Stran 1 od 76

1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: Če feb 24, 2011 4:46 pm
Napisal/-a Marek_
Ker so vse teme o 1.2tsijih zaklenjene odpiram novo. Doma imamo ibizo 1.2tsi, ko je avto hladen trese kot kopačica kar je standard na tem motorju. Sem pa opazil še nekaj, ko je avto segret, se dogaja, da občasno zgublja moč za ene 25%. Je možno, da avto ni še dobro vtečen? ima par kkm. Je podoben problem še kdo zasledil?

Re: 1.2TSI problemi

Objavljeno: Če feb 24, 2011 4:56 pm
Napisal/-a pskoda
Glede tresenja je menda treba it na servis, da ti na novo naložijo software, mogoče se bo tudi glede izgube moči rešilo. V vsakem primeru ti priporočam, da greš na uradni servis, ker avto je itak v garanciji

Re: 1.2TSI problemi

Objavljeno: Če feb 24, 2011 4:57 pm
Napisal/-a Bat_zajla
Kaj pravijo na uradnem servisu?

Re: 1.2TSI problemi

Objavljeno: Če feb 24, 2011 5:11 pm
Napisal/-a Marek_
V bistvu je avto že bil na servisu in tam deluje odlično ima, pa najnovejši software. Tresenje ni hudo, parkrat zatrese in je ok.

Re: 1.2TSI problemi

Objavljeno: Pe feb 25, 2011 1:45 pm
Napisal/-a myster
ti avti so zelo občutljivi na bencin...daj tankaj 98 ali pa 100 oktanskega...

Re: 1.2TSI problemi

Objavljeno: Pe feb 25, 2011 8:11 pm
Napisal/-a .Dk.
to je nromalno ponavadi pri vžigo malo trosi, al pa kdaj na semaforju drugače, pa bo učasih malo troso ko boš mrzlega zaštartal, ali pa ko boš mel več kilometrov tak pač je bencinar

Re: 1.2TSI problemi

Objavljeno: Pe feb 25, 2011 8:22 pm
Napisal/-a peroRS
myster je napisal/-a:ti avti so zelo občutljivi na bencin...daj tankaj 98 ali pa 100 oktanskega...


Že prastari 1.4 16V 74kW je (bil) občutljiv na bencin. Tovarniško je bilo priporočljivo tankat 98/100 oktanski bencin. ;)
Pri uporabi 95-oktanskega bencina je bil motor glasnejši, obrati v leru so nihali, pri nekaterih se je sčasoma pojavilo klenkanje ventilov in prižigale so se lučke za kontrolo izpušnih plinov.

Kar se pa tiče tresenja pri hladnem vžigu...zadnjič sem imel na testu Roomsterja 1.2TSI 77kW. Čez noč je stal na dvorišču, zjutraj je bilo -10 in je čisto normalno vžgal, brez kakšnega jamranja in tudi tresel se ni nič. Popolnoma tiha mašina.

Če so kakršne koli težave, peljite na servis pa naj poštimajo. Zato pa je garancija. Pa ne pustit, da vas samo z besedami odpravijo domov. ;)

Re: 1.2TSI problemi

Objavljeno: Pe feb 25, 2011 9:07 pm
Napisal/-a Marek_
Tanka se vedno največ oktanski. Tresenje ne moti toliko, pač parkrat zatrese. Izgubo moči je pa težko oz. nemogoče dokazati, vse kar bodo naredili je reset računalnika. Zato me zanima, če je še kdo zasledil podoben problem.

Re: 1.2TSI problemi

Objavljeno: Pe feb 25, 2011 9:25 pm
Napisal/-a mm46
V našega tankamo samo 95 oktanca (omv) pa po 20k km nobenga problema.

Re: 1.2TSI problemi

Objavljeno: Pe feb 25, 2011 9:46 pm
Napisal/-a FLINK
Ceed je napisal/-a:V bistvu je avto že bil na servisu in tam deluje odlično ima, pa najnovejši software. Tresenje ni hudo, parkrat zatrese in je ok.


Kok je star avto? Mi ni ravno jasno, kako ti je lahko ql, ce "parkrat zatrese" in je ok....! Kako si lahko s tem zadovoljen? Ravno 10 let stara skatla to ne more bit, da lahko reces: dokler bo bo....

Re: 1.2TSI problemi

Objavljeno: Ne feb 27, 2011 7:28 pm
Napisal/-a sandi33
Sam imam prav tako polo 1.2 tsi z prevoženimi 31 kkm, in prav tako so se cca. deset sekund po vžigu pojavljale manjše vibracije motorja....po nadgradnji softwara so le-te skoraj v celoti izginile, le tu pa tam za delček sekunde še zavibriara, kar pa je tako in tako pri vseh avtih (dizlih in benbincih- tudi atmosfercih).

