Stran 1 od 1
Dovod goriva: problem
Objavljeno: Po feb 21, 2011 5:35 pm
Napisal/-a Speedy
Pozdravljeni!
Na servisu smo ugotovili da je nekaj narobe z dovodom goriva, ena od komponent je očitno dotrajana, verjetno je regulator pritiska goriva ali filter - (čeprav le-ta originalen je bil menjan pred pol leta)
Kupil sem tudi STP complete fuel system cleaner. Menja se deljena, osebno imam dobre izkušnje, tako da dodatek ni stvar o kateri se v tej temi debatira.
Zanima me le, ali naj ta STP dodatek vlijem pred menjavo filtra in regulatorja, ali kasneje ko bosta zamenjana?
Hvala!
Re: Dovod goriva: problem
Objavljeno: Po feb 21, 2011 9:03 pm
Napisal/-a tedybisa
Jaz bi rekel po menjavi
Re: Dovod goriva: problem
Objavljeno: Po feb 21, 2011 9:06 pm
Napisal/-a hribko
prej,ker bo vsa svinjarija v filtru potem
Re: Dovod goriva: problem
Objavljeno: Po feb 21, 2011 11:05 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Za kakšno vozilo govorimo?? Ali priklop na tester ni pokazal možno pot okvare ( primerjava protokolov )?
Lep pozdrav
Re: Dovod goriva: problem
Objavljeno: Po feb 21, 2011 11:51 pm
Napisal/-a Speedy
Tester je pokazal da je nekaj narobe z dovodom goriva, šobe so očiščene (oz bi pokazalo napako za vsako posebej), ostaneta regulator pritiska goriva - izgleda res slabo, bencinski filter pa, kdo ve, morda je dobil notri kako svinjarijo (gorivo točim na Petrolu, OMW in Agipu) in se je vse skupaj zapacalo.
Ni pa nobenega puuščanje, vse cevke so preverjene.
Originalni material je že naročen, samo še vedet moram kdaj vliti ta STP dodatek.
Re: Dovod goriva: problem
Objavljeno: To feb 22, 2011 12:33 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Glede na to, da imate s tem dodatkom dobre izkušnje, ga uporabite tako kod do sedaj. Osebno nisem pristaš raznoraznih dodatkov, če bi bili tako dobri bi jih priporočali tudi proizvajalci vozil.
Lep pozdrav
Re: Dovod goriva: problem
Objavljeno: To feb 22, 2011 8:37 am
Napisal/-a nebivedu
Osebno dodatkov od STP-ja ne maram. Večinoma zapacajo vse živo.
Če ga že vlivaš, pa ga vlij pred menjavo, da sčisti zadeve in da potem zapacane dele menjaš (filtre, ki to umazanijo zadržujejo). V filtru bo ostalo veliko svinjarije, tako da če boš to naredil po menjavi, bo zaradi čistila spet zapacalo filter.
Sam za čiščenje injektorjev uporabljam dodatek od MOTUL-a. Res da je ene 4X dražji od STP-jevega, vendar se vliva na 10.000km ena doza in resnično dobro sčisti vse skupaj (se pozna na porabi in na potem ko oddela svoje, zelo tihi mašini).
Cena za flaško dodatka je 23 evrov.