Stran 1 od 1
TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašina,..
Objavljeno: So avg 20, 2011 3:23 pm
Napisal/-a Gregor Humar
Pozdrav vsem!
No, končno in na žalost so se problemi začeli tudi pri doslej neuničljivemu ljubljencu Škodi Superb, l. 2002, 130 KM (96 kW).
Zadeva ima 208.000 km, zadnji servis pri 206.000 (mali servis). Težave so sledeče:
1. Danes sem šel merit nivo olja in je na zgornjni meji, če merim par minutk po tem, ko ugasnem motor. Če počakam kakšnih 20 min ali pol ure, pa kar toliko:

Je to ok ali ne? Sem klical mehankarja, pa pravi, da je dal noter točno 4 litre in je to to za tako mašino in naj ne skrbim. Itak pa naj bi se merilo pri vroči mašini, kao. Naj torej težim in pumpam ven ali ne?
2. Bolj zoprno pa je to, da sem pri tem opazil, da so nekateri deli mašine precej mastni, komkretno tule (ostalo je suho):



Razlog za paniko ali vsaj pesimizem?
3. Najbolj zoprna stvar pa je, da je avto začel čudno svilit pri normalnem speljevanju. Zacvili ponavadi le prvič, ko speljujem (in potem praktično nikoli več, dokler ne ugasnem, tu in tam pa se tudi to zgodi). Skoraj vedno v drugi prestavi pri dodanem plinu, traja pa okrog 1 do 2 sekundi. Zvok je glasen, cvileč, nekje vmes med zvokom vatobusov, ko spustijo zrak (tisti tsssss), in cviljenjem mačka, če bi ga kdo za rep vlekel

Jermen, pumpa, klima? Sem pa to opazil šele poleti, morda ima kaj veze vročina... Pri zaprtih oknih se ne sliši preveč, a ko imam odprta, opazim, da je stvar zelo glasna.
Avto sicer DELUJE ZELO OK IN NORMALNO, potegne v redu, vse ok... Olja ne žre oz. zelo mnalo (normalno za TDI, pač, recimo 1 liter n a servisni interval max). Ne kadi, kuri 6 litrov,... Torej zaenkrat pri vožnji nobenih težav.
Lepo prosim za kak nasvet oz pomoč...
lp
Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin
Objavljeno: So avg 20, 2011 4:10 pm
Napisal/-a tiguan
Če imate preveč olja v mašini ga bo ven vrglo tam, kjer je najlažje, kak semerig bo šel rakom švižgat.
9 let star avto ter +200.000km to ni več novo.
Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin
Objavljeno: So avg 20, 2011 6:11 pm
Napisal/-a čare
Pa kakor vidim je nad delom kjer je mastno turbo cev in spoj le te tak oda plastiko dol in prevert če ni počena oz. če spoj tesni.Če je počena ali ne tesni potem masti in cvili in je morda samo to vzrok tvojih težav
Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin
Objavljeno: So avg 20, 2011 6:42 pm
Napisal/-a im nobody
meša nafto olje?
Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin
Objavljeno: So avg 20, 2011 6:43 pm
Napisal/-a NoFear85
Na enakem avtu enakega letnika sem imel tud nekaj mastno okol cevi, menjal vsa tesnila (oringe) na tlacnih ceveh in je zdej v redu.
Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin
Objavljeno: So avg 20, 2011 7:41 pm
Napisal/-a primozek68
Pod tisto cevjo je pogosto mastno.
Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin
Objavljeno: So avg 20, 2011 8:13 pm
Napisal/-a Gregor Humar
Hmmm... ok, različna mnenja. Naj grem težit mehaniku? Menda par deci preveč ni panike, kolikor se danes dobil informacij....
Danes sem posnel cviljenje (sliši se ga, ko zapeljem v krožišče in začnem zavijati levo):
http://imageshack.us/clip/my-videos/850/a2f.mp4/Zadeva je precej glasnejša, kot gre sklepati iz posnetka.
Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin
Objavljeno: So avg 20, 2011 9:34 pm
Napisal/-a čare
Daj ti tole šimenje/cviljenje nekomu pregledat.Glede olja pa čez noč pusti avto na ravnem,zjutraj preden boš zalavfal poglej stanje in imaš podatek.
Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin
Objavljeno: So avg 20, 2011 10:30 pm
Napisal/-a Gregor Humar
Hja, mnenja so različna, nekateri pravijo, da naj merim pri segretem... V knjižici piše, da se meri 5 minut po ugasnitvi motorja. Če tako merim, potem je le nekaj mm nad max...
Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin
Objavljeno: So avg 20, 2011 10:47 pm
Napisal/-a čare
Nared tko kot sem reku.
Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin
Objavljeno: Ne avg 21, 2011 1:07 am
Napisal/-a lizard
Vsakič ko se motor prižge gre olje okoli po celem motorju. Ko se motor ugasne začne teči olje dol. Zato je pomembno, da je motor nazadnje ko si ga ugasnil bil segret, saj segreto olje steče lažje dol do karterja kot hladnejše olje, ker se hladnejše olje bolj sprime površine, saj je bolj viskozno.
Najbolj pravilno je kot pravi čare, segret avto ugasneš na ravnem pa naslednji dan preveriš, takrat bo sigurno vso olje steklo do dol. Največ ga steče sicer na zečetku, to je po cca 10 min, kar je itak logično. Po ene pol ure bo večino že doli in bo razlika če počakaš še cel dan na šipki zelo majhna.
Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin
Objavljeno: Ne avg 21, 2011 2:59 pm
Napisal/-a svadreb
Pri hladnem motorju preveri nivo olja. Ce je na max, je ok. ce je med min in max, je tud ok. Ce je na min, pa dotoci. Vroce olje se segreje in res raztegne, ne pa toliko, da ga bo liter vec in da ga bo zacelo metat ven na vseh moznih luknah. Raztegne se toliko, da cetudi ga imate hladnega na max, ne bo pri vrocem nic narobe.
Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin
Objavljeno: Ne avg 21, 2011 11:02 pm
Napisal/-a lizard
Olje se ne razteza kaj dosti, saj se mu gostota ne spreminja ne vem kako zelo z naraščanjem temperature, posledično se kaj dosti ne spremeni volumen.
Rečmo da je pri 20°C gostota 890 kg/m^3, pri 80 pa 850 kg/m^3, tako približno.
Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin
Objavljeno: To avg 23, 2011 6:21 pm
Napisal/-a Gregor Humar
Evo, bil danes pri mehaniku, diagnoza je sledeča:
- tisti zvok naj bi povzročal tračni jermen in zjeban šponer, tako da naj bi se vse zamenjalo
- mašina je mastna, ker malenkost kaplja na cajte iz turbine, kar naj bi bilo pri teh kilometrih kao čisto ok in ni panike
Kakšen komentar?
Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin
Objavljeno: To avg 23, 2011 6:31 pm
Napisal/-a maniaxxx
Gregor Humar je napisal/-a:Evo, bil danes pri mehaniku, diagnoza je sledeča:
- tisti zvok naj bi povzročal tračni jermen in zjeban šponer, tako da naj bi se vse zamenjalo
- mašina je mastna, ker malenkost kaplja na cajte iz turbine, kar naj bi bilo pri teh kilometrih kao čisto ok in ni panike
Kakšen komentar?
men je podobno cvililo ko sem mel zjebano rolco za mikrojermen, samo ni bil vw motor. Prav tako je znancu podobno cvililo pa se mu je snel mikrojermen, posledično je ostal brez elektrike. Kdaj si imel veliki servis? Če si takrat menjal napenjalec bi po moje garancija še lahko kaj krila...
Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin
Objavljeno: To avg 23, 2011 6:44 pm
Napisal/-a Gregor Humar
Veliki servis je bil pred dobrmi letom, tudi šponer je bil menjan, ampak to šponer za zobati jermen, ne pa za tale tračni... ki ni bil menjan še nikoli, kolikor vem.
Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin
Objavljeno: To avg 23, 2011 6:57 pm
Napisal/-a maniaxxx
Gregor Humar je napisal/-a:Veliki servis je bil pred dobrmi letom, tudi šponer je bil menjan, ampak to šponer za zobati jermen, ne pa za tale tračni... ki ni bil menjan še nikoli, kolikor vem.
Pa bi moral biti kolikor jaz vem...
Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin
Objavljeno: Pe avg 26, 2011 6:15 pm
Napisal/-a Gregor Humar
No, da malo posodobim situacijo...
1. Olje spuščeno, preveč je bilo dobra 2 deci.
2. Danes zjutraj je bil avto spet pregledan in ugotovljeno je bilo, da je bil eden od obeh mikro jermenov (tisti, ki goni klimo in nima avtomatskega napenjalca) odšponan. Jermen se je torej le napel in to je to. Zaenkrat (avto v uporabi že cel dan) nobenega cviljenja več. Tok tok.
3. Tista maščoba je preverjeno olje, ki malenkost spušča iz intercoolerja. Menda da to ni panike in je normalno za te kilometre. Res?
lp
Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin
Objavljeno: Pe avg 26, 2011 6:23 pm
Napisal/-a peroRS
Gregor Humar je napisal/-a:
3. Tista maščoba je preverjeno olje, ki malenkost spušča iz intercoolerja. Menda da to ni panike in je normalno za te kilometre. Res?
lp
Kilometri niti nimajo veze. To se (je) dogaja(lo) pri veliko TDI-jih. Zamenja se tesnila okoli intercoolerja in je potem mir.
