Stran 1 od 1
zamašen FAP filter?
Objavljeno: So mar 19, 2011 10:40 am
Napisal/-a lil indian
Pozdravljeni. Lastim si Citroena C4 1.6 HDi z nekaj več kot 130000km in zadnje čase se mi večkrat prižge lučka za servis in izpiše napis "Risk of particle filter blocking" - šlo naj bi za filter sajastih delcev, kot pravi mehanik, ki se bo verjetno vsak čas zamašil. Pred enim tednom sem mu peljala avto, da mi je prek računalnika "sčistil" ta filter (ene 10min nabijal okrog 4000 obratov), ampak se je lučka po petih dneh spet prižgala. :/ Šla sem na avtocesto, kjer sem prib. 10min vozila 140 v 4. prestavi (malo več kot 4000 obratov) in je lučka izginila, ampak mislim, da bo slej ko prej treba drugače ukrepati - me pa zanima, če obstaja kakšna druga varianta, kot menjava filtra? Ta zadeva ima namreč kar zasoljeno ceno in ker imam trenutno dosti drugih stroškov, mi res ni za dati, ne vem, 700€ za tole. Mehanik pravi, da se ga da sčistiti - ima kdo izkušnje s tem, pa koliko to stane? Pa še to - a se vseeno lahko še vozim nekaj časa, kljub temu da se občasno ta lučka prižiga, ali je lahko kaj narobe? In, ali je možno da je zaradi tega problema malce višja poraba? Avto naj bi imel povprečno porabo okrog 5,7, pa s polnim 60-litrskim tankom KOMAJ naredim 850km. Je to normalno?? Res pa je, da vozim bolj kratke relacije, zaradi česar se tudi ta filter prej "zapaca" ... Kakšen nasvet?
No, sicer pa avto gre povsem normalno, vleče kot treba, nobenih motenj v delovanju motorja ali česa takega ni.
Re: zamašen FAP filter?
Objavljeno: So mar 19, 2011 11:34 am
Napisal/-a aygo
Na forumih Citroena se najde kar nekaj koristnih informacij.
Re: zamašen FAP filter?
Objavljeno: So mar 19, 2011 12:05 pm
Napisal/-a adis
če se ga da sčistit? seveda se ga da, in zakaj ti ga mehanik ne sčisti? skratka pelji ga na pregled do citroen servisa, naj ti avto priklopijo na pc in odpravijo napako ter avto na določeni temperaturi ( temperatura izpuha) tudi držijo na relacijski vožnji, da se zadeva očisti, ker se fap in vsi podobni filtri čistijo "sami".
in naj ti pregledajo še napeljavo oz. kable do senzorja, ki obdeluje podatke v fap filtru. ponavadi je tudi to krivec, da je "uničena" napeljava oz. kabli.
Re: zamašen FAP filter?
Objavljeno: So mar 19, 2011 12:07 pm
Napisal/-a 207sport
na peugeotu kupš tako tekočino k naliješ not v tank...oziroma dve so! ena je ko naj bi bil že filter zamašen kot v tvojem primeru ena je pa bol kot ne preventiva jo pa tko vmes naliješ not 3x na leto. vrjetno majo tud na citroenu - ker so isti motorji...
evo sm celo najdu:
Dodatek
za HDi motorje: HDI UNIK in HDI UNIK+
Homologirani aditivi zagotavljajo daljšo obstojnost sestavnih delov
motorja in učinkovito preprečujejo okvare delovanja motorja zaradi
uporabe goriv slabše kakovosti. Nova inovativna tehnologija preprečuje
nastanek usedlin v motorju in je edini na tržišču z ustrezno sestavo za
motorje Hdi s filtrom trdnih delcev FAP proizvajalca Peugeot. Proizvod
je primeren za vse motorje Hdi s filtrom trdnih delcev FAP ali brez in
za vse dizelske motorje, starejše in novejše generacije.
cena: 16€
Re: zamašen FAP filter?
