Stran 1 od 1

Problem pri hladnem zagonu avtomobila

Objavljeno: Po jan 03, 2011 8:52 am
Napisal/-a bizi10
Pozdravljeni,

V hladnih dneh se mi dogaja da včasih avto ne vžge takoj. In sicer gre za Citroen C5 2.2 HDi. Avto je zunaj pod nadstreškom. Akumulator je sicer že star ampak napetost ima tudi pri -10 °C še nekak normalno. Tudi na začetku normalno stabilizira hidravliko ko se vsedeš notri, lučke se prižgejo, radio dela itd. in sem zadnjič zmeril tudi napetost po tem ko to naredi in je bila še vedno normalna. Potem obrnem ključ in ga pustim malo da nafila kazalec napetosti akumulatorja, ko pa obrnem ključ se ne zgodi nič, "nič ne zakašlja", občasno sem potem izklopil kontakt, dal spet kontak in malo počakal preden sem obrnil ključ in je potem normalno vžgal. Danes se mi je pa prvič zgodilo da tudi po par ponovljenih poskusih ni hotel vžgat in sicer da sploh ni začel verglat. Torej ko sem obrnil ključ se ni zgodilo nič. Potem sem ga priklopil na kleme in tudi tu ni iz prve začel verglat ampak po ene dveh poskusih da sem odstranil ključ in dal spet kontakt. Ker drugače ni problema z zagonom ko začne verglat potem vedno vžge, problem je kot sem že rekel da sploh ne začne verglat.

Sem bil že 100% da je akumulator problem, ki je že malo v letih, ampak potem bi moral avto takoj ko je bil na klemah začet verglat al ne? Tako da sem zdaj malo začel sumit da bi blo mogoče lahko kaj drugega? (grelne svečke, mogoče zaganjač?).

Kakšen predlog v kateri smeri naj raziskujem naprej?

Re: Problem pri hladnem zagonu avtomobila

Objavljeno: Po jan 03, 2011 9:07 am
Napisal/-a jack86
Jaz bi vseeno probal z drugim akumulatorjem. Lahko ima dost napetosti, sam mu zagonskega toka zmanjka.

P=U*I, I=0,001A => fail

Re: Problem pri hladnem zagonu avtomobila

Objavljeno: To jan 04, 2011 9:39 am
Napisal/-a bizi10
Evo zamenjal akumulator in je to rešilo težavo. Avto zdaj vžiga da je veselje. :) Vzel sem Topla Energy 75Ah/640A. Tudi na splošno je tek avta zdaj še bolj miren (s slabim akumulatorjem je npr. ko sem peljal proti križišču in stisnil sklopko ter zaviral je bil števec obratov malo nemiren in nihal med 700-900 obrati). Zdaj pa lepo konstantno drži 1.000 obratov. Ob kontaktu veliko hitreje dvigne kazalec za napetost akumulatorja. Tudi sam vžig avta je zdaj malo hitrejši. In pa tudi občasne težave s centralnim zaklepanjem so bile očitno povezane s tem ker jih zdaj nimam več.

Re: Problem pri hladnem zagonu avtomobila

Objavljeno: To jan 04, 2011 9:55 am
Napisal/-a jack86
Lahko da imaš slab altenator. Ker če je slab akumulator, nebi smelo vplivati na elektronko (v tvojem primeru števc za obratomer) med obratovanjem. Luči so normalno svetile, ali so pri nižjih obratih motorja kaj slabše?

Re: Problem pri hladnem zagonu avtomobila

Objavljeno: To jan 04, 2011 10:47 am
Napisal/-a joztom
Jaz vseeno mislim, da so bile kleme, ko si menjal akumulator, je zadeva spregovorila. Lahko je bila pa tudi celica v kratkem stiku, zato dela težave na priklopljen zunanji vir na kablih in znižuje napetost.

Re: Problem pri hladnem zagonu avtomobila

Objavljeno: To jan 04, 2011 1:10 pm
Napisal/-a bizi10
Sem zadnjič z voltmetrom meril napetost akumulatorja med delovanjem avtomobila in je bila napetost v redu kar se mene tiče (14V+ nekaj malega če se ne motim?). Tudi luči so normalno svetile in vse ostalo je normalno delalo ko je avto obratoval. Edino zagonski tok ga je očitno jebal. Ker na avtu ko se zjutraj vrata odprejo se prižgejo luči, nastavi hidravliko, ko zasukneš ključ še zadeve ob zagonu itd. in mu je očitno preveč pobralo za glavni del. Je pa akumulator tudi že odslužil svoje. Je oddelal svojih slabih 7 let tako da naj počiva v miru :)

Lahko pa tudi da je bil problem s klemami ja se strinjam. Niso ravno nek tehnološki biser te ki jih imam, so bolj tanki kabli.