Stran 2 od 2

Re: DUNLOP SPORTMAXX PROBLEMI

Objavljeno: Ne mar 04, 2012 10:43 pm
Napisal/-a INFINITI
TrijoAdijo je napisal/-a:Ne to, ne ono, ne vamo,ne tamo,...Pol pa kup nove gume od drugega proizvajalca, pa boš mel mir.


Bodo kar oni kupili gume drugega proizvajalca, pa bo mir ;)

Re: DUNLOP SPORTMAXX PROBLEMI

Objavljeno: Ne mar 04, 2012 10:45 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Tudi to je varianta :)

Samo glej, da ne bojo kupli kakšnih chung-lung gum :)

Re: DUNLOP SPORTMAXX PROBLEMI

Objavljeno: Po mar 05, 2012 8:37 am
Napisal/-a Grega_
Tudi jest bom letos že tretjo (zadnjo) sezono imel Sport maxx tt 205/50/17....brez problemov do sedaj, zelo, zelo dobra guma....kar ji ne leži je hladen asfalt in hladna guma, ko je oboje segreto je pa top of the top.

Re: DUNLOP SPORTMAXX PROBLEMI

Objavljeno: Po mar 05, 2012 9:08 am
Napisal/-a joztom
Iz dolgoletnih izkušenj vedno vzamem Michelinov tabor (Michelin, Kleber, Uniroyal, B.F Goodrich), ki dosledno na testih NE zmagujejo. Po 100 letih znanja o gumah izdelujejo gume, ki nove niso vedno najnaj, pa ostanejo tekom let (4-5) enakih performans skozi življensko dobo. Ostale so na testih, seveda kot nove, vrhunske, potem pa žagajo ali so bulaste. Zato mi tudi DOT nič ne pomeni, pa sem kar zahteven. Z leti se te gume ne starajo in ostanejo do izrabe sprejemljive kvalitete. Prav rad bi koga našel, ki ima v sedanjem, policijsko diktiranem, režimu vožnje težave, da bi ga ven nosilo, kot nekdaj čez Postojnske ride. Nujne kvalitete so stalna mehkost, da ne otrdijo in obnašanje na vodi. Najslabše je spomladi in jeseni pri 10°C, letne že otrdijo, zimskih je še škoda, ker je pretoplo zanje. Moje prvo prevozno motorno sredstvo Solex S3800 ima še danes gor Michelin Y, ki ga malokdo pozna, pa je še vse brezhibno. V vseh letih je izjema Kumho, ki je s pol nižjo ceno in nekaj višjo obrabo dokaj stabilen in sprejemljiv, Michelin je 2,5x dražji (92€->248€), pa moj 225/55/17W pretirava v homologaciji z zahtevami. Tek gume Kumho je vrhunski, nekaj slabše je pospeševanje z orjaškimi navori V6 motorjev, ki itak vedno malo spodrsnejo, posebno na aquaplaningu pri 130 na uro z več kot 200 kojni. Če ne poskušaš z intenzivnimi starti, s kakšnim kopanjem po asfaltu, ti dolgo služijo. Zimski Michelin PA3 ni primerljiv po teku z ničemer na trgu, 100 let spredaj, je pa obupno drago.

Re: DUNLOP SPORTMAXX PROBLEMI

Objavljeno: Ne mar 09, 2014 9:15 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Če "iz dolgoletnih izkušenj vedno vzameš" samo določene pnevmatike, kako potem veš, kakšne so v primerjavi z drugimi? Isto vprašanje velja glede oprijema, če ne "preizkusiš", koliko ga dejansko imajo, razen pri aquaplaningu in speljevanju.

Takšna mnenja se meni zdijo rahlo za lase privlečena, praktično si povedal, da je so dobre vse gume, ki imajo spodoben oprijem (več sezon) in nimajo težav z aquaplaningom, se pravi verjetno več kot polovica od razpoložljivih.

Re: DUNLOP SPORTMAXX PROBLEMI

Objavljeno: Po mar 10, 2014 9:07 am
Napisal/-a nebivedu
Stopničaste gume;
Sam sem imel podobern problem in je res nekaj na tem, da so gume vedno na isti osi. Pa nekaj pripomore premalo trdo vzmetenje, ki je najbrž premehko za tako gumo in je ne tišči stalno dovolj trdo na podlago. Vem, da se sliši bedasto, zato bom po kmečko razložil;
Pri hitrosti 240km/h in pravimi športno trdimi amortizerji je guma v zraku vsaj 18 metrov, če z njo zapelješ na navaden svinčnik višine 5mm. Če so amortizerji mehkejši se ta "skok" podaljša. Guma med letom izgubi na hitrosti in ko "pristane" jo tam pobere en del, ker je večji pritisk nanjo, da jo spet zavrti na isto hitrost.


