Nasveti in napotki ter povpraševanja...

Samo za lastnike (/tudi bivše) 1.2 TSI-jev in samo za motor!

Nikoli ni bilo težav z motorjem in sem z njim zelo zadovoljen
55
34%
Nikoli ni bilo težav z motorjem, a nisem preveč zadovoljen z njim
4
2%
Imam težave, a jih še nisem rešil
14
9%
Imel sem težave, a so na servisu le-te odpravili "potihem" (podložka ipd)
15
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi verigo.
15
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi turbino (in verigo)
14
9%
Imel sem drugačne težave z motorjem
12
7%
I
34
21%
 
Skupaj glasov : 163
 
krimič
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Pe okt 09, 2009 6:40 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a krimič Sr feb 08, 2017 6:28 pm

Torej 1,4 TSI (ACT 110 kW) ni dobra izbira? Lahko kdo iz prve našteje probleme...da ne pregledujem celih 61 strani
 
Uporabniški avatar
whitee
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 798
Pridružen: Pe nov 22, 2013 8:25 pm
Kraj: Kozje

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a whitee Sr feb 08, 2017 10:38 pm

Na prejšnji strani imaš dva linka od strani avtonasveti.
 
5rG
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Sr sep 05, 2007 4:57 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a 5rG Če feb 09, 2017 11:39 am

krimič je napisal/-a:Torej 1,4 TSI (ACT 110 kW) ni dobra izbira? Lahko kdo iz prve našteje probleme...da ne pregledujem celih 61 strani

Novi ea211 TSI motorji so ok, odkar je namesto verige spet jermen. V tej temi pa itak vecina meša med starim in novim in tako posplosuje tezave...
Glede na to da je 2.0tdi skoraj 2000€ drazji in da moras pri dsg menjat olje (tu ga ni treba), dobro premisli ce se splaca vzet TDI. Poraba pa je razlike 1L (tsi 6-7, tdi 5-6).
VW Golf VII 1.4TSI 140PS DSG
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7523
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a pskoda Če feb 09, 2017 7:13 pm

Ko bo prodajal dizla bo dobil več.
Ko bo imel TSI prevoženih recimo 150kkm ga ne bo skoraj noben povohal dezel bo šel za med
Aja pa TSIji niso imeli probleme samo z ketnam, ampak so imeli še veliko drugih problemov.
Pri jajcanju z TSIjem boš imel porabo 1l razlike, če bi z dizlom vozil normalno.
Edini + bencinarju gre, če voziš zelo veliko kratkih relacij
Lp
 
5rG
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Sr sep 05, 2007 4:57 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a 5rG Če feb 09, 2017 7:22 pm

Ja sej teh tem bencinar - dizel je na vseh forumih ze dost. Se pa govori da golf8 ne bo imel vec dizla ;)

Kar se pa tice porabe mam jaz zadnjih 10.000km 5.8l/100km (vmes tudi 5.4 ampak obdobja hitre voznje pol to dvignejo) na zimskih gumah. Ne vem ce z 2.0tdi prides na liter manj? 1.6tdi da, ampak ta se po moci ne more primerjat z 1.4tsi. Kolega ima isti motor rocni menjalnik in ima 6.2 porabo...
VW Golf VII 1.4TSI 140PS DSG
 
krimič
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Pe okt 09, 2009 6:40 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a krimič Če feb 09, 2017 7:29 pm

Torej bencinarja bi vzel zaradi malih kilometrov, ki jih delam z avtom (cca. 15 kkm letno in dnevno 16 km v eno smer). Prav tako na bencinarju ni nobenih filtrov za trde delce, ki so kar problematični za male kilometre. Pa tudi značaj bencinarja mi bolj odgovarja.

Aja btw meni je npr poraba 7-8l nekaj čisto normalnega in se ne sekiram za tisti liter manj.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7523
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a pskoda Če feb 09, 2017 8:34 pm

Filtri zrdih delcev ni nič problem problem je samo v ljudeh in njihovi vožnji.

Saj bencinar bo imel +7l porabe vse ostalo je bolj za lase privlečeno in ni normalna vožnja.

Če ti paše bencinar vzemi bencinarja samo jaz osebno ne bi nikoli vzel TSIja, ker je ogromno drugih motorjev, ki so bolj zanesljivi
Lp
 
krimic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: Pe nov 30, 2007 4:38 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a krimic Če feb 09, 2017 9:18 pm

In kaj bi priporočil po tvojem mnenju? Aja atmosferci me ne zanimajo, pravtako ne zadnji pogon. Recimo letnik 2014+, 25k€, max 2.0 motor. Btw GTI in podobne sportive so mi vsec, a po mojem mnenju predrago za vsakdanjo rabo.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a ban Pe feb 10, 2017 7:58 am

A kdo ve, kakšne motorje imajo nove škode yetiji 1.2 TSI (110 KM). Te tanove neproblematične z jermenom ali tastare problematične z verigo?
 
corus
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Pe avg 05, 2016 11:27 am

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a corus Pe feb 10, 2017 9:48 am

pskoda: Filtri zrdih delcev ni nič problem problem je samo v ljudeh in njihovi vožnji.




