Stran 1 od 1

avto ob zagonu kadi belo

Objavljeno: So sep 03, 2011 3:41 pm
Napisal/-a binka
Pozdravljeni. Pred časom sem pisala o problemih s svojim Peugeotom 1.6 HDi (170000km), ker je avto nenormalno črno kadil. Zadevo smo porihtali z obnovo injektorjev in sedaj črno ne kadi več, se je pa pojavil drug problem - ob zagonu hladnega avtomobila se začne iz izpuha kaditi bel dim in tega je res ogromno - toliko, da zadimi vse okrog, ta dim pa tudi precej smrdi - ne morem pa določiti, po čem. Dim je bel, ni moder (vsaj meni se ne zdi). Motor se ob tem tudi trese, ko se preneha kaditi (po prib. 2min kadi še čisto malo, potem nič), se tudi motor umiri. Kaj bi lahko bilo narobe? Avto imam sicer pri mehaniku, ampak on mi ves čas govori, da bo poklical ko bo kaj ugotovil, in to mi govori že en teden, tako da sem že čisto živčna, ker bi rada vsaj vedela, kaj je narobe. Sumim, da se sploh še ni lotil mojega avtomobila. Naj povem, da nobena tekočina na izginja, res pa je, da tega dima prej ni bilo, pojavil se je sedaj. Smo pa ob obnovi injektorjev odstranili tudi partikel filter, ker se je zaradi nepravilnega izgorevanja zamašil. In ta bel dim pa se je pojavil takoj po odstranitvi filtra. Drugače avto deluje povsem normalno, vleče kot mora in vse. Naj povem še to, da je bila približno pred pol leta zamenjana glava motorja in takrat je avto tudi začel kaditi črno, prej ni. V bistvu so od takrat naprej sami problemi. Že takoj po menjavi avto tudi ni hotel vžgati in takrat je mehanik nekaj prestavljal senzor na odmični gredi. Sedaj mi pa ta drug mehanik, pri katerem servisiramo avto, pravi, da mogoče je tudi to kaj krivo za ta dim, ali pa, da takrat niso dali pravega tesnila za glavo gor. Kakšna ideja, kaj lahko pričakujem?

Re: avto ob zagonu kadi belo

Objavljeno: So sep 03, 2011 3:47 pm
Napisal/-a zundapp
Nepravilno delovanje sob, zato preveč nafte oz. njeno nepravilno izgorevanje

Re: avto ob zagonu kadi belo

Objavljeno: So sep 03, 2011 5:00 pm
Napisal/-a binka
To ni, sej pravim, da so šobe obnovljene in od takrat naprej tud nič več ne kadi črno, oz. pokadi toliko kolikor vsak dizel, če daš močno po gasu. Tudi črpalka je bila pregledana in je vse v redu z njo. Aja, pa pred obnovo šob je motor tudi klenkal ob zagonu in pod obremenitvijo, sedaj pa ne več. Tako da šobe so sedaj zagotovo v redu.

Re: avto ob zagonu kadi belo

Objavljeno: So sep 03, 2011 8:19 pm
Napisal/-a WMB
binka je napisal/-a:To ni, sej pravim, da so šobe obnovljene in od takrat naprej tud nič več ne kadi črno, oz. pokadi toliko kolikor vsak dizel, če daš močno po gasu. Tudi črpalka je bila pregledana in je vse v redu z njo. Aja, pa pred obnovo šob je motor tudi klenkal ob zagonu in pod obremenitvijo, sedaj pa ne več. Tako da šobe so sedaj zagotovo v redu.


Če si tako ziher v vse kar si napisal je pa ziher olje iz turbine ki ti ga zmeče v izpušni kolektor in posledično v izpuh....seveda ker je slaba turbina in ima luft...

Re: avto ob zagonu kadi belo

Objavljeno: So sep 03, 2011 9:39 pm
Napisal/-a ThugBoy
bi znalo bit tesnilo

Re: avto ob zagonu kadi belo

Objavljeno: So sep 03, 2011 11:18 pm
Napisal/-a binka
WMB je napisal/-a:
binka je napisal/-a:To ni, sej pravim, da so šobe obnovljene in od takrat naprej tud nič več ne kadi črno, oz. pokadi toliko kolikor vsak dizel, če daš močno po gasu. Tudi črpalka je bila pregledana in je vse v redu z njo. Aja, pa pred obnovo šob je motor tudi klenkal ob zagonu in pod obremenitvijo, sedaj pa ne več. Tako da šobe so sedaj zagotovo v redu.


Če si tako ziher v vse kar si napisal je pa ziher olje iz turbine ki ti ga zmeče v izpušni kolektor in posledično v izpuh....seveda ker je slaba turbina in ima luft...


Sam en majhen popravek - sem napisalA. :D Drugače je pa turbina tudi bila pregledana, in je v redu. Vsaj tako pravi mehanik, upam da ne laže in jo je dejansko pregledal (tem mehanikom ni kaj preveč za zaupat, to mi je tako ali tako jasno).

Re: avto ob zagonu kadi belo

Objavljeno: Ne sep 04, 2011 12:27 pm
Napisal/-a Fan
binka je napisal/-a:(tem mehanikom ni kaj preveč za zaupat, to mi je tako ali tako jasno).

Hmmmmmmmmmmmmm.........................

Pozdravljeni

Vozilo priklopite na tester:
- vpišite šobe v motorno elektroniko
- preverite pravilno delovanje senzorja temperature motorja
- pravilno delovanje žarilnih svečk in potlačnega regulatorja
- preverite pravilno količino goriva ki pride v motor in pravilno izgorevanje
- preverite pritisk goriva ( da se ne izgublja )
- s potlakom preverite tesnenje tesnila glave motorja

To lahko vse vaš mehanik opravi, brez da kaj demontira ali zamenja. S kakšnim orodjem razpolaga........................ja univerzalen tester mu pri tem ne bo pomagal ( bo potreben namenski ) ............... ostalo orodje pa naj bi imela vsaka avtomehanična delavnica.
Osebno pa menim, da niso vpisane šobe.

lep pozdrav

Re: avto ob zagonu kadi belo

Objavljeno: Pe sep 09, 2011 2:17 pm
Napisal/-a JeanGrey
Meni se je isto zgodilo s Citroen Saxojem, pri 120k prevoženih kilometrih letos v začetku leta. Kadilo je povsem belo in to tako, da nisem mogla videt avtomobila za sabo, imelo pa je zelo specifičen, nekako ''frišen'' vonj. Pri mojem avtu je šl cugrunt tesnilo na glavi, popravilo me je stalo 70€, brez avta pa sem bila en dan.

Re: avto ob zagonu kadi belo

Objavljeno: Pe sep 09, 2011 5:42 pm
Napisal/-a binka
No da povem, kako in kaj - mehanik je rekel, da je bil jermen iz faze ali nekaj takega, pa črpalka ni bila pravilno nastavljena. Z avtom sem, odkar sem ga dobila nazaj, naredila kakšnih 50km, in ni nič kadilo. Ne ob zagonu hladnega, ne ob zagonu toplega in ne med vožnjo. Potem pa se mi je danes zgodilo, da je kar naenkrat med vožnjo (na delovni temperaturi) močno pokadilo belo, potem kadilo (kar močno, tako da sem videla v ogledalu) še kakšnih 10 sekund, nato pa nič več. Ko sem prišla domov, sem pustila avto še nekaj časa prižgan in opazovala izpuh - kadilo ni nič. Naj povem, da ko je kadilo, se je sicer avto obnašal povsem normalno. Se komu sanja, kaj hudiča