Nasveti in napotki ter povpraševanja...

Samo za lastnike (/tudi bivše) 1.2 TSI-jev in samo za motor!

Nikoli ni bilo težav z motorjem in sem z njim zelo zadovoljen
55
34%
Nikoli ni bilo težav z motorjem, a nisem preveč zadovoljen z njim
4
2%
Imam težave, a jih še nisem rešil
14
9%
Imel sem težave, a so na servisu le-te odpravili "potihem" (podložka ipd)
15
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi verigo.
15
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi turbino (in verigo)
14
9%
Imel sem drugačne težave z motorjem
12
7%
I
34
21%
 
Skupaj glasov : 163
 
W3s7_S1D3
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: So avg 27, 2005 3:30 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a W3s7_S1D3 Pe nov 11, 2011 3:20 pm

@abbe, 2.0 TDI 140KM in 1,4TSI 140KM primerjam. Pa kar se tiče nizkih obratov govorim pod 1500RPM je dizel dost bolj zaspan kot pa bencinar.
Pa mislim, da je podobna zadevca 1,2 TSI vs. 1,6 TDI.
 
Uporabniški avatar
davorz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 604
Pridružen: Pe apr 20, 2007 10:43 am
Kraj: Velenje

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a davorz Po nov 21, 2011 8:46 pm

Eno vprašanje za 1.2TSI 105KM -> ali je za ta motor "normalno" da je spil 2dcl hladilne tekočine v 7.000km, prižgala se je rdeča lučka za olje, avto je bil z avto vleko odpeljan na servis, kjer so menjali pumpo, filter ter naredili servis, sedaj pa naj bi bil avto OK? Pri 5.000km se je opravil preventivni pregled novega vozila, kjer je bilo vse OK pri 12.000km pa so se začeli pojavljati problemi.

Najbolj me zanima glede hladilne tekočine, ostale probleme z oljem že rešujemo preko servisa, glede hladilne tekočine pa so dali roke v zrak in rekli: za nov avto je normalno da spije 2dcl hladilne tekočine.
Zadnjič spremenil davorz, dne Po nov 21, 2011 8:51 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
zakaj imamo moški radi ženske v usnju?? ker dišijo po novem avtu :):)
 
yani
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: Sr dec 21, 2005 4:13 pm
Kraj: Maribor

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a yani Po nov 21, 2011 8:50 pm

Jaz mam že čez 30k kilometrov narejenih in ni izginilo čisto nič hladilne tekočine, tak da ne, to ni normalno.
Razmišljaj v smeri, da sta obadva problema povezana. Če ti je olje pilo in hladilno tekočino, potem maš ziher nekje defekt, da ni na glavi kaj....
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a uros11 Po nov 21, 2011 8:52 pm

davorz je napisal/-a:Najbolj me zanima glede hladilne tekočine, ostale probleme z oljem že rešujemo preko servisa, glede hladilne tekočine pa so dali roke v zrak in rekli: za nov avto je normalno da spije 2dcl hladilne tekočine.



če je normalno, da hladilna tekočina pušča, potem je to normalno - drek, to je fail
 
Uporabniški avatar
davorz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 604
Pridružen: Pe apr 20, 2007 10:43 am
Kraj: Velenje

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a davorz Po nov 21, 2011 8:58 pm

Yani, gre se za sestrin avto. Avto je bil kupljen nov in je sedaj star 8 mesecev. Avto je imel ob prihodu na servis z avto vleko po besedah mehanika preveč olja ter gostega kot šmir. Obtožili so sestro da je celo sama nekaj dolivala. Olje so poslali na analizo, pregledali avto, naredili servis in se ga s tem rešili. Na računu servisa pa vidimo hladilna tekočina 2 dcl. Sestra je vprašala zakaj je to na računu in so rekli, da so dolili, ker jo je spilo in da je to čisto normalno. Ne vem no, vsem se nam zdi da nekaj še ni čisto tako kot mora biti, na servisu (ne bom ga še imenoval) pa trdijo da je sedaj z avtom vse v najlepšem redu. Sistem nikjer ne spušča. Zamenjati serviserja in obvestiti Porsche slovenija?
zakaj imamo moški radi ženske v usnju?? ker dišijo po novem avtu :):)
 
yani
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: Sr dec 21, 2005 4:13 pm
Kraj: Maribor

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a yani Po nov 21, 2011 9:15 pm

Če je manjkalo 2 deci tekočine, potem je morala ta nekje odtečt in samo dolit jo ni nobena rešitev.
Moje mnenje je, da tekočina prej sploh ni manjkala in da so al na servisu kaj zasuštrali ali pa so jo nategnili.

Še bolj čudna mi je ta, da je avto imel preveč olja noter... Sej pa se ni kaj prčkalo po mašini, kot si rekel, torej so samo oni lahko olje dolivali....

Tisti preventivni pregled na 6000 pa je bolj tak tak :D
To avto samo tak vizualno pogledajo, če je kje kakšna plastika odstopla al pa kaj podobnega, pa če luči delajo.... :roll: To lahko jaz tud nardim :D

Naj menja servis da bo ziher, itak mora pooblaščenega izbrat zaradi garancije, ti pa tak imajo podobne cene...
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2593
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a pinny Po nov 21, 2011 9:33 pm

davorz .... drugič pojdi ti zraven sestre na servis ali kak drug moški predstavnik (magari grem js :mrgreen: ), se bo na zadevo tudi malo drugače gledalo, oz. bo drugačen odnos, kot pa ..... sj baba tumasta nč ne ve jo bomo pa nat...., žal se tudi to dogaja.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5034
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a sašo5 Po nov 21, 2011 11:39 pm

yani je napisal/-a: Še bolj čudna mi je ta, da je avto imel preveč olja noter...

kaj je tu čudnega, razen "serviserjev" ma dotičnem servisu :roll: hladilan tekočina v karterju + olje = višek o katerm so govorili.........in če zmešaš antifriz in olje, te prrobaš s tega skuhat župo, bo ratal neke vrste golaž - in prav o tem je govoril serviser:
citiram
preveč olja ter gostega kot šmir.....

 
Uporabniški avatar
davorz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 604
Pridružen: Pe apr 20, 2007 10:43 am
Kraj: Velenje

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a davorz To nov 22, 2011 8:25 am

Hja ampak zakaj za vraga pošiljajo avto nazaj stranki rečeno, da je bil pregledan in da je z avtom sedaj vse v najlepšem redu? Zakaj mehaniki ne seštejejo 1+1? Jutri bomo peljali avto na drug servis, s tem ni za čakat očitno :S
zakaj imamo moški radi ženske v usnju?? ker dišijo po novem avtu :):)
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a maniaxxx To nov 22, 2011 5:44 pm

A ma sestra polota?

N evem kaj je s temi tsi-ji v polotu, drugje načeloma težav nimajo, ali pa se ne sliši za njih. Bog ve kaj bo s temi motorji po par letih.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
davorz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 604
Pridružen: Pe apr 20, 2007 10:43 am
Kraj: Velenje

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a davorz Sr nov 23, 2011 12:46 am

Da polo je. Sedaj vsak dan spremljamo nivo olja ter hladilne tekočine. Zaenkrat je vse vredu. Bo pa potrebno še k drugemu serviserju po sekundarno mnenje.
zakaj imamo moški radi ženske v usnju?? ker dišijo po novem avtu :):)
 
yani
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: Sr dec 21, 2005 4:13 pm
Kraj: Maribor

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a yani Sr nov 23, 2011 8:12 am

maniaxxx je napisal/-a:A ma sestra polota?

N evem kaj je s temi tsi-ji v polotu, drugje načeloma težav nimajo, ali pa se ne sliši za njih. Bog ve kaj bo s temi motorji po par letih.


Če bo kaj, bom prvi, ki bo jamral :lol: polo je star slabo leto in delam po 30000 km na leto, tak da bom hitro na stotki :D
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a maniaxxx Sr nov 23, 2011 5:53 pm

yani je napisal/-a:
maniaxxx je napisal/-a:A ma sestra polota?

N evem kaj je s temi tsi-ji v polotu, drugje načeloma težav nimajo, ali pa se ne sliši za njih. Bog ve kaj bo s temi motorji po par letih.


Če bo kaj, bom prvi, ki bo jamral :lol: polo je star slabo leto in delam po 30000 km na leto, tak da bom hitro na stotki :D



Sm js že prej jamral, samo sem se tega sranja pravočasno znabil, glede na mojih 40kkm na leto bi zamenjal 3 motorje v garanciji :mrgreen:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
SuperVeloce
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Po mar 14, 2011 2:46 am

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a SuperVeloce Če nov 24, 2011 5:57 am

Zanimivo, očitno je res kakor pač naletiš. Tudi mehaniki so včasih trde buče.

V Gorenju je sedaj pravzaprav celoten vozni park Škoda. Različni dizli octavie (1,9tdi, 2,0tdi, verjetno tudi kakšen 1,6tdi), katere vozi veliko različnih ljudi, pa še 1,9TDI in 1.2TSI, katere so potalali tistim, kateri se veliko službeno vozijo (torej jih skos vozi ena oseba, večinoma naredijo nad 50.000 km na leto). Zaenkrat so vzdrževalci presrečni, da jih samo na redne servise vozijo, tudi octavie 1,2tsi (so jih kupili ko je bil motor v octavii še čisto nov, pa zaenkrat nobenih info. o teh porodnih krčih, kateri se omenjajo v tej temi). Poraba naj bi bila pod 6, kadar so regionalne relacije in avtocesta. Vse ostalo (Fabie, VW passate, Renaulte) so večinsko prodali...
when in doubt, flat out
 
Uporabniški avatar
davorz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 604
Pridružen: Pe apr 20, 2007 10:43 am
Kraj: Velenje

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a davorz Če nov 24, 2011 9:31 pm

No, avto je v 300km "spil" dobra 2cm od MAX nivoja hladilne tekočine. Jutri je že rezerviran termin pri pooblaščenem serviserju. :x Olje je OK.
zakaj imamo moški radi ženske v usnju?? ker dišijo po novem avtu :):)
 
timson
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Ne okt 09, 2011 11:45 am

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a timson Pe dec 02, 2011 4:26 pm

stenlyt je napisal/-a:
timson je napisal/-a:sedaj sem pa peljal avto na servis in so zadevo poštimali tako kot se zagre...avto ne trese ne ko je hladen in ko je topel...pa tudi pospešek se mi zdi da je malenkost bolši ;)

Povej kaj več o odpravljeni napaki.


posodobil so računalnik+ nova ketnca na mašini...naj bi bila zdej to nova zadeva....avto mi še danes ne dela problemov odkar so mi to zamenlai.
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a Marek_ Pe mar 23, 2012 11:39 am

Govoril sem s kolegom iz AMZSja in mi je zaradi garancije svetoval servisiranje pri uradnem serviserju, baje 1.2tsiji radi ostanejo na cesti(turbina). Tu je še problem defektnih verig
http://www.autobild.de/artikel/vw-tsi-m ... 42557.html
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a Marek_ Pe mar 23, 2012 12:01 pm

A mi lahko kdo pove, kakšne simptome ima ta defektna veriga in kako zahtevati zamenjavo? V čanku piše, da avto pri hladnem vžigu zaropota in cuka še posebej v drugi prestavi, oba simptoma ima naša Ibiza. Sicer zaropota samo, ko je bilo res hladno in sem to tudi omenil na servisu, ampak tega ni bilo moč dokazati takrat... Za cukanje nisem še bil tam, ker nisem vedel, če je to normalno ali ne, deluje pa nekako tako, ko prestaviš v drugo in malo hitreje spustiš sklopko brez dodajanja "plina" avto cuka in se sliši precej močan ropot pod pokrovom motorja kot, da bi bili nosilci motorja v... enako se dogaja, če avto voziš v drugi pri srednje visokih obratih in samo za trenutek dodaš ali odvzameš plin.
 
yani
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: Sr dec 21, 2005 4:13 pm
Kraj: Maribor

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a yani Pe mar 23, 2012 12:34 pm

Jaz bi tudi prosil, če ima kdo kakšne informacije o verigi. Sicer še nisem opazil cukanja v drugi prestavi ( bom danes nasploh pozoren) vendar je konkretno ropotanje pri vžigu nekaj trenutkov, pa mislim da sploh ni važno ali je hladno ali toplo zunaj.... in vrag točno tedaj, ko hočem na servisu pokazat, lepo vžge :twisted:
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: 1.2TSI problemi

Napisal/-a yashica Pe mar 23, 2012 3:08 pm

Pozdravljeni,
Imam golfa 6 1,4 tsi s katerim imam veliko problemov. Že pri novem so mi zaradi ropota pri hladnem zagonu menjali aktuator na odmični gredi, oljno pumpo in napenjalec verige. Sedaj po 15t km se vse skupaj ponavlja. Tudi ti motorji imajo resne probleme z verigami, vendar pri vw-ju tiščijo glavo v pesek, ker trajne rešitve oz. popravila enostavno niso sposobni izvesti.
Za vse kar se menja imajo t.i. akcijo oz. interno navodilo servisom, da v kolikor se stranka sama oglasi na servisu se deli menjajo drugače ne. Pisnega povabila na pregled ali menjavo okvarjenih delov ni.
Pri 1,4 motorju se pod ˇ"akcijo" menja aktuator in napenjalec verige. Servisi se ravnajo po zvočnem posnetku, ki ga primerjajo z ropotom na vozilu. Taka imajo navodila tehnične službe.

Pri vw-ju se iz svojih napak popolnoma nič ne naučijo. 1,4 TSI je na trgu od leta 2006 pa še do danes niso sposobni sproducirat verige, ki bi zdržala vsaj 300t km... Da o ostalih okvarah ne govorim.

Pri 1,2 tsi se pod t.i. "akcijo" menja veriga in nadgradi turbina. Nova veriga je drugačne konstrukcije in ima masivnejše členke ali je končno prava rešitev se bo hitro pokazalo.

Pri vsem skupaj je nenavadno, da mogočni vw ne izvede vpoklica ampak lepo čaka, da se kupci teh polizdelkov sami pojavijo na servisu... Se zaveda obsežnosti problema in morebitne slabe reklame in padec zaupanja ??

Da niso kos verižnemu pogonu, naznanja prihod nove serije EA211 tsi motorjev, ki bo imela namesto verige zobati jermen.

Upam, da bo moj komentar komu v pomoč. Za vse tiste, ki doživljajo orgazem ob navedbi "tsi" slepijo sami sebe, ta orgazem je lažen. 1,4 in 1,2 tsi motorji so polomija pa, če vam je všeč ali ne.

1,4 tsi:
http://www.youtube.com/watch?v=S9rtNwX5TjI
http://www.youtube.com/watch?v=a3tBTDoWqSQ

1,2 tsi:
http://www.youtube.com/watch?v=ChVwqDYkHz8

Lp
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 101 gostov