Stran 1 od 2

avto izgubil moč in kadi

Objavljeno: Če maj 26, 2011 6:16 pm
Napisal/-a xalfist
Imam vprašanje za reanult kangoo 1.9 dti 80konjev, avto je izgubil moč in močno kadi, kaj bi lahko bil možen vzrok, vem da točno kaj je narobe ne morete napisati ampak kaj so lahko vzroki, da vem kaj lahko pričakujem na servisu?

Re: avto izgubil moč in kadi

Objavljeno: Če maj 26, 2011 6:32 pm
Napisal/-a im nobody
počena cev za turbino.preglej

Re: avto izgubil moč in kadi

Objavljeno: Če maj 26, 2011 6:37 pm
Napisal/-a xalfist
sedaj sem se še zapeljal z avtom, ker avto ni moj pa sem zaj šel na probo. Avto nima moči pri speljevanju, zaj ni preveč očitna ampak za 30% recimo moraš dati več gasa. in pa nekje od 1000-3000 obratov nima moči , nekje nad 3000 pa jo nekoliko spet dobi? Prej je najbol potegno od nekje 2200- 3000obratov. Avto pa kadi v večjih obratih. Je možno da kakšna šoba, črpalka, turbina, kak senzor ali kaj tretjega? turbine se ne sliši z tem imam v mislih žvižganja tako da turbina nebi smela biti.

Re: avto izgubil moč in kadi

Objavljeno: Če maj 26, 2011 6:38 pm
Napisal/-a grega983
Bosch pumpa odpumpala svoje ?

Re: avto izgubil moč in kadi

Objavljeno: Če maj 26, 2011 6:44 pm
Napisal/-a xalfist
Je kaj pogojeno z tem da je avto pozimi trdo vžigal po dvakratnem verglanju?
Kako preveriš če so vse cevi od turba ok, pogledaš če preprosto piha kje al kako?

Re: avto izgubil moč in kadi

Objavljeno: Če maj 26, 2011 6:46 pm
Napisal/-a im nobody
počena je.kaka iztaknjena podtlačna cevka

Re: avto izgubil moč in kadi

Objavljeno: Če maj 26, 2011 8:01 pm
Napisal/-a robihf
Pri moji alfi so bili podobni simptomi. Pri nizkih obratih nikakor speljati, nad recimo 2000 obrati normalno vleče naprej ter tudi dokaj kadi.
Menjan EGR ventil, ki je bil na pooblaščenem servisu presenetljivo cenejši od ponaredkov pri drugih trgovcih z avtodeli(120eur namesto 200eur), seveda pa še nekaj eur za delo. Ne trdim pa, da je to ziher to. ;)

Re: avto izgubil moč in kadi

Objavljeno: Če maj 26, 2011 8:08 pm
Napisal/-a grega983
Robi, stari dti motorji še nimajo egr ventilov.

Če me spomin ne vara je tale avto že mel izpade z težjim vžigom.
Preveril bi kompresijo, če pa to ni pa je zelo verjetno napaka okoli dovoda nafte

Re: avto izgubil moč in kadi

Objavljeno: Če maj 26, 2011 9:26 pm
Napisal/-a Mgajvr
po vsem napisanem in izkušnjah mojih kolegov, sodelovcev, je najbolj verjetna napaka na bosch pumpi. reno ima namreč izredno občutljive pumpe, in se hitro izrabi. najbolje da še to preveriš. ti pa za info povem, da izpod 1000€ ne boš prišel skozi s popravilom. (potrebno je čiščenje cevnih povezav in rezervarja).

Re: avto izgubil moč in kadi

Objavljeno: Če maj 26, 2011 9:38 pm
Napisal/-a čare
grega983 je napisal/-a:Robi, stari dti motorji še nimajo egr ventilov.

Če me spomin ne vara je tale avto že mel izpade z težjim vžigom.
Preveril bi kompresijo, če pa to ni pa je zelo verjetno napaka okoli dovoda nafte

TD-ji niso mel EGR-ja,DTI-ji ga pa že majo.Če ga ma felicia al pa golf III SDI 94 letnik bodi siguren da ga ma tud ta reno...Ampak jaz bi res najprej pogledal cevi od turbine do kolektorja.

Re: avto izgubil moč in kadi

Objavljeno: Pe maj 27, 2011 1:27 pm
Napisal/-a xalfist
evo danes sem avto še zjutraj sprobal, ko je bil motor hladen. Avto vžge v prvo , brez dolgega verglanja ampak dokler se motor ni segrel , je avto bil povsem brez moči komaj prilezo do 50km/h, ko se je segrel je dobil malo več moči ampak do 2800obratov je mrtev, nad pa začne normalno vlečt ampak takrat začne tudi močno kadit, pod 2800 obratov ne kadi.

Danes bom pregledal cevi od turbine, drug teden pa ga peljemo k avto koletniku v mb, da vidimo kaj bojo rekli.

Re: avto izgubil moč in kadi

Objavljeno: Ne maj 29, 2011 10:32 am
Napisal/-a xalfist
Nove ugotovitve, včeraj je bil avto uporabljen in začuda avto dela normalno, ima moč in ne kadi več. Ali je možno, da nagaja kak senzor?
No kot sem že napiso da gre avto na tester, pa me zanima sedaj, ko normaln dela, bo tester pokazal kako napako ali ne?

Re: avto izgubil moč in kadi

Objavljeno: Ne maj 29, 2011 10:51 am
Napisal/-a h4ck
Ce je bila kaka napaka je defenitivno zabelezena in se jo bo tudi pokazalo, nevem po koliko dobrih vzigih pa se napaka brise.

