Stran 1 od 1
spet enak problem
Objavljeno: To jul 05, 2011 11:54 pm
Napisal/-a pinc
torej gre se za peugeot 106 let 98, 1.4 in mam tezave z prostim tekom.. spucal sem ze loputo za zrak in motorcek ampak ni nic bolse. ko se pelam in stisnem sklopko med voznjo mi obrati padejo iz 750 na 500 in to me zelo moti.. kupim drugi motorcek in priklopim in je avto vzgal ampak z gasom. ko pa gas spustima avto ugasne.. potem nazaj dam starega not in priklopim in je enako..vzge ampak z gasom ko pa gas spustim pa ugasne..kaj pa je tisto na loputi pritrjeno z enim vijakom kot nekaksen potenciometer? to sem vzel ven scistil in dal nazaj not.. dajte povedat kaj bi se lahko bilo... aja drugace pa od sesalne lopute naprej imam cev na kateri je sportni filter... je mogoce to kaj krivo??? pomagajte
Re: spet enak problem
Objavljeno: Sr jul 06, 2011 6:22 am
Napisal/-a BoneS
najbrz je loputa sla

Re: spet enak problem
Objavljeno: Sr jul 06, 2011 7:05 am
Napisal/-a joztom
Tisto je stikalo na osi loputi in se ne sme premikat, ne odvijat, če ne veš kaj delaš. Vijak za štantgas pa sploh nikoli. Kako pomeriš, če deluje vse prav? Cca 0,8mm pred nasedanjem vijaka mora vklopiti stikalo sistem za štantgas, potem naprej vodi obrate ECU z motorčkom. Če to ni tako, se zavrti stikalo po obodu, da pride na pravo mero. V tem stikalu je lahko tudi potenciometer, ki pa je namenjen prepoznavanju hitrega premika zaradi pospeševanja pri naprednejših sistemih kot npr Bosch Motronic 7.0. Ti pa imaš verjetno kaj enostavnejšega, morebiti celo Marelli verzije 10.
Re: spet enak problem
Objavljeno: Sr jul 06, 2011 8:56 pm
Napisal/-a pinc
ali se da preverit ce je lotuta zanic? ker ko avto vzgem dela normalno lepo, ko pa se peljem in stisnem sklopko mi obrati padejo na 500 ali manj in nazaj na 750-800... so mogoce svecke, kabli ali kaj drugega... napiste vse kaj bi lahko bilo
Re: spet enak problem
Objavljeno: Sr jul 06, 2011 9:07 pm
Napisal/-a baroax
Probaj odklopit + na akumulatorju pa pusti ene 15 min. da se računalnik resetira.
Re: spet enak problem
Objavljeno: Sr jul 06, 2011 9:19 pm
Napisal/-a pinc
sem ze probal pa je enako kot prej...
Re: spet enak problem
Objavljeno: Če jul 07, 2011 7:39 am
Napisal/-a Fan
baroax je napisal/-a:Probaj odklopit + na akumulatorju pa pusti ene 15 min. da se računalnik resetira.
Pozdravljeni
Z odklaplanjem akumulatorja se ni še nobeno vozilo popravilo, na marsikateremu vozilu pa se je s tem postopkom naredilo kar nekaj stroškov.
@pinc
V koliko imate možnost vozilo priklopiti na tester, preverite pravilno delovanje:
- lopute zraka - nastavitev, čiščenje
- kisikove sonde - čiščenje ali po potrebi menjava
- potlačne cevi, ki so priklopljene na sesalni kolektor
Lahko pa je potrebno samo nastaviti mešanico gorivo/zrak, glede na to da je omenjen športni čistilec zraka.
Vsekakor pa bi bilo dobro videti v živo. Kaj v bližini ni nobenega lokalmega mehanika, ki bi samo pogledal in postavil diagnozo napake?
Lep pozdrav
Re: spet enak problem
Objavljeno: Če jul 07, 2011 7:48 am
Napisal/-a baroax
Ja meni se je. Mi je pa bil slab akumulator in je komaj obrnu in vžgal, potem so mi obrati padli da je avto komaj delal. Po več ponovitvah je bla stvar ista. Sem poklical mehanika in mi je rekal da odklopim akumulator da se rač.resetira ki je verjetno od pada napetosti kašen senzor dobil "šok". In res je blo tako, od takrat avto dela bp.
lp
Re: spet enak problem
Objavljeno: Če jul 07, 2011 7:32 pm
Napisal/-a pinc
FAN mehanikov je nekaj ampak vsak pravi drugace... drugace sem pa iz okolice ptuja. a se vi razumete kaj glede tega problema ko ga imam?
Re: spet enak problem
Objavljeno: Če jul 07, 2011 7:36 pm
Napisal/-a pinc
aja drugace pa avto zjutraj vedno vzge v prvo brez kakega problema... sem pa probaval ze vse zivo, npr. odklopim akomulator in nazaj priklopim, zamenjam motorcek prostega teka, spucam loputo jo ven vzamem dam nazaj not, pregledam vse kable...itd nevem vec kaj naj naredim...
Re: spet enak problem
Objavljeno: Če jul 07, 2011 8:16 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Ja, verjamem da imate veliko mehanikov v okolici. Mislil sem namreč nekoga, mehanik/mojster/popoldanec ki se bo poglobil v problem. Samo popravilo je verjetno malenkostno, samo napako je potrebno najprej najti - to je pa včasih umetnost.
Vse kar sem vam napisal so samo smernice, kje iskati napako, res pa je da bi bilo dobro imeti pri roki tester in posneti protokole med obratovanjem in med tem ko ugasne. Sam sem iz Ljubljane, vendar sem prepričan, da imate v vaši bližini nekoga ki se bo poglobil v napako.
Menjava delov na slepo pa odsvetujem, to so najdražja popravila.
Lep pozdrav