Stran 1 od 1

ročna ne prime

Objavljeno: To jul 12, 2011 2:49 pm
Napisal/-a xalfist
Imam problem z ročno zavoro. Avto ima zadi diske, ko sem bil na tehničnem so zavore lepo enakomerno prijele, ročna pa ne. Pa sem jih zrihto tako, da sem vzel narazen, stiskal da je bat postinilo čist ven, potem sem hakl, kjer pride ročna zajla, potegno čist nazaj, postinil zavorni bat nazaj in ročna je spet prijela. Sedaj pa se mi je pojavila spet ista težava, da ne prime in nič več ne pomaga. tisti hakl kjer se zatakne zajla za ročno, se suče v prazno oz ne zagrabi, da bi bat potisnilo in s tem blokiralo kolo. Ima kdo kako idejo kaj bi še lahko bilo narobe?

Re: ročna ne prime

Objavljeno: To jul 12, 2011 4:37 pm
Napisal/-a eentox
tisti "hakl" ima lahko take majhne zobčke ki držijo ta "hakl" na mestu ko zategneš matico, če so ti zobčki pobrani potem se lahko suče v prazno ali pa nisi dobro zategnil.

Dobro bi bilo če daš kakšno sliko ali vsaj napišeš za kateri avto da se ne govori v prazno.

Re: ročna ne prime

Objavljeno: To jul 12, 2011 5:17 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

V zavorni cilinder je prišla voda, posledično je lepo rjavelo. Pomaga samo obnova zavornega cilindra ali zamenjava z drugim.

lep pozdrav

Re: ročna ne prime

Objavljeno: Če jul 14, 2011 1:34 pm
Napisal/-a xalfist
To vem da ima neke zobe, da zagrabi oz da bat potisnejo ven, zato sem tudi prvič naredo tako kot sem. Vrjetno bo res držalo to, da so se obrabli in bo treba vse skup zamenjati oz dati obnoviti, ampak sem nekje bral da obnovljeni ne držijo dolgo.
Gre za kia sephia 2001, abs, zadaj diski.

Re: ročna ne prime

Objavljeno: Če jul 14, 2011 5:06 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Pravilno obnovljen zavorni cilinder je po kvaliteti enakovreden novemu ( garancija 12 mesecev ), vendar veliko ceneje kot nabava novih. V vašem primeru je štrošek obnove za kos 80 evrov.

Lep pozdrav

Re: ročna ne prime

Objavljeno: Pe jul 15, 2011 9:16 pm
Napisal/-a xalfist
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Pravilno obnovljen zavorni cilinder je po kvaliteti enakovreden novemu ( garancija 12 mesecev ), vendar veliko ceneje kot nabava novih. V vašem primeru je štrošek obnove za kos 80 evrov.

Lep pozdrav

In kaj je obrabljeno celinder ali tist vzvod, ker se zatakne rajla za ročno oz kje zo zobi na celindru ali vzvodu. Kje pa obnavlajo celindre, sem iz Maribora tako, da če poznaš kakšnega iz teh koncev? Oz kje jih kavlitetno obnavlajo?

Evo sem še našel eno sliko kako zgleda celotna čeljust. Tist del, ko je vzmet gor je za ročno zavoro, tist se naprej in nazaj premika in ne zagrabi celindra, ker del naj bi bil obrabljen oz se ponavadi, celinder al za vzvod kjer se zahakla zajla za ročno?

Slika