Nasveti in napotki ter povpraševanja...

Samo za lastnike (/tudi bivše) 1.2 TSI-jev in samo za motor!

Nikoli ni bilo težav z motorjem in sem z njim zelo zadovoljen
55
34%
Nikoli ni bilo težav z motorjem, a nisem preveč zadovoljen z njim
4
2%
Imam težave, a jih še nisem rešil
14
9%
Imel sem težave, a so na servisu le-te odpravili "potihem" (podložka ipd)
15
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi verigo.
15
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi turbino (in verigo)
14
9%
Imel sem drugačne težave z motorjem
12
7%
I
34
21%
 
Skupaj glasov : 163
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4168
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a xxl To mar 14, 2017 6:21 pm

Ne vem, meni je Giulietta 1,4 170 pila med 7 in 7,5, tudi po ac, če nisem peljal prek 140, seveda je to na celoten tank, če bi gledal samo ac, bi šlo čez 8. Če sem hotel bit prvi v vasi pa je bila poraba takoj 10+ :D TB tako dela in tudi TSI ni izjema, mogoče kakšen deci gor/dol.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Clancy
Novinec
 
Prispevkov: 277
Pridružen: Pe nov 27, 2009 11:17 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Clancy To mar 14, 2017 8:40 pm

pskoda je napisal/-a:
Clancy je napisal/-a:Imel Golfa VI 1.2 TSI, sedaj pa imam Sportsvana 1.4 TSI 92kW in pri nobenem nisem opazil enormnega povišanja porabe pri priganjanju, kot ga navajate. Vejamem, da to velja za nekatere druge bencinske turbače, za TSI-ja, pa vsaj po mojih izkušnjah, to nikakor ne velja.


Meni ga daj pa boš videl. Po AC bo +10l porabe. Ko sem testiral 1.8 tsi 180hp sem imel porabo +12l, zato sem raje vzel tdija


Sem že sprobal :D. Po 50 km divjanja po AC, za enim BMW-jem z nemškimi tablicami je bila poraba 9,5. Vožnja je bila cel čas v stilu III. in IV. prestava do blokade in potem v V. prestavi 200+ km/h.
Verjamem pa, da bi z divjanjem po mestu v prvih treh prestavah, bila poraba 10+. Sem pa imel v preteklosti z 1.6NA motorjem konstantno porabo z normalno vožnjo po mestu 9l+, kateri se s TSI-jema niti slučajno ne morem približati.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a pskoda To mar 14, 2017 8:47 pm

NA motor ima višjo porabo kot turbo motor to je splošno znano. Znano je pa tudi, da pri turbo motorju brez problema dosežeš še 1x višjo porabo kot pri NA se pravi normalna vožnja vs divjanje
Lp
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4341
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Firediver Sr mar 15, 2017 6:03 am

Se pravi, da ima turbo motor nižjo porabo od NA motorja samo v nižjih vrtljajih, v višjih vrtljajih pa je boljši NA, seveda, če se ti gre samo za porabo (kar je večina mečkakev na cesti takih).
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
burek66
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Sr jul 30, 2003 11:53 am
Kraj: Ljubljana

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a burek66 Sr mar 15, 2017 8:36 am

Firediver je napisal/-a:Se pravi, da ima turbo motor nižjo porabo od NA motorja samo v nižjih vrtljajih, v višjih vrtljajih pa je boljši NA, seveda, če se ti gre samo za porabo (kar je večina mečkakev na cesti takih).


Glej, nekaj let sem sem vozil skozi mesto v službo z 1.6 NA (80kW) motorjem, povprečje je bilo okoli 9l/100km, po isti poti se zdaj vozim z 1.2 TSI (77kw) in povprečje je 7,2l/100km. Govorim o 8km vožnje v enos smer vmes 3km obvoznice.
golf VI 1.2TSI
 
titanius
Uporabnik
 
Prispevkov: 876
Pridružen: Ne jan 17, 2016 9:16 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a titanius Sr mar 15, 2017 7:46 pm

Pozdravljeni,

Danes sem bil na ogledu Octavie Combi 1.2 TSI. Prvi lastnik, veriga menjana na 80k km, servisi redno delani na Škoda pooblaščencu. Se tak avto splača kupit? Težav praktično nobenih, motor dela zelo lepo. Edino kar sem zasledil: ob prvem vžigu se je ob toplem motorju pojavil čriček v armaturi, kot da nekaj trese. Ko sem ga ugasnil ter ponovno zagnal pa tega ni bilo več. Je kaj narobe s tem? Prav tako takrat ko se je to slišalo je imel avto 600 vrtljajev, če sem vklopil klimo se to ni slišalo. Ob ponovnem vžigu ni bilo ničesar. In pa to: cev, ki gre iz ekspanzijske posode se trese v prostem teku, ko dodaš gas pa ne. Neoriginalna cev?

Kakšne težave lahko pričakujem pri takem avtu? Avto bi bil kupljen na kredit 6 let zato se ne bi rad nategnil, je pa avto izjemno lep in praktično drugih težav ni razen teh dveh zgoraj. Servisi intervalno delani na 14k km, prevoženih pa malo manj kot 100k km, čez 4k km bi moral narediti mali servis v primeru nakupa. Koliko približno pride menjava vodne črpalke,vseh napenjalcev, zavor itd itd, približno če kdo ve.

