Stran 1 od 2
Resen problem z obrati.
Objavljeno: To dec 02, 2003 12:35 pm
Napisal/-a nebivedu
Imam frgazer zapacan z oljem. Ne da se mi odklapljat vseh cevk dol z njega, ker bi mi vzelo cel dan časa. Ali ima kdo kako idejo kako to ščistit ali s kakim sprejem ali s čim podobnim?
Napaka je pa taka ;
Avto je star 17 let in ima še prvo mašino in prvi frgazer. Prejšnji lastnik je vlil najmanj liter če ne več olja preveč v mašino. Olje mi je preko odduška vrglo v filter in posledično v frgazer. Sedaj je ta zapacan do konca in ko spustim gas mi avto crkne, obrati padejo na nulo, takoj ko spustim gas(mislim mala zakasnitev je če imaš v visokih obratih). Edina stvar, ki drži obrate pokonci je zaug - z njim moram potem uravnavati obrate na vsakem križišču. Ali ima kdo kaj pojma o tem? Kot da bi mašini zmanjkalo zraka.
LP
Nebivedel
Objavljeno: To dec 02, 2003 12:44 pm
Napisal/-a mazda-mx3
vlij noter kerozin.........flame thrower......zadaj pa stoj s pecenicami pri auspuhu
nimam pojma, resno, dol ga dej in scisti.........sej si mehanik, pa se boljse bo kot pa kaka vmesna varijanta.
naredi kot se spodobi.
Objavljeno: To dec 02, 2003 1:00 pm
Napisal/-a monster_d
Pomoje nic kaj ne pomaga kot da das dol uplinjac in ga das spucat!
Aja pa se nekaj!
odklopi odusek z posode za filter jaz ga ze mam opklopljenega par mesecev
Mesanca bo manj mastna, pa se motor bo boljse laufal!
LP
Objavljeno: To dec 02, 2003 1:57 pm
Napisal/-a nebivedu
Monster_D na žalost ne morem. Ideja je dobra - tudi sam sem delal podobno na petki. Tukaj sem odvečno olje takoj spustil ven. Vendar se moj avto full razlikuje od tvojega. Vse cevke morajo biti pri meni take kot so in nobena ne sme biti staknjena, ker bi to pomenilo smrt za mašino. Vozim se z avtom tudi po vodi - do vrha havbe - se pravi cela mašina, razen ene cevi za zrak je pod vodo.
A si zamišljaš luknjo pri ohišju filtra, ki je 10cm pod vodo?
A ima še kdo kako idejo?
Sej bi dal frgazer dol - pa je notri ena posebna dihtnga, ki je majstri ne upajo premaknit, ker imajo potem par dni j**e, da jo vrnejo v prvotni položaj, da sestavijo ta frgazer - pa še najmanj 30 različnih cevk je gor prklopljeno. U glavnem dol padeš, ko vidiš kaj vse je na ta frgazer priklopljeno in kolk.
LP
Nebivedu
Objavljeno: To dec 02, 2003 2:04 pm
Napisal/-a monster_d
Em nebivedu kaj ce bi napisal za ker avto se gre!
kaj mas to kaki offroad avto al kaj?
lp
Objavljeno: To dec 02, 2003 2:22 pm
Napisal/-a nebivedu
Subaru leone 1.8 4WD je avto. Mašina ima 69KW in 90KM.
Očitno je nekje olje v frgazerju, ker z zaugom dobi mašina dovolj zraka, brez zauga pa ne. Avto je prirejen za vožnjo po vsakem terenu in za do 110cm vode.
LP
Nebivedu
Objavljeno: To dec 02, 2003 2:58 pm
Napisal/-a monster_d
nebivedu je napisal/-a:Subaru leone 1.8 4WD je avto. Mašina ima 69KW in 90KM.
Očitno je nekje olje v frgazerju, ker z zaugom dobi mašina dovolj zraka, brez zauga pa ne. Avto je prirejen za vožnjo po vsakem terenu in za do 110cm vode.
LP
Nebivedu
Kaj pa ona varianta!
Posodo za filter kje je odprtina za odusek zadelas(zalijes s plastiko oz zavaris ce je zelezo) cev pa novo potegnes pa napelas odusek nakje nad haubo! al pa po moznosti das k&n-ov filter gor pa je!
Objavljeno: To dec 02, 2003 3:18 pm
Napisal/-a mazda-mx3
Objavljeno: To dec 02, 2003 3:40 pm
Napisal/-a nebivedu
Monster to bom naredu, sam zdej olja ne meče več, ker ga je toliko kot ga mora biti - ampak frgazer je pa še vedno zapacan. To me zdej muči, kako bi ga očistil, brez da bi ga dajal dol, ker ga bo za nazaj zelo težko sestaviti?
Mazda a maš kej kerozina, pa bomo sprobal?
LP
Nebivedu
Objavljeno: To dec 02, 2003 4:00 pm
Napisal/-a mazda-mx3
nebivedu je napisal/-a:Monster to bom naredu, sam zdej olja ne meče več, ker ga je toliko kot ga mora biti - ampak frgazer je pa še vedno zapacan. To me zdej muči, kako bi ga očistil, brez da bi ga dajal dol, ker ga bo za nazaj zelo težko sestaviti?
Mazda a maš kej kerozina, pa bomo sprobal?
LP
Nebivedu
caki ga grem iskat na letališče v sečovlje, sam povej kam ti ga pripeljem

Objavljeno: To dec 02, 2003 4:02 pm
Napisal/-a nebivedu
Na dolenjsko ga pripelji. Al pa v ljubljano, kjer sem itak skoraj cel dan - služba.
LP
Nebivedu
Objavljeno: To dec 02, 2003 4:15 pm
Napisal/-a mazda-mx3
hehe ok sem se malo hecal, sam res upam da bos resu tezavo

Objavljeno: Sr dec 03, 2003 8:34 am
Napisal/-a nebivedu
A res noben nič ne ve o tem?
LP
Nebivedu
Objavljeno: Sr dec 03, 2003 11:34 am
Napisal/-a din
Če ti z zaugom dela, brez pa ne, mi to prej sliči na problem z benzom. Da pa bencin nebi spucal olja pa skoraj ne morem verjet.
Kaj pa samo zgornji pokrov frgazerja tudi ne gre odstranit, pa da bi vsaj samo od odzgoraj sprobal vse prepihat, če bi to kaj pomagalo.
PS pa vse cevke dobro preglej če niso napokane, pa ponavadi so še kakšne membranice na fergazerju, ki se dajo enostavno odstranit, če slučajno ni tam not olje.
Upam da boš rešil problem

Objavljeno: Sr dec 03, 2003 11:43 am
Napisal/-a JohnyR
Glede na to, da se olje "topi" v bencinu, mi se zdi čudno, da bi ga še blo kej v fergazerju. Pomoje bi ti fergazer že po nekaj urni vožnji spucal, al ne?!
Če ne pa probaj bencin skoz tisto cevko za oddušek bencin vlit (po možnosti na silo, uporabi veliko inekcijo ali kaj podobnega), pol pa še prepihi.
Objavljeno: Sr dec 03, 2003 12:38 pm
Napisal/-a nebivedu
Jst bl mislim, da je olje zalilo dele frgazerja, kjer prihaja zrak noter in se je tam olje zapeklo, zarad toplote. Bom pa sprobal to varianto, da bom cevke začel gledat, kjer naj nebi zrak in bencin not prihajala. Lahko bi bil problem tudi v bencinu, ker sem zadnji del avta švasal in brusil, bi lahko malo pravu in rje prišlo v tank, pa se je v kaki cevki nabralo in spušča bl mal bencina skozi, samo potem bi mi na avtocesti crknu, če bi vozu 170km/h, ker nebi dobil dost bencina.
Men avto dela čist brez problema dokler se vozim, tut cuka ne. Samo ko se ustavim, moram dat zaug, drugače mi obrati padejo na nulo., kt da nebi znal obratov držat.
LP
Nebivedu
Objavljeno: Sr dec 03, 2003 1:58 pm
Napisal/-a JohnyR
Kaj pa če moraš samo "štand gas" naštimat?
Objavljeno: Sr dec 03, 2003 2:03 pm
Napisal/-a nebivedu
Sem že probal, pa ne pomaga. Lahko ga naštimam na 2000 obratov in pol dela vse skup pod 2000 pa pade na nulo in avto crkne.
Ko enkrat spelješ, lahko zaug brez problema izklopim, ker avto deluje normalno.
LP
Nebivedu
Objavljeno: Sr dec 03, 2003 2:11 pm
Napisal/-a JohnyR
Zgleda da boš na koncu mugu lepo šraufat dol.
Vprašanje zate. Zanima me tvoja ponujanje rez. delov iz italije. Rabil bom par delov za R19 16v '91 3-vrata. Pa me zanima če se da kej dobit. Večinoma gre za dele armaturke ipd.
Objavljeno: Sr dec 03, 2003 2:13 pm
Napisal/-a din
Po tem kaj si sedaj napisal, je očitno smet ali kaj podobnega v štandgas dizi oz v kanalu (upam da nimaš elktro magneta na fergazerju, ki služi, da ko odvzameš plin zapre dotok bencina - nekaj takega je imela Lada)