Stran 1 od 1

Nekaj osnovnih vprašanj

Objavljeno: Po maj 02, 2011 4:53 pm
Napisal/-a felicijak
Lep pozdrav.

Upam da to sprašujem na pravi temi.

Zanimalo bi me naslednje:
-če vstaviš v avto drugi motor, kaj vse še to potegne za sabo da ti ga vpišejo?

-Ter še na koliko se da najnižje nastaviti minimum pri avtu (na kaj je treba biti pazljiv itd)

Hvala za odgovore

Re: Nekaj osnovnih vprašanj

Objavljeno: Po maj 02, 2011 5:15 pm
Napisal/-a pixie
Odvisno kakšno menjavo motorja mislite.
Vsekakor potegne za sabo tudi homologacijo, ki pa je možna le, če imaš potrdilo o strokovni vgradnji(mehanik z licenco, ki izda račun) ter če se je motor serijsko vgrajeval v ta avtomobil.
od tehničnega pa motor kot sam, elektroniko, menjalnik, polosovine (morajo se prilegati na pesto, prilagoditi in ojačati podvozje in zavore. To bi bilo v glavnem vse, možno pa da sem še kaj pozabil.

Re: Nekaj osnovnih vprašanj

Objavljeno: Po maj 02, 2011 6:20 pm
Napisal/-a felicijak
pixie je napisal/-a:Odvisno kakšno menjavo motorja mislite.
Vsekakor potegne za sabo tudi homologacijo, ki pa je možna le, če imaš potrdilo o strokovni vgradnji(mehanik z licenco, ki izda račun) ter če se je motor serijsko vgrajeval v ta avtomobil.
od tehničnega pa motor kot sam, elektroniko, menjalnik, polosovine (morajo se prilegati na pesto, prilagoditi in ojačati podvozje in zavore. To bi bilo v glavnem vse, možno pa da sem še kaj pozabil.


aha

In kaj se zgodi v primeru da motor ne paše v avto in da so potreben predelave na ohišju? A potem sploh homologirajo ali to potem ni več mogoče?

Re: Nekaj osnovnih vprašanj

Objavljeno: Po maj 02, 2011 6:35 pm
Napisal/-a pixie
Če so te motorje serijsko vgrajevali v ta model avtomobilila, potem bi se po moji logiki moral prilegati brez večjih sprememb ali pa vsaj z modifikacijo motornih nosilcev.. Povej raje za kateri Avto se gre to ter kateri je serijski motor in kateri je novi, pa se ti bo lažje povedalo kako pa kaj.

Re: Nekaj osnovnih vprašanj

Objavljeno: Po maj 02, 2011 7:29 pm
Napisal/-a zlica22
Takole na "slepo" brez da bi se vedelo za kaj točno se sploh gre je težko odgovarjat...

Re: Nekaj osnovnih vprašanj

Objavljeno: To maj 03, 2011 6:00 pm
Napisal/-a lisko
zlica22 je napisal/-a:Takole na "slepo" brez da bi se vedelo za kaj točno se sploh gre je težko odgovarjat...


Ne vem kaj bi bilo težko "na slepo" ....v avto bi rad dal drug motor.Dejstvo in vprašanje. Torej en primer. Lahko dam v R5 od espaca 2.2DTI motor? Serijsko se ni vgrajeval....torej je potreben atest. in to je vsa logika.

Re: Nekaj osnovnih vprašanj

Objavljeno: To maj 03, 2011 7:39 pm
Napisal/-a zlica22
lisko je napisal/-a:
zlica22 je napisal/-a:Takole na "slepo" brez da bi se vedelo za kaj točno se sploh gre je težko odgovarjat...


Ne vem kaj bi bilo težko "na slepo" ....v avto bi rad dal drug motor.Dejstvo in vprašanje. Torej en primer. Lahko dam v R5 od espaca 2.2DTI motor? Serijsko se ni vgrajeval....torej je potreben atest. in to je vsa logika.


Nevem, ne razumeš me... Če bi povedal konkretno za kateri motor in kateri avto se gre bi bilo veliko lažje odgovorit...
Kaj če bi nekdo imel v mislih avto r5 in motor vw transporterja in tega ne pove-govori na splošno, kot se je govorilo zgoraj (sicer pretiravam, ampak možno je vse :) ).
Lahko mu rečeš, da ga lahko vgradi in je zato potreben Atest. Vprašanje pa je, če je to sploh "pametna poteza"... Da o opravljenem atestu, trudu in denarju ne govorim.
Če pa je človeku zaribal motor pri petki in hoče vanj vgradit motor cliota, ker ga ima pri roki ter to "konkretno" pove je zgodba popolnoma drugačna...

Re: Nekaj osnovnih vprašanj

Objavljeno: To maj 03, 2011 8:17 pm
Napisal/-a pixie
Tukaj se je šlo za zelo nesmiselno menjavo, ki je nebi bilo sploh mogoče homologirati.
Tako zaradi modela/znamke ter načinov hlajenja, kvalitete...

Re: Nekaj osnovnih vprašanj

Objavljeno: To maj 03, 2011 9:51 pm
Napisal/-a lisko
zlica22 je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:
zlica22 je napisal/-a:Takole na "slepo" brez da bi se vedelo za kaj točno se sploh gre je težko odgovarjat...


Ne vem kaj bi bilo težko "na slepo" ....v avto bi rad dal drug motor.Dejstvo in vprašanje. Torej en primer. Lahko dam v R5 od espaca 2.2DTI motor? Serijsko se ni vgrajeval....torej je potreben atest. in to je vsa logika.


Nevem, ne razumeš me... Če bi povedal konkretno za kateri motor in kateri avto se gre bi bilo veliko lažje odgovorit...
Kaj če bi nekdo imel v mislih avto r5 in motor vw transporterja in tega ne pove-govori na splošno, kot se je govorilo zgoraj (sicer pretiravam, ampak možno je vse :) ).
Lahko mu rečeš, da ga lahko vgradi in je zato potreben Atest. Vprašanje pa je, če je to sploh "pametna poteza"... Da o opravljenem atestu, trudu in denarju ne govorim.
Če pa je človeku zaribal motor pri petki in hoče vanj vgradit motor cliota, ker ga ima pri roki ter to "konkretno" pove je zgodba popolnoma drugačna...



Kok se men zdi sta oba tvoja primera dokaj podobna....ne motor od VWja ne od cliota se ni vgrajeval v petke....torej enako sranje. Torej po tvoje bi v petko brez nekih naporov spravil motor od cliota....Pa bi verjetno bil precej podoben napor not spravit motor 1.8T od Vwja....
Če človeku zariba motor ga bo menjal z enakim ali mogoče močnejšim (iz enake družine) ampak v tem primeru bi vprašanje bilo zastavljeno drugače. V prvem postu pa sem zasledil, da se gre za predelavo in človek potrebuje informacijo ne pa "pametovanje" kako se to ne splača in oh in sploh ( kar pa je že šport tega foruma).

V koliko sem jaz seznanjen (info iz lpp ljubljana) lahko v vozilo vgradiš katerikoli motor,ki se je serijsko vgrajeval v to vozilo in za katerga je proizvajalec predvidel. Torej za primer R5 lahko vgradiš pač motorje , ki so bili kdajkoli v R5. Izjema je spet GT turbo in 5 vratna razlićica....ker te serijsko ni bilo.....Seveda pod pogojem , da se strokovno vgradi tudi ostale komponente močnejše različice. V nasprotnem primeru vozilo potrebuje atest, ki je potem nadalje osnova za homologacijo....

Če pa so men narobe povedli pa bog pomagaj.....ampak iz tega razloga je pri men motor pod vprašajem do konca projekta.

Re: Nekaj osnovnih vprašanj

Objavljeno: Sr maj 04, 2011 3:31 am
Napisal/-a pixie
tu se gre za alfin 145 boxer v hrošča... kar ne gre niti homologirat, niti hlajenje ne ustreza...
z samim avtorjem sma se preko ZS pogovarjala zato sem cvedel zakaj gre...
Razen če sem se zmotil in ima Alfa zračno hlajenje, kar pa dvomim ;)

Re: Nekaj osnovnih vprašanj

Objavljeno: Sr maj 04, 2011 4:05 pm
Napisal/-a lisko
pixie je napisal/-a:tu se gre za alfin 145 boxer v hrošča... kar ne gre niti homologirat, niti hlajenje ne ustreza...
z samim avtorjem sma se preko ZS pogovarjala zato sem cvedel zakaj gre...
Razen če sem se zmotil in ima Alfa zračno hlajenje, kar pa dvomim ;)



Pa moj primer? 1.5,1.9 ali 2.2?