Hvala za odgovore,

Lp.
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2045
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Gosic Sr mar 15, 2017 9:20 pm

Firediver je napisal/-a:Se pravi, da ima turbo motor nižjo porabo od NA motorja samo v nižjih vrtljajih, v višjih vrtljajih pa je boljši NA, seveda, če se ti gre samo za porabo (kar je večina mečkakev na cesti takih).


Vožnja po omejitvah oz. po predpisih (katere si tudi ti revež moral spoštovati, ko si opravljal izpit - sočustvujem, kako je moral biti ego užaljen) NI enako mečkanje.
Nekaterim teh nekaj sekund ne pomeni veliko, kot jih nekateri pridobite. Je pa dejstvo, da z priganjanjem ste na slabšem dejansko priganjači. Višja poraba+višja obrava pnevmatik+živčnost+večja obrava zavor+večja verjetnost za nesrečo. Očitno se že splača priganjat, same pozitivne reči.
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4341
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Firediver Če mar 16, 2017 5:47 am

@Gosic:Preberi ponovno moj post.

Naj ti obrazložim še enkrat (tudi tokrat po slovensko, ti pa preberi počasi, da boš razumel): Moj post je bil o različnih porabah različnih motorjev pri različnih vrtljajih in da je večina mečkačev takih, da gledajo samo na porabo.

Sedaj mi pa ti obrazloži tvoj post, kje si v mojem postu razbral, da trdim, da je vožnja po omejitvah mečkanje.

Pa še pretirano čustven se mi zdiš do užaljenih egov. Da ne boš sedaj planil v jok...
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a uros11 Če mar 16, 2017 10:04 am

Firediver je napisal/-a:da je večina mečkačev takih, da gledajo samo na porabo...
To si našel kakšno raziskavo ali je samo gostilniško nabijanje? Meni se bolj zdi, da gredo počasi v strahu pred raznimi "dinamičnimi" vozniki, katerim gre vozilo sem pa tja po cesti, kar opisujejo kot dinamičnost (gas do podnja in to je to).

Gosič ima za spremembo prav.
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4341
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Firediver Če mar 16, 2017 10:44 am

Ni raziskava in ni gostilniško nabijanje..je pa logično sklepanje in opazovanje!
Vedno več ljudi mečka, ker smatra, da je taka vožnja varna (pa je predvsem pri starejših voznikih in voznicah bolj strah pred prometom in lastnimi napakami -počasne reakcije), ker nima denarja za gorivo (v višjih obratih vsak avto več porabi kot v nižjih obratih) in ker misli, da je za avto dobro, da ga vozi z obrati (pre)nizko in ga ne prediha vsake toliko časa (pa so potem problemi z EGR ventili, DPF filtri itd...).

Za vse, ki prehitro berete: Tudi tokrat nisem govoril o ljudeh, ki vozijo po omejitvah!
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a pskoda Pe mar 17, 2017 6:42 am

titanius je napisal/-a:Pozdravljeni,

Danes sem bil na ogledu Octavie Combi 1.2 TSI. Prvi lastnik, veriga menjana na 80k km, servisi redno delani na Škoda pooblaščencu. Se tak avto splača kupit? Težav praktično nobenih, motor dela zelo lepo. Edino kar sem zasledil: ob prvem vžigu se je ob toplem motorju pojavil čriček v armaturi, kot da nekaj trese. Ko sem ga ugasnil ter ponovno zagnal pa tega ni bilo več. Je kaj narobe s tem? Prav tako takrat ko se je to slišalo je imel avto 600 vrtljajev, če sem vklopil klimo se to ni slišalo. Ob ponovnem vžigu ni bilo ničesar. In pa to: cev, ki gre iz ekspanzijske posode se trese v prostem teku, ko dodaš gas pa ne. Neoriginalna cev?

Kakšne težave lahko pričakujem pri takem avtu? Avto bi bil kupljen na kredit 6 let zato se ne bi rad nategnil, je pa avto izjemno lep in praktično drugih težav ni razen teh dveh zgoraj. Servisi intervalno delani na 14k km, prevoženih pa malo manj kot 100k km, čez 4k km bi moral narediti mali servis v primeru nakupa. Koliko približno pride menjava vodne črpalke,vseh napenjalcev, zavor itd itd, približno če kdo ve.

Hvala za odgovore,

Lp.


