Nasveti in napotki ter povpraševanja...

Samo za lastnike (/tudi bivše) 1.2 TSI-jev in samo za motor!

Nikoli ni bilo težav z motorjem in sem z njim zelo zadovoljen
55
34%
Nikoli ni bilo težav z motorjem, a nisem preveč zadovoljen z njim
4
2%
Imam težave, a jih še nisem rešil
14
9%
Imel sem težave, a so na servisu le-te odpravili "potihem" (podložka ipd)
15
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi verigo.
15
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi turbino (in verigo)
14
9%
Imel sem drugačne težave z motorjem
12
7%
I
34
21%
 
Skupaj glasov : 163
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a WMB Sr nov 09, 2011 10:41 am

Imam golfa 1.2 tsi - higline pa je sedaj star skoraj 1 leto, prevoženih 14.000km.
Do sedaj nobene težave, motorček dela ko singerca....
Nobenih potresavanj itd...ko ga prižgem ima rahlo povišane obrate...cca 1000-1200 obratov, po 3-5 sekundah pa pade na normalnih 600 obratov v minuti...

Sicer pa pravim tako, naj crkne zdej ko je v garanciji....ima pa še 38 mescev cajta :)
FOLCIKA - SCIROCCO
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a adis Sr nov 09, 2011 10:44 am

WMB je napisal/-a:Imam golfa 1.2 tsi - higline pa je sedaj star skoraj 1 leto, prevoženih 14.000km.
Do sedaj nobene težave, motorček dela ko singerca....
Nobenih potresavanj itd...ko ga prižgem ima rahlo povišane obrate...cca 1000-1200 obratov, po 3-5 sekundah pa pade na normalnih 600 obratov v minuti...

Sicer pa pravim tako, naj crkne zdej ko je v garanciji....ima pa še 38 mescev cajta :)



meni sicer ni normalno, da so obrati na 600 rpm ampak ok ...
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a WMB Sr nov 09, 2011 10:52 am

adis je napisal/-a:
WMB je napisal/-a:Imam golfa 1.2 tsi - higline pa je sedaj star skoraj 1 leto, prevoženih 14.000km.
Do sedaj nobene težave, motorček dela ko singerca....
Nobenih potresavanj itd...ko ga prižgem ima rahlo povišane obrate...cca 1000-1200 obratov, po 3-5 sekundah pa pade na normalnih 600 obratov v minuti...

Sicer pa pravim tako, naj crkne zdej ko je v garanciji....ima pa še 38 mescev cajta :)



meni sicer ni normalno, da so obrati na 600 rpm ampak ok ...


Avto se čisto umiri...postane neslišen...
Nekaj časa drži na 800 ( kako sekundo, potem še spusti)...
Praktično dela kot 6 cilinderc.
FOLCIKA - SCIROCCO
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a Marek_ Sr nov 09, 2011 10:54 am

@WMB In za vraga ti bo crknil čez 39 mesecev. VW ve dobro zakaj ne naredi vpoklica...
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a WMB Sr nov 09, 2011 12:38 pm

Ceed je napisal/-a:@WMB In za vraga ti bo crknil čez 39 mesecev. VW ve dobro zakaj ne naredi vpoklica...

Čez 39 mescev gre v menjavo staro za novo....
FOLCIKA - SCIROCCO
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a Renault_user Sr nov 09, 2011 12:42 pm

Ti avti imajo pač tako nastavljene obrate v prostem teku, saj ima moj Clio 1.2T tudi ene 650 prosti tek.. :?
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a WMB Sr nov 09, 2011 12:51 pm

Renault_user je napisal/-a:Ti avti imajo pač tako nastavljene obrate v prostem teku, saj ima moj Clio 1.2T tudi ene 650 prosti tek.. :?

Točno tako....meni tako dela od 1 kilometra naprej, tko da vem, da to ni okvara.
FOLCIKA - SCIROCCO
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a ban Sr nov 09, 2011 1:53 pm

Že moj golf letnik 07 ma enako, prvo obrati na 1000, potem pa počasi padejo na okol 600-700. Nekje sem 1x bral da je to neki v zvezi EURO 5 standardom.
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a WMB Sr nov 09, 2011 2:10 pm

ban je napisal/-a:Že moj golf letnik 07 ma enako, prvo obrati na 1000, potem pa počasi padejo na okol 600-700. Nekje sem 1x bral da je to neki v zvezi EURO 5 standardom.


