Stran 68 od 76

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: Sr jan 10, 2018 10:50 pm
Napisal/-a jurexy
parafield je napisal/-a:Seat ibiza 1.2 tsi 2011 letnik, vceraj se mi je prizgala lucka EPC in lucka za motor, tester izpise to kodo : p334a00, avto je tudi sel v rezervni program. Mogoce kdo ve kaj menjat?
Lp


Imel sem isti problem. Škoda Rapid 1.2 TSI, 112k km. Danes sem peljal k Vrtaču in so rekli, da je šla doza za turbino, da je treba zamenjat, ker se občasno zatika. Cca. 360€. Več lahko napišem jutri, ko grem avto prevzet in verjetno bodo še kaj več povedali.

EPC lučka se mi je prižgala 3x 2 tedna nazaj, bil sem tudi pri štromarju, je odčital p334a napako, potem sem se že zmenil pri Vrtaču. Kot si napisal, avto v zasilni način. Zanimivo pa je, da se mi je potem, ko sem avto prigžal naslednji dan lučka ugasnila, vklujčno s tisto, kjer je mašina narisana. Avto je delal brez problema danes, ko sem ga peljal na servis, brez kakšnih lučk. Avto so priklopili in sporočili, da bo to za zamenjat. Upam, da bo potem ok. Je pa 1 leto izven garancije, letnik 1. registracije december 2012.

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: Če jan 11, 2018 9:36 am
Napisal/-a thunderbolt
Je bil avto servisiran na pooblascencu-si kaj zatezil za kulanco?

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: Če jan 11, 2018 10:12 am
Napisal/-a pskoda
360€ za westgate :lol: :roll: To druče stane okrog 100€ + cca 1h dela in malenkost znanja.

Ti reči mehaniku, da dozo uporabljajo štromarji kamor vstavijo stikala, vtičnice, itd

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: Če jan 11, 2018 10:43 am
Napisal/-a Influenz
Nemška kvaliteta vidim :)

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: Če jan 11, 2018 6:58 pm
Napisal/-a jurexy
thunderbolt je napisal/-a:Je bil avto servisiran na pooblascencu-si kaj zatezil za kulanco?


Niti nisem poskušal. Avto je bil sicer redno servisiran na uradnem servisu, ampak sem ga peljal 6000km nazaj na neuradni servis, tako da dvomim, da bi bilo kaj uspeha.

Lahko, da bi bilo samo 100€, če bi bilo znanje. Ampak pri meni ga ni, tako da je treba plačat. Če pa koga poznate, kamor se lahko ob podobnih primerih obrne, pa da je precej ceneje in kvalitetno, se pa priporočam, pa verjetno še kdo drug.

Kar se tiče same kvalitete je tako, da če bo vsakih 100.000km en takle strošek, bomo preživeli. Do sedaj ni bilo nič, upam pa, da se ni kakšna pandorina skrinjica odprla.

Končni strošek je bil 298€, pa 1 dan sem bil brez avtomobila. Vsaj ceneje je bilo, kot so sprva napovedali, lahko bi bilo slabše.
Še slikca računa, če komu prav pride:
račun.jpg
Račun

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: Pe jan 12, 2018 10:13 am
Napisal/-a xxl
Pa imaš TSI na ketno ali jermen? Ker, če je na ketno, če do zdaj nisi zamenjal celoten motor, te imaš srečo. :)

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: To jan 16, 2018 9:35 am
Napisal/-a jurexy
Jermen. :)

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: To jan 16, 2018 2:25 pm
Napisal/-a yashica
Niti pod razno nima jermena, ampak verigo.


1. registracije december 2012.


Škoda Rapid je dobila posodobljeni 1,2 TSI motor, serije EA211 (jermen) z junijem 2015 (modelno leto 2016). Enako je bilo tudi v primeru yetija, medem ko je zadnji model Fabie motor dobil ob samem rojstvu, konec leta 2014.

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: To jan 16, 2018 4:14 pm
Napisal/-a jurexy
Možno. V spominu imam, da mi je nekdo rekel, da imam enako mašino, kot VW Polo, ko si imeli še 1.2 TSI. Pa se mi zdi, da je nekaj od jermena govoril. Lahko pa, da sem narobe razumel. Kakorkoli, razen tega z EPC lučko, do sedaj ni bilo nič narobe. (trkam)

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: Pe feb 09, 2018 10:05 am
Napisal/-a Galaxy
1.4 TSI Nov problem oz. Dva.

1. V zadnjih mesecih se je zgodilo 3x ali 4x da avto nima moči, ko je hladen oz. ga začne dušiti, ko pride čez 1800 obratov. Ko se segreje, dela ok.
2.Turbina je postala občutno bolj glasna. Morda sta težavi povezani?

Prevoženih je nekaj čez 50k. Ali je možno, da turbina že šteje km?

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: Pe feb 09, 2018 12:12 pm
Napisal/-a motom
Ali obstaja možnost menjave nekvalitetnega olja? Kje je bilo nabavljeno?

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: Če mar 08, 2018 11:49 am
Napisal/-a xxl
Je že kakšen podatek o problemih novih generacij TSI, 1,0 in 1,5 ?

