Nasveti in napotki ter povpraševanja...

Samo za lastnike (/tudi bivše) 1.2 TSI-jev in samo za motor!

Nikoli ni bilo težav z motorjem in sem z njim zelo zadovoljen
55
34%
Nikoli ni bilo težav z motorjem, a nisem preveč zadovoljen z njim
4
2%
Imam težave, a jih še nisem rešil
14
9%
Imel sem težave, a so na servisu le-te odpravili "potihem" (podložka ipd)
15
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi verigo.
15
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi turbino (in verigo)
14
9%
Imel sem drugačne težave z motorjem
12
7%
I
34
21%
 
Skupaj glasov : 163
 
krimic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: Pe nov 30, 2007 4:38 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a krimic Ne feb 12, 2017 9:10 am

Kdaj pa se je začela prodaja EA211 v SLO? Predvidevam, da so to vsi TSI motorji...
 
5rG
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Sr sep 05, 2007 4:57 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a 5rG Ne feb 12, 2017 10:11 am

Ea211 je prisel ven 2012.
VW Golf VII 1.4TSI 140PS DSG
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 585
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a aklan86 Ne feb 19, 2017 3:58 pm

Ali kdo ve zakaj avto malo zaruži ko se prestavi iz 1 v 2 in iz 2 v 3. Zaruži pa ko se sklopka spusti.

Ali pa če se voziš v 2 v koloni in voziš z mali gasom nato ga odvzames in spet dodaš. Takrat zaruži.

Vztrajnik? Sinhroni?

Na nekem računu je bilo celo napisano nekaj v smislu mazanje lezaja sklopke, čeprav mi je to zelo čudno.
Slika
 
leon_dobnik
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: So apr 02, 2016 5:44 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a leon_dobnik Ne feb 19, 2017 8:05 pm

Tudi sestra je imela 1.2 TSI ibizo z nekaj čez 100 konji. Na cesti je po 60.000 kilometrih ostala trikrat:
- prvič shodil motor + turbina
- drugič so pomenjali vse v povezavi s ketno in podobnimi zadevami
- tretjič je šel računalnik in vžigalni kabli

Po tretjem crku, so avto na uradnem servisu po grožnji s tožbo zrihtali, avto smo prodali in zase vem, da vrat VW koncerna ne prestopim več. Imel sem tudi SEAT Leona (Letnik 2007, 1.9 TDI) in toliko problemov, kot sem mel s tem avtom (do 60.000 ko se ga je servisiralo na uradnem servisu) nisem imel prej in kasneje z nobenim (računalnik krmiljenje luči, menjava obeh prednjih luči, dvomasovni vztrajnik, ...) - no po 60.000 je vzel v roke avto, kolega mehanik in do 177.000 km nobene okvare več.

Glede na 1.2 TSI in porabe je pa takole - sestra je imela 215/45/R16 dimenzijo pnevmatik, morda je bilo to krivo vendar:
- povsem enakomerna vožnja po AC max 100 na uro (raje še kakih 5 manj, brez prehitevanj 54 km daleč) enaka relacija kot sicer do službe in nazaj: 5.8 litra je bil rekord (brez klime in prižganih luči), praviloma pa okoli 6 litrov. Pozor za tako vožnjo je to ogromno -> pri normalni relacijski vožnji vsaj 7, normalna vožnja + klima prej 8 kot 7. Občutno, občutno preveč. O prostornosti tudi nebi izgubljal besed, saj sem imel v Cliotu ali Peugeotu občutek da sedim v Espacu proti tej stišanosti v Ibizi. Tako da TSI motor mene ne vidi.
- primerjava: Peugeot 208 1.4 VTI 95 KM: poraba 4.8 litra / 100 km, Renault Clio od tašče 1.2 75 KM (pred faceliftom): 5.2 litra / 100 km
- za občutek: Renault Megane 1.5 Grandtour dCI 110 KM ob enakem režimu vožnje spravim na 3.5 do 3.7 litra na 100 km.
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 585
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a aklan86 Po feb 20, 2017 10:00 pm

aklan86 je napisal/-a:Ali kdo ve zakaj avto malo zaruži ko se prestavi iz 1 v 2 in iz 2 v 3. Zaruži pa ko se sklopka spusti.

Ali pa če se voziš v 2 v koloni in voziš z mali gasom nato ga odvzames in spet dodaš. Takrat zaruži.

Vztrajnik? Sinhroni?

Na nekem računu je bilo celo napisano nekaj v smislu mazanje lezaja sklopke, čeprav mi je to zelo čudno.


Sem bolje preveril. Šlo je za odzračevanje sklopke oz. sistema. Nič nenavadnega.

