Stran 1 od 1

Ožemanje v mašini in nihanje obratov

Objavljeno: Sr jan 05, 2011 6:46 pm
Napisal/-a mdivjak14
Lep pozdrav. Imam sledeč problem. Zjutraj ko ga prižgem mi zelo grdo vžge potem pa laufa v prostem teku, vendar obrati nihajo med 800 in 1000 rpm niso niti za pol sekunde na miru in spredaj mašino kar cuka sem pa tja, ter nekaj pri mašini mi zelo glasno ožema, kot npr pri pralnem stroju. Tandem pumpa je nova. Po cca 10ih mimutah je tega konec.
Še en problem: se peljem po avtocesti 1, 2, 3, 4, 5 normalno pospešuje, nakar še mam vedno v 5. prestavi in pridem do cca 150 km/h začne cukat oz. trokirat, in dam v šesto, hočem pospeševat in samo cuka nič pospešuje. <

Avto je seat leon, 2002l, 1.9 tdi, 150 konjev, PD pumpe duse sistem

Re: Ožemanje v mašini in nihanje obratov

Objavljeno: Sr jan 05, 2011 7:30 pm
Napisal/-a abbe
jst svetujem da najprej das avto na tester da se mal pogleda.pa se poj od tm naprej resuje

Re: Ožemanje v mašini in nihanje obratov

Objavljeno: Sr jan 05, 2011 8:21 pm
Napisal/-a mdivjak14
abbe je napisal/-a:jst svetujem da najprej das avto na tester da se mal pogleda.pa se poj od tm naprej resuje


Se avto je že bil velikokrat na testerju že zarad mrzlega vžiga pa nikol nič pokazalo za tole ožemanje in nihanje obratov, smo gledali po testerju da so vrednosti od injektorjev odlične, le LMM je bil na delovanju od 450% naprej (normalno pa je od 250 do 370), kar te sprašujem če je lahko lmm tukaj krivec. cca 2 tedna sem ugotovil da sem imel cevi za nafto pomešane. Dovodna cev je bila napeljana na povratni izhod iz tandem pumpe, nafta sploh ni šla skozi hladilnik nafte pod podvozjem in ni šla skozi tipalo za temp nafte, kar pomeni da je avto dobil nafto pri povratnem vhodu. Ugotovil sem s pomočjo programa etka in tudi naredil tako kot je v programu skicirano. Kaj meniš ti? Ali je lahko naftni filter zjeban zarad te spremembe in da zato cuka? Zanima me še samo kam mora biti puščica obrnjena povratnega ventila na naftnem filtru?

Re: Ožemanje v mašini in nihanje obratov

Objavljeno: Sr jan 05, 2011 8:42 pm
Napisal/-a abbe
puscica nj bi bla obrnjena v smeri pretoka nafte,sepru proti tandem pumpi.
dvomim dabi znau bit krivec lmm.mozno bi bilo ce bi to blo zmeraj,sam teb se to preneha ko se motor malo ogreje.sobe tut dvomim da so.a je avto kj cipan al pa kokr kol drgac predelan,a egr ventil dela tako kot more?

Re: Ožemanje v mašini in nihanje obratov

Objavljeno: Če jan 06, 2011 9:25 am
Napisal/-a mdivjak14
abbe je napisal/-a:puscica nj bi bla obrnjena v smeri pretoka nafte,sepru proti tandem pumpi.
dvomim dabi znau bit krivec lmm.mozno bi bilo ce bi to blo zmeraj,sam teb se to preneha ko se motor malo ogreje.sobe tut dvomim da so.a je avto kj cipan al pa kokr kol drgac predelan,a egr ventil dela tako kot more?


Mislili smo že mesce nazaj da bi bil čipan, ker še vedno imam probleme z mrzlim vžigom in sem bil novembra pr RSR-ju, da mi je računalnik nanovo gor naredo in je reko da ni čipiran ampak egr pa je bil blindiran. Sedaj ni več blindiran. Ker takrat na meritvah pr mehaniku je EGR tud delo 4%, moral pa bi med 70% in 80%.