Nasveti in napotki ter povpraševanja...

Samo za lastnike (/tudi bivše) 1.2 TSI-jev in samo za motor!

Nikoli ni bilo težav z motorjem in sem z njim zelo zadovoljen
55
34%
Nikoli ni bilo težav z motorjem, a nisem preveč zadovoljen z njim
4
2%
Imam težave, a jih še nisem rešil
14
9%
Imel sem težave, a so na servisu le-te odpravili "potihem" (podložka ipd)
15
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi verigo.
15
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi turbino (in verigo)
14
9%
Imel sem drugačne težave z motorjem
12
7%
I
34
21%
 
Skupaj glasov : 163
 
gasdodaske
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Pe mar 17, 2017 11:35 am

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a gasdodaske Ne mar 19, 2017 1:53 pm

Ni vsak tehnični proizvod za vsakega. Sploh pa 1.2 literski motor, ki ima moč nad 110 konji, se pravi več, kot jih deklarira sam proizvajalec.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a sonic Ne mar 19, 2017 2:04 pm

Firediver je napisal/-a:Se pravi, da ima turbo motor nižjo porabo od NA motorja samo v nižjih vrtljajih, v višjih vrtljajih pa je boljši NA, seveda, če se ti gre samo za porabo (kar je večina mečkakev na cesti takih).


Vsak motor ima manjšo porabo v nižjih RPM... vic je v tem, da turbaka za neko normalno vožnjo ne rabiš priganjat v visoke vrtljaje da bi motor dal kaj od sebe. Navor je precej večji v primerjavi z NA bencinarjem podobnih konjev in predvsem ga imaš že praviloma od cca 1500 RPM naprej. Zato so tudi prestavna razmerja menjalnika daljša kot pri NA bencinarju.
V praksi to pomeni, da če voziš običajnih cca 120-130 po avtocesti, ima npr 1.6 NA bencinar 3500-4000 rpm, 1.2 ali 1.4 turbinc pa 2500-3000.
V nižjih prestavah in manjših hitrostih je podobno. Saj pri večini običajne vožnje mora motor predvsem vzdrževati hitrost, kar načeloma ne zahteva velike energije (dokler ne prideš do visokih hitrosti, kjer je treba premagovati vedno več zračnega upora). Poraba se (skokovito) poveča predvsem v kratkih momentih, ko želiš močan pospešek - ker to pomeni, da porabljaš veliko energije, v obliki bencina. Turbina ti v bistvu omogoča, da v tistih momentih pospeševanja v motor butneš še več goriva (energije), zato v tistih sekundah turbak porabi še precej več bencina kot NA, je pa seveda efekt tudi precej boljši. V večini konstantne vožnje pa lahko turbak porabi manj bencina in je varčnejši - razen seveda še ga voziš dirkalno in stalno izkoriščaš vse konje (ali pa če ga goniš po avtocesti 150+).
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a pskoda Ne mar 19, 2017 3:32 pm

gasdodaske je napisal/-a:Ni vsak tehnični proizvod za vsakega. Sploh pa 1.2 literski motor, ki ima moč nad 110 konji, se pravi več, kot jih deklarira sam proizvajalec.



:lol: :roll:


Daj mi nekaj povej. Zakaj VW ukinja proizvodnjo 1.2tsi, če je po tvoje tak hud tehnološki napredek oz je najboljši med konkurenco?
Lp
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1938
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Polo78 Po mar 20, 2017 2:18 pm

V anketi je 33% takih, ki nikoli niso imeli težav, torej vsak tretji je tak srečkovič. :D Kar je seveda škandalozno malo pa vendar taki obstajajo, zato dopuščamo možnost, da je @gasdodaske en od njih, čeprav klati neumnosti, ko pravi, da ni vsak tehnični proizvod za vsakega, kar bi v prevodu nekako pomenilo, da so uporabniki sami krivi za težave... :roll:

Jaz osebno dva poznam, ki imata oz. sta imela 1.2 tsi, en je imel nonstop probleme, ki so opisane tudi v tej temi in se je avta že losal, drugemu pa zaenkrat dela bp. Tako, da vse je možno...
Antiznačkar po prepričanju
 
gasdodaske
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Pe mar 17, 2017 11:35 am

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a gasdodaske Po mar 20, 2017 4:44 pm

Polo78, točno tako. Od uporabnika je precej odvisno, kako bo nek tehnični proizvod uporabljal in posledično, kako bo to na ta proizvod vplivalo.
No vidiš, tudi ti poznaš nekoga, ki ima dobre izkušnje z 1.2 TSI.
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a uros11 Po mar 20, 2017 4:55 pm

Dajmo anketo, kdo je imel težave s TDI-jem. Sem ziher, da bo score blizu 90% in da je TSI profesor proti TDI-ju.
Pa samo TDI, ker ostale znamke so menda nepokvarljive, pravijo na tem in sorodnih forumih.
 
krimič
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Pe okt 09, 2009 6:40 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a krimič Po mar 20, 2017 7:44 pm

Pa so vsi 1,2 TSI imeli probleme? Kajti tudi jaz poznam 3 osebe, ki vozijo 1,2 TSI, 2 vozita 2012 letnik, eden pa 2013, pa jim delujejo brez problemov. Res pa je, da sta 2 kupila avtomobila nova, eden pa rabljenega od znanca.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5033
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a sašo5 Po mar 20, 2017 7:58 pm

Polo78 je napisal/-a:kar bi v prevodu nekako pomenilo, da so uporabniki sami krivi za težave... :roll:

mislil si kaj ali ne, ampak ta izjava ni daleč od resnice....(če navajamo % naj bodo še tukaj - torej 33% od teh, kateri imajo raznorazne težave, so več ali manj krivci sami....)
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4568
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Ivan36 To mar 21, 2017 4:32 pm

Tudi tu na S primorske se nabirajo 1.2 TSI in resno delajo BP :shock: Eden ima na Škoda Roomster že blizu 280.000 km ( kupil lani z 255.000km ) Potem POLO 14 ima jih čez 26.000 in Golf 6 tudi krepko čez 80.000 km to so umirjeni vozniki . 8) Baje so uredu če so uredu :mrgreen: Mene tisti v POLO 77kW ni prepričal :twisted:
 
gasdodaske
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Pe mar 17, 2017 11:35 am

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a gasdodaske To mar 21, 2017 6:25 pm

Sorodnik je naredil 45 000 km z drugim oljem, pozabil na servis 8) . Danes jih ima 180 000 km, sicer sedaj redno menjuje olje in motor dela kot urca, nikdar težav 1.2 Tsi 77 kw Seat Ibiza.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3786
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Blinder Ne mar 26, 2017 4:08 pm

pskoda je napisal/-a:Daj mi nekaj povej. Zakaj VW ukinja proizvodnjo 1.2tsi, če je po tvoje tak hud tehnološki napredek oz je najboljši med konkurenco?


Zato ker pri VW ne 'spijo' in razvijajo motorje dalje. Prvi uvedli direktni vbrizg goriva, prvi uvedli downsizing, prvi uvedli izklapljanje cilindrov, prvi uvedli DSG menjalnik, prvi/edini uvedli dva razlicna tipa kompresorja hkrati v istem motorju..
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Cefizelj
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1635
Pridružen: To dec 22, 2009 5:35 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Cefizelj Ne mar 26, 2017 5:22 pm

And how did all that work out....? :lol:
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a lizard Ne mar 26, 2017 6:29 pm

Blinder je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Daj mi nekaj povej. Zakaj VW ukinja proizvodnjo 1.2tsi, če je po tvoje tak hud tehnološki napredek oz je najboljši med konkurenco?


Zato ker pri VW ne 'spijo' in razvijajo motorje dalje.


1.2 TSI ukinjajo iz enakih razlogov kot motorje z zelo majhno prostornino počasi začenjajo ukinjat tudi vse druge znamke - namreč motor z nekoliko večjo prostornino in enako močjo porizvede manj strupenih plinov. To kar si napisal da ne spijo in razvijajo naprej ni ravno razlog, ampak zgolj trditev ki ne pojasni ničesar.