Sam vsakih 7.500 do 10.000 gume rotiram. Enkrat sprednje nazaj levo-levo in desno-desno (prednje nazaj, zadnje naprej samo v liniji), drugič levo-desno in desno-levo (prednja desna na zadnjo levo in prednja leva na zadnjo desno - navzkriž).

Re: DUNLOP SPORTMAXX PROBLEMI

Objavljeno: Po mar 10, 2014 2:39 pm
Napisal/-a joztom
Od vseh kilometrov, je bil najmanj milijon na službenih avtih, pri tem je primerjava z zasebnimi zlahka možna, verjemi mi.

Re: DUNLOP SPORTMAXX PROBLEMI

Objavljeno: Po mar 10, 2014 2:49 pm
Napisal/-a Jerch_
sam sem razmišljal o teh gumah, pa me je to tresenje in izkušnje uporabnikov precej zavrlo pri nakupu. michelin žal ne dobim v željeni dimenziji. sem pa marsikaj drugega prevozil že in se jozotom-om- čeprav govori na splošno strinjam. za tiste ki se veliko vozimo in gume zvozimo so michelin še vedno top. zimske sploh, letne pa tam od pilot sport 3 naprej po lestvici. so druge na testih boljše, ampak dejasko v praksi pa žal nimajo konkurence v uravnoteženosti in trpežnosti glede na dano. seveda pa zato, ne iztopajo kaj posebno pri lastnostih razen ponavadi obrabi.

Re: DUNLOP SPORTMAXX PROBLEMI

Objavljeno: To mar 11, 2014 8:15 pm
Napisal/-a hermand
Jerch_ je napisal/-a:sam sem razmišljal o teh gumah, pa me je to tresenje in izkušnje uporabnikov precej zavrlo pri nakupu. michelin žal ne dobim v željeni dimenziji. sem pa marsikaj drugega prevozil že in se jozotom-om- čeprav govori na splošno strinjam. za tiste ki se veliko vozimo in gume zvozimo so michelin še vedno top. zimske sploh, letne pa tam od pilot sport 3 naprej po lestvici. so druge na testih boljše, ampak dejasko v praksi pa žal nimajo konkurence v uravnoteženosti in trpežnosti glede na dano. seveda pa zato, ne iztopajo kaj posebno pri lastnostih razen ponavadi obrabi.


Katera dimenzija pa je, da se je ne dobi od michelina, če ni skrivnost?

Lp

Re: DUNLOP SPORTMAXX PROBLEMI

Objavljeno: Sr mar 12, 2014 8:04 am
Napisal/-a Jerch_
hermand je napisal/-a:
Jerch_ je napisal/-a:sam sem razmišljal o teh gumah, pa me je to tresenje in izkušnje uporabnikov precej zavrlo pri nakupu. michelin žal ne dobim v željeni dimenziji. sem pa marsikaj drugega prevozil že in se jozotom-om- čeprav govori na splošno strinjam. za tiste ki se veliko vozimo in gume zvozimo so michelin še vedno top. zimske sploh, letne pa tam od pilot sport 3 naprej po lestvici. so druge na testih boljše, ampak dejasko v praksi pa žal nimajo konkurence v uravnoteženosti in trpežnosti glede na dano. seveda pa zato, ne iztopajo kaj posebno pri lastnostih razen ponavadi obrabi.


Katera dimenzija pa je, da se je ne dobi od michelina, če ni skrivnost?

Lp

205-45/r18 za spredaj..

Re: DUNLOP SPORTMAXX PROBLEMI

Objavljeno: To mar 25, 2014 12:40 pm
Napisal/-a Kla_Man
Spoštovani,
malo izven teme. Tudi sam uporabljam gume Dunlop Spotmax TT in sicer 225/45/R17, me pa zanima kako je glede rotacije teh gum? Nikjer na gumi namreč ne piše smer rotacije, le OUTSIDE na vseh. To pomeni, da jih lahko menjaš tudi križno, ne le sprednje zadaj in zadnje spredaj? Malo mi je čudno ker so potem zarezice na gumah drugače obrnjene in s tem posledično tudi odtekanje vode.