Re: avto izgubil moč in kadi

Objavljeno: Ne maj 29, 2011 1:04 pm
Napisal/-a xalfist
h4ck je napisal/-a:Ce je bila kaka napaka je defenitivno zabelezena in se jo bo tudi pokazalo, nevem po koliko dobrih vzigih pa se napaka brise.

ja zato me je zanimalo, da se nebi zbrisala in da nebi vedli kaj je blo, če bo slučajno zaj šel normalno.

Re: avto izgubil moč in kadi

Objavljeno: Ne maj 29, 2011 1:57 pm
Napisal/-a a4
kakšne barve je dim ?

obročki, tesnilo glave ?

Re: avto izgubil moč in kadi

Objavljeno: Ne maj 29, 2011 2:00 pm
Napisal/-a xalfist
a4 je napisal/-a:kakšne barve je dim ?

obročki, tesnilo glave ?

Črno je kadil, sedaj ne kadi več, in pa kadil je samo ko je dobil moč pri 2800obratov, ko ni imel moči ni kadil.

Re: avto izgubil moč in kadi

Objavljeno: Ne maj 29, 2011 3:19 pm
Napisal/-a a4
nekaj je narobe s šobami oz. dovodom goriva

Re: avto izgubil moč in kadi

Objavljeno: Sr jun 01, 2011 12:08 am
Napisal/-a TadoB1
xalfist je napisal/-a:Nove ugotovitve, včeraj je bil avto uporabljen in začuda avto dela normalno, ima moč in ne kadi več. Ali je možno, da nagaja kak senzor?
No kot sem že napiso da gre avto na tester, pa me zanima sedaj, ko normaln dela, bo tester pokazal kako napako ali ne?


Senzor se imenije wastegate solenoid (kontrolira wastegate oz. 'mimohod plinov' turbine, ker je tu pač takšna turbina in ni VNT) in je po vsej verjetnosti umazan od saj (noter seveda), in se (je) zatika(l). Verjetno se je malo spucal, ker ga pač elektrika premika, a napaka se bo verjetno kmalu ponovila. Dovolj je če ga očistiš (obstajajo spreji- čistila)

Avto pa ni vlekel ker turbina sploh ni zadihala dovolj. Nad 2800 je verjetno bilo dovolj pritiska izpušnih plinov in je 'zadihala' polovično. DTI pa ima elektroniko tako napisano da ob polovičnem pretoku zraka dovoli veliko preveč goriva - in od tu črn dim.

Seveda so možne še druge razlage, to je le ena od njih :)

BTW, če je res to kar sem napisal, napake ne bo! Wastegate solenoid je pač ena tuljavica, ki regulira membrano, in nima samodiagnostične možnosti, razen če gre rakom žvižgat, pol pa računalnik to zazna (sprememba upornosti).

Re: avto izgubil moč in kadi

Objavljeno: Sr jun 01, 2011 12:16 am
Napisal/-a TadoB1
Mgajvr je napisal/-a:po vsem napisanem in izkušnjah mojih kolegov, sodelovcev, je najbolj verjetna napaka na bosch pumpi. reno ima namreč izredno občutljive pumpe, in se hitro izrabi. najbolje da še to preveriš. ti pa za info povem, da izpod 1000€ ne boš prišel skozi s popravilom. (potrebno je čiščenje cevnih povezav in rezervarja).



DTI ima vp44 pumpo, torej pol elektronsko, če poznaš. Mimogrede proizvajalec je Bosch, in podobne pumpe imajo tudi primerljivi letniki BMW jev, Opli (DTI - ta prvi) in še mnogi drugi.


Hočem samo povedat da je ta pumpa občutljiva ravno toliko kot vse ostale....

Na Dolenjski cesti v Ljubljani imaš Cvar Bosch servis, kjer ti jo obnovijo za cca 300eur

Re: avto izgubil moč in kadi

Objavljeno: Če jun 02, 2011 9:05 pm
Napisal/-a xalfist
TadoB1 je napisal/-a:
xalfist je napisal/-a:Nove ugotovitve, včeraj je bil avto uporabljen in začuda avto dela normalno, ima moč in ne kadi več. Ali je možno, da nagaja kak senzor?
No kot sem že napiso da gre avto na tester, pa me zanima sedaj, ko normaln dela, bo tester pokazal kako napako ali ne?


Senzor se imenije wastegate solenoid (kontrolira wastegate oz. 'mimohod plinov' turbine, ker je tu pač takšna turbina in ni VNT) in je po vsej verjetnosti umazan od saj (noter seveda), in se (je) zatika(l). Verjetno se je malo spucal, ker ga pač elektrika premika, a napaka se bo verjetno kmalu ponovila. Dovolj je če ga očistiš (obstajajo spreji- čistila)

Avto pa ni vlekel ker turbina sploh ni zadihala dovolj. Nad 2800 je verjetno bilo dovolj pritiska izpušnih plinov in je 'zadihala' polovično. DTI pa ima elektroniko tako napisano da ob polovičnem pretoku zraka dovoli veliko preveč goriva - in od tu črn dim.

Seveda so možne še druge razlage, to je le ena od njih :)

BTW, če je res to kar sem napisal, napake ne bo! Wastegate solenoid je pač ena tuljavica, ki regulira membrano, in nima samodiagnostične možnosti, razen če gre rakom žvižgat, pol pa računalnik to zazna (sprememba upornosti).


Točno to informacijo sem potreboval. Vem da lahko tako težavo povzroči kak senzor, poznam kolega, ki mu je na bmw 320d točno to delalo in je bil kriv senzor, zato sem tudi dal, vprašanje če je lahko senzor pri kangooju. Bom ga probal poiskati, da vidim če je kaj sajast, in ga ščistim.
No sedaj je en teden od te težave in avto normalno deluje.