Prvi uvedli direktni vbrizg goriva,


Prvi direktni vbrizg v avtmobilskem motorju je bil v Mercedesu 300SL iz leta 1955 (še prej sicer v enem dvotaktnem motorju leta 1952 - Goliath, Gutbrod). Moderno "reinkarnacijo" sistema pa je leta 1994 uvedel Mitsubishi, VW je uvedel prvi FSI motor 6 let kasnej (2000).

prvi uvedli downsizing,

Mogoče (1.4 TSI); čeprav to je malo težko trditi, saj so turbo motorji ki so z manjšo prostonrino dosegali moč motorjev večjih prostornin obstajali že precej prej.

prvi uvedli izklapljanje cilindrov,

Prvi taki sistemi so se začeli pojavljat sicer že v 80-ih (Cadillac, Alfa Romeo, Mitsubishi); v komercialni rabi pa so med prvimi bili DaimlerChrysler Hemi, GM, Honda (2004-2005).

prvi uvedli DSG menjalnik,

Drži. 2003 Volkswagen Golf Mk4 R32.

prvi/edini uvedli dva razlicna tipa kompresorja hkrati v istem motorju..

Tole pa vsekakor ne drži. Prvi cestni avto s kompresorjem in turbino na enem motorju je bila Lancia Delta S4 Stradale. Kasneje je bila ideja uporabljena tudi v Nissanu March Super Turbo, mnogo kasneje pa pri VW-jevem 1.4 TSI. Trenutno pa je kolko vem edini ki ta sistem uporablja Volvo v svojih novih 4-valnjih motorjih (T6, T8 in Polestar modeli).
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4340
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Firediver Ne mar 26, 2017 6:30 pm

Blinder je napisal/-a:
Zato ker pri VW ne 'spijo' in razvijajo motorje dalje. Prvi uvedli direktni vbrizg goriva, prvi uvedli downsizing, prvi uvedli izklapljanje cilindrov, prvi uvedli DSG menjalnik, prvi/edini uvedli dva razlicna tipa kompresorja hkrati v istem motorju..


..toliko so napredni, da so prvi uvedli ketno, ki dejansko zdrži manj kot jermen in potem poskušali reševati na različne načine ter na koncu namestili - jermen. :lol: :lol:
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
ironmaiden
Novinec
 
Prispevkov: 353
Pridružen: Pe avg 17, 2007 7:51 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a ironmaiden Ne mar 26, 2017 6:45 pm

Prvi cestni avto s kompresorjem in turbino na enem motorju je bila Lancia Delta S4 Stradale.

Malenkostni popravek. Omenjeni avto je bil izključno narejen samo za to, da so lahko homologiral Delto s4 za groupo B. Bojda so jin naredili samo par sto primerkov.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a pskoda Ne mar 26, 2017 6:47 pm

lizard je napisal/-a:
Blinder je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Daj mi nekaj povej. Zakaj VW ukinja proizvodnjo 1.2tsi, če je po tvoje tak hud tehnološki napredek oz je najboljši med konkurenco?


Zato ker pri VW ne 'spijo' in razvijajo motorje dalje.


1.2 TSI ukinjajo iz enakih razlogov kot motorje z zelo majhno prostornino počasi začenjajo ukinjat tudi vse druge znamke - namreč motor z nekoliko večjo prostornino in enako močjo porizvede manj strupenih plinov. To kar si napisal da ne spijo in razvijajo naprej ni ravno razlog, ampak zgolj trditev ki ne pojasni ničesar.


