Stran 1 od 2

Re: Izkušnje s filtri trdih delcev (saj) DPF - FAP

Objavljeno: Ne feb 27, 2011 11:01 am
Napisal/-a 207sport
Jst mam Peugeota 308 2.0 16HDI (136) FAP pa nimam nobenih problemov, mam narjenih 60000, večina mestna vožnja, pa enkat do dvakrat na teden relacija...

Re: Izkušnje s filtri trdih delcev (saj) DPF - FAP

Objavljeno: Ne feb 27, 2011 12:00 pm
Napisal/-a mitoma
Jaz imam Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 210 PS zaenkrat nobenih problemov z DPF! Poleti ko sem vozil večina daljše relacije je bila regeneracija po ECUju na pribljižno vsakih 1100 km,sedaj ko delam več krajših relacij pa nekje med 400-600 km kakor kdaj! Prevoženih pa imam 130000 km!

Re: Izkušnje s filtri trdih delcev (saj) DPF - FAP

Objavljeno: Ne feb 27, 2011 12:10 pm
Napisal/-a BBoss
Mazda 6 2.0 (2008) prevoženih 68.000km - zaenkrat nobenih težav ali lučk ipd. Delam večinoma relacijo ene 15% pa je mestne. Regeneracija se izvaja na cca 250-300km, če pa je zelo vlažno (dež) pa tudi v manj kot 200km.

Re: Izkušnje s filtri trdih delcev (saj) DPF - FAP

Objavljeno: Ne feb 27, 2011 12:18 pm
Napisal/-a nevermind
Brezvezna stvar so ti filtri. Cena je 1500€ pa se j*** z ekologijo.
Vglavnem, da se ga odstranit in prihranjeno bo precej denarja in živcev.

Re: Izkušnje s filtri trdih delcev (saj) DPF - FAP

Objavljeno: Ne feb 27, 2011 12:35 pm
Napisal/-a mitoma
nevermind je napisal/-a:Brezvezna stvar so ti filtri. Cena je 1500€ pa se j*** z ekologijo.
Vglavnem, da se ga odstranit in prihranjeno bo precej denarja in živcev.

Se strinjam,meni ko crkne ga sigurno ne bom menjal z novim,ampak leti dol z avta,dokler pa z njim ne bo problemov,naj pa veselo dela regeneracije! 8)

Re: Izkušnje s filtri trdih delcev (saj) DPF - FAP

Objavljeno: Ne feb 27, 2011 1:19 pm
Napisal/-a fare
Mazda 5 CD TX 81KW, 118.000km.
Avto imam komaj 10 dni. Zaenkrat filter dela ok.
Gdaj se regenerira nimam pojma.
Zdaj sem glih naredil turo do Dubrovnika in nazaj.
Po AC sem konstantno vozil 140khm torj 6 pre pri 2500 rpm tako da naj bi po podatkih notri vse zgorelo.
Ko pa bo začel nagajat pa ga lepo odstranim in je!
lp.

Re: Izkušnje s filtri trdih delcev (saj) DPF - FAP

Objavljeno: Ne feb 27, 2011 3:07 pm
Napisal/-a BBoss
Pri Mazdi boš videl, da se regeneracija izvaja le po trenutni porabi na zaslončku BC-ja. Če bo kazala trenutna poraba od 2-3litre več kot bi načeloma moralo biti je to to. Še lepše se vidi, če zaviraš z motorjem, pa trenutna poraba ne pade na nič oziroma se ponovno giblje na parih litrih.

Za tiste z bolj prefinjenim sluhom se da celo slišati saj je zvok motorja malenkostno drugačen, ko se izvaja regeneracija. Če pa se ustaviš in izključiš motor, ko je bila regeneracija v teku pa se zelo nazorno sliši pokanje iz prednjega dela izpušnega sistema, kjer je filter saj je ta zelo segret med tekom regeneracije in pri ohlajanju kar veselo poka.

Re: Izkušnje s filtri trdih delcev (saj) DPF - FAP

Objavljeno: Ne feb 27, 2011 5:39 pm
Napisal/-a mitoma
Ko je regeneracija že v teku ni pametno ugašati motorja,ampak je bolje počakati da se le ta konča! ;)

Re: Izkušnje s filtri trdih delcev (saj) DPF - FAP

Objavljeno: Ne feb 27, 2011 6:21 pm
Napisal/-a tdk
Sicer bo morda nekomu smešno....sem prebrskal že kar nekaj forumov;zanima me ali laguna III GT ima ta DPF filter ali ne?


lp tdk

Re: Izkušnje s filtri trdih delcev (saj) DPF - FAP

Objavljeno: Ne feb 27, 2011 6:22 pm
Napisal/-a nevermind
Poglej pod avto... če ima speljane cevke v avspuh ga potem ima.

http://www.bolha.com/oglas1272538150/sl ... ni-sistemi

Re: Izkušnje s filtri trdih delcev (saj) DPF - FAP

Objavljeno: Ne feb 27, 2011 6:28 pm
Napisal/-a svetilnik
Ker sem tukaj lajik... kako veš, da dela ta regeneracija?

