Stran 1 od 1

Prižiganje lučke akumulatorja PEUGEOT 106

Objavljeno: Pe apr 15, 2011 8:06 am
Napisal/-a zzitop
Pozdravljeni!


Avto je Peugeot 106 1.1, l. 2000. Izgleda vse v redu med vožnjo. Ko pa pri malo višjih obratih v nižjih brzinah, recimo 3. malo pritisnem do konca, se včasih prižge lučka akumulatorja. Posebno rada se prižge, če recimo spustim gas, torej da zavira z motorjem pri višjih obratih in nato do gas do konca. Takrat se praviloma vedno prižge.


Torej, občutek imam, da predvsem takrat, kadar avto preide iz močnega pojemka v močan pospešek.



In seveda, zanima me vaše mnenje o vzroku za to okvaro?



Hvala za vsak nasvet,, LP

Re: Prižiganje lučke akumulatorja PEUGEOT 106

Objavljeno: Pe apr 15, 2011 8:31 am
Napisal/-a phoebus
Alternator ti bo šel oz. ti odhaja v pokoj.

Re: Prižiganje lučke akumulatorja PEUGEOT 106

Objavljeno: Pe apr 15, 2011 9:53 am
Napisal/-a joztom
Preveri minus kabel na motor, tudi kleme na akumulatorju.

Re: Prižiganje lučke akumulatorja PEUGEOT 106

Objavljeno: Pe apr 15, 2011 10:25 am
Napisal/-a zzitop
Hvala za mnenja.


Aha, torej masa na motor...


Kleme pa sem že zelo natančno očistil. Pa ni pomagalo. Uredil bom še maso.


Nekako mi je prišla ideja, da če ni povezano s samo pozicijo stopalke, pač pa pojemkom/pospeškom, da je enostavno nekaj narobe v akumulatorju. Takrat elektrolit gotovo pljuskne, in morda celo vrže kako celico v kratek stik za trenutek. Bi to bilo možno?


Če ne pa morda res alternator


LP

Re: Prižiganje lučke akumulatorja PEUGEOT 106

Objavljeno: Pe apr 15, 2011 3:56 pm
Napisal/-a LinuxFuter
Kaj pa če ti v visokih obratih jermen zdrsi?

Re: Prižiganje lučke akumulatorja PEUGEOT 106

Objavljeno: Pe apr 15, 2011 4:16 pm
Napisal/-a lisko
Preglej ščetke ( regler) na alternatorju. Skoraj tipična napaka obrabljenih krtačk. Ob visokih vrtljajij kolektor rotorja porine ščetke stran ( jih vzmet ne more več zadostno tiščat) in tako pride do slabe stika....posledica je prižgana lučka oz. nedelovanje alternatorja.

Re: Prižiganje lučke akumulatorja PEUGEOT 106

Objavljeno: Pe apr 15, 2011 5:08 pm
Napisal/-a zzitop
Hvala za nasvete. Za ščetke mi je tudi jasno, da so ena od možnosti.


Zanimivo pa je, da ni odvisno od obratov. Zato nisem pomislil na ščetke. Ker če gre v obrate postopno, takrat se ne prižge. Pa niti ne vedno kadar dam v obrate s olnim plinom. Skoraj vedno pa, če najprej zavrem z motorjem in nato poln plin. Nižja kot je prestava, večja je verjtnost, da se prižge. Vendar lučka ugasne tist trenutek, ko malo spustim plin. Obrati se takrat sveda še ne znižajo.


Jermen je sicer zelo napet, je pa možnost da vseeno drsi. Morda bi moral preventivno menjati.


Bom malo pregledal in javim, ko najdem vzrok. Seveda je dobrodošel še kak nasvet.


LP