In uveljavljaji 1.0 tsi z večjo prostornino :?:

Ukinjajo ga zato, ker je enostavno šrot od motorja z miljontimi napakami in je ceneje nov motor naredit
Lp
 
Uporabniški avatar
ironmaiden
Novinec
 
Prispevkov: 353
Pridružen: Pe avg 17, 2007 7:51 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a ironmaiden Ne mar 26, 2017 7:09 pm

.....1.2 TSI ukinjajo iz enakih razlogov kot motorje z zelo majhno prostornino počasi začenjajo ukinjat tudi vse druge znamke


No, suzuki je ravn začel tržiti (eden zadnjih) 1.0 ter 1.4 turbo bencinarje. Mogoče so si vzeli čas, ter dobro skonstruirali celotno zadevo, zaenkrat ni slišati nobenih težav. 8)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a esem Ne mar 26, 2017 8:28 pm

Blinder je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Daj mi nekaj povej. Zakaj VW ukinja proizvodnjo 1.2tsi, če je po tvoje tak hud tehnološki napredek oz je najboljši med konkurenco?
Zato ker pri VW ne 'spijo' in razvijajo motorje dalje. Prvi uvedli direktni vbrizg goriva, prvi uvedli downsizing, prvi uvedli izklapljanje cilindrov, prvi uvedli DSG menjalnik, prvi/edini uvedli dva razlicna tipa kompresorja hkrati v istem motorju..
Hvalit VAG z znanjem, poštenostjo in korektnostjo, pa če zato vsi pokrepamo?
Tega tu seveda ni:

1. Če govorimo o zanesljivosti, VAG pač ne razvija motorjev, niti dobro popravit jih ne more/zna. Stanje je iz leta v leto slabše, z novim 1-litrskim (močno kompliciranim) motorjem bodo verjetno presegli vse (od njih postavljene) meje v nezanesljivosti. Upam, da ne...
Skratka - motorje morda res razvijajo, a žal v obratno smer, vsaj kar se zanesljivosti tiče.

2. To o direktnem vbrizgu je samo smešnica, ki je od tebe res nisem pričakoval. 1996 je to imel Mitsubishi, 97 Nissan,. 98 Toyota, 99 Renault in po Micka licenci PSA, Volvo in Hyundai, šele leta 2000 VW,
Predvsem pa je to prvi uvedel Borgward in sicer leta 1952 ! :!: Tudi MB je to imel že 1955 (oboje Bosch), v 70-ih Američani, morda tudi kakšni Italijani.
Več https://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline_direct_injection

3. DSG Skonstruiral ga je Borg Warner, prvič uporabljal Porsche, VAG ga je samo patentiral (in popravljal =P )
https://sl.wikipedia.org/wiki/DSG_menjalnik
https://sl.wikipedia.org/wiki/DSG_menja ... menjalniki

4. Prvi uvedli izklapljanje cilindrov?
Volkswagen nadalje pravi, da so prvi, ki so tovrstno tehnologijo uporabili pri 4-valjnih motorjih, saj je bila prej na voljo le pri večjih 8 in 12-valjnikih


5. Seveda tudi glede dvojnega polnilnika stresaš neumnosti. To je imela že Lancia Delta, Tudi Nissan, a ti vseeno "prvi/edini".
https://en.wikipedia.org/wiki/Twincharg ... ailability

Po vsem tem lahko zakjlučimo edino - kakršna znamka, takšen fan - nepošten, nekorekten in brez znanja
 
Clancy
Novinec
 
Prispevkov: 277
Pridružen: Pe nov 27, 2009 11:17 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Clancy Ne mar 26, 2017 8:46 pm

Verjetno je pa prvi, ki je v serijski proizvodnji kombiniral direktni vbrizg bencina in turbino, če že drugega ne.
Glede pokvarljivosti TSI-jev, pa ne soditi po prvih primerkih z verigo do letnika 2012. Mislim, da so novejši TSI-ji z jermenom čisto vredu in se ne kvarijo več. Na avtonetu pa najde kar nekaj TSI-jev z verigo, z 150k km in več. Ena Alhambra 1.4 TSI ima celo 200kkm.
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1100
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a cc09 Ne mar 26, 2017 9:35 pm

Tako je, dejte se drzat debate o zanesljivosti pri avtih mlajsih od 5 let, vseeno je treba upostevat, da je to tema o volkswagnu...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 21 gostov