Zakaj potem servisne knjige ne predpisujejo menjave olja v menjalniku vsaj do 120.000 km?zlica22 je napisal/-a:HAHAHA! Mislim, da bi potreboval nekaj tehnične teorije, ne pa traparij iz za šanka.
Pa brez zamere
LP
Zakaj potem servisne knjige ne predpisujejo menjave olja v menjalniku vsaj do 120.000 km?zlica22 je napisal/-a:HAHAHA! Mislim, da bi potreboval nekaj tehnične teorije, ne pa traparij iz za šanka.
Pa brez zamere
LP
[b]Olje v menjalniku se ne rabi menjat nikoli, razen če se menjalnik razdira.[/b] Podobno, kot v volanskem mehanizmu, z menjavo navadno kaj "zaserjemo" po nepotrebnem.
Če ni predpisano, je prej minus, kot plus. Sistem je popolnoma zaprt, karkoli je umazanije, je znak poškodbe menjalnika. Oziroma šaltanja brez sklopke ipd.;
Če vse dela BP, preventivno ni potrebe po zamenjavi. Seveda pa to ne velja za zavorno in motorno olje.
Energetik81 je napisal/-a:Zakaj potem servisne knjige ne predpisujejo menjave olja v menjalniku vsaj do 120.000 km?zlica22 je napisal/-a:HAHAHA! Mislim, da bi potreboval nekaj tehnične teorije, ne pa traparij iz za šanka.
Pa brez zamere
LP
Energetik81 je napisal/-a:Saj servisne knjige ne pišejo serviserji, ampak proizvajalec. Za hladilno in zavorno tekočino recimo podaja interval menjave, za menjalniško olje pa ne predvideva menjave. Verjamem, da je po toliko in toliko časa in km potrebna menjava, ampak očitno se olje v menjalniku ne izrablja kaj dosti. Kot sem napisal iz mojega primera - po 90.000km in 12 letih je bilo izpuščeno olje skoraj kot novo, prestavljalo se je pa po menjavi enako kot prej, torej nobene izboljšave.
Energetik81 je napisal/-a:Saj servisne knjige ne pišejo serviserji, ampak proizvajalec. Za hladilno in zavorno tekočino recimo podaja interval menjave, za menjalniško olje pa ne predvideva menjave. Verjamem, da je po toliko in toliko časa in km potrebna menjava, ampak očitno se olje v menjalniku ne izrablja kaj dosti. Kot sem napisal iz mojega primera - po 90.000km in 12 letih je bilo izpuščeno olje skoraj kot novo, prestavljalo se je pa po menjavi enako kot prej, torej nobene izboljšave.
Energetik81 je napisal/-a:Saj servisne knjige ne pišejo serviserji, ampak proizvajalec. Za hladilno in zavorno tekočino recimo podaja interval menjave, za menjalniško olje pa ne predvideva menjave. Verjamem, da je po toliko in toliko časa in km potrebna menjava, ampak očitno se olje v menjalniku ne izrablja kaj dosti. Kot sem napisal iz mojega primera - po 90.000km in 12 letih je bilo izpuščeno olje skoraj kot novo, prestavljalo se je pa po menjavi enako kot prej, torej nobene izboljšave.
kotk je napisal/-a:Kot obljubjeno sledi poročilo za vse prihodnje bralce te teme.
Preden sem se lotil menjave olja, sem preveril, da je olje zares dobro ogreto (pomeril sem z laserskim merilcem-temperatura je bila 57,3 stopinj celzija). Nato sem odstranil čep za preverjanje nivoja olja, ki se skriva za plastičnim pokrovom, ki sem ga predhodno odstranil. Na moje presenečenje, sem pod prvim čepom za nivo, zagledal še čep za izpust olja. Nato sem ga odvil in izpustil vse olje v menjalniku. Počakal sem še na zadnje kaplje in spodnji čep ponovno privil nazaj. Sledilo je dolivanje novega olja, ki je bil jasno originalen. To sem opravil s pomočjo prozorne cevke in 50ml brizgalke. Po 2l novega olja, sem dosegel zahtevan nivo 5-10mm pod robom. Nivo sem preveril prek ogledalca, za vsak slučaj pa tudi s pomočjo imbus ključa. Po uradnih podatkih naj bi šlo v menjalnik 2,3l olja, tako da predvidevam, da je nekaj starega olja še ostalo v menjalniku.
Star olje je bilo na pogled veliko veliko temnejše. Razlika med starim in novim oljem se občuti. Prestavljanje v prvo in vzvratno prestavo je lepše in povsem gladko( prej se je prestavljalo z blagim odporom na ročki).
Za mogoča puščanja bom po nekaj 100km pogledal pod avto, ter hkrati tudi preveril nivo olja.
Hvala za vašo pomoč.
TrijoAdijo je napisal/-a:Mar je bilo olje takšno, kot je na spodnjih slikah?
TrijoAdijo je napisal/-a:@maniaxxx:
Tako na uč bi ga lahko že zamenjal...
Za tvoj MTX-75 nič več kot 2 litra....75w-90....seveda le original
Aja...btw: in pri 200kkm se menja OBA zobata jermena (ja, prav si prebral....nažalost).
kixs je napisal/-a:Na svoji Opel Astri 2005 1.7 CDTI sem opazil dve reci. Prva, da rocica menjalnika postala trda in se ob prestavljanju ne vraca sama v nevtralno pozicijo. Druga rec, je to, da je pri cca 1800 obratih zvok motorja (ali menjalnika) podoben tuljenju - precej podoben tistemu, ki ga dela slab kolesni lezaj. Ta zvok se opazi najbolj, ko spustim gas in obrati padajo. V obmocju 1800-1700 se slisi to tuljenje. Je pa tak zvok ne glede na prestavo ali hitrost. Prejle pa sem opazil na asfaltu, da je kar velik flek - nima barve niti nekega vonja - kaze na olje menjalnika, ce se ne motim.
So opisane tezave lahko povezane s premalo olja v menjalniku ali je kaj drugega? Sicer se avto pelje normalno.
lp
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 53 gostov