Re: Nekaj osnovnih vprašanj

Objavljeno: Sr maj 04, 2011 4:32 pm
Napisal/-a pixie
Lisko :D
najboljš bo kar 2.2 =P
pa lahko kar še spredni del dodaš da bo dovolj prostora :lol:

Re: Nekaj osnovnih vprašanj

Objavljeno: Sr maj 04, 2011 5:09 pm
Napisal/-a lisko
pixie je napisal/-a:Lisko :D
najboljš bo kar 2.2 =P
pa lahko kar še spredni del dodaš da bo dovolj prostora :lol:


Jah če so spravli not 3.0 V6 od lagune.....zakaj neb pol jaz 2.2?

Re: Nekaj osnovnih vprašanj

Objavljeno: Sr maj 04, 2011 6:27 pm
Napisal/-a zlica22
lisko je napisal/-a:

Kok se men zdi sta oba tvoja primera dokaj podobna....ne motor od VWja ne od cliota se ni vgrajeval v petke....torej enako sranje. Torej po tvoje bi v petko brez nekih naporov spravil motor od cliota....Pa bi verjetno bil precej podoben napor not spravit motor 1.8T od Vwja....
Če človeku zariba motor ga bo menjal z enakim ali mogoče močnejšim (iz enake družine) ampak v tem primeru bi vprašanje bilo zastavljeno drugače. V prvem postu pa sem zasledil, da se gre za predelavo in človek potrebuje informacijo ne pa "pametovanje" kako se to ne splača in oh in sploh ( kar pa je že šport tega foruma).


Cjao... Motor cliota sem že sam vgrajeval v petko, zato vem kako izgleda-ni neka "znanost" in zato sem tudi dal tak primer. Poglej dimenzije motorja npr. transporterja. Kam ga boš dal, v prikolico?? :)
Ne moreš trdit, da je vse isti ku***. Kot da bi hotel motor tovornjaka zbasat v kombi in ga potem atestirat...
Teoretično ja, list prenese vse. Praktično..........težko.

Re: Nekaj osnovnih vprašanj

Objavljeno: Sr maj 04, 2011 6:41 pm
Napisal/-a pixie
lisko je napisal/-a:
pixie je napisal/-a:Lisko :D
najboljš bo kar 2.2 =P
pa lahko kar še spredni del dodaš da bo dovolj prostora :lol:


Jah če so spravli not 3.0 V6 od lagune.....zakaj neb pol jaz 2.2?

Zaj si me pa ujel ti lisjak. =P Sej sm vedo za R5 V6 mislim da je imela oznako Alpina če se ne motim, vendar sem na ta model pozabil...
Sej nisem reko da ne moreš... Vendar čez homologacijo brez vez ne prideš ali a-testov, kar si pa sam povedal da je kar komplicirano.

Re: Nekaj osnovnih vprašanj

Objavljeno: Sr maj 04, 2011 9:35 pm
Napisal/-a lisko
pixie je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:
pixie je napisal/-a:Lisko :D
najboljš bo kar 2.2 =P
pa lahko kar še spredni del dodaš da bo dovolj prostora :lol:


Jah če so spravli not 3.0 V6 od lagune.....zakaj neb pol jaz 2.2?

Zaj si me pa ujel ti lisjak. =P Sej sm vedo za R5 V6 mislim da je imela oznako Alpina če se ne motim, vendar sem na ta model pozabil...
Sej nisem reko da ne moreš... Vendar čez homologacijo brez vez ne prideš ali a-testov, kar si pa sam povedal da je kar komplicirano.


NE mislim alpine s srednje nameščenim motorjem.....tole je dejansko predelano v sloveniji (ok brez homo lomo ampak ok...)
http://www.mojvideo.com/video-r5-v6/618 ... c90f4144e1 navadna petka z V6 motorjem. Pa je videt da je še neki malga placa:)
Ali pa 2.0...
http://home.vr-web.de/seegi/Umbau/R5/mot_links.jpg

zlica22: V mislih sem imel DCIja ....sem že mal pozabu na stare cliote. Tist pa res ni nek problem.

No torej iščem veze :)

Re: Nekaj osnovnih vprašanj

Objavljeno: Če maj 05, 2011 3:36 am
Napisal/-a pixie
teh pa jaz žal nimam...
(bi meni tudi prav prišle)

Re: Nekaj osnovnih vprašanj

Objavljeno: Če maj 05, 2011 7:41 pm
Napisal/-a zlica22
lisko je napisal/-a:
zlica22: V mislih sem imel DCIja ....sem že mal pozabu na stare cliote. Tist pa res ni nek problem.


Nikol ne pozab starih cliotov:):)