Objavljeno: So mar 19, 2011 12:10 pm
Napisal/-a zlica22
Res, da je regeneracija filtra samodejna, ampak še vedno se le ta zabaše. Da se ga očistit, to ti lahko naredi vsak mehanik. Sam filtre vzamem dol, najprej prebadam z dratom nato pa jih operem z wapom. Stvar ni večna, ampak menjati pa tudi ni potrebno.
Re: zamašen FAP filter?
Objavljeno: So mar 19, 2011 1:06 pm
Napisal/-a sašo5
207sport je napisal/-a:na peugeotu kupš tako tekočino k naliješ not v tank...
a nimajo ti Citroeni/Peugeoti poseben rezervarček za tekočino, ki čisti FAP/DPF

Re: zamašen FAP filter?
Objavljeno: So mar 19, 2011 3:06 pm
Napisal/-a nevermind
DPF/FAP se da tudi odstranit in programirat na novo, da ne javlja napake. In se potem voziš brez filtra (avto malo boljše gre in ima malenkost nižjo porabo). Nekaj časa je potekala debata o tem. Novega pa ne kupuj!
Re: zamašen FAP filter?
Objavljeno: Ne mar 20, 2011 12:38 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Čistilec trdih delcev se da ščistiti, enostaven način je predstavil uporabnik @ zlica22.
Ja čistilec se čisti sam med vožnjo, vendar trdi žvepleni delci pa ostajajo v njem in ščasoma zmanjšajo pretok plinov. Vzdrževanja čistilca trdih delcev je mišljeno da se pri vsakem servisu - menjava olja v motorju - vozilo priklopi na tester in ščisti iz čistilca žveplene dele. Ker pa to podraži servis za okoli 50 evro se malo lastnikov odloča za pravilno vzdrževanje vozila. Potrebno pa je tudi vzeti v zakup, da večina popldancev nima namenskih testerjev ali pa z njimi ne znajo delati - torej v nobenem primeru ne morejo opraviti strokoven servis. Torej kar je bilo prej poceni se lahko na koncu iskaže za zelo drago.
Vaš mehanik naj vozilo priklopi na tester in požene program za čiščenje ali pa naj čistilec demontira in ga fizično ščisti.
Lep pozdrav
Re: zamašen FAP filter?
Objavljeno: Po nov 21, 2011 12:32 pm
Napisal/-a zoro_31
Pozdrav. Ker nisem najšel novejše teme si bom sposodil kar to. Težava z zabitim FAP filtrom, Espace 2007, 2.0 175hp, 180.000km. Razlog za zabitje je verjetno, ker se avto v zadnjem času uporablja na krajše relacije. V roku enega mesca, se mi je kar 3 prižgala lučka regenerating filter, pomeni regeneracijo fap filtra. Postopek vedno opravljen do konca, sem se peljal 20- 30 min, okrog 90km/h. kasneje se mi je prižgala tudi lučka CHECK INJECTION. Grem do serviserja, reče filter zabit na 80%. Odločil sem se da je potrebno nujno nekaj naredit glede tega, ker avto ne vleče prav, poraba višja. Na različnih forumih sem videl da nekateri "operejo" filter z visokim tlakom. Kot naprimer to:
http://www.youtube.com/watch?v=uJBY36BV ... re=relatedAli opcija da se izbije ven keramika, pri čemer moraš še računalniško odstranit FAP filter. Pri računalniški odstranitvi pa se pojavljajo zelo različne cene, od 140 € pa do 600€. Pri čemer ponudnik ki računa 600€ obljublja nekaj več, citiram :" Pomembno je poudariti, da vam pri nas ne izklopimo samo opozorilne lučke za napake z univerzalnim programatorjem, temveč dejansko prilagodimo elektroniko delovanju brez filtra. Filter tudi fizično odstranimo ter v izpraznjeno ohišje vstavimo posebno "blendo", ki smo jo razvili s pomočjo strokovnjakov iz podjetja Akrapovič d.d., ki ohranja ustrezen tlak v ispušnem sistemu, kar preprečuje poškodbe turbo polnilnika, do katerih pride, če se zamašen filter le izprazni ali preluknja." Ali je dovolj da se filter samo izbriše, ali je potrebno spremenit celotno elektroniko za pravilno delovanje motorja, ali je ta blenda res nujna, da ne pride okvare turbine?