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: Če mar 15, 2018 10:30 am
Napisal/-a xxl
pišuka, moral se bom zanašat na srečo. Še pri Alfi se nisem rabil tega vprašat pred nakupom. :roll:

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: Če mar 15, 2018 10:36 am
Napisal/-a Firediver
Pač nekdo mora kupiti, sprobati in objaviti svojo sodbo.

To, da ni še noben objavil izkušenj z novimi verzijami me čudi: po statistiki prodanih vozil je lastnikov malo morje, ampak noben nima korajže, da bi kaj objavil.

Ali pa se vsi držijo načela "Če ne moreš pohvaliti (oz. bi raje skritiziral), bodi raje tiho".

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: Če mar 15, 2018 10:39 am
Napisal/-a mrtwelvetrees
Slabe novice se širijo VELIKO hitreje kot dobre.

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: Če mar 15, 2018 10:50 am
Napisal/-a Firediver
Če dobrih novic sploh ni, se ne morejo širiti sploh....

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: Če mar 15, 2018 12:29 pm
Napisal/-a meganer
Ali obstaja kaka stran kjer se vidi koliko je prodanih novih vozil?? Recimo leto nazaj mi je trgovec zagotavljal, da je nenormalna prodaja novega senika (ker sem bil kandidat pa me je zelo razočaral-velika mera tudi cenovno), na cesti pa zeloooo redko vidiš novi model. Recimo 1.0tsi jih je tudi po besedah trgovcev malo morje realno ....

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: Če mar 15, 2018 1:34 pm
Napisal/-a chan
meganer je napisal/-a:Ali obstaja kaka stran kjer se vidi koliko je prodanih novih vozil?? ...


http://www.ads-slo.org/statistika-prvic ... anih-vozil

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: Če mar 15, 2018 3:45 pm
Napisal/-a 6bopa9
Živjo.
Sem lastnik Octavie Combi 1.0tsi in lahko delim izkušnje po letu dni uporabe ter prevoženih 20.000km. Avto se uporablja pretežno za mestno vožnjo z občasnimi relacijami. Ocenil bi, da je razmerje 50-50. Porabo si lahko pogledate na poraba.com, kjer mislim, da je edina octavia s takim motorjem. V tem času je izmerjena poraba 6,07 l/100km. Sem pretežno umirjen voznik, ne da bi pri tem povzročal zastojev v prometu.
Kaj povedati o motorju? Menim, da zadostuje za potrebe družinskih prevozov. Pri sami vožnji se je potrebno izogibati vožnji v prenizkih obratih, tam okrog prostega teka, ker se občasno zelo težko pobere iz njih, kar je po svoje logično za liter prostornine in tri cilindre. Malo več telovadbe s prestavno ročico med 1. in 2. prestavo, pa gre. Čim se dokoplje cca. 1500 obratov, pa zaživi in bi rekel zvezno vleče vse do omejevalnika, pri čemer ni nobene potrebe vrteti ga tako visoko. Sam motor ima dokaj prijeten rahlo grgrajoč zvok, ki le občasno spomni na svoje trivaljno poreklo. Tudi tresljaji so dobro pridušeni, vendar ni tako miren kot štirivaljnik. Še ena dobra lastnost v hladnem vremenu; zelo hitro se ogreje.
Ali bi kdaj potreboval več moči? V letu dni sem dvakrat pomislil na to: polno naložen s kolesom na strehi po avtocesti v klanec je nekako izgubljal na živahnosti, pri čemer ga nisem želel vrteti v visoke obrate, ter drugič, ko sem ga uporabljal kot vlečno vozilo precej težjega pokvarjenega vozila. V ostalih primerih gre normalno.
Kakšne težave, problemi, napake? Nič. In naj tako ostane še nekaj časa. Kot znano, ima jermen, ki se menja na 200.000km. Vsaj tako so mi zatrdili.
Me kaj moti? Start-stop sistem mi gre na živce in ga redno izklapljam. Vendar to ni hiba motorja, razen da se mogoče trivaljnik pri zagonu nekoliko bolj zatrese.
Bi se še enkrat odločil za tako konfiguracijo? Glede na potrebe in zmožnosti verjetno da.
Zakaj sem se odločil za Octavio in ta motor? Odločen sem bil za bencinarja (nekaj slabih izkušenj ter stroškov s prejšnjim dieslom) ter sem pred nakupom preizkusil Auris 1.2T, 308 1.2 THP ter omenjeno Octavio. Mogoče mi je bil peugotov motor najbolj všeč, vendar je boljša polovica dala negativno mnenje na armaturno ploščo in je bil diskvalificiran. Aurisov motor je deloval bolj uglajeno ampak tudi bolj zaspano. Kar je dokončno odločilo v prid Octavii, je prostor na zadnji klopi. Pri dveh odraščajočih najstnikih je to pomemben dejavnik. Tudi prej omenjena sopotnica ni imela estetskih pripomb in tako je končala v naši garaži.
Verjetno takih Octavij ni prav dosti na naših cestah, vsaj ko sem spraševal določene stvari po servisih in je nekaj njih reklo, da nimajo izkušenj s tem motorjem.
Če še koga kaj zanima, pa naj kar vpraša.
LP

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: Če mar 15, 2018 4:16 pm
Napisal/-a xxl
Tudi eden od glavnih mehanikov, ki jih poznam na vw, mi je povedal, da je motor še premlad za neke resne analize. Pač tasta zanima 1,0 115, mene 1,5 150. Hvala za vsaj nekaj informacij.