VW passat 2.0 TDI / 140PS, l.2007, problemi z PUMPE DUSE
Objavljeno: Če jan 27, 2011 11:35 pm
Pozdravljeni,
sem eden izmed tistih, ki sem kupil novega passata "zato da bom imel mir", no, vsaj mislil sem tako.
Ok, vseh malenkostnih napak ne bom našteval (od večnih problemov z elektronsko ročno zavoro, pri 90.000 km je razneslo hladilnik motorja, itd.)
Da preidem k temi, sedaj pri 107.000 km mi je sredi ceste ugasnil avto, napake na kraju samem se ni dalo odpraviti, zato so avto odvlekli na pooblaščen servis. Diagnoza: crknila PUMPE DUSE na 4 cilindru. Ok, popravimo in živim v dobri veri da bo vse ok.
Čez cca 500 km se težava ponovi, avto me zopet pusti sredi ceste, diagnoza: crknila PUMPE DUSE na 2. cilindru. Kaj naj, dam v popravilo in to je to.
Največja ironija, majster na servisu mi reče, da "ko začne crkovat, crknejo ponavadi v kratkem času vse 4", ja super naj čakam kje bom spet ostal sredi ceste. Pa še to, zamenjava 1 pumpe duse je cca 1.000 EUR!
Ima morda kdo od vas kakšne izkušnje, predlog kaj je v takšnem primeru najboljše narediti?
Ali je res ta težava stalnica pri 2.0 TDI-jih oz kakšni vitalni kvar naj še pričakujem?
Hvala za diskusijo!
PS: Avto je redno servisiran na pooblaščenem servisu.
sem eden izmed tistih, ki sem kupil novega passata "zato da bom imel mir", no, vsaj mislil sem tako.
Ok, vseh malenkostnih napak ne bom našteval (od večnih problemov z elektronsko ročno zavoro, pri 90.000 km je razneslo hladilnik motorja, itd.)
Da preidem k temi, sedaj pri 107.000 km mi je sredi ceste ugasnil avto, napake na kraju samem se ni dalo odpraviti, zato so avto odvlekli na pooblaščen servis. Diagnoza: crknila PUMPE DUSE na 4 cilindru. Ok, popravimo in živim v dobri veri da bo vse ok.
Čez cca 500 km se težava ponovi, avto me zopet pusti sredi ceste, diagnoza: crknila PUMPE DUSE na 2. cilindru. Kaj naj, dam v popravilo in to je to.
Največja ironija, majster na servisu mi reče, da "ko začne crkovat, crknejo ponavadi v kratkem času vse 4", ja super naj čakam kje bom spet ostal sredi ceste. Pa še to, zamenjava 1 pumpe duse je cca 1.000 EUR!
Ima morda kdo od vas kakšne izkušnje, predlog kaj je v takšnem primeru najboljše narediti?
Ali je res ta težava stalnica pri 2.0 TDI-jih oz kakšni vitalni kvar naj še pričakujem?
Hvala za diskusijo!
PS: Avto je redno servisiran na pooblaščenem servisu.