Stran 1 od 1
ford S-max vztrajnik
Objavljeno: Če mar 24, 2011 9:56 pm
Napisal/-a RedBaron
Pozdravljeni!
Na S-maxu mi je crknil ta slavni dvomasni vztrajnik

. V prostem teku avto trese in ropota, speljuje lepo in med vožnjo je tudi vse OK (razen tam malo nad 1000 rpm). Pri ugašanju pa se ga tudi fajn čuje.
No v glavnem, treba bo (spet

) razkirat € in menjat to zadevo, zdaj pa me zanima ali naj menjam samo vztrajnik, ali pa tudi sklopko in potisni ležaj? Če menjam vse, je to cenovno skoraj dvakrat dražje,

kot če menjam samo vztrajnik.
Avto je letnik 2008, 2,0TDCI 140 KM, prevoženih je okoli 190 kkm (160 na števcu + ene 20 je zbitih), avto je iz Nemčije. sklopka ne drsi in nič ne cvili.
Glede na to, da je avto na leasing, ga ne bom prodajal vsaj 5- 6 let, ampak sem pred novim letom dal na njega skoraj 600€, mi pa ni vsakih par mesecev dat 600€ za izredne servise

Re: ford S-max vztrajnik
Objavljeno: Če mar 24, 2011 10:12 pm
Napisal/-a bakterija
Jah, je problem ta vztrajnik.. Ka si koga vleku, al pa prikolico? Drugače pa js osebno bi se na tvojem mestu odločil za menjavo na enomasnega (komplet), je dost ceneje komplet, veš da bo držal, razlike pa js ne čutim.. Sm menjal na galaxyju pa zdej zadeva drži.. Po mojem mnenju so ti dvomasni vztrajniki zgrešena zadeva, oz držijo na raznih polotih pa IV... Prečekiraj forum, je že kr nekaj napisanega o tem...
L.P., Dean
Re: ford S-max vztrajnik
Objavljeno: Pe mar 25, 2011 1:57 pm
Napisal/-a hippo
Valeo nima enomasnega kompleta.
Edina varianta je lukov dvomasni vztrajnik + sachs sklopka. Cene ti pa ne povem, da ti ne pokvarim vikenda.
Dobiš naslednji teden.
Re: ford S-max vztrajnik
Objavljeno: Pe mar 25, 2011 3:18 pm
Napisal/-a joztom
Re: ford S-max vztrajnik
Objavljeno: Pe mar 25, 2011 4:09 pm
Napisal/-a RedBaron
Prikolice nisem vlaču, avto sploh nima priklopa, je pa pripeljan iz Nemčije.
Vztrajnik za ta avto dela samo LUK (dvomasni), enomasni kit ne obstaja (vsaj pri SLO dealerjih ne).
Če menjam samo vztrajnik, me pride zadeva ene 400 do 500€ (niso ravno mačje solze), če pa komplet s sklopko in potisnim ležajem, pa ene 900€ (kar je pa ohoho denarja), to so cene za material + delo.
Stvar je v tem, da je zadeva draga in če ni potrebe ne bi menjal sklopke in ležaja, zato me zanima če ima kdo izkušnje s tem, kako dolgo zdrži potisni ležaj in sklopka. Zaenkrat nič ne drsi in tudi potisnega ležaja se ne čuje. Pa tudi jaz vozim tako, da ne držim avta na kupli, ne vem pa kaj se je prej dogajalo z avtom, ker jaz ga imam šele pol leta (10 kkm).
Re: ford S-max vztrajnik
Objavljeno: Pe mar 25, 2011 5:53 pm
Napisal/-a hippo
No, sej potem veš kakšne so cene.
Enomasnega kita za ta motor ni. Pri nas dobiš lahko lukov vztrajnik, sklopka pa Sachs.
Če ti sklopka še vedno prime na sredini in dela vredu potem pač menjaj samo vztrajnik. Ko bo pa sklopka šla pa še sklopko, sam kaj ko maš potem spet za cca 100 eur stroškov montaže.
Je pa definitivno ulala zalogaj (zdej se bo spet Ališić po RTV-ju drl).

Re: ford S-max vztrajnik
Objavljeno: Po mar 28, 2011 8:27 am
Napisal/-a Stole
RedBaron mal off topica,dvomasni vztrajnik sploh ni drag,če ga jaz primerjam z alternatorjem za opel astro H,isuzu motor kateri ima ceno cca 1000 evrov brez dela na servisu,neoriginal pa cca 700 evrov brez dela.Je pa res,kakšna sranja sedaj vgrajujejo v avte,samo da služijo,narod pa za kruh skoraj nima,avto je sicer nujno zloker je marsikdo odvisen od avta zaradi službe.
Re: ford S-max vztrajnik
Objavljeno: Pe maj 24, 2013 5:46 pm
Napisal/-a yeo
Pozdravljeni!
Da se jaz malo uporabim temo. Imam namrec tezavo z enakim vozilom.
In sicer ko stisnem sklopko, se nekje na polovici pritiska slisi zvok kot bi nekaj zaropotalo.. Prav tako ropoce ce sklopko drzim v pristem teku na polovici. Med voznjo tega ni slisat, razen pri prestavljanju pri zelo nizkih obratih. Avto drugace ne trese, tudi v prostem teku in tudi ko spusca te cudne zvoke ne.
Ali je to kriv vztrajnik?
Hvala, lp
Re: ford S-max vztrajnik
Objavljeno: Sr maj 29, 2013 7:53 pm
Napisal/-a RedBaron
yeo je napisal/-a:Pozdravljeni!
Da se jaz malo uporabim temo. Imam namrec tezavo z enakim vozilom.
In sicer ko stisnem sklopko, se nekje na polovici pritiska slisi zvok kot bi nekaj zaropotalo.. Prav tako ropoce ce sklopko drzim v pristem teku na polovici. Med voznjo tega ni slisat, razen pri prestavljanju pri zelo nizkih obratih. Avto drugace ne trese, tudi v prostem teku in tudi ko spusca te cudne zvoke ne.
Ali je to kriv vztrajnik?
Hvala, lp
Da ni potisni ležaj?? SIcer pa najboljše, da zapelješ do kakega dobrega mehanika, pa ga prosi če lahko malo "prisluhne".