Stran 1 od 3

VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Objavljeno: Po jan 24, 2011 7:55 pm
Napisal/-a thelegenda
V dobri veri, da sem naredil izreden nakup sem lani kupil VW Passata karavan tip motorja AVF, 1.9 TDI, letnik 2005, s prevoženimi komaj dobrimi 50000 km (starejša lastnica).

Ker je v prostem teku treslo, sem v izogib montaži dvomasnega vztrajnika vgradil Valeo komplet sklopko z enomasnim vztrajnikom (pred tem sem po nasvetih "poznavalcev" zamenjal še senzore temp. motorja, el. napeljavo šob, vse 4 grelne svečke.....).

Tresenje je res ponehalo sedaj pa se dogaja, da se pri vožnji z nizkimi obrati sliši neko hreščanje, ki je prisotno ne glede na to ali odvzameš plin ali ne (samo pri odvzetem se bolj sliši). Hreščanje preneha, če pritisnem med vožnjo sklopko pa v leru ga tudi ni (npr. na mestu ali če med vožnjo dam v ler).

Vsi siptomi mi kažejo na menjalnik (6 stopenjski), čeprav tega pred menjavo sklopke in vztrajnika ni bilo pa št. km je tudi mizerno malo, da bi kakšen lager že šel v menjalniku ipd.

Prav tako se dogaja, da avto pri rahlem lezenju npr. parkiranju vzvratno v garažo ali počasni vožnji iz le-te cuka (neenakomerno vleče), če pa speljem z malo več plina pa tega ni (samo v garažo oz. iz nje ravno ne morem štartati na hitro). Je to normalno za enomasni vztrajnik, ki morda slabše kompenzira tresljaje motorja ali....

Skratka zelo sem razočaran in resno razmišljam kljub malo št. km, da bi avto prodal pa VAG koncern (kateremu sem zvest že dobrih 15 let) odstrelil iz svojega voznega parka.

Vesel bom vaših nasvetov, ker res ne vem več kaj naj......avto mi je sicer zelo všeč, motor lepo prede, vizualno je kot nov, ampak......saj me razumete, da sem že preveč vložil v avto z tako malo km in od katerega sem pričakoval kar nekaj let mirne uporabe.

Hvala vsem in (malo pozno) srečno 2011

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Objavljeno: Po jan 24, 2011 9:18 pm
Napisal/-a WMB
Potisni ležaj sklopke je šel rakom žvižgat bi rekl po slovensk....

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Objavljeno: Po jan 24, 2011 9:23 pm
Napisal/-a Leonidas
Hreščanje je prav gotovo potisni ležaj na sklopki. Verjetno ti ga niso menjali, ko so menjavali sklopko. Čeprav pride v kompletu.

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Objavljeno: Po jan 24, 2011 9:31 pm
Napisal/-a thelegenda
Ma nisem vec pameten :( Ze 2 mehanika sta mi zatrdila,da potisni lezaj ziher ni...Bil je ziher menjan,ker sem staro sklopko in vztrajnik dobil nazaj in sta drugega proizvajalca ter kot taka nekompatibilna z Valeom.
Pa da po 3 jurjih km pot. lezaj crkne (ali pa da je pri montazi se okvaril).
Ne vem vec kaj naj...:(

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Objavljeno: Po jan 24, 2011 11:12 pm
Napisal/-a WMB
Baje je bolezen teh vztrajnikov pri vseh passatih teh letnikov...
Kako ga najlažje uničiš v 5 sekundah???
Pejt z polno naloženim avtom v rikverc v hrib, pa še na kako oviro ali luknjo naletiš in si zmagal...

