Stran 1 od 1

2.2 dti turbina zargabi pri 3000 obratih

Objavljeno: To jun 07, 2011 8:18 pm
Napisal/-a vuko87
Pozdravljeni. Od očeta Signum spet malo povzroča sive lase, dve leti je bil OK, zdj pa se pojavlja sledeč problem :

2 dni nazaj mi reče oče da avto nikamor ne gre....Se usedem v avto, zapeljem en krog in avto se pelje k da turbina ne dela....Ga malo forsiram v 1. in 2. prestavi in začne delati ampak oživi šele pri 3000 obratih....seveda to ni lih normalno. Pravi, da se mu je danes prižgala lučka za motor na AC pri 110 km/h ko je pospeševal, avto ugasnil/prižgal, lučka izgine ...

Mogoče kako mnenje ?? Dve leti egr ventil ni bil čiščen, je možno da zaradi tega oživi šele pri 3000 obratih...?

EGR, lopute, vakum cevke , bosh pumpa, nepovratni ventil itd...je vse bilo pregledano, menjano po potrebi, sprogramirano...cca 2 leti nazaj ...

LP

Re: 2.2 dti turbina zargabi pri 3000 obratih

Objavljeno: To jun 07, 2011 8:40 pm
Napisal/-a WMB
vuko87 je napisal/-a:Pozdravljeni. Od očeta Signum spet malo povzroča sive lase, dve leti je bil OK, zdj pa se pojavlja sledeč problem :

2 dni nazaj mi reče oče da avto nikamor ne gre....Se usedem v avto, zapeljem en krog in avto se pelje k da turbina ne dela....Ga malo forsiram v 1. in 2. prestavi in začne delati ampak oživi šele pri 3000 obratih....seveda to ni lih normalno. Pravi, da se mu je danes prižgala lučka za motor na AC pri 110 km/h ko je pospeševal, avto ugasnil/prižgal, lučka izgine ...

Mogoče kako mnenje ?? Dve leti egr ventil ni bil čiščen, je možno da zaradi tega oživi šele pri 3000 obratih...?

EGR, lopute, vakum cevke , bosh pumpa, nepovratni ventil itd...je vse bilo pregledano, menjano po potrebi, sprogramirano...cca 2 leti nazaj ...

LP


Kar si pred 2 leti porihtal, boš sedaj še enkrat...egr, kaka cevka sneta, luft v cevi od IC na turbino, senzor zraka pred turbino, pred kolektorjem...priklop na komp bo vse razjasnil, če se je lučka prižgala bo javilo napako iz zgodovine napak...