Sem pa opazil, da prestave nekako bolj zabija ko spustim sklopko. In če med vožnjo v 6 prestavi dam nogo rahlo na sklopko čutim vibracije. Verjetno od vztrajnika. Takrat ko malo zaruži se čutijo tudi tresljaji na prestavi ročici. Predvidevam, da se takrat vztrajnik že dotika ohišja, kar so že bili primeri pri prvih 1.2. Sklopka odvaja normalno.

Sedaj pa kaj svetujete, dati avto na pooblaščeni servis in preveriti za kulanco? Dati popoldancu in menjati vse vztrajnik, lamelo, ležaj...

Kak strošek lahko pričakujem?
Slika
 
Uporabniški avatar
Mirando
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po apr 10, 2006 12:17 pm
Kraj: ...ja ka pa te ti tu delaš...

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Mirando Po feb 27, 2017 8:48 am

Iščem, pa ne najdem...?!
Glasen nekaj sekundni hladen zagon, občasno pa tudi pri ogretem motorju - ali obstaja možnost zamenjave/popravila verige, napenjalca.... na TSI, na podlagi kulance?

Avto je izven garancije, 2011 l. 1.2 TSI, 105KM 75000? Servisna poštemplana v celoti...
....Vemo marsikaj, pa še se učimo.....
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7523
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a pskoda Po feb 27, 2017 10:17 am

Najbolj točen odgovor boš dobil na uradnem servisu
Lp
 
meganer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So nov 03, 2012 8:25 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a meganer Ne mar 12, 2017 8:18 pm

Da ne odpiram nove teme.

vprašanje za vse ki imate 1.2tsi. Zanima me če kdo vleče prikolico z njim. Namreč imam kamp prikolico 1100kg in me zanima kakšna bi bila poraba?
zanima me ker ti motorji naj bi bili zelo požrešni če ga obremenjuješ.

Prosim če ima kdo kak pameten odgovor.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7523
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a pskoda Ne mar 12, 2017 8:29 pm

Ko je motor prešvoh oz preveč zahtevaš od njega bodo vsi turbo bencinarji požrešni.
Porabo lahko računaš z prikolico x2. Če recimo pokuriš 1 tank brez prikolice boš z prikolico na isti relaciji pokuril vsaj 2 tanka
Lp
 
blaze11
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Ne okt 24, 2010 8:23 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a blaze11 Ne mar 12, 2017 9:37 pm

In zdej se sekiraš koliko ti bo pil na morje. :lol:
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3789
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Blinder Po mar 13, 2017 6:03 pm

meganer je napisal/-a: ker ti motorji naj bi bili zelo požrešni če ga obremenjuješ


Enako stvar govorijo za atmosferske motorje. Obe izjave brez realne podlage btw.

Diesli so druga kategorija, pir njih je situacija razlicna.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7523
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a pskoda Po mar 13, 2017 8:36 pm

Za NA motor je druga zgodba oz ni take razlike kot pri turbakih.
Je to dovolj relativna podlaga, da pri 1.6T +200hp je bila najnižja na tank 5.8l in najvišja 12.6l in to iz morja bolj natančno iz paga
Lp
 
Clancy
Novinec
 
Prispevkov: 277
Pridružen: Pe nov 27, 2009 11:17 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Clancy Po mar 13, 2017 9:47 pm

Imel Golfa VI 1.2 TSI, sedaj pa imam Sportsvana 1.4 TSI 92kW in pri nobenem nisem opazil enormnega povišanja porabe pri priganjanju, kot ga navajate. Vejamem, da to velja za nekatere druge bencinske turbače, za TSI-ja, pa vsaj po mojih izkušnjah, to nikakor ne velja.
 
motom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 555
Pridružen: Po jan 04, 2016 5:04 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a motom To mar 14, 2017 8:00 am

aklan86 je napisal/-a:
aklan86 je napisal/-a:Ali kdo ve zakaj avto malo zaruži ko se prestavi iz 1 v 2 in iz 2 v 3. Zaruži pa ko se sklopka spusti.

Ali pa če se voziš v 2 v koloni in voziš z mali gasom nato ga odvzames in spet dodaš. Takrat zaruži.

Vztrajnik? Sinhroni?

Na nekem računu je bilo celo napisano nekaj v smislu mazanje lezaja sklopke, čeprav mi je to zelo čudno.


Sem bolje preveril. Šlo je za odzračevanje sklopke oz. sistema. Nič nenavadnega.

Sem pa opazil, da prestave nekako bolj zabija ko spustim sklopko. In če med vožnjo v 6 prestavi dam nogo rahlo na sklopko čutim vibracije. Verjetno od vztrajnika. Takrat ko malo zaruži se čutijo tudi tresljaji na prestavi ročici. Predvidevam, da se takrat vztrajnik že dotika ohišja, kar so že bili primeri pri prvih 1.2. Sklopka odvaja normalno.

Sedaj pa kaj svetujete, dati avto na pooblaščeni servis in preveriti za kulanco? Dati popoldancu in menjati vse vztrajnik, lamelo, ležaj...