Malo sem v dilemi kaj naredit, zato prosim za nasvet, če ima kdo kakšne iskušnje pri tem.
Re: zamašen FAP filter?
Objavljeno: Po nov 21, 2011 5:25 pm
Napisal/-a .Dk.
http://www.youtube.com/watch?v=_8G_q5lf ... re=relatedevo tvoj filter če je tak ga teško da očistiš verjetno bo treba menjava ali pa ga odstranite najcenejša rešitev tak ko je naredo tale možakar lp
http://www.youtube.com/watch?v=sKMsYf3u ... re=related
Re: zamašen FAP filter?
Objavljeno: Po nov 21, 2011 11:30 pm
Napisal/-a abbe
ce bos zbil filter vn nisi nc naredu.cist nc,avto bo skos metal v zasilni program oz bo skos lucka svetla pa nebo delal dobro..
tko da to ni resitev.
ciscenje z vapom tut ne pomaga kj velik v nekaterih primerih sicer zna bit resitev vendar je to redko.edina mozna resitev je da ga das v pec na nekih 800+ stopnj da se notr saje vzgejo,tko tut delajo nekatri v slo ki se s tem ukvarjajo..
mas varianto da ga das obnovit seprau nov satovje al pa da ti ga nekdo preprogramira kot se zagre..rsr vem da to dobro dela na bosch elektorniki...za ostale ne vem,vem pa kako nekateri delajo pa ni dobro narejeno...
glede nato da se vozis vedno na kratke relacije je mogoce boljsa druga rešitev...
Re: zamašen FAP filter?
Objavljeno: To nov 22, 2011 12:42 pm
Napisal/-a .Dk.
Jaz tud mislim da je najbolje dat v peč ali pa z acetilienom pa kisikom ga zagret da bo rdeč samo če se nebi pol skup zaspial al pa stalil. Z vapom ne narediš skoraj da nič le površinske grejo malo vn ostalo ko je zapečeno not vam ne naredi nič to je logika in tudi je vidno na posnnetku. Možno pa je tudi da bi se dobila kaka kislina ki bi to razjedala ali pa čistilo takšno močno. Vem da je kolega z dimlerom pa še enim drugim to delal zaj kaki pa je bil rezultat pa ne vem lp
Re: zamašen FAP filter?
Objavljeno: So dec 10, 2011 6:07 am
Napisal/-a gorav
Imam VW golf 6 TDI 105 KM, star 1 leto prevoženih 25.000 km in to največ na dolge razdalje, pa se mi je ta filter trdih delcev že 4 krat zamašil. Na servisu mi povedo, da je to od počasne vožnje s čimer ne soglašam, saj ne vozim zelo počasi. Neugodno je, ker po zamašitvi filtra vozilo nima več nobene moči, maksimum je hitrost 60 km/h. Dvakrat so mi z računalnikom sprožili čiščenje filtra, pa se mi je po cca 1000 km spet zamašil. Odšel sem zopet na VW servis, kjer so mi zamenjali software v računalniku vozila. Upam, da bo sedaj bolje.
Re: zamašen FAP filter?
Objavljeno: So dec 10, 2011 2:40 pm
Napisal/-a aklan86
gorav je napisal/-a:Imam VW golf 6 TDI 105 KM, star 1 leto prevoženih 25.000 km in to največ na dolge razdalje, pa se mi je ta filter trdih delcev že 4 krat zamašil. Na servisu mi povedo, da je to od počasne vožnje s čimer ne soglašam, saj ne vozim zelo počasi. Neugodno je, ker po zamašitvi filtra vozilo nima več nobene moči, maksimum je hitrost 60 km/h. Dvakrat so mi z računalnikom sprožili čiščenje filtra, pa se mi je po cca 1000 km spet zamašil. Odšel sem zopet na VW servis, kjer so mi zamenjali software v računalniku vozila. Upam, da bo sedaj bolje.
Treba TDI-ja tudi kdaj do 4000 obratov spustit, pa bo bolš, sam pol pa ne pije več tk mal

Re: zamašen FAP filter?
Objavljeno: So dec 10, 2011 5:41 pm
Napisal/-a rudolf12
Pri volkswagnu lahko sam ščistiš pdf filter in sicer tako ko lučka gori se pelješ z avtom tam med 50 do 60 kilometrov na uro pri najmanj 2000 obrati po približno 6 do 10 kilometrih take vožnje se filter sčisti sam in ugasne lučka! Na touranu sem jo ugasnil tako sej pise v servisni knjigi cel postopek! Ko sem tankal na petrolu se mi je filter zamašil vsake dva mesca (2 do3 tanke) sedaj pa na omv pa je že pol leta mir!!
Re: zamašen FAP filter?
Objavljeno: So dec 10, 2011 5:52 pm
Napisal/-a nevermind
Odstranin ta filter pa je rešeno... in ne bo več problemov. Sem že večkrat napisal.
Re: zamašen FAP filter?
Objavljeno: Ne dec 11, 2011 12:35 pm
Napisal/-a pocesnkII
filter se oščisti zelo lepo z postano deževico- ni šala!. enostavno vlaivas na enem koncu dezevnico, na drugem pa občuduješ kaj teče vn.
smatram da bi bil postopek z bidestilirano vodo enak oz se nekaj bolši.
Re: zamašen FAP filter?
Objavljeno: Pe nov 08, 2013 2:43 pm
Napisal/-a jaqckoo
gorav je napisal/-a:Imam VW golf 6 TDI 105 KM, star 1 leto prevoženih 25.000 km in to največ na dolge razdalje, pa se mi je ta filter trdih delcev že 4 krat zamašil. Na servisu mi povedo, da je to od počasne vožnje s čimer ne soglašam, saj ne vozim zelo počasi. Neugodno je, ker po zamašitvi filtra vozilo nima več nobene moči, maksimum je hitrost 60 km/h. Dvakrat so mi z računalnikom sprožili čiščenje filtra, pa se mi je po cca 1000 km spet zamašil. Odšel sem zopet na VW servis, kjer so mi zamenjali software v računalniku vozila. Upam, da bo sedaj bolje.
in si rešil problem

Re: zamašen FAP filter?
Objavljeno: Po nov 11, 2013 10:52 am
Napisal/-a izotop
men pa zanima, če je kdo čistil (oz komu dal to nardit v delavnici ali servisu) dpf z nameskim liqui moly čistilom?
http://www.youtube.com/watch?v=lAxF258p0Ggkoliko vidim, se stakne senzor dol in potem notr našpricaš, na koncu pa s turiranjem izpihaš oz izpariš zadevo ven. a so vsi ti filtri gor navarjeni, tako da jih ni možno enostavno sitkat?
nekako se mi zdi logična rešitev, če uspešno ostrani tiste saje stran. sicer sem pa mnenja, da je z 75% problemov s temo modernejšimi (turbo) dizli kriv ta nesrečni filter oz če pogeldam iz druge strani: sigurno zelo šfoh gorivo (tukaj najbžr petrol izstopa, čeprav zanimiva, da noče tega nobeden enkrat konkretno preverit). vprašanje je tudi, kj pomeni tisto obvezno dodajanje biodizla v določenem procentu notr ipd. me prav zanima, koliko so kaj "točni" pri tem in kaj vse se še zraven notri zlije, kako je z kondenzacijo v hranilnikih, čistočo itd itd..
edit:
še en zanimiv komentar izmed pod videi, kis e nanašajo na čiščenje:
active DPF regen creates EGT temperatures of over 600 degrees C. Your turbo is then exposed to that... THEY DON'T LIKE THAT! mislim, da bo nekaj na tem, večja obremenitev lopatic, posledično razpad turbine ipd..