Tudi s tem je povezano, definitivno ima prste vmes emisija itd...
FOLCIKA - SCIROCCO
 
kanjavc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To nov 08, 2011 11:55 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a kanjavc Sr nov 09, 2011 10:59 pm

Z octavio sem zadovoljen. Ja, če bo kaj narobe po koncu garancije ga bom tudi jaz takoj menjal..... Tudi pri mojem "mlinčku" so obrati na začetku malo višji, potem se pa umiri in je zgledno tih. Pa še vzdrževanje je smešno poceni,da ne govorim o porabi....


Dokler nisem vozil TSI-ja sem bil zagret privrženec dizlašev zaradi lagodne vožnje. Danes ti pa TSI ponuja skoraj enak način vožnje.
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a WMB Če nov 10, 2011 12:35 am

kanjavc je napisal/-a:Z octavio sem zadovoljen. Ja, če bo kaj narobe po koncu garancije ga bom tudi jaz takoj menjal..... Tudi pri mojem "mlinčku" so obrati na začetku malo višji, potem se pa umiri in je zgledno tih. Pa še vzdrževanje je smešno poceni,da ne govorim o porabi....


Dokler nisem vozil TSI-ja sem bil zagret privrženec dizlašev zaradi lagodne vožnje. Danes ti pa TSI ponuja skoraj enak način vožnje.


Praktično ga lahko voziš na nižjih obratih kot dizla...
Poraba skoraj dizelska...pri hitrostih do 100km/h je pa tipična dizelska...poraba je okol 4-4,5l...itd...
FOLCIKA - SCIROCCO
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a uros11 Če nov 10, 2011 6:54 am

Zanimivo. Kdaj pa ni tipično dizelska? Oz. ali sploh kdaj ni? In kateri so tisti nižji obrati, pri katerih se dizel ne vrti več, tsi pa še pelje?
 
W3s7_S1D3
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: So avg 27, 2005 3:30 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a W3s7_S1D3 Če nov 10, 2011 8:03 am

nad 4k rpm, ko dizla lepo zmanjka, TSI pa se še lepo vrti dalje ;)
Ne vem. Jaz z mojim določena križišča lepo speljem s 3. prestavo in malček nad 1000RPM (zavijanje desno v ulico, ki je pravokotna na prednostno cesto). Dizla bi ga v tem primeru zmanjkalo oz. bi zelo dolgo časa čakal, da bi se izkopal iz turbo luknje.
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2045
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a Gosic Če nov 10, 2011 9:52 am

Jaz čisto verjamem, da ima 1.2 TSi porabo tudi 4.0l/100km!
Sam sem vozil Riota, z 1.2 mlinčkom, 85KM. Po AC, vožnja 100km/h LJ-MB končna poraba 3.8l/100km. Jaz temu nisem mogel verjet. Drugi dan sem ga teral 130km/h po AC, poraba nazaj 5.4l/100km.
 
W3s7_S1D3
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: So avg 27, 2005 3:30 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a W3s7_S1D3 Če nov 10, 2011 10:23 am

da ne bo preveč kreganja o porabi (graf je za 1.4 TSI)
Slika
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a uros11 Če nov 10, 2011 7:56 pm

W3s7_S1D3 je napisal/-a:nad 4k rpm, ko dizla lepo zmanjka, TSI pa se še lepo vrti dalje ;)
Ne vem. Jaz z mojim določena križišča lepo speljem s 3. prestavo in malček nad 1000RPM (zavijanje desno v ulico, ki je pravokotna na prednostno cesto). Dizla bi ga v tem primeru zmanjkalo oz. bi zelo dolgo časa čakal, da bi se izkopal iz turbo luknje.



Take popadke je imel moj ata, ko sem mu posodil G III 1.9 90 KM TDI - je moral v tretji speljevati iz križišča. Ne vem no, vendar ta ni rabil turbota, da je speljal in nato začel vleči. Zakaj bi bilo dobro speljevanje v tretji, mi pa nikoli ne bo jasno.
 