Re: Izkušnje s filtri trdih delcev (saj) DPF - FAP

Objavljeno: Ne feb 27, 2011 8:29 pm
Napisal/-a nevermind
Nekaj sem našel na drugem forumu.
Eni se ukvarjajo z odstranitvijo :)

http://www.alfacare.co.uk/

http://www.alfatunemotorsport.co.uk/

Re: Izkušnje s filtri trdih delcev (saj) DPF - FAP

Objavljeno: Ne feb 27, 2011 10:08 pm
Napisal/-a adis
svetilnik je napisal/-a:Ker sem tukaj lajik... kako veš, da dela ta regeneracija?


pri VW to poteka tako, da se ga priklopi na vag-com in se zapelje eno relacijsko vožnjo in se avto drži konstantno na 2.000 obratih ( 4. ali 5. prestava; temperatura v filtru mora biti na cca. 500-550 stopinj celzija).

Re: Izkušnje s filtri trdih delcev (saj) DPF - FAP

Objavljeno: Ne feb 27, 2011 10:23 pm
Napisal/-a nevermind
svetilnik je napisal/-a:Ker sem tukaj lajik... kako veš, da dela ta regeneracija?


Avto malo začne potresavat - tak čuden zvok motorja, začne fajn kadit, pri avspuhu smrdi po žveplu, odspredaj pri podvozju se čuti vročina, trenutna poraba se poveča za par litrov,... vglavnem ko ta proces izvaja ga je najboljše za par minut sterat na AC v 3. pri 3500 obratov (ko je ogreta mašina!). Ko vgasneš avto ti ventilator lavfa še par minut.

Re: Izkušnje s filtri trdih delcev (saj) DPF - FAP

Objavljeno: So mar 05, 2011 12:16 pm
Napisal/-a uros11
Pri VW VI Golfu vidim, da se verjetno filter regenerira, po približno litru ali dvema višji povprečni porabi. Če je to to.

Re: Izkušnje s filtri trdih delcev (saj) DPF - FAP

Objavljeno: So mar 05, 2011 12:44 pm
Napisal/-a Polo78
Ker je avtor teme že ravno omenil Ceed-a 2.0 Crdi naj povem, da le ta nima DPF filtra. Vsaj letnik 2009, kot je moj ga nima, za novejše pa točno ne vem, samo se mi zdi, da jih imajo.

Tako splošno gledano pa so ti filtri v zadnjih letih vendarle napredovali, tako da nekih bojazni ne bi smelo bit, če se gre vsaj 1x tedensko na daljšo vožnjo. Za izključno mestno vožnjo, krajše poti oz. malo prevoženih km/letno pa se itak ne kupuje dizla.

Re: Izkušnje s filtri trdih delcev (saj) DPF - FAP

Objavljeno: So mar 05, 2011 3:18 pm
Napisal/-a ggorenc
Koliko casa pa traja ta regeneracija med voznjo po AC recimo? Ker meni se zdi, da ni tako kratek proces? 10min sigurno.

Re: Izkušnje s filtri trdih delcev (saj) DPF - FAP

Objavljeno: So maj 05, 2012 4:37 pm
Napisal/-a gogocak
Pozdravljeni, zanima me kateri novejši dizelski motor nima vgrajenega tega dpf filtra. V mislih imam letnik 2008-2010? Velikost avta polo-golf, najraje majhna kubikaža in okrog 100 ps. Hvala

Re: Izkušnje s filtri trdih delcev (saj) DPF - FAP

Objavljeno: So maj 05, 2012 8:13 pm
Napisal/-a MBtouran
Vedno lahko preberem, da se dizel za mestno voznjo in za doloceno stevilo prevozenih km letno ne izplaca
osebno me dizel bol kot iz financnega vidika zanima zaradi navora. Recimo ce pogledam hyundai i30 ali ix20 bencinvi nimajo nekega blaznega navora zato bi dizel bil dobra izbira. Ali je 90% mestne voznje res tak strup za dizel oz dpf?

Re: Izkušnje s filtri trdih delcev (saj) DPF - FAP

Objavljeno: So maj 05, 2012 8:31 pm
Napisal/-a abbe
MBtouran je napisal/-a:Vedno lahko preberem, da se dizel za mestno voznjo in za doloceno stevilo prevozenih km letno ne izplaca
osebno me dizel bol kot iz financnega vidika zanima zaradi navora. Recimo ce pogledam hyundai i30 ali ix20 bencinvi nimajo nekega blaznega navora zato bi dizel bil dobra izbira. Ali je 90% mestne voznje res tak strup za dizel oz dpf?

je ja smrt je to za avto.v mestu se tezko dosegajo pogoji potrebni za regeneracijo,zato bos imel tezave.
kaj je fora navora v mestu?ne razumem tega nikakor.mas seveda tudi turbo bencinarje ki imajo dovolj navora...