Hvala za pomoč ;)

Re: DUNLOP SPORTMAXX PROBLEMI

Objavljeno: To mar 25, 2014 1:17 pm
Napisal/-a pskoda
Lahko jih montiraš na katero koli stran oz kamorkoli. Važno je samo, da je guma pravilno montirana na feltno in je OUTSIDE zunaj, INSIDE pa znotraj feltne. To je velik plus asymmetric gum naprem gum ki niso asymmetric (razne tako imenovane smrekce) katere lahko samo premontiraš spredaj zadaj ne smeš jih pa križat

Re: DUNLOP SPORTMAXX PROBLEMI

Objavljeno: To mar 25, 2014 1:26 pm
Napisal/-a Kla_Man
pskoda je napisal/-a:Lahko jih montiraš na katero koli stran oz kamorkoli. Važno je samo, da je guma pravilno montirana na feltno in je OUTSIDE zunaj, INSIDE pa znotraj feltne. To je velik plus asymmetric gum naprem gum ki niso asymmetric (razne tako imenovane smrekce) katere lahko samo premontiraš spredaj zadaj ne smeš jih pa križat


Saj zaradi tega sem bil v dilemi, pri gumah ki imajo napis ROTATION in narisano smer rotacije, takoj veš kam in kako monirati, tukaj pa ne, ker je samo OUTSIDE. No, sedaj vem. Pa hvala za hiter odgovor :)

Re: DUNLOP SPORTMAXX PROBLEMI

Objavljeno: Če mar 27, 2014 10:26 am
Napisal/-a joztom
Stopničaste gume povzročata dve dejstvi. Na prvi premi vleče karkaso naprej pospeševanje, nazaj pa zaviranje, na zadnji premi pa izključno samo zaviranje nazaj. Torej, ko daš zadnje naprej in obratno, naj bi bile prve nekje na sredini, zadnje pa izrazito nazaj obrnjene. Zato pridobimo stopničaste gume. Če gume niso ne vem kako trde in toge konstrukcije, se po 14 dnevih unesejo in spet motnje izginejo. Pri nekaterih pa to ni primer, posebej pri mojstrih z izjemno močnimi navori in športno vožnjo, sunkovitim zaviranjem. Tam se je treba sprijazniti s težavami. Res pa nekatere teorije za lamelne zimske gume priporočajo tudi obračanje na zadnji premi v izogib žaganju naslednjo sezono. Pri mojih jajcih so pa še senzorji pritiska, jaz jih preziram in vedno kolobarim, čeprav odsvetujejo.

Re: DUNLOP SPORTMAXX PROBLEMI

Objavljeno: Po apr 07, 2014 7:55 pm
Napisal/-a bstefan8
Tako je pa tudi pri določenih avtih je potrebno gumo malce bolj napumpat kakor je napisano v knjigi proizvajalca avtomobila.

Re: DUNLOP SPORTMAXX PROBLEMI

Objavljeno: Če apr 10, 2014 8:05 pm
Napisal/-a sašo5
pskoda je napisal/-a: ne smeš jih pa križat

tako je :!:
.... sem videl pri "vulkanizerjih" da asimetrične križajo_ križanje ni priporočljivo: ko je 1x namotirana na desni, naj tudi tam ostane, le spredaj/zadaj prestavljamo....Michelin priporoča na 7.000km

Dunlop je pa itak en velik šrot od gume...

Re: DUNLOP SPORTMAXX PROBLEMI

Objavljeno: So apr 12, 2014 9:10 pm
Napisal/-a tomaz30
sašo5 je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a: ne smeš jih pa križat

tako je :!:
.... sem videl pri "vulkanizerjih" da asimetrične križajo_ križanje ni priporočljivo: ko je 1x namotirana na desni, naj tudi tam ostane, le spredaj/zadaj prestavljamo....Michelin priporoča na 7.000km

Dunlop je pa itak en velik šrot od gume...

Sam uporabljam Sportmaxx RT, dim 205/50/16. Zaenkrat nobenih problemov, preizkusil že veliko gum in znamk, zaenkrat najboljše v tej dimenziji. Zdržijo 15000km športne vožnje, potem niso več varne, kljub profilu, le po robu so preveč obrabljene, kljub višjemu tlaku.