Pa še kakšen problem je ta dpf filter. To je največji problem dizlov, ki se uporabljajo za kratke razdalje. Ko se zapaca ga sicer lahko z daljšo vožnjo pod večjimi obrati očistiš, toda to uspe 1-2x, potem pa še 1x na servisu in je konec. Cena dpf filtrov z delom 500-3000 evrov odvisno od vozila. Dizli pač niso namenjeni za kratke vožnje zato imamo bencinarje, ki še nimajo teh filtrov trdih delcev.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4168
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a xxl Pe feb 10, 2017 10:54 am

Ne vem no, jaz v 20 000 km še nisem opazil delovanje DPF.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
matej_
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Sr mar 05, 2008 7:57 pm
Kraj: velenje

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a matej_ Pe feb 10, 2017 11:46 am

Glede na to, da se debatira o TSI....

Kaj je boljše vzeti?
1.4TSI 150KM v novem Touranu
ali
1.4 EcoFlex 140KM v tanovi Opel Zafiri?

Kateri motor je boljši?
Kateri je bolj zanesljiv (cca. 25km v obe smeri na dan zato ne gledam dizlov)
Poraba teh motorjev?
Cena servisov?
Pros and cons?

Hvala in
Lp M.

p.s. počasi se kupuje ali novi Touran ali nova Zafira.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7523
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a pskoda Pe feb 10, 2017 2:36 pm

krimic je napisal/-a:In kaj bi priporočil po tvojem mnenju? Aja atmosferci me ne zanimajo, pravtako ne zadnji pogon. Recimo letnik 2014+, 25k€, max 2.0 motor. Btw GTI in podobne sportive so mi vsec, a po mojem mnenju predrago za vsakdanjo rabo.


2.0tsi ima tudi neke probleme z odmičnimi, so občutljivi na slabo olje. Osebno se bi izogibal vseh tsi-jev in tudi DSG ni brez napak (cukanje, prehitra obraba,...).
Je ogromno drugih turbo bencinarjev (druge znamke), ki so boljši oz bolj zanesljivi
To je moje osebno mnenje


corus je napisal/-a:pskoda: Filtri zrdih delcev ni nič problem problem je samo v ljudeh in njihovi vožnji.




Pa še kakšen problem je ta dpf filter. To je največji problem dizlov, ki se uporabljajo za kratke razdalje. Ko se zapaca ga sicer lahko z daljšo vožnjo pod večjimi obrati očistiš, toda to uspe 1-2x, potem pa še 1x na servisu in je konec. Cena dpf filtrov z delom 500-3000 evrov odvisno od vozila. Dizli pač niso namenjeni za kratke vožnje zato imamo bencinarje, ki še nimajo teh filtrov trdih delcev.


To moraš non stop vozit po mestu, da se bi zabil če pa ima adblue pa dvomim, da se sploh zabije. To ne vem točno
Če se voziš zelo veliko po mestu in 1 ali 2 letno na daljšo progo je seveda brezveze dizel.
Sam pri sebi najbolj veš kater motor ti bo najbolj ustrezal drugače pa dpf ni neki baubau in ni narehjen iz kartona isto turbina

ps.: nekaj sem bral, da bencinarji za EURO7 bodo tudi potrebovali DPF. Bomo videli kaj bo
Lp
 
corus
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Pe avg 05, 2016 11:27 am

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a corus Pe feb 10, 2017 4:47 pm

Žal to kar pišeš ne drži, dpf filter rabi določeno zelo visoko temperaturo za svojo regeneracijo, ki se izvaja med vožnjo, nekje med 700-1000 prevoženih km, kar večinoma voznik niti ne opazi. V primeru, ko motor dlje časa ne dosega dovolj visokih temperatur in dovolj dolgih voženj, se regeneracija filtra ne izvaja in filter se polni, seveda to ni opazno takoj toda , ko je, je večkrat že prepozno. Vsi , ki redko zaidejo na AC in ne delajo daljših voženj lahko prej ali slej pričakojejo težave z dpf filtrom pri dizlih, približno takšna je tudi razlaga strokovnjaka in kjer je trgovec v avto trgovini pošten in če sploh ve kaj prodaja, te kot kupca na to tudi lahko opozori, seveda se to redko dogaja, ker njim je važna samo prodaja, naprej pa jih ne zanima. Imel sem dva dizla in sem ravno zaradi tega prešel na bencinarja, ker zaradi krajših voženj in redkih voženj po AC bi lahko imel probleme z dpf filtrom na dizlu in to po temeljitih pogovorih s strokovnjaki. Poznam pa kar nekaj voznikov , ki jih sedaj boli glava zaradi dizlov, ki so jih kupili, čeravno se vozijo na zelo kratkih relacijah.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7523
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a pskoda Pe feb 10, 2017 5:03 pm

