Stran 71 od 76

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: Pe apr 05, 2019 9:53 am
Napisal/-a ringio
https://www.youtube.com/watch?v=UTfeFjY5wFE&t=34s
Baje da je zračna črpalka slaba.Ali se ta problem pojavlja pogosto?

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: Pe apr 05, 2019 12:04 pm
Napisal/-a Aesthetics
Tole tiktakanje na 0:44 imam tudi sam. Naj grem raje kar na servis? Isto 125km TSI.

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: Pe avg 14, 2020 5:29 pm
Napisal/-a marsus
Pozdravljeni.

Lastim si fabio letnik 2014 1,2 tsi z verigo.Do sedaj nobenih problemov.Ker pa je avto izven garancije iščem dobrega mehanika.Ljubljana in okolica.

Lahko tudi na zasebno.

Hvala in Lp.

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: Pe avg 14, 2020 7:31 pm
Napisal/-a maarkec
kolk km pa ma motor

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: Pe avg 14, 2020 7:58 pm
Napisal/-a marsus
Trenutno 140200,je pa v uporabi vsak dan.

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: Po avg 17, 2020 4:13 pm
Napisal/-a golfabimu
Presenetljivo da tale še dela glede na km (700.000km, 1.2 tsi v golf 7, letnik 2013).

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: Po avg 17, 2020 4:28 pm
Napisal/-a xxl
marsus je napisal/-a:Trenutno 140200,je pa v uporabi vsak dan.

Pa si prvi lastnik? Prvi motor?
@golfabimu Možno je narediti veliko km, zakaj pa ne? Vprašanje je samo koliko krat zamenjaš motor. :lol:

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: Po avg 17, 2020 7:23 pm
Napisal/-a reli92
tudi sam sem se pred nakupom dosti pozanimal ker vag grupi ne zaupam glih, pa sem vzel jermenskega 1.4tsi 150km. Kolikor sem uspel prebrati razen kaksnega potresanja sklopk ter tezav z dolocenimi dsg menjalniki in tezav s sveckami tej jermenski 1.2 in 1.4tsi motorji nimajo. Smo dobili na barvanje 1.2 tsi 2013 letnik ki ima cez 300.000km (prvi motor).

Seveda so povsod izjeme in ksn ribne in podobno (kot lahko tudi vsak drug motor) in seveda bo vsak napisal kaj je z njim narobe, nihce ne bo odpiral teme zato da pove kako dobro mu dela avto.

Sam imam na 1.4 problem s to potresujoco sklopko vendar glede na to da to sami rihtamo ne smatram glih kot nevem kaksen problem. Za nekoga ki mora pa peljati na servis pa razumem da je to preglavica.

Tej prvi 1.2 in 1.4 so imeli res probleme s ketnami in ta mocnejsi celo z unicevanjem batov, pa se marsikaj bi se naslo, zato pa je moje mislenje, da se pri vag grupi vedno kupi zadnjo razlicico motorja pred prihodom nove. Nova bo spet experiment na strankah potem jo bodo pa do konca proizvodnje popravili pa spet dali nov experiment vn.

Drugace pa tezko zdej nekaj pretirano pluvati ceprav imajo tej motorji res nekaj cudnih "quirkow", jih je po po cesti kot dreka, seveda je temu primerno sorazmerno tudi stevilo tezav. Je pa veliko lastnikov doticnih motorjev raznih nevednikov ki pac ne znajo pravilno vzdrzevati motor (brez zamere ampak zenska in starejsa populacija padata v to skupino), ter drugih ekstremov, k so preseneceni nad mocjo teh mlinckov in jih mrzle terajo v blokado itd

Ne zagovarjam vag grupe saj so nateguni, vendar taksne zadeve opazim v sluzbi dnevno, tako da si po tem ustvarim mnenje

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: Po avg 17, 2020 7:46 pm
Napisal/-a marsus
Ja sem prvi lastnik od novega.Tud motor je prvi.Tud ni bil kasneje nič spremenjen,mislim ni bilo nobenega vpoklica.Zadeva deluje.Ma pač svoj zvok,tisto reglanje,nič ne trese,tudi mrzel ko ga vžgeš deluje zelo tiho.Edino važno je kakšno olje daješ note.Vsaj pri meni je tako.Od novega so skozi nalivali 10w-40 in občasno se je pri mrzlem vžigu zaslišala veriga tiste tri sekunde.Potem kasneje smo prestavili na 5w-40 in nato še na 5w-30 in tudi to je potihnilo.Itak ima filter z ventilom,mislim ki zadržuje olje v sebi,tako da pri vžigu takoj napolni sistem.

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: To avg 18, 2020 3:12 pm
Napisal/-a 1992Diavolo1992
Meni in tudi marsikomu je pac nesprejemljivo, da te vedno skrbi, kdaj bo prislo do strojeloma.

Avto mora preprosto laufat z rednimi popravili in servisi. Ne mores si privoščit, da bos delal generalko na vsakih 50k.

