Nasveti in napotki ter povpraševanja...

Samo za lastnike (/tudi bivše) 1.2 TSI-jev in samo za motor!

Nikoli ni bilo težav z motorjem in sem z njim zelo zadovoljen
52
34%
Nikoli ni bilo težav z motorjem, a nisem preveč zadovoljen z njim
4
3%
Imam težave, a jih še nisem rešil
13
8%
Imel sem težave, a so na servisu le-te odpravili "potihem" (podložka ipd)
15
10%
Imel sem težave, zamenjali so mi verigo.
14
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi turbino (in verigo)
14
9%
Imel sem drugačne težave z motorjem
11
7%
I
30
20%
 
Skupaj glasov : 153
 
thunderbolt
Uporabnik
 
Prispevkov: 891
Pridružen: So maj 21, 2011 6:40 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a thunderbolt Po mar 19, 2018 11:02 am

En konkreten primer: enaki vremenski pogoji (okoli nicle, suho), trije v avtu, relacija LJ-Gornji Grad, cez Crnivec. V prvem primeru je slo za golf 7 1,4 tsi 125 dsg, v drugem pa za novega passata 2,0tdi 150 dsg. Pri passatu je slo za malenkost (ne dosti) hitrejso voznjo in na koncu poraba 5,8 pri passatu in 6,2 pri golfu po BC.
 
Influenz
Novinec
 
Prispevkov: 307
Pridružen: Če apr 01, 2010 8:02 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Influenz Po mar 19, 2018 11:44 am

Izgleda imajo tsi motorji zavidljivo nizko porabo. Če bi še bili kvalitetni (torej da zdrži vsaj 200k km) bi bil to super motor
 
Uporabniški avatar
xxl
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2692
Pridružen: To jan 31, 2006 8:41 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a xxl Po mar 19, 2018 4:56 pm

Upam, da so se pri starih TSI kaj naučili, pa, da sta ta dva nova (1,0, 1,5) z odpravljenimi konstrukcijskimi napakami. :? 200 000 km niti ne mislim naredit.
Nisem si mislil, da me bo bolj skrbelo pri nakupu VW, kot me je skrbelo pri nakupih štirih Alf. 8)
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
zoki029
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: So apr 28, 2018 9:00 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a zoki029 So maj 05, 2018 11:23 am

živijo...sem nov na forumu in prav tako nov, 2. lastnik rabljene, sicer odlično vzdrževane, servisirane vse do pol leta nazaj (Porshe MB) in ohranjene škode octavie 1.2 TSI, letnik avgust 2010, 93.000km in z njeno znano težavo...da ne odpiram nove teme o tem problemu, bi kar tu vprašal znalce, ki jim je stvar dokaj poznana in ki rade volje pomagate - menjava krmilne verige. Zanima me, od kdaj obstaja nova revizija teh novejših verig, ki so bile zamenjane s prvovgradnimi...? Ker avta ne mislim servisirat na pooblaščencu, me zanima, katere kvalitetne proizvajalce teh krmilnih verig priporočate? Vesel bom vsakega vašega namiga in podatka...
 
BenzturboZakon1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Po maj 21, 2018 2:53 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a BenzturboZakon1 Po maj 21, 2018 3:15 pm

Kupi original verigo - zadnjo varianto, tukaj ne šparaj. Dober stroj si kupil, le servisiraj ga redno. Imam Seat Leon s 115000km, 1.2 Tsi. Ne moreš verjet, kaj dela 1.2 + Turbo.
 
h332
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: To nov 13, 2018 8:11 am

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a h332 To nov 13, 2018 8:23 am

Pozdravljeni,

Ponuja se mi priložnost, da kupim WV Polo 1.2 TSI, 105 konjev, letnik 2011 (50.000). Zanima me ali ima tudi ta motor glede na letnik, notri verigo, ki bo potrebna menjave oz. na kaj naj bom pozoren. Ali je možno da je bila pri toliko kilometrih že menjana? Recimo, da se zgodi meni, da bom moral menjati verigo, kakšen dodaten strošek lahko pričakujem?

Lep pozdrav,
 
crtus88
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: So feb 23, 2019 1:52 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a crtus88 So feb 23, 2019 1:59 pm

Zdravo,

prosim vas za pomoč.
Avto: Golf VI 1.2 TSI, letnik 2011.

Približno en mesec se mi dogaja, da na visokih obratih (npr. avtocesta) občasno nenadoma zacukne (torej izgubi moč in jo takoj dobi nazaj; manj kot sekunda), nato pa vozi normalno naprej. V zadnjih dveh tednih pa se mi je dvakrat zgodilo, da se je avto med normalno vožnjo preprosto izklopil, gas ni več deloval, le še bremzal sem lahko. Nato sem izklopil motor in ga skušal znova vklopiti in je le verglal. Vsakič je bila aktivirana vleka in do prihoda na servis se je avto že "ohladil" in se normalno prižagl. Na servisu obakrat brez napak na računalniku. Menjane svečke.

Ker niso prepričani, kaj bi lahko bil razlog, so dali par idej:
- vžigalna tuljava
- črpalka za gorivo
- loputa
- senzor obratov motorja (to se mi zdi, ko berem po internetu, skoraj najbolj logičen razlog).

Kakšna ideja? Kako se stvari lotiti?

Pozdrav!
 
Uporabniški avatar
Bruno1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: So mar 07, 2015 8:01 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Bruno1 Pe mar 01, 2019 6:46 pm

1.0 TSI motorji so ok?

Iščem info po netu, ampak zaenkrat še nisem našel, da bi bili problemi kot s prejšnjimi motorji.
 
void
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 519
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a void Pe mar 01, 2019 10:56 pm

Teško reč, koliko 1.0 TSIjev ima do sedaj 100k? verjetno nobeden, tako da je nemogoče reči.
 
limas
Uporabnik
 
Prispevkov: 866
Pridružen: Ne avg 18, 2013 9:01 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a limas So mar 02, 2019 12:34 am

Predlog s/z
Predlog S postavljamo pred nezvenečene nezvočnike (p, f, t, s, š, c, č, k, h). Pred vsemi drugimi črkami stoji predlog Z.
 
void
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 519
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a void So mar 02, 2019 12:54 am

Zgleda da že sledi svojemu renomeju :D

Ampak pričakevat da bo 1.0 TSI dober motor je vsekakor neumno in nerealno. V nekem Upu, polotu ja, v golfu ga rajši ne bi imel.
 
cc09
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: So jun 22, 2013 12:03 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a cc09 So mar 02, 2019 3:54 pm

Piše da je šli za 1,2, ampak nima veze, so našteti še drugi motorji. To se zgodi na enem od tolk in tolk, večji problem je, da te odpikajo. To je nekaj takega kar se ne bi smelo zgodit nikoli, niti na 15 let starem avtu, če je servisiran, že zato bi morali popravit zastonj, ne glede na garancijo. Kaj šele na tri leta starem avtu, ki bi bil pri marsikateri drugi znamki še v garanciji.
 
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2005
Pridružen: To apr 26, 2005 7:33 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a mrtwelvetrees So mar 02, 2019 4:50 pm

2.0 TSI Engine Teardown After Engine Failure
https://www.youtube.com/watch?v=MhgZ7_oHVyY
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
void
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 519
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a void So mar 02, 2019 4:56 pm

Overall so amerikanci zelo nezadovoljni z 2.0 TSIjem v VWjih in Audijih. Poln youtube voznikov, ki imajo probleme in uničene motorje. Kar se sploh ne čudim, da se pizdijo, ker so navajeni japoncev ki delajo 300k+ km brez problemov.

