Stran 1 od 1
Peugeot 307
Objavljeno: To maj 03, 2011 9:33 am
Napisal/-a ParaPenguin
Zdravo!
Na servisu, kjer so mi med drugim menjali filter za nafto so mi povedali, da so bili v posodi za filter neki železovi opilki. Menda naj bi bil to znak, da visokotlačna pumpa 'odpoveduje'... Zanima me kako resno je to, ali bo zadeva crknila v kratkem ali možno da šele čez nekaj 10000km? Stroški popravila so menda potem kar visoki, ker so še šobe zanič in ne vem kaj vse...
Kako je torej s tem, kakšen nasvet?
Lp
Re: Peugeot 307
Objavljeno: To maj 03, 2011 9:42 am
Napisal/-a Pavka
Filter je zato, da takšne delce zadržuje......torej

Re: Peugeot 307
Objavljeno: To maj 03, 2011 10:31 am
Napisal/-a ParaPenguin
Pavka je napisal/-a:Filter je zato, da takšne delce zadržuje......torej

Seveda, saj ne pravim da je problem v tem, da bi prišli 'skozi' ali kaj podobnega. Problem je v tem, da so točni ti opilki v filtru znak, da pumpa za gorivo odpoveduje, da bo verjetno kmalu ckrnila itd... Ne spoznam se na to kaj dosti, zato me zanima kakšni so stroški popravila v primeru da se to zgodi. Nekaj so me strašili s 'šobami' in ne vem čem, da bo za skoraj 2000€ škode če pride do tega. Je to res ali kaj takega ni možno?
Re: Peugeot 307
Objavljeno: To maj 03, 2011 12:29 pm
Napisal/-a joztom
Jaz sem imel identičnega pacienta doma (307). Dokler je še čas, ga pelji h kakšnemu mojstru na pregled in obravnavo, jaz sem poskušal v Litiji obnovo črpalke (
http://www.max-diesel.com/index.php?opt ... &Itemid=26), pozneje se to ne da več in stane (800pumpa+200diza+200diza+delo). Špene zabijajo dize in ti jih uničijo. Verjetno gre pa za Siemens pumpo. Zato tudi sem potem ponovno odprl temo o dodatku dvotaktola v nafto.
Re: Peugeot 307
Objavljeno: To maj 03, 2011 1:03 pm
Napisal/-a kiki13
To pomeni, da niso samo delphijeve pumpe problem?
Joztom, koliko pa te je stala sanacija celotnega sistema?
Re: Peugeot 307
Objavljeno: To maj 03, 2011 1:29 pm
Napisal/-a joztom
Plačal sem dele po približno polovični PSA ceni + delo, vse skupaj skoraj 1000€, ampak smo ga na ModriLev in na Vič peljali s šlepslužbo na diagnostiko, ker se je kljub vsem novim delom stalno v varnostni tek metal in ga je moj mehanik šele po parih dneh tuhtanja doma pogruntal (špene so zabile povratni vod in je pritisk na CR naraščal prekomerno, ni pa signalizacije, samo lambda dobi preveč nafte). In to so bile cene med prijatelji. MaxDiesel pa ni mogel popraviti zaribanega ležaja na HP od Siemensa in tudi ne dveh diz, ki je vse odplozalo. V glavnem, zaradi pomanjkljivega mazanja, podhranjene premalo mastne nafte ali dodane vode ali zabitega filtra, ki ne dovoli pretoka dovolj nafte, se kromani ležaj začne luščiti, vsaj pri mojem je bilo tako.
Re: Peugeot 307
Objavljeno: To maj 03, 2011 2:27 pm
Napisal/-a kiki13
Sprašujem namreč zato, ker imam dci motor s problematično delphijevo črpalko in sem odprl filter ter v njem našel zlate opilke. Zdaj pa ne vem, kaj naj naredim. Avto do sedaj šel brez večjih težav, 132 tkm prevoženih.
Moj mehanik imel dva primera, kjer so bili stroški cca. od 1300€ do 1600€. Če bom šel obnavljat sistem in vse preverjat, stroški ne bodo dosti nižji, vsaj po prvih informacijah. Po drugi strani pa mi nekateri govorijo, da dokler avto gre brez težav, se naj vozim in se ukvarjam s tem takrat, ko bodo res nastopile težave.
Re: Peugeot 307
Objavljeno: To maj 03, 2011 3:40 pm
Napisal/-a ParaPenguin
@joztom
Hvala za info glede servisa, sem že stopil v kontakt z njim. Problem je sicer, ker ne vem ali gre za delphijev sistem ali siemensov, zato moram najprej to vprašati kakega serviserja, preden mi bodo v Litiji znali povedati okvirne stroške popravila.
Sicer pa, če so zadeve res take kot pravita in je v vsakem primeru za najmanj 1000€ stroškov, ne vem če ne bi bilo bolje avta kar prodati.