Stran 1 od 2
Kontrolna lucka motorja
Objavljeno: Sr avg 17, 2011 6:12 pm
Napisal/-a FireSTORM
Pozdravljeni!
Na p406 HDi turbo se mi je danes prizgala lucka za motor oz. samokontrole motorja, ali nekak tak. V knjigi pise da je to ali vbrizg, ali vzig ali katalizator. "Simptomi" so taksni da dokler je motor hladen, zelo trokira oz. se zaganja ko stari ursus. Ko se segreje je ok, svecke? In kadi kot zmesan, to tudi ko se segreje, ampak samo ce pohodim plin. Ne vem kaj bi lahko bilo in se zato obracam na vas.
Lep pozdrav"
P.S: za napake se opravicujem. Pisem iz telefona.
Re: Kontrolna lucka motorja
Objavljeno: Sr avg 17, 2011 9:54 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Pametno bi bilo da se vozilo priklopi na tester. Lahko je samo zablokiran EGR ventil.
Lep pozdrav
Re: Kontrolna lucka motorja
Objavljeno: Če avg 18, 2011 7:08 am
Napisal/-a zlica22
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Pametno bi bilo da se vozilo priklopi na tester. Lahko je samo zablokiran EGR ventil.
Lep pozdrav
x2
Re: Kontrolna lucka motorja
Objavljeno: Če avg 18, 2011 12:17 pm
Napisal/-a tiguan
Mogoče lahko tudi konektor stakneš dol pa nebi smelo več cukat, če je res EGR ventil, ampak ne me držat preveč za beesedo, to sem bral na avtomobilizmu, če nagaja, cuka, sam stakneš dol pa bi moral bit vredu, ampak lučka bo svetla. Itak pa moraš priključit na tester.
Re: Kontrolna lucka motorja
Objavljeno: Če avg 18, 2011 7:45 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
V koliko EGR ventil blokira..................bo blokiral pa čeprav se ga odklopi - to ne reši težave. Torej potlaki v sesalnem kolektorju bodo še naprej nepravilni.
Lep pozdrav
Re: Kontrolna lucka motorja
Objavljeno: Po avg 22, 2011 8:12 pm
Napisal/-a FireSTORM
Tester je pokazal "Pedal position sensor". Yay.

Re: Kontrolna lucka motorja
Objavljeno: Po avg 22, 2011 9:27 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
No smo že bližje napaki, preverite:
- stike kontakte na konektorju pri pedalu ( v koliko ima elektronski plin )
- pravilno delovanje EGR ventila
- potlak v sesalnem kolektoru
Lep pozdrav
Re: Kontrolna lucka motorja
Objavljeno: Sr nov 09, 2011 11:20 am
Napisal/-a Viewer
Kaj (vse) lahko sklepam po tej opozorilni lučki (motorja? - pri sebi zdele nimam knjižice)?
Gre morda za emisije motorja?

Re: Kontrolna lucka motorja
Objavljeno: Sr nov 09, 2011 12:33 pm
Napisal/-a Pavka
To bi vedel samo tester
Re: Kontrolna lucka motorja
Objavljeno: Sr nov 09, 2011 12:40 pm
Napisal/-a Renault_user
Vsi samo tester tester tester... To ni nič, mehanik mora iz tistih podatkov tudi znati izluščiti resnične napake, glede na simptome in glede na njegove izkušnje, če jih sploh ima, ki pa niso nujno tisto kar piše na testerjih...
Avto se ne popravi s tem, ko ga priklopiš na te testerje, ki so samo pesek v oči, pa še procent tistih, ki jih znajo uporabljati je zelo majhen...
MEHANIK je tisti, ki popravi avto in odkrije napako glede na njegove izkušnje in znanje... Tu pa nastane problem, takšnih je namreč malo...

Re: Kontrolna lucka motorja
Objavljeno: Sr nov 09, 2011 4:41 pm
Napisal/-a RedBull™
Kaj (vse) lahko sklepam po tej opozorilni lučki (motorja? - pri sebi zdele nimam knjižice)?
Gre morda za emisije motorja?
Pač pri tebi je motorni računalnik zaznal napako.... verjetno ti vseeno motor deluje normalno oz. deluje v zasilnem programu,zato te pač opozarja lučka,kaj je z motorjem oz. motorno el. nekaj narobe... Seveda ti sedaj nihče ne bo podal odgovora na pladnju,ker je lahko vzrokov malo morje.... kot prvo bo potreben priklop na tester (brez tega ne no šlo) le potem bodo vidne napake oz. možnosti (potrebno je tudi precej sklepanja) poznavanje dotičnih motorjev ipd. da se napaka ugotovi ter odpravi. Na koncu se pobriše napake in zadeva rešena.
Re: Kontrolna lucka motorja
Objavljeno: Sr nov 09, 2011 4:44 pm
Napisal/-a Pavka
Renault_user je napisal/-a:Vsi samo tester tester tester... To ni nič, mehanik mora iz tistih podatkov tudi znati izluščiti resnične napake, glede na simptome in glede na njegove izkušnje, če jih sploh ima, ki pa niso nujno tisto kar piše na testerjih...
Avto se ne popravi s tem, ko ga priklopiš na te testerje, ki so samo pesek v oči, pa še procent tistih, ki jih znajo uporabljati je zelo majhen...
MEHANIK je tisti, ki popravi avto in odkrije napako glede na njegove izkušnje in znanje... Tu pa nastane problem, takšnih je namreč malo...

Ti bi moral biti mehanik.....verjetno se orodja nebi rabil

Pgledal bi v lucko in rekel...tole je

Re: Kontrolna lucka motorja
Objavljeno: Sr nov 09, 2011 6:07 pm
Napisal/-a tiguan
Isti števc, ista lučka, avto dela normalno, EGR ventil moram spucat, če avto dela normalno se sam vozi in popravi, ko bodo evri...je pa lahko res XX napak.
Re: Kontrolna lucka motorja
Objavljeno: Sr nov 09, 2011 7:38 pm
Napisal/-a Viewer
Sem bil na testerju, sum mehanika je padel na spodnjo sondo.
Omenil je, da lahko napako povzroči tudi vlaga.
Kajti zanimivo, ko sem mu dal avto za 5 minut in je naredil krog naokoli, lučka ni gorela, dve sekundi po vžigu je ugasnila.
Enako je bilo, ko je motor laufal v prostem teku.
Bi me menjava prišla 75 evrov.
Re: Kontrolna lucka motorja
Objavljeno: Sr nov 09, 2011 7:46 pm
Napisal/-a Viewer
tiguan je napisal/-a:Isti števc, ista lučka, avto dela normalno, EGR ventil moram spucat, če avto dela normalno se sam vozi in popravi, ko bodo evri...je pa lahko res XX napak.
Ja, avto se vozi ok, samo ko sem zaleč razmišljati o možnih težava motorja, sem se že začel spraševati, če avto sploh vozi tako hitro, kot kaže števec (upoštevam nekaj km/h +/-).
Bom pobrskal po knjižici, kje je ta ventil. Za ziher te pa prosim, da ga slikaš pri svojem avtu in objaviš, če je možno.
Re: Kontrolna lucka motorja
Objavljeno: Sr nov 09, 2011 9:13 pm
Napisal/-a tiguan
Če je bil avto priključen na tester in ni pokazalo egr ventila pol to ni krivo, je zgleda sonda, pazi ena stane skoraj 200 evrov, ena pa pol manj. To k se prižge lučka je lahko kup vzrokov, od lopute, sond, kablov do ventilov...
egr ventil vag 1.4 16v...jest ga ne morem odvit, je treba pogret šranfe, pa še en posebn sprej je treba met, da grejo saje stran...lahko pa se ga blindira, da umes polno tesnilo...mal manj pije sam okolsko ni dlih ok...gre pa BP, čez tehnični.

Re: Kontrolna lucka motorja
Objavljeno: Sr nov 09, 2011 9:24 pm
Napisal/-a abbe
@renault-userti si mal smesen.
Re: Kontrolna lucka motorja
Objavljeno: Sr nov 09, 2011 9:31 pm
Napisal/-a Viewer
No, pri meni je fant, ki je vzel avto v pregled, poklical še izkušenejšega mehankarja (po pristopu bi rekel, da je šlo kar za šefa), da je slednji potrdil fantovo domnevo.
Re: Kontrolna lucka motorja
Objavljeno: Če nov 10, 2011 8:28 am
Napisal/-a Renault_user
@abbe: Vi ste mal smešni, ker vsakemu, ki kaj vpraša odgovorite klišejsko: "priklopi na tester"... Da ne govorim, da to delajo baje neki "hudi" mehaniki... Ta tester je samo neko bedno pomagalo, za metanje peska v oči strankam, ki pa ponavadi itak ne pokaže resnične napake, ampak samo vrsto nepomembnih shranjenih parametrov... Meni v dveh letih sra*** z avtomobilom ni tester NIKOLI pokazal tistega, kar je bilo potem narobe... Pa nisem bil na enem servisu, niti pri enem samem mehaniku... Da ne govorim, da dosti stvari tester sploh ne pokaže... No, to bi lahko tudi vi že vedeli ob prebiranju tega foruma....
Re: Kontrolna lucka motorja
Objavljeno: Če nov 10, 2011 8:39 am
Napisal/-a abbe
Renault_user je napisal/-a:@abbe: Vi ste mal smešni, ker vsakemu, ki kaj vpraša odgovorite klišejsko: "priklopi na tester"... Da ne govorim, da to delajo baje neki "hudi" mehaniki... Ta tester je samo neko bedno pomagalo, za metanje peska v oči strankam, ki pa ponavadi itak ne pokaže resnične napake, ampak samo vrsto nepomembnih shranjenih parametrov... Meni v dveh letih sra*** z avtomobilom ni tester NIKOLI pokazal tistega, kar je bilo potem narobe... Pa nisem bil na enem servisu, niti pri enem samem mehaniku... Da ne govorim, da dosti stvari tester sploh ne pokaže... No, to bi lahko tudi vi že vedeli ob prebiranju tega foruma....
no da ti jaz zj razlozim k ze tok velik ves.
1.nebos men razlagal kaj je tester pa cemu sluzi...iz dolocenih razlogou
2.ga ni mehanika ki bi prej ugotovu brez testerja kaj je z vozilom kot pa jaz z testerjem
no da mal to razlozim..ce se prizge motorna lucka je nekaj povezano z motorjem,seprau je lahko 100 stvari.in tut ce je mehanik izkusen nebo vedu kaj ej narobe dokler nebo preveril par stvari,potem lahko dolocene stvari izkljuci vendar mu se vedno dolocene ostanejo,ki jih pa more fizicno prevert(z volt metrom,osciloskopom....zamenjavo)
ce mas pa tester pa lahko koj vidids kje priblizno je napaka,in se lahko takoj osredotocis na tiste komponente.
3.tester pokaze le to kar mu ecu pove,tester se ne zmisljuje sam.to da tester ne pokaze dosti stvari je predvsem odvisno od racunalnika vozila koliko globoko dopusca gledanje vase.o tem da tester kaze neke parametre shranjene...se vid da nimas pojma.to da teb tester ni pokazal se ne pomen nic,lahko da mehanik ni bil usposobljen za delo z testerjem do te mere..ce pa ti misls da tester pokaze samo napake pa ce ne pokaze napake da se kle konca,si pa zlo zabluzil,napake so najosnovnejse kar tester omogoca,tuki so merilni bloki ki dajo veliko vec informacij o delovanju motorja,potem so tukaj tudi statusi....pa se bi se dal...
pa tester ne kaze mehaniskih napak seveda...pa se bi se dal,amapk itak ti vse ves tko da.....