Uporabniški avatar
Krazy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Pe nov 05, 2004 12:50 pm
Kraj: Nm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a Krazy Če nov 10, 2011 8:21 pm

Težavo z ropotom sem odpravil s fiksacijo cevi za dovod goriva. Tako da ostane samo še občasno povečanje obratov ob zagonu motorja. Moti me to, da se to dogaja občasno, in traja različno dolgo. Tudi temperatura nima vpliva na to. Kar se tiče pa porabe pa je moja trenutna med 6,5 in 7 L/100 km. Je pa res, da imam veliko kratkih mestnih voženj. Vendar pa pod 5,5 L/100 km je porabo težko spraviti, razen z res nežno nogo in relacijo.
Veselje do vožnje.
 
W3s7_S1D3
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: So avg 27, 2005 3:30 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a W3s7_S1D3 Pe nov 11, 2011 12:24 pm

@uros11, mogoče sem se malček slabo izrazil. Križišča ne speljem v 3. prestavi ko sem na mestu (tudi mi ni jasno zakaj bi obremenjeval sklopko po nepotrebnem). Ne vem kako bi povedal. Po prednosti pripeljem okoli 50km/h, zambremzam in zavijem v ulico, ki je pravokotna na prednostno. Če je avto v tej stranski ulici, je pač treba dat v 2. prestavo. Hočem povedat, da imajo TSI oz. turbobencinarji že velik navor na nizkih vrtlajjih in je turbo luknje ni občutit tako kot pri primerjivih dizlih.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a abbe Pe nov 11, 2011 2:23 pm

W3s7_S1D3 je napisal/-a:@uros11, mogoče sem se malček slabo izrazil. Križišča ne speljem v 3. prestavi ko sem na mestu (tudi mi ni jasno zakaj bi obremenjeval sklopko po nepotrebnem). Ne vem kako bi povedal. Po prednosti pripeljem okoli 50km/h, zambremzam in zavijem v ulico, ki je pravokotna na prednostno. Če je avto v tej stranski ulici, je pač treba dat v 2. prestavo. Hočem povedat, da imajo TSI oz. turbobencinarji že velik navor na nizkih vrtlajjih in je turbo luknje ni občutit tako kot pri primerjivih dizlih.

ker pa nj bi bil primerljiv dizel,ker ce govorimo o 1.6 tdi ali pa 1.9 tdi z 105 ps se zlo motis,tm turboluknje sploh ni.ne mores pa primerjat zj tvoj avto z nekim dizlom ki je bil narejen 10 let nazaj al pa 5 let.vzami sodobnega dizla pa probaj pa bos presenecen.
Ni vse res kar napišem
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a uros11 Pe nov 11, 2011 3:10 pm

abbe je napisal/-a:
W3s7_S1D3 je napisal/-a:@uros11, mogoče sem se malček slabo izrazil. Križišča ne speljem v 3. prestavi ko sem na mestu (tudi mi ni jasno zakaj bi obremenjeval sklopko po nepotrebnem). Ne vem kako bi povedal. Po prednosti pripeljem okoli 50km/h, zambremzam in zavijem v ulico, ki je pravokotna na prednostno. Če je avto v tej stranski ulici, je pač treba dat v 2. prestavo. Hočem povedat, da imajo TSI oz. turbobencinarji že velik navor na nizkih vrtlajjih in je turbo luknje ni občutit tako kot pri primerjivih dizlih.

ker pa nj bi bil primerljiv dizel,ker ce govorimo o 1.6 tdi ali pa 1.9 tdi z 105 ps se zlo motis,tm turboluknje sploh ni.ne mores pa primerjat zj tvoj avto z nekim dizlom ki je bil narejen 10 let nazaj al pa 5 let.vzami sodobnega dizla pa probaj pa bos presenecen.



Ne vem, moj sodoben dizel 2.0 110 TDI CR nima takih perfomansov pri nizkih obratih kot moj star dizel 90 TDI ali pa 115 PD. Enostavno je bolj, ne vem kako bi rekel, kultiviran in zadušen. Tudi sicer npr. iz prodora nad KP v V. nekako ne povleče kot 115 PD. Ali pa ne daje takega občutka. Se še nisem odločil. 1.6 TDI pa je žalost, ki pri nizkih obratih daje vtis starega dizla v Golfu II.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 129 gostov