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Objavljeno: Po jan 24, 2011 11:50 pm
Napisal/-a im nobody
tak bom rekel...vemo kolk je znamk...vsaka znamka ma pač svoje hibe...in nobeden avto ni nepokvarjliv...zato bv da se nekaj med sabo jebemo glede znamk...enim avto dela dolg enim turbino razfuka,drugim pa vztrajnik odleti tretjim pa volan u rokah ostane...tako pač je...en ma ceeda mu volan zašteka drugim bo pa delal do 300.000km z samo rednimi servisi...sama sreča...jz mam passata pa ma avto 300.000 pa mam skos ene malenkosti...kaki senzor,cevke,turbina itd...samo to ni kriva znamka.,.avto je že dal večino trplenja skos...z njim smo vlekli že nakladalke,pa tud po 3 tone...pa avto še vedno dela...razn pač potrošn material...znamki ne zamerim vem pa da me kdaj pa kdaj razpizdi ko kaka malenkost crkne...tud mi bomo enkrat stari pa bomo rabl "servise" :D oziroma tbl pa operacije...drugi v moji starosti bo pa rikverc na triglav letu na tešče ob 6 zjutri

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Objavljeno: To jan 25, 2011 12:24 am
Napisal/-a FuriousG
Tudi sam bi rekel, da gre za potisni ležaj. Sem imel identičen primer, sicer na JTD motorju. Pri Passatu mi zaenkrat pri 235k km vztrajnik še dela. Upam da še čimdlje. :) Koliko te je drugače prišla predelava na enomasni vztrajnik in koliko, če sploh privarčuješ navsezadnje?

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Objavljeno: To jan 25, 2011 7:09 am
Napisal/-a uros11
Gosič, pejdi na BMW forum, pa jim tam nabivaj s kio pa prodaj jo, predenj se bo začelo.

Po mojem je tudi potisni ležaj, da bi šel menjalnik, je praktično nemogoče, razen če so avto zlorabljali. no ja, kot kaže, so ga, saj je šel vzrajnik pri nenormalno malo kkm.

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Objavljeno: To jan 25, 2011 7:57 am
Napisal/-a thelegenda
Ma ja - glede zlorabe - ko sem slišal ono gospo kako daje avto iz garaže, ko sem ga šel gledat, se mi je kar srce trgalo, tako da glede vztrajnika se niti ne čudim, menjalnik pa tudi jaz dvomim, da bi bil, ker pred menjavo tega ni delalo.....

Me pa čudi (jezi), da bi potisni ležaj šel po 3000 km? Tako ste glede potisnega ležaja sigurni, ker hreščanje se sliši pri vožnji z nizkimi obrati in je prisotno ne glede na to ali odvzameš plin ali ne (samo pri odvzetem se bolj sliši). Hreščanje pa preneha, če pritisnem med vožnjo sklopko pa v leru ga tudi ni (npr. na mestu ali če med vožnjo dam v ler).

In 2 mehanika sta mi rekla, da potisni ležaj bi se slišal (če bi bil v okvari), ko bi pritisnil sklopko oz. v leru (pri meni pa je ravno obratno).

Res ne vem več kaj naj.....

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Objavljeno: To jan 25, 2011 8:55 am
Napisal/-a uros11
Vmesno vprašanje - je morda imela klanec iz garaže?

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Objavljeno: To jan 25, 2011 8:59 am
Napisal/-a klemenvk
Zanimivo - jaz imam isti motor in isti komplet in iste simptome..... :) NIso še tako grozni, ampak čuti/čuje se pa že....

Morda ta Valeo le ni čisto to....

Lp

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Objavljeno: To jan 25, 2011 9:02 am
Napisal/-a thelegenda
uros11 je napisal/-a:Vmesno vprašanje - je morda imela klanec iz garaže?


Ma res minimalni zanemarljiv klanček (par %) - ampak proti garaži (ven bi se lahko spustila). Ne vem, če je to to.....

Kaj pa če tega potisnega ležaja ne menjam (še)? Se lahko kaj zgodi, kje obstanem, še dodatno kaj uniči......ali pa počakati ali se bo hreščanje in ono cukanje pri skoraj štangas vožnji pod sklopko še stopnjevalo oz. uneslo?

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Objavljeno: To jan 25, 2011 9:12 am
Napisal/-a svadreb
Kaj pa, če bi za začetek, zamenjal olje v menjalniku?

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Objavljeno: To jan 25, 2011 11:42 am
Napisal/-a gusti85
Kaj pa če bi steral mehanika, da vse skup malo razstavi in pogleda? Mater mi grejo na živce mehaniki, ki bi sam neki na pamet ugibali in čakali, da bo res nekaj konkretno usekalo. Če tester nič ne pokaže sploh ne znajo nič več nagruntat in popravit. Tak mehanik sem lahko jaz tudi, da vsakič ko bo kaj crknilo, bi kr celo mašino zamenjal in vse skup. Ziher bi odpravil napako. lol

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Objavljeno: To jan 25, 2011 12:05 pm
Napisal/-a thelegenda
gusti85 je napisal/-a:Kaj pa če bi steral mehanika, da vse skup malo razstavi in pogleda? Mater mi grejo na živce mehaniki, ki bi sam neki na pamet ugibali in čakali, da bo res nekaj konkretno usekalo. Če tester nič ne pokaže sploh ne znajo nič več nagruntat in popravit. Tak mehanik sem lahko jaz tudi, da vsakič ko bo kaj crknilo, bi kr celo mašino zamenjal in vse skup. Ziher bi odpravil napako. lol


Se strinjam s teboj - ta mehanik me ne bo več videl, ker ravno on tako sveto trdi, da potisni ležaj pa že ne more biti vzrok tega hreščanja sedaj.....

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Objavljeno: To jan 25, 2011 12:09 pm
Napisal/-a joztom
Menjava vztrajnika se izvede šele, ko se ugotovi, da je stari dvomasni crknil, če ne zaradi drugega, zaradi stroškov. To je velika napaka servisov, ki bi to morali preventivno pregledovat, niso redki primeri odpovedi pri 40kkm, razlog je način vožnje. Odpreš plehnat deklc in preveriš zračnost z velikim izvijačem. Zakaj? Ko se elastična zveza podre, klasična sklopka ima na lameli ponavadi 4 fedre, ki kompenzirajo udarce v vseh režimih in stalno, tudi pri spuščeni sklopki na avtocesti. Te fedre potem nadomestijo fedri med obema ploščama v vztrajniku in ko to zaradi obrabe odneha in začne opletati po svoje, dobiš praktično trdno rigidno zvezo, ki potem prenaša tudi udarce blajerc na glavni gredi na piramido in vležajenje le-te. Ker v območju prostega teka vztrajnika, ki ni več mehko povezan s fedri, dobiš frejlauf par cm po obodu, ti praktično polovična teža vztrajnika (cca 6kg od oka) nabija naprej na menjalnik in nazaj na ojnične ležaje kakor 6-kilska macola po obroču. To je potem tista glavna jeba te pogruntavščine. Sicer če bi to delalo, bi človek ne imel pripomb, mogoče je ideja dobra. Na kombijih z DMF od VAG-a je poznan pogost lom menjalnika, računajte na stalno rabo največjega navora, ker leti en Transporter ko munjen. Recimo na Renaultu pa nazaj na motor v ojnične ležaje ubriše, saj poznate 2.2dci in 1.9dci
Za VAG sem v nekaterih primerih slišal, da so prestavljali nekaj v ECU zaradi omenjenega cukanja. Po moje pa gre za prestavitev senzorja, ki čita dolga dva zoba za fazo. Ob montaži vrli mehaniki ne pokrijejo obeh starega in novega vztrajnika in ne opazijo, če gre za minimalni zamik impulznega zoba. Redko kdo tudi meri globino hoda drucklagerja, kar na pamet ti pa težko kaj rečem. Novejši drucklagerji stalno z rahlo močjo pritiskajo na košaro in se vrtijo brez sile, človek ne bi verjel, lahko je slučajna napaka na ležaju. Menda je manj težav če stalno laufa, kot pa da ga vsakič zagoniš ob kontaktu iz nule na hitrost gredi. Tudi obstoja pravilo, kako se mažejo ripne, da se ja ne poškoduje tesnilo ali drucklager. Nekateri mehaniki vztrajno odklanjajo tehnična navodila, ker "jaz sem majstr, mene pa ne boste učili, ker sem stotine kuplung v miže zamenjal". Ne želim nikomur soliti pamet, zato se prizadetim opravičujem.