Punca ima 2.0tdi tiguana od novega. Trenutno ima +160kkm in ima ogromno kratkih relacij lahko bi rekwl 90% in dpf še kar dela bp.
Ne vem kaj imate vi jaz vem kako je pri nas in meni tudi dela dpf brez problemov samo jaz nimam toliko prevoženega
Lp
 
corus
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Pe avg 05, 2016 11:27 am

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a corus Pe feb 10, 2017 5:32 pm

Potem je tvoja punca ena zelo redkih srečnic, če je res kar si napisal, (90% kratke vožnje in 160kkm) v kar pa močno dvomim, saj poznam kar nekaj voznikov, ki imajo ravno pri 2.0 tdi probleme z dpf filtrom. Ni pa to tema, kolikor vem smo malo zašli , ali pa sem zašel in se opravičujem, tema je 1.2 ali 1.4 tsi motorji.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7523
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a pskoda Pe feb 10, 2017 6:08 pm

Ja zelo redko gre na AC, ampak ona ne špara z gasom in ima porabo cca 7.6l ne pa kot eni z 5l ali manj.
Tema je res o tsijih in bom tudi jaz zaključil z tem
Lp
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1912
Pridružen: Ne maj 30, 2010 9:39 am

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a nejc1 Pe feb 10, 2017 7:00 pm

pskoda je napisal/-a:ps.: nekaj sem bral, da bencinarji za EURO7 bodo tudi potrebovali DPF. Bomo videli kaj bo


Kolikor jaz vem naj bi vsi bencinarji že letos v drugi polovici oz. nekje proti koncu leta morali imeti filter trdih delcev, ampak ta ne bo imel kaj veliko skupnega s tistimi na dizlih. Bo precej bolj enostavna in poceni (cca 100€) zadeva, nekaj takšnega:
Slika
 
krimič
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Pe okt 09, 2009 6:40 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a krimič Pe feb 10, 2017 7:13 pm

pskoda je napisal/-a:
krimic je napisal/-a:In kaj bi priporočil po tvojem mnenju? Aja atmosferci me ne zanimajo, pravtako ne zadnji pogon. Recimo letnik 2014+, 25k€, max 2.0 motor. Btw GTI in podobne sportive so mi vsec, a po mojem mnenju predrago za vsakdanjo rabo.
2.0tsi ima tudi neke probleme z odmičnimi, so občutljivi na slabo olje. Osebno se bi izogibal vseh tsi-jev in tudi DSG ni brez napak (cukanje, prehitra obraba,...).
Je ogromno drugih turbo bencinarjev (druge znamke), ki so boljši oz bolj zanesljivi
To je moje osebno mnenje
No daj mi potem napiši kakšen predlog, če že drugič govoriš, da so drugi turbo bencinarji boljši. Pač sam se ubadam že nekaj časa s tem kaj bi vzel, pa nekako ne pridem do zaključka. Torej kot sem rekel turbo bencinar (max 2.0 motor, bolje manj zaradi cestnine), letnik 2014+, 25 k€ (oprema vrh ponudbe pri tej znamki; pri VW HL oz R-Line, Peugeot Allure,...), 90-130 kW, obvezno sprednji pogon, nižji srednji razred.

Namreč koliko sem bral tudi PSA-jev 1,2 THP naj ne bi bil ravno biser, prav tako Renaultov TCE ipd.
 
corus
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Pe avg 05, 2016 11:27 am

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a corus Pe feb 10, 2017 7:26 pm

Pri vsakem motorju se najdejo tudi napake, mogoče je pri starejših tsi res malo več tega, kolikor mi je znano pa so napake večinoma odpravljene, če boš čakal da ti tu povemo kateri je najboljši bencinar ali dizel, tega ne boš nikoli dočakal. Vsak je pač že nekaj nekje slišal in vsak svojega konja hvali, odloči se kaj ti je všeč in ne kompliciraj, noben avto ni brez napak. Starejši avto kot je, večja je možnost napak in stroškov, moja miselnost je , vzemi raje nov avto nižjega razreda kot starega višjega, toda to jaz mislim , ti pa se sam odloči.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 125 gostov