Stran 1 od 1

DUAL MASS vztrajnik in samonastavljiva sklopka (SAC TM)

Objavljeno: Po dec 01, 2003 5:51 pm
Napisal/-a dashi
Pozdrav!
na spletni strani: http://www.euroton.si/avtodeli/luk/ sem prebral tole:

"Samonastavljiva sklopka (SAC TM) je novost na trgu avtomobilskih sklopk. Omogoča daljšo življensko dobo in bolj udobno prestavljanje. Zasnovana je za osebne avtomobile in lahka dostavna vozila za ročno prestavljanje".
"LuK DUAL MASS VZTRAJNIK
LuK je prvi proizvajalce v Evropi, ki je izdelal dual mass vztrajnik (DMFV) za masovno proizvodnjo. LuK-ov DMFW omogoča varčno vožnjo z niskimi vrtlaji, ter povečuje udobje vožnje. Spremembe motornr hitrosti se nič več ne čutijo niti na prenosu niti na karoseriji. Ropotanje menjalnika in bobnenje ohišja so preteklost. To je le ena prednost več, ki jo vsi proizvajalci ekskluzivnih avtomobilov uporabljajo za maksimalno udobno vožnjo ter obenem zmanjšuje porabo goriva in emisije izpušnih plinov".


Vprašal bi če se nekdo spozna na to, ali je to res vse kar piše in zakaj potem bi dali originalne sklopke ali vztrajnike če so ti izdelki od LUK-a boljši (mislim da ima to še sachs). Prosil bi še za malo teorije o tem kako deluje taka "samonastavljiva sklopka" in "Dual mass vztrajnik" (baje takega ima vgrajen novi A4) in kateri avtomobili imajo serijsko vgrajene te zadeve ter ali morda ima npr. AR 147.
LP

Objavljeno: Po dec 01, 2003 6:29 pm
Napisal/-a JohnyR
Samonastavljivo sklopko ma že moj avto iz '91 leta. R19 16v

Objavljeno: To dec 02, 2003 1:59 am
Napisal/-a lisko
JAp samonastvljivo sklopko so celo že petke mele :wink: Vsaj moja jo ma letnik 91 :-P

Objavljeno: To dec 02, 2003 5:23 pm
Napisal/-a dashi
kaj pa Dual Mss vztrajnik? Kakšno vlogo ima ta?

Objavljeno: To dec 02, 2003 5:38 pm
Napisal/-a TITan
Težji vstrajnik? Ja hitrej se neha vrtit pri recimo šaltanju... Seveda se kasneje zavrti. Če je to res težji vstrajnik :?:

Objavljeno: Sr dec 03, 2003 7:12 am
Napisal/-a JohnyR
TITan je napisal/-a:Težji vstrajnik? Ja hitrej se neha vrtit pri recimo šaltanju... Seveda se kasneje zavrti. Če je to res težji vstrajnik :?:


Vztrajnik ni težji.

Fora je v tem da sta namesto ene mase dve. Kot bi imel dva vztrajnika, ki sta pa med sabo vpeta na podoben način kot kolo pri avtu. Imata vzmet in amortizer. Fora je v tem da ta sistem blaženja ne matra motorja, pri njegovih taktih, in ublaži prenos sile pri spuščanju sklopke.

To je teorija sistema, kako je pa v praksi, bi pa blo fajn videt.