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: To avg 18, 2020 3:28 pm
Napisal/-a nejc1
Nekateri zelo pretiravate. Ja prvi tsi-ji so bili slabi motorji, ampak tudi te so z vpoklici in raznimi spremembami nekako zrihtali da delajo in recimo na avtonetu je vedno kar nekaj vozil s privimi verzijami 1.2 TSI-jev in krepko preko 200 kkm in zadeve lavfajo... Novejši letnik kot so pa motorji, boljši so in zadnji letniki 1.2 in 1.4 tsi-jev so zelo dobri motorji...

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: To avg 18, 2020 4:29 pm
Napisal/-a golfabimu
No glede na to, da poznam primer katerega sem objavil lahko povem, da je še prvi motor. Neverjetno ane. Je pa druga turbina in 3-ji set sklopke gor.Avto se je pa kljub visoki kilometrini prodal za malo pod 4 jurje. Sam sicer v življenju nebi kupil vw bencinarja, ker za moje pojme jim bencinarji ne grejo ( z izjemo 1.8T, ki mi je odlično služil,, edin žejn je bil) ampak ja eni res pretiravate. In spet ravno te osebe grejo kupit vw bencinca, ki je še precej svež. Pol pa razum ti to.

Lp,

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: To avg 18, 2020 5:43 pm
Napisal/-a nejc1
A kaj veš na koliko km se je menjavalo zobati jermen? Mali servisi na 15 ali 30 k ?

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: To avg 18, 2020 7:07 pm
Napisal/-a 1992Diavolo1992
golfabimu je napisal/-a:No glede na to, da poznam primer katerega sem objavil lahko povem, da je še prvi motor. Neverjetno ane. Je pa druga turbina in 3-ji set sklopke gor.Avto se je pa kljub visoki kilometrini prodal za malo pod 4 jurje. Sam sicer v življenju nebi kupil vw bencinarja, ker za moje pojme jim bencinarji ne grejo ( z izjemo 1.8T, ki mi je odlično služil,, edin žejn je bil) ampak ja eni res pretiravate. In spet ravno te osebe grejo kupit vw bencinca, ki je še precej svež. Pol pa razum ti to.

Lp,


Al ne znas vozit al je pa nekaj narobebz avtom.

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: To avg 18, 2020 8:09 pm
Napisal/-a golfabimu
Ne vem kaj hočeš povedat?
1. Sem kje napisal, da gre za moj avto in da ga jaz vozim?
2. Avto je bil ogromno vožen po mestu, ponavadi precej naložen in pa na terenu tudi 10 ur dnevno. Sklopka pač trpi v tem primeru.
3. Me zanima koliko skopk bi ti ponucal v 700.000km
4. Turbina je prva šla pri malo čez 300.000km, kar ni nič nenavadnega.

Servise se je delalo LL, se pravi na 30.000km ( vseeno je to vsake 4 mesce servis) ,za tavelk servis pa ne vem.

Lp,

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: To avg 18, 2020 9:15 pm
Napisal/-a emozul
Če bi jaz pri TDI-ju menjal samo to, do 700tkm, takoj podpišem.

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: To avg 18, 2020 11:01 pm
Napisal/-a 1992Diavolo1992
Pardon, sem nekako spregledal kilometrino.

Lp

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: Če sep 10, 2020 6:30 pm
Napisal/-a marsus
Pozdravljeni.

Zanima me če ima kdo izkušnje s Tsi motorji.Namreč avto je star šest let in redno servisiran na pooblaščencu.In zdaj recimo da pride do okvare motorja,direktno odpoved verige,motor je letnik 2014 in ima še verigo.Ali pooblaščenec ali uvoznik priznata kakšno kulanco,ker garancije že dolgo ni več.V prejšnji Fabii sem imel motor tipa AZQ,trivaljnik in ob trganju verige se bati in ventili niso srečali,ta ko da se je dalo rešit motor.Sedanji motor tipa CBZA,pa pravijo da je enostavno totalka,saj ob trganju verige zbije ventile.Sem v dilemi ali naj še vozim na pooblaščenca ali ne,ker ne vem kaj naj pričakujem od motorja.Je že kdo bil v taki situaciji?

Hvala in lp

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: Če sep 10, 2020 7:21 pm
Napisal/-a 1992Diavolo1992
Zakaj pa ga ne prodas, ce imas taksne skrbi?

Re: 1.2 in 1.4 TSI problemi (novo - anketa)

Objavljeno: Če sep 10, 2020 7:45 pm
Napisal/-a limas
Servisirati avto na pooblaščenem servisu po izteku garancije je nesramno drag šport, ki ne zagotavlja nobene kulance. Pooblaščenci se otepajo klasičnih uveljavitev reklamacijskih zahtevkov, kaj šele kulance. VW nikoli ni bil radodaren s kulancami.

Če že sprašuješ za nasvet: če ti je avto pri srcu in te dobro služi, ga imej še naprej in ga servisiraj daleč od pooblaščenca, ker se v nekaj letih nabere kar lep kupček ojrov glede razlike v ceni servisa.

Če pa so prisotni strah in nelagodje, kar je glede ne-zanesljivosti motorjev povsem upravičeno, pa avto prodaj in kupi nekaj z ne-interferenčnim motorjem.

Glede kulance zastavi vprašanje vodji servisa. V kolikor dobiš odgovor, ki ni v skladu z direktnim in pritrdilnim odgovorom, ne pričakuj morebitne kulance.