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Objavljeno: To jan 25, 2011 1:04 pm
Napisal/-a Gosic
Admina ali kdor je ze zbrisal mojo objavo naj ve, da to velja vse uporabnike. Ni tukaj nekih izjem, tudi ce je admin pristas dolocene znamke. Ali pac to ni demokraticen forum ali forum za dolocene pristase ovac?

Pa mirno kri in miganje z pravimi kluci po gostilnah.

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Objavljeno: To jan 25, 2011 1:19 pm
Napisal/-a thelegenda
joztom je napisal/-a:Menjava vztrajnika se izvede šele, ko se ugotovi, da je stari dvomasni crknil, če ne zaradi drugega, zaradi stroškov. To je velika napaka servisov, ki bi to morali preventivno pregledovat, niso redki primeri odpovedi pri 40kkm, razlog je način vožnje. Odpreš plehnat deklc in preveriš zračnost z velikim izvijačem. Zakaj? Ko se elastična zveza podre, klasična sklopka ima na lameli ponavadi 4 fedre, ki kompenzirajo udarce v vseh režimih in stalno, tudi pri spuščeni sklopki na avtocesti. Te fedre potem nadomestijo fedri med obema ploščama v vztrajniku in ko to zaradi obrabe odneha in začne opletati po svoje, dobiš praktično trdno rigidno zvezo, ki potem prenaša tudi udarce blajerc na glavni gredi na piramido in vležajenje le-te. Ker v območju prostega teka vztrajnika, ki ni več mehko povezan s fedri, dobiš frejlauf par cm po obodu, ti praktično polovična teža vztrajnika (cca 6kg od oka) nabija naprej na menjalnik in nazaj na ojnične ležaje kakor 6-kilska macola po obroču. To je potem tista glavna jeba te pogruntavščine. Sicer če bi to delalo, bi človek ne imel pripomb, mogoče je ideja dobra. Na kombijih z DMF od VAG-a je poznan pogost lom menjalnika, računajte na stalno rabo največjega navora, ker leti en Transporter ko munjen. Recimo na Renaultu pa nazaj na motor v ojnične ležaje ubriše, saj poznate 2.2dci in 1.9dci
Za VAG sem v nekaterih primerih slišal, da so prestavljali nekaj v ECU zaradi omenjenega cukanja. Po moje pa gre za prestavitev senzorja, ki čita dolga dva zoba za fazo. Ob montaži vrli mehaniki ne pokrijejo obeh starega in novega vztrajnika in ne opazijo, če gre za minimalni zamik impulznega zoba. Redko kdo tudi meri globino hoda drucklagerja, kar na pamet ti pa težko kaj rečem. Novejši drucklagerji stalno z rahlo močjo pritiskajo na košaro in se vrtijo brez sile, človek ne bi verjel, lahko je slučajna napaka na ležaju. Menda je manj težav če stalno laufa, kot pa da ga vsakič zagoniš ob kontaktu iz nule na hitrost gredi. Tudi obstoja pravilo, kako se mažejo ripne, da se ja ne poškoduje tesnilo ali drucklager. Nekateri mehaniki vztrajno odklanjajo tehnična navodila, ker "jaz sem majstr, mene pa ne boste učili, ker sem stotine kuplung v miže zamenjal". Ne želim nikomur soliti pamet, zato se prizadetim opravičujem.


Končno en pameten in strokoven komentar....

LP

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Objavljeno: To jan 25, 2011 1:39 pm
Napisal/-a klemenvk
Ja, samo zdaj je človek še bolj zmeden kaj narediti. Mehankarji očitno nimajo pojma, sami ga imamo ponavadi še manj - kaj človeku še sploh ostane...zaradi sklopke oz. enega dela sklopke prodati avto ali pa kar celo mašino menjati???????

Da se ustreliš......ali pa nekoga drugega.

Lp

Re: VW Passat 1.9 TDI - znorel bom

Objavljeno: To jan 25, 2011 1:49 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Jaz sem samo srečen, dokler imam takšnega mehanika, kot ga imam. Obvlada zadeve, poceni je, pa še stoji za svojim delom, upam, da me ne razočara! =P