P.S. Skorj me je rit vrglo, ko sem videl da majo novejše generacije 2.0 TSIja PLASTIČEN karter. VAGovo ekstremno hlastanje po dobičku res nima meje več. Kupci pa seveda veselo kupujeo naprej in vse je super.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2283
Pridružen: Pe mar 23, 2012 2:45 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a yashica So mar 02, 2019 5:39 pm

Ne piši neumnosti. BASF termoplastični Ultramid karterji niso nek VW-jev izum ali noviteta na trgu, ki bi prišla s prihodom mk7. Hummel-Formen, ki spada pod okrilje znanega izdelovalca tesnil, mas, semeringov...ElringKlinger je zadevo patentiral že zdavnaj pred tem. Če je dobro za tovorni program, delovne stroje,testiral ga je Jeep terenski program, bo preživelo tudi v osebnem vozilu. Ni vse v ceni, pomembna je tudi precej nižja masa, ena od zelo pomembnih lastnosti je recimo boljše dušenje motornega hrupa napram kovinskim. Tistim, ki dobesedno letijo čez visoke ležeče policaje, ter jih veselo drajsajo pa tako ni pomoči, neglede na to kakšen material je vgrajen.

Tudi prednja vezna je plastična pa, recimi, prtljažna vrata p308 so iz termoplastike in še kje. Razvoj materialov gre naprej, tudi z namenom nadaljnje reciklaže.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
 
void
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 519
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a void So mar 02, 2019 5:47 pm

Ne, glavni razlog je cena. Če verjameš al ne. In bi tudi moral vedet potem da je plastika v vsakem primeru cenejša od kovine. Da so ugradili ne vem kako kvalitetno plastiko, ki bo zdržala več kot z KTLom zaščiten pleh, resnično dvomim. Bomo vidli kako bo s tem, js pravim da bi znalu pokat okoli vijakov in sluzit.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2283
Pridružen: Pe mar 23, 2012 2:45 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a yashica So mar 02, 2019 6:20 pm

Pri vijakih ne more kar tako pokat, ker so znotraj puše, trk s tujkom bo ali je večji problem, vsaj pri moji, ki ji je uspelo odpreti alu karter, čeprav je pri tem menda samo malo počilo. Pok je bil lahko majhen, zato pa strošek velik.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
 
void
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 519
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a void So mar 02, 2019 6:33 pm

Puša je v vsakem primeru. Sej jo imajo tudi plastična ohišja termostatov, vodnih pump itd pa pokajo okoli vijakov npr.
 
Tisekpo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Po maj 25, 2015 11:09 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Tisekpo To mar 12, 2019 10:25 am

Lep pozdrav vsem.

Upam, da mi boste lahko pomagali z manjšo težavo, ki jo imam na avtu. Gre se za 1.4 TSI 122 motor (CAXA) :roll: . Avto sicer deluje normalno se pa ob hladnem motorju ob vožnji pojavlja kovinski zvok, ki prihaja iz sovoznikove strani. Sliši se nekako tako kot, da bi veriga ropotala. Veriga skoraj zagotovi ni, ker je bila menjana 1 leto nazaj (narejenih okrog 15 000km). Kakor sem bral po netu bi morda lahko bila težava v wastegate actuatorju? Se da to kako preveriti? Avto je sicer ravno od mehanika kateremu sem to omenil in je rekel, da ni nič narobe :ue.

Zanima pa me tudi kako pomembni so pri temle avtu oljni filtri? Kot omenjeno sem ravno od mehanika, ki mi je vgradil coopersfiaam filter, kar mi ni najbolj všeč. Verjetno so ti filtri po kvaliteti slabši od mahle filtrov, ki sem jih imel do sedaj..?

Hvala.

Lp,
 
maarkec
Novinec
 
Prispevkov: 408
Pridružen: Ne apr 25, 2010 12:11 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a maarkec Po apr 01, 2019 10:57 am

se ti je to zacelo dogajat takoj po tem ko si menjal olje in filter olja?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 15 gostov