komplet možno dobiti tudi za Volvo s40/v40, letnik 2001 - 2004 z dizelsko D4192T3 (85 KW) motorjem? Zasnova motorja je drugače podobna kot na Lagunah?
Zaenkrat mi še vse deluje normalno, ampak toliko da vem če bo kdaj prišlo do tega...
Ne Valeo ne Sachs sploh nimata v katalogu vztrajnika, samo sklopko.
Upaj, da bo vse ok.
Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni
Objavljeno: Sr dec 15, 2010 8:29 am
Napisal/-a hippo
damek1a je napisal/-a:Ko smo že pri tem. Kje se trenutno dobi najcenejši komplet - vztrajnik + sklopka za golf 5 1.9 tdi l. 2004 ?
Tip motorja prosim.
Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni
Objavljeno: Sr dec 15, 2010 8:33 am
Napisal/-a hippo
MaRko81 je napisal/-a:Mam eno vprašanje...fotr ma meganaII 1,5dci letnik 2006, prvi lastnik, prevoženih 110.000km pa se včasih k prešaltaš, motor pa vse skup tako zatrese kot da se bo glih kar vse skup polomil, pa sklopka tud prime čist nakonc. A je to znak že kake okvare na menjalniku...pa a obstaja že za ta motor kit enomasnega vztrajnika + vse kar pripada zraven? Sm kr neki že tvojih postov prebrau...pa če je to vse res...ena velka jeba vse skup

tud sam mam meganaII 1,5dci 2008 87.000km pa me nic kej to vse skup ne veseli

Hvala za kako informacijo!
Vsaj moč ali pa tip motorja prosim. To so osnovne informacije.
Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni
Objavljeno: Sr dec 15, 2010 10:07 am
Napisal/-a damek1a
hippo je napisal/-a:damek1a je napisal/-a:Ko smo že pri tem. Kje se trenutno dobi najcenejši komplet - vztrajnik + sklopka za golf 5 1.9 tdi l. 2004 ?
Tip motorja prosim.
BKC, 77kw
Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni
Objavljeno: Sr dec 15, 2010 10:23 am
Napisal/-a hippo
damek1a je napisal/-a:hippo je napisal/-a:damek1a je napisal/-a:Ko smo že pri tem. Kje se trenutno dobi najcenejši komplet - vztrajnik + sklopka za golf 5 1.9 tdi l. 2004 ?
Tip motorja prosim.
BKC, 77kw
Imaš na ZS.
Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni
Objavljeno: Sr dec 15, 2010 1:43 pm
Napisal/-a spektr
Mene pa zanima za mazde 6, 2006 letnik (faceliftan model). A se tudi da menjat dvomasnega v enomasni. Slišal sem da ne. Pa dvomasni je drag ko pes...
Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni
Objavljeno: Sr dec 15, 2010 5:17 pm
Napisal/-a hippo
spektr je napisal/-a:Mene pa zanima za mazde 6, 2006 letnik (faceliftan model). A se tudi da menjat dvomasnega v enomasni. Slišal sem da ne. Pa dvomasni je drag ko pes...

Brez kode motorja se ne da nič pogledat.
Re: Sklopka (vztrajnik) iz dvomasnega na enomasni
Objavljeno: Sr dec 15, 2010 6:41 pm
Napisal/-a MaRko81
hippo je napisal/-a:MaRko81 je napisal/-a:Mam eno vprašanje...fotr ma meganaII 1,5dci letnik 2006, prvi lastnik, prevoženih 110.000km pa se včasih k prešaltaš, motor pa vse skup tako zatrese kot da se bo glih kar vse skup polomil, pa sklopka tud prime čist nakonc. A je to znak že kake okvare na menjalniku...pa a obstaja že za ta motor kit enomasnega vztrajnika + vse kar pripada zraven? Sm kr neki že tvojih postov prebrau...pa če je to vse res...ena velka jeba vse skup

tud sam mam meganaII 1,5dci 2008 87.000km pa me nic kej to vse skup ne veseli

Hvala za kako informacijo!
Vsaj moč ali pa tip motorja prosim. To so osnovne informacije.
LP ...tipa motorja ne vem (se da kam pogledat?) ima pa fotr meganeII l.2006 1461 ccm, 78 kW / 106 KM pa menjalnik 6 prestav; moj je pa l.2008 pa isto 1461 ccm, 78 kW / 106 KM, menjalnik 6 prestav.