Pripravi se na menjavo verige ponovno, ker kolikor jaz vem se napake ni popolnoma odpravilo in tudi nov tip verig začne rožljat zelo kmalu.
Jaz bi se izogibal sploh 1.2tsi, ker je živa podrtija od motorja pa ne samo zaradi verig. Vzemi vsaj 1.4tsi pa še to pod vprašajem, ker tudi ni nek biser od motorja
Lp
 
gasdodaske
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Pe mar 17, 2017 11:35 am

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a gasdodaske Pe mar 17, 2017 11:47 am

Berem forum in bi rad povedal, da imam 1.2 TSI Leon, letnik 2011 CBZB motor in dela kot švicarska ura.
50 000 km, redni servis olje (Aral), filter, na 30000 menjane svečke.
 
burek66
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Sr jul 30, 2003 11:53 am
Kraj: Ljubljana

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a burek66 Pe mar 17, 2017 2:53 pm

Če je avto letnik 2011 in ima samo 50.000 prevoženih itak, da mora delat, saj je stalno parkiran :D
golf VI 1.2TSI
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4168
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a xxl Pe mar 17, 2017 3:37 pm

Počaki, da boš imel 51000 :lol:
Kupit rabljen avto z 100 000 km in TSI motorjem, in to na kredit 6 let ! Strel v koleno ! Razmisli malo, ali ti ni dosegljiv kašen nov karavan, pač ne bo Octavia.
Kar se tiče porabe NA vs TB, Alfa 145 1,8 TS mi je pila, ne glede kako pazim, 9-9,5, Giulietta, 6-11. :)
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
gasdodaske
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Pe mar 17, 2017 11:35 am

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a gasdodaske Ne mar 19, 2017 10:08 am

Burek, če bi delal več kot 10000km na leto, bi kupil dizla, a to ni zame.
Je pa res, da je večina km dolgih relacij dinamične vožnje, občasno ga stisnem tudi do 6000 rpm.
Ti motorčki so kakor lepe ženske, bolj jih "pritisneš", lepše so in rajši te imajo :D.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a pskoda Ne mar 19, 2017 10:21 am

Če veriga ni bila še menjana ti rožlja 100% in je škoda nekaj debatirat okrog tega, ker noben avto ni izuzet in nameščeno neki ekstra. To napako je priznal proizvajalec in naredila popravek prvovgradne verige, ki pa spet ni popolnoma odpravila napake in čez čas se spet raztegne. Problemi so tudi z turbinam in podlagajo neko podložko. To podložko tvoj 100% nima razen, če so ti jo na servisu montiral in niso povedal potem so problemi z napenjalcem verige,...

ps.: če govoriš, da ti motor dela bp brez popravkov sam sebi v skledo pluvaš, ker vsaj meni je čisto vseeno ali dela ali ne vem pa, da se tega motorja ne upam tudi z palco dotaknit
Lp
 
Clancy
Novinec
 
Prispevkov: 277
Pridružen: Pe nov 27, 2009 11:17 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Clancy Ne mar 19, 2017 11:30 am

Na Avtonetu je ogromno primerkov TSI-jev z 150k km in več. En Superb 1.4 TSI ima celo 200k km. Tako, da očitno ti TSI-ji le niso take podrtije. Je pa res, da je potrebno biti pozoren na verigo. Tisto podlaganje s podložko, pa je bilo potrebno da so odpravili zračnost "štangice" aktuatorja, da ni več rožljala.
 
gasdodaske
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Pe mar 17, 2017 11:35 am

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a gasdodaske Ne mar 19, 2017 1:14 pm

Pskoda, kakor sem napisal, motor dela kot švicarska ura. Nimam nobene podložke, ki so jo inštalirali določenim serijam.
Tudi iz ankete je razvidno, da so ljudje zadovoljni. Zame je to prava raketa, pa še malo porabo ima, če hočeš.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a pskoda Ne mar 19, 2017 1:36 pm

Citiram:
Na začetnih 1.2 in 1.4 TSI motorjih lastniki poročajo o večjem številu težav. Pojavlja se cingljajoč zvok med delovanjem, težava se rešuje z novim motornim programom, podlaganjem turbopolnilnika s podložkami ali pa kar celotno menjavo turbopolnilnika. Pri omejenih motorjih se pojavlja raztegovanje verige odmičnih gredi in težave z napenjalci verige, ki povzročajo glasno delovanje motorja in posledično težke poškodbe.
Na 1.2 TSI bencinskih motorjih prihaja pri vozilih izdelanih med leti 2010 in 2012 do rednih okvar regulatorjev tlaka turbopuhal kar rezultira v nenadni izgubi moči.
Pri 1.2 TSI bencinskih motorjih lastniki poročajo o povišani porabi olja.
To sem kopiral samo nekaj problematičnih stvari, ki POROČA VEČ LASTNIKOV AVTOMOBILOV.

Ta motor ima zelo lepo zgodovino in to vsak ve, ki se vsaj malo zanima za avtomobile in so tudi v teli temi lepo napisane od lastnikov
Za mene je to najslabši motor kar se jih da kupiti in tega ne more noben spremenit vsaj meni ne.

ps.: drugače na splošno mi je hecno ko ima avto 50kkm in se hvalijo kako vse dela. Tok eni naredijo v pol leta
Lp
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a esem Ne mar 19, 2017 1:50 pm

gasdodaske je napisal/-a:...Tudi iz ankete je razvidno, da so ljudje zadovoljni....
Me prav zanima, katero anketo gledaš. Ta iz teme pove, da je razmerje zadovoljnih proti problematičnim cca 2 proti 3. To je za 2017 povsem nesprejemljivo!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: jure5j in 36 gostov