Stran 1 od 1

passat vztrajnik?

Objavljeno: Pe apr 01, 2011 9:21 pm
Napisal/-a RedBaron
pozdravljeni!

No, po S-maxu je še passat začel ga srat :evil:

Začelo se je tako, da avto ni imel prave moči, potegnil je šele pri 2500 rpm, in med 2000 in 2500 rpm so se pojavile vibracije in bobnenje. Menjava LMM-ja je rešila problem z močjo, avto zdaj gre normalno, vibracije pa so ostale.

Vibracije so najbolj izrazite v višjih prestavh (4,5,6), v 3 se čuti nekja malega, v 1 in 2 pa je brez vibracij. Vibracije spremlja bobnenje.
Vibracije se pojavijo samo med 2000 in 2500 rpm,: če se peljem v 4, 70 km/h (to je okoli 2000 rpm) vibrira, ko prestavim v 5. (obrati padejo na cca 1500 rpm) vibracije ponehajo.
Tako je v vseh višjih prestavah (4,5,6), v območju od 2000 do 2500 rpm. Zadeva postaja vedno bolj izrazita.

Sam sumim vztrajnik (čeprav ima avto malo km), v prostem teku in pri ugašanju se ga sicer nič ne sliši.

V Euroton-u mi je trgovec rekel, da morata biti vztrajnik in sklopka od istega proizvajalca, da križem ne paše (LUKova sklopka ne gre skupaj z SACHS vztrajnikom) je to res?

Avto je passat 3C, letnik 2006 (marec), 2.0TDI (BKP) 4motion, prevoženih 63 kkm (realnih).

Kaj menite, je to vztrajnik ali je kaj drugega?

Re: passat vztrajnik?

Objavljeno: Pe apr 01, 2011 10:25 pm
Napisal/-a Scorp84
Pri nam ko je šel vztrajnik, je treslo ob speljevanju, med vožnjo ni bilo vibracij. Se je pa zelo težko prestavljalo, če si imel visoke obrate. V peto smo lahko dali, ko si vozil 50kmh, pol pa na avtocesti to ni glih fajn :)

Re: passat vztrajnik?

Objavljeno: So apr 02, 2011 2:56 am
Napisal/-a ~toMmy~
Vztrajnik mi je najbolj ostal v spominu po tem, da je avto stresal v stilu centrifuge med kakšnim mirovanjem v koloni, večkrat se je avto tudi nenavadno obnašal pri prestavljanju med vožnjo, enostavno je vmes preveč "ruknilo" oz. ropotaalo.