Ker bo avto čez en mesec star 1 leto, bom, v kolikor bi se težave ponavljale še naprej, malce pred iztekom garancije )tj. starost dveh let) uveljal garancijo in zahteval vsaj menjavo šob...ob takšnih težavah je namreč najlažje zamenjati šobe...to svetujem tudi preostalim, saj to pomeni, da na šobe spet pridobiš dvoletno garancijo in razen morebitne okvare turbine ni več delov, ki bi pomenili večjo nevarnost okvare in bi bili še hkrati zelo dragi za popravilo

Re: 1.2TSI problemi

Objavljeno: Ne feb 27, 2011 7:58 pm
Napisal/-a pskoda
Glede izgube moči je lahko tudi razlog, recimo LMM oz sonda, ki daja(ta) nepravilne podatke oz glede na to da je software nov mogoče tudi še zmeraj ni dober (samo določeni popravki).
Čist tako razmišljam, mogoče bi čipiranje ta problem rešil, seveda če je problem v programu

Re: 1.2TSI problemi

Objavljeno: Po feb 28, 2011 8:24 am
Napisal/-a Polo78
Kaj pa 1.4 TSI (122km), ima tudi take probleme?

peroRS je napisal/-a:Že prastari 1.4 16V 74kW je (bil) občutljiv na bencin. Tovarniško je bilo priporočljivo tankat 98/100 oktanski bencin. ;)
Pri uporabi 95-oktanskega bencina je bil motor glasnejši, obrati v leru so nihali, pri nekaterih se je sčasoma pojavilo klenkanje ventilov in prižigale so se lučke za kontrolo izpušnih plinov.


Been there, done that. S tem, da sem imel motor 1.4 16V 55kW. Najslabš so bili pa itak serviserji, ki niso nikoli odkrili vzroka zakaj se nonstop prižigajo lučke, zakaj nihajo obrati v prostem teku in zakaj celo motor meni nič, tebi nič crkne kar sredi avtoceste pri 130 km/h. In če se to do danes v 10 letih ni nič popravilo, tako pri samih motorjih kot tudi serviserjih, potem pa... Ah rajši ne bom zinil...

Re: 1.2TSI problemi

Objavljeno: Po feb 28, 2011 9:30 am
Napisal/-a ban
Polo78 je napisal/-a:Kaj pa 1.4 TSI (122km), ima tudi take probleme?

peroRS je napisal/-a:Že prastari 1.4 16V 74kW je (bil) občutljiv na bencin. Tovarniško je bilo priporočljivo tankat 98/100 oktanski bencin. ;)
Pri uporabi 95-oktanskega bencina je bil motor glasnejši, obrati v leru so nihali, pri nekaterih se je sčasoma pojavilo klenkanje ventilov in prižigale so se lučke za kontrolo izpušnih plinov.


Been there, done that. S tem, da sem imel motor 1.4 16V 55kW. Najslabš so bili pa itak serviserji, ki niso nikoli odkrili vzroka zakaj se nonstop prižigajo lučke, zakaj nihajo obrati v prostem teku in zakaj celo motor meni nič, tebi nič crkne kar sredi avtoceste pri 130 km/h. In če se to do danes v 10 letih ni nič popravilo, tako pri samih motorjih kot tudi serviserjih, potem pa... Ah rajši ne bom zinil...

Ne, 1.4 TSI ne trese nič. Očitno je to hiba 1.2 TSI motorja.

Re: 1.2TSI problemi

Objavljeno: Po feb 28, 2011 9:49 am
Napisal/-a Marek_
@Polo78 VAGu očitno dol visi in da tak avto v prodajo.

Re: 1.2TSI problemi

Objavljeno: Po feb 28, 2011 10:56 am
Napisal/-a joztom
VAG pri slabem bencinu, ki ne dosega nazivnih oktanov, nič ne more, motorji so optimirani očitno tudi z dvigom kompresijskega razmeja do roba sprejemljivosti. Ko pride do detekcije klenkanja, se samodejno zapira predvžig, ni pa to optimalen tek motorja. Nekateri avti imajo sistem samoprilagoditve na bencin, pa še v tem primeru tovarne tega ne povedo rade, primer je Bosch MP7.0.

Re: 1.2TSI problemi

Objavljeno: Po feb 28, 2011 11:03 am
Napisal/-a ~toMmy~
A nižje na Balkanu potem sploh ne moreš normalno vozit s tem motorjem?

Re: 1.2TSI problemi

Objavljeno: Po feb 28, 2011 11:44 am
Napisal/-a ban
No, to me potem spominja na mercedesa. Ko je predstavil aktualnega E so zapisali, da se en motor pri nas ne bo prodajal, ker imamo preslabo gorivo.

Re: 1.2TSI problemi

Objavljeno: Po feb 28, 2011 12:15 pm
Napisal/-a peroRS
Polo78 je napisal/-a:Kaj pa 1.4 TSI (122km), ima tudi take probleme?

peroRS je napisal/-a:Že prastari 1.4 16V 74kW je (bil) občutljiv na bencin. Tovarniško je bilo priporočljivo tankat 98/100 oktanski bencin. ;)
Pri uporabi 95-oktanskega bencina je bil motor glasnejši, obrati v leru so nihali, pri nekaterih se je sčasoma pojavilo klenkanje ventilov in prižigale so se lučke za kontrolo izpušnih plinov.


Been there, done that. S tem, da sem imel motor 1.4 16V 55kW. Najslabš so bili pa itak serviserji, ki niso nikoli odkrili vzroka zakaj se nonstop prižigajo lučke, zakaj nihajo obrati v prostem teku in zakaj celo motor meni nič, tebi nič crkne kar sredi avtoceste pri 130 km/h. In če se to do danes v 10 letih ni nič popravilo, tako pri samih motorjih kot tudi serviserjih, potem pa... Ah rajši ne bom zinil...


No ja...tako bom rekel. Čez 1.4 16V 74kW nimam nobene (večje) pripombe.
Nikoli ni bilo težav, trenutno ima 174.000km (pri novem lastniku) in dela bp, pa se je avto konkretno tiščalo ;)
Na začetku je brat (prvi lastnik) prvih ca. 20.000km tankal 95-oktanski bencin, motor je deloval normalno. Potem je začel tankat 98-oktanski (ker 100-ke takrat še ni bilo) in se je minimalno poznalo na glasu motorja (tišji) ter mogoče malenkost na odzivnosti.
Ko pa je novi lastnik kupil Fabio od mene, ni vedel, da je treba tankat 100-ko in je natankal 95. Potem je šele nastala bistvena razlika. Takoj se je prižgala rumena lučka za izpušne pline in motor je v leru delal "tkttktktktktk" (podobno kot ti novi TSI-ji :D ).
Po ponovnem tankanju 100-oktanskega goriva so te težave izginile. ;)

55kW 1.4 16V pa so imeli določene probleme, katere ni tovarna nikoli odpravila/ugotovila zakaj (dokler ga niso prenehali izdelovati):
-zaganjanje in trokiranje v leru, pokanje iz izpuha (si mel občutek, kot da imaš WRC-ja :mrgreen: )
-glasne sklopke ipd.

Čeprav je to težko kar posplošiti na vse. Eni imajo probleme, drugi pa delajo normalno. ;)

Re: 1.2TSI problemi

Objavljeno: Po feb 28, 2011 3:00 pm
Napisal/-a Polo78
peroRS je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a:Kaj pa 1.4 TSI (122km), ima tudi take probleme?

peroRS je napisal/-a:Že prastari 1.4 16V 74kW je (bil) občutljiv na bencin. Tovarniško je bilo priporočljivo tankat 98/100 oktanski bencin. ;)
Pri uporabi 95-oktanskega bencina je bil motor glasnejši, obrati v leru so nihali, pri nekaterih se je sčasoma pojavilo klenkanje ventilov in prižigale so se lučke za kontrolo izpušnih plinov.


Been there, done that. S tem, da sem imel motor 1.4 16V 55kW. Najslabš so bili pa itak serviserji, ki niso nikoli odkrili vzroka zakaj se nonstop prižigajo lučke, zakaj nihajo obrati v prostem teku in zakaj celo motor meni nič, tebi nič crkne kar sredi avtoceste pri 130 km/h. In če se to do danes v 10 letih ni nič popravilo, tako pri samih motorjih kot tudi serviserjih, potem pa... Ah rajši ne bom zinil...


55kW 1.4 16V pa so imeli določene probleme, katere ni tovarna nikoli odpravila/ugotovila zakaj (dokler ga niso prenehali izdelovati):
-zaganjanje in trokiranje v leru, pokanje iz izpuha (si mel občutek, kot da imaš WRC-ja :mrgreen: )
-glasne sklopke ipd.

Čeprav je to težko kar posplošiti na vse. Eni imajo probleme, drugi pa delajo normalno. ;)


Haha res je. Samo da je meni pokal zato, ko mi je pri še ne 4 leta starem avtu rja prežrla izpušni lonec. Se spomnim, da je bil zvok kot pri malo boljšem športnem avtu. Še danes se spomnim, kako so vsi debelo gledal pred Mcdonaldsom v Šiški. :mrgreen: Res mi ni bilo dolgčas s tem Polom... :-P