Kak strošek lahko pričakujem?

Imel sem podoben problem že pri 400km, vendar 1.6tdi 2015. Menjali so sklopko in košaro z update verzijo. Lamela sklopke je imela luft na spoju med zobatim obročkom in ploščo lamele. Enak problem je imel tudi sodelavec, enak avto. Obakrat je bilo potrebno precej pregovarjanja s servisom.

Najbolj ruži če za probo pelješ po ravnem v prvi brez gasa. Komentar servisa je bil, da se tako ne vozi.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7523
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a pskoda To mar 14, 2017 9:52 am

Clancy je napisal/-a:Imel Golfa VI 1.2 TSI, sedaj pa imam Sportsvana 1.4 TSI 92kW in pri nobenem nisem opazil enormnega povišanja porabe pri priganjanju, kot ga navajate. Vejamem, da to velja za nekatere druge bencinske turbače, za TSI-ja, pa vsaj po mojih izkušnjah, to nikakor ne velja.


Meni ga daj pa boš videl. Po AC bo +10l porabe. Ko sem testiral 1.8 tsi 180hp sem imel porabo +12l, zato sem raje vzel tdija
Lp
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4168
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a xxl To mar 14, 2017 11:07 am

Ma TSI je super-duper stroj zato mu popolnoma verjamem :roll:
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
burek66
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Sr jul 30, 2003 11:53 am
Kraj: Ljubljana

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a burek66 To mar 14, 2017 11:49 am

Jaz sem pa mislil, da samo moj 1.2 TSi (77kW) golta bencin ko ga malo bolj pritisnem :)

Nimam sreče :) Po mestu ima moj golf povprečno porabo okoli 7,2l/200km.
Z eksperimentalno vožnjo po AC pri npr. 110km/h ga res lahko spraviš na 6 ali celo 5,9, ampak to ni realna vožnja.
3000km do Sardinije in nazaj, v avtu 4 osebe in prtljaga povprečeje okoli 8l/100km.

Za vleko prikolice je dizel!
golf VI 1.2TSI
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1940
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Polo78 To mar 14, 2017 1:01 pm

Dnevno srečam kar nekaj, s TSI motorjem gnanih avtov, ki po avtocesti vozijo max. 110, nekateri celo v zavetrju šleperjev. Za take verjamem, da se hvalijo s tistimi čarobnimi 5,9 litri/100 km. Samo to ni vožnja ampak cijazenje. Normalna vožnja pri 130 km/h z občasnim, zaradi prehitevanja nujnim pospeševanjem do 150 ali 160 km/h, navrže porabo krepko čez 8 litrov (pri takem režimu vožnje imam z dizlom med 5,5 in 6 litri porabe). Pa da ne bo pomote: To je značilnost vseh turbo mlinčkov in ne samo TSI. In določeni (tudi pri VAG grupi) so že prišli do spoznanja, da se downsizing ne splača.
Antiznačkar po prepričanju
 
MORDOR
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: To maj 19, 2009 10:19 am

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a MORDOR To mar 14, 2017 5:23 pm

Pa ravno lansko leto na morju smo preklapljali prikolico iz golfa s TSI motorjem na mojega,ker mu je na finalu škripnu.Ne znam opisat vseh besed(sicer v nemščini),ki jih je možakar izrekel ob okvari.Vem pa da je rekel ma kako je to možno,saj avto je še nov.Saj pol sva šla na pir,da se je mal pomiril.
Življenje ni praznik,ampak delovni dan!
 
Uporabniški avatar
Renault VG
Uporabnik
 
Prispevkov: 1519
Pridružen: Če nov 11, 2010 1:21 pm

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Renault VG To mar 14, 2017 5:55 pm

Polo78 je napisal/-a: Normalna vožnja pri 130 km/h z občasnim, zaradi prehitevanja nujnim pospeševanjem do 150 ali 160 km/h, navrže porabo krepko čez 8 litrov (pri takem režimu vožnje imam z dizlom med 5,5 in 6 litri porabe). Pa da ne bo pomote: To je značilnost vseh turbo mlinčkov in ne samo TSI. In določeni (tudi pri VAG grupi) so že prišli do spoznanja, da se downsizing ne splača.

Seveda ja, tako porabo boš dosegl s Passatom z 1.4 TSI mogoče če ga boš konstanto tiščal 160 km/h Polota 1.2 pa s tako vožnjo ne boš spravil na tako porabo, razen č je kaj z motorjem narobe. 0,9 Tce ki je menda precej manj varačen od TSIja mi ob taki vožnji ki jo opisuješ porabi 6,7l /100 km s tem da ni 150 160 samo ko so prehitevanja ampak ko cesta da. Da se pa tudi 5.5-6.0 če voziš 120-130 km/h na daljšo relacijo.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 106 gostov