Napisal/-a INFINITI Pe mar 02, 2012 10:17 am
Spoštovani g. XXXX
Sem lastnik Škode Superb II Combi, z reg. Označbo LJ XX XXX – vozilo je staro kakšno leto in pol.
Vozilo sem kupil, ko sva se z ženo preselila na svoje in zvedela, da bova mati in oče. Hotela sva nov zanesljiv, varen in prostoren avto, ki bo izpolnil naša pričakovanja, tako cenovno kakor tudi uporabno.
Moj tast je preprodajalec rabljenih vozil in nama je nudil številna rabljena vozila v tem cenovnem rangu, vendar sva se odločila za novo vozilo tudi predvsem zato, ker nisva želela kakršnih koli nepredvidenih stroškov in seveda je tudi garancija štela pri nakupu.
Sam delam v podjetju, ki skrbi za oglaševanje znamke XXX in moj prvi izbor je bil XXXXX, vendar so me podrobni primerjalni testi in priporočila ljudi prepričali, da izberem Superba.
Tudi sam sem nekako potem postal »advokat« nakupa tega modela avtomobila.
Nasplošno sem bil dosedaj z vozilom zadovoljen.
Nato sva se lani odpravila na morje in po vrnitvi sem ugotovil neugodno brenčanje izpod koles. Sprva sem mislil, da gre za okvarjen kolesni ležaj in da ga bo servis pač zamenjal.
Servis je nato ugotovil, da vozilo nima težav z ležajem, temveč da gre za težavo z pnevmatikami. Natančneje so postale stopničaste. Gre za gume, ki so bila prva vgradnja (tovarniška) Dunlop Sportmaxx XL MFS 225/45-R17 94W
Nadalje so mi na servisu sami potrdili, da so imeli še nekaj takšnih primerov s tem avtomobilom in temi pnevmatikami. Pnevmatike so namreč neustrezne za tovrstni avtomobil, ki ni zmožen takšnih hitrosti oz stila vožnje (hitsotni, temperaturni index…), pa tudi avto vozim cca 10 minut po avtocesti in ker imam seveda dojenčka v avtu je moja vožnja umirjena. Vozilo sem tudi peljal na »optiko«, ki je potrdila, da je vse nastavljeno pravilno. Tudi moj vulkanizer je povedal, da so ljudje imeli točno takšne neprijetne izkušnje z temi gumami in njihovo nepravilno obrabo – stopničasti profil.
Gume so imele takrat opravljenih kakšnih 6.000 km in Servis mi je rekel, da gume pošljemo na analizo v tovarno v Savo Kranj, ko bo konec sezone in ko bom namontiral na vozilo zimske gume. To sem tudi storil in po zelo dolgem času prejel odgovor od tovarne, ki je bolj floskula »Obraba ni posledica napake tekom izdelave plaščev ampak je posledica pogojev uporabe…«
Nadalje sem ugotovil tudi na angleškem Superb forumu, da gre za znan pojav kar se tiče kombinacije teh gum in tega vozila, kar me napeljuje na to, da so pnevmatike za prvovgradnjo enostavno neustrezne.
Kar to pomeni v relanosti je to, da sem obtičal z neznosno brnečimi in slabimi gumami, ki jih ne želim več uporabljati tudi iz varnostnih razlogov – v avtu vozim svojo družino. Ravno tako sem nameraval stroškovno pametno koristiti vozilo in menjati gume šele čez 4 letne sezone. Tako izpade, da je »gumar« opral roke od prevzema stroškov oz novih gum in zato se obračam na vas, po priporočilu servisa – vse potrebne podatke okoli moje zgodbe držijo pri sebi.
Mislim, da ni prav da kot kupec Škodinega vozila postanem stroškovno »kaznovan« zaradi napačnih pnevmatik za prvo vgradnjo in da izpostavljam svojo družino nevarni vožnji. Še enkrat bom poudaril – želel sem imeti novo in zanesljivo vozilo, ki me ne bo presenetilo z nepredvidenimi stroški.
V temu imenu pričakujem od vas (kot predstavništva za vozila znamke Škoda), finančno rešitev moje »zagate« oz glede na to, da so pnevmatike prenehale opravljati optimalno svoje delo že pri 6.000 km – bi pričakoval na avtomobilu nove in kakovostne letne pnevmatike, ki niso te znamke (Dunlop) oz modela.
Svojo nadaljno izkušnjo sem do sedaj in bom tudi v bodoče delil z uporabniki največjega avtomobilističnega poratala v sloveniji avtomobilizem.com
-Osebno si želim, da boste zadevo rešili promptno in da bom lahko še v bodoče rekel, da sem zadovoljen lastnik in potencialen kupec bodočih škodinih vozil.
V upanju na fari play in ugoden odgovor Vas lepo pozdravljam.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi