Stran 1 od 1
Vztrajnik VW
Objavljeno: To dec 14, 2010 11:32 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
Lep pozdrav. Zanima me kje najceneje dobiti dvomasn vztrajnik za vw golf IV 1.9TDI 74kw tip motorja ATD.
Re: Vztrajnik VW
Objavljeno: Sr dec 15, 2010 8:21 am
Napisal/-a hippo
TUNING_BOY je napisal/-a:Lep pozdrav. Zanima me kje najceneje dobiti dvomasn vztrajnik za vw golf IV 1.9TDI 74kw tip motorja ATD.
Sachs dvomasni vztrajnik pride 470 eur (brez sklopke), Valeo komplet sklopka + enomasni vztrajnik pa pride 380 eur. Torej se Valeo dosti bolj splača, ker je brezveze menjat samo vztrajnik.
Re: Vztrajnik VW
Objavljeno: To maj 31, 2011 10:26 am
Napisal/-a TUNING_BOY
Kje pa dobim to za tak denar? LP
Re: Vztrajnik VW
Objavljeno: To maj 31, 2011 10:30 am
Napisal/-a vuko87
TUNING_BOY je napisal/-a:Kje pa dobim to za tak denar? LP
Dobiš pri uporabniku hippo, ki ti je zgoraj odgovoril...
Iz lastnih izkusnj ti priporočam, da se zmeniš z njim...nobenih problemov, hitra dobavljivost...
LP
Re: Vztrajnik VW
Objavljeno: To maj 31, 2011 11:34 am
Napisal/-a hippo
Update cen:
Valeo enomasni komplet pride 395 eur
Sachs dvomasni komplet pride 565 eur
Pri enomasnem kompletu vzami v zakup tudi kakšno ruženje ali kaj podobnega, ker ni vse čisto tako, da je 100% ok (so že bile razne čudne variante), pa tudi kakšno cukanje ali trzanje se tudi pojavlja.
Sachs je pa prva klasa in je 100% ziher.
Re: Vztrajnik VW
Objavljeno: To maj 31, 2011 1:19 pm
Napisal/-a joztom
Prejšnji teden sem menjal iz dvomasnega na enomasni sistem. Ruženja ali cukanja ne prepoznam. Tek motorja dosti bolj miren, sklopka mehka, ko zvoziš iz križišča s tretjo ali drugo je to gladko in brez tresenja v volanu, nakovanja glavne gredi v menjalnik, zadeva je sprobana že 100 let, ta nova dvomasna j***a pa so izjemno nevarna in nestabilna. Star dvomasni vztrajnik je bil na koncu in je opletal dobrih 2cm brez upora. K sreči ni še zbilo ojničnih ležajev, pri VAGu pa je znano drobljenje menjalnika. Novi enomasni vztrajnik pa mora biti pravih dimenzij in trdote fedrov, če ne pridobiš delno močnejši šum pod nizkimi obrati, ki pa ni škodljiv in se sčasoma zmanjšuje zaradi zmehčanja lamele. Žvižganje in znatne šume pa večinoma povzročajo enomasni vztrajniki, ki so obenem še olajšani na cca 8kg, npr. to delajo z izvrtinami, ki potem povzročajo razne zvoke šume.
Re: Vztrajnik VW
Objavljeno: Sr jun 01, 2011 5:57 pm
Napisal/-a hippo
joztom je napisal/-a:Prejšnji teden sem menjal iz dvomasnega na enomasni sistem. Ruženja ali cukanja ne prepoznam. Tek motorja dosti bolj miren, sklopka mehka, ko zvoziš iz križišča s tretjo ali drugo je to gladko in brez tresenja v volanu, nakovanja glavne gredi v menjalnik, zadeva je sprobana že 100 let, ta nova dvomasna j***a pa so izjemno nevarna in nestabilna. Star dvomasni vztrajnik je bil na koncu in je opletal dobrih 2cm brez upora. K sreči ni še zbilo ojničnih ležajev, pri VAGu pa je znano drobljenje menjalnika. Novi enomasni vztrajnik pa mora biti pravih dimenzij in trdote fedrov, če ne pridobiš delno močnejši šum pod nizkimi obrati, ki pa ni škodljiv in se sčasoma zmanjšuje zaradi zmehčanja lamele. Žvižganje in znatne šume pa večinoma povzročajo enomasni vztrajniki, ki so obenem še olajšani na cca 8kg, npr. to delajo z izvrtinami, ki potem povzročajo razne zvoke šume.
Na AVF in AWX motorjih so problemi z Valeotom, pa tudi od drugih mehanikov sem slišal pripombe na te enomasne komplete in težave, ki se lahko pojavijo pri VAG skupini. Mogoče pa ti veš več?!
Re: Vztrajnik VW
Objavljeno: Sr jun 01, 2011 9:45 pm
Napisal/-a joztom
Ko sem sledil za težave z VAG motorji so v glavnem vsi menjali dvomasne zaradi čipanja in je potrebno vgraditi sklopke, ki zdržijo večji navor. Veliko je bilo poskusov, kako bi olajšali vztrajnik za hitrejše starte. Ti pa so res povzročali šume zaradi navrtanih lukenj. Je bil eden uporabnik na forumu, ki je opisoval cukanje na Passatu po menjavi, pa ni nikoli potem pojasnil, zakaj je šlo. Jaz sem na svojem Renaultu, kot vidiš na slikah, to zamenjal. Vztrajnik vaga cca 15kg in težko kaj cuka, zobe za fazo pa so na rigidnem delu na obeh variantah, tako da tu ne more biti nobenega vpliva, mogoče da je kaj na razdaljah do senzorja, pa VAG jemlje podatke z dveh lokacij hkratno. Sicer pa sklopke prodajaš, imaš veliko več izkušenj.
Re: Vztrajnik VW
Objavljeno: Če jun 02, 2011 6:22 am
Napisal/-a hippo
Tule sta dva (2) uporabnika napisala iste težave z enomasnim kompletom, eden ima passata z AVF motorjem, drugi A4 z istim motorjem in oba z istimi težavami. Ta A4 ni bil nikoli čipan ali pa da bi imel notri box. Eden je preko mene nabavil, drugi ne. Kaj je ta drugi naredil ne vem, s taprvim pa je šla zadeva v reklamacijo.
Valeo je reklamacijo sicer ugodno rešil in vrnil €€€ nazaj, ampak niso hoteli povedati kaj je bilo narobe oz. zakaj so reklamaciji ugodili.
Tako da še sedaj ne vem, kaj natančno se je dogajalo. Sem pa od dobavitelja dobil info, da zna biti kombinacija VAG-Valeo zelo riskantna. Zanimivo je, da se težave ne pojavijo takoj, ampak čez cca 1-2 meseca. Na začetku je pri A4 bilo vse ok razen cukanja, rožljanje oz. šumenje se je pojavilo kasneje. Tako da je že res, da je Sachs dražji (pa spet ne tako veliko, ker so lani Valeotu 2x dvignili cene) je pa ziher varianta.
Bo še malo treba spremaljti dogajanje okoli teh kompletov...