VW Polo 1.4 lučka za izpuh (motor) ter lambda sonda
Objavljeno: Po jul 04, 2011 9:30 pm
Torej avto je VW Polo 9N3, letnik 2005, bencinski motor BKY 55kW 16V, 4-st. avtomatični menjalnik, prevoženih 69.000 km in do sedaj redno servisiran.
Pred slabim mesecem se je pojavila lučka za izpušni sistem oz. za motor. Slikca (klikni za povečavo):

Ko se je enkrat pojavila je gorela stalno in se ni ugašala vmes. Kar se tiče težav z avtom jih dejansko ni, motor teče v redu, nobenih čudnih zvokov ni slišati pri vseh obratih, poraba goriva je normalna, ni zmanjšanja moči, obrati so stabilni in ne nihajo. Se pravi razen same lučke ni opaziti nič.
Pred kratkim sem imel še redni servis, kode sicer niso mogli prebrat (ali je samo pač niso), so pa nadgradili software ter resetirali opozorilo. Zmerili so izpušne pline, ki so bili v redu, isti dan sem šel potem še ne tehničnega zaradi registracije, tudi tam je izmeril izpušne pline in so bili normalni.
Zdaj po nekje 300km prevoženih kilometrih se je lučka spet prižgala in konstantno gori, kot že prej. Sem zopet naročen za diagnostiko v četrtek, ampak bi rad že prej malo izločil kakšne stvari. Sam sicer nimam testerja (ga mislim naročit), ampak nekako predvidevam glede na simptome, da bi lahko bila lambda sonda, ki je za katalizatorjem, se pravi tista, ki je samo diagnostična, ker bi najbrž težave s sondo pred katalizatorjem že opazil v performansah, vsaj tako je moje mnenje. Predvidevam pravilno ali ima kdo drug kako idejo?
Zadnje čase nobenemu servisu ne zaupam kaj preveč, sploh pooblaščenim, to je tudi eden od razlogov, da si nabavim vag-com kabel, čeprav je seveda to le del diagnoze. Ali se da lambda sonde testirati (se pravi real time) z VCDS, vem da je možno samo sondo priklopiti na voltmeter oz. osciloskop, ampak to je že malo več dela?
Torej, v primeru da bo treba zamenjati sondo, kaj priporočate:
- original VW, pride 260€
(nori so s temi cenami)
- NGK, Bosch, Meat & Doria direct-fit univerzalne sonde, nekje 70-80€
- original novo VW preko eBay (priznan prodajalec z dobrim ratingom), tam okrog 80€ s poštnino vred
Glede na to, da naj bi šlo za tisto drugo sondo za katalizatorjem, ki ne kontrolira zmesi, se mi ne zdi tako kritična, a je kaka možnost, da bi s to sondo za katalizatorjem slabše kvalitete kako poškodoval katalizator? Sam katalizator je glede na meritve plinov v redu, niti mi ga ni v interesu menjati, grem raj na enomesečni dopust za ta denar.
Pred slabim mesecem se je pojavila lučka za izpušni sistem oz. za motor. Slikca (klikni za povečavo):

Ko se je enkrat pojavila je gorela stalno in se ni ugašala vmes. Kar se tiče težav z avtom jih dejansko ni, motor teče v redu, nobenih čudnih zvokov ni slišati pri vseh obratih, poraba goriva je normalna, ni zmanjšanja moči, obrati so stabilni in ne nihajo. Se pravi razen same lučke ni opaziti nič.
Pred kratkim sem imel še redni servis, kode sicer niso mogli prebrat (ali je samo pač niso), so pa nadgradili software ter resetirali opozorilo. Zmerili so izpušne pline, ki so bili v redu, isti dan sem šel potem še ne tehničnega zaradi registracije, tudi tam je izmeril izpušne pline in so bili normalni.
Zdaj po nekje 300km prevoženih kilometrih se je lučka spet prižgala in konstantno gori, kot že prej. Sem zopet naročen za diagnostiko v četrtek, ampak bi rad že prej malo izločil kakšne stvari. Sam sicer nimam testerja (ga mislim naročit), ampak nekako predvidevam glede na simptome, da bi lahko bila lambda sonda, ki je za katalizatorjem, se pravi tista, ki je samo diagnostična, ker bi najbrž težave s sondo pred katalizatorjem že opazil v performansah, vsaj tako je moje mnenje. Predvidevam pravilno ali ima kdo drug kako idejo?

Zadnje čase nobenemu servisu ne zaupam kaj preveč, sploh pooblaščenim, to je tudi eden od razlogov, da si nabavim vag-com kabel, čeprav je seveda to le del diagnoze. Ali se da lambda sonde testirati (se pravi real time) z VCDS, vem da je možno samo sondo priklopiti na voltmeter oz. osciloskop, ampak to je že malo več dela?
Torej, v primeru da bo treba zamenjati sondo, kaj priporočate:
- original VW, pride 260€

- NGK, Bosch, Meat & Doria direct-fit univerzalne sonde, nekje 70-80€
- original novo VW preko eBay (priznan prodajalec z dobrim ratingom), tam okrog 80€ s poštnino vred
Glede na to, da naj bi šlo za tisto drugo sondo za katalizatorjem, ki ne kontrolira zmesi, se mi ne zdi tako kritična, a je kaka možnost, da bi s to sondo za katalizatorjem slabše kvalitete kako poškodoval katalizator? Sam katalizator je glede na meritve plinov v redu, niti mi ga ni v interesu menjati, grem raj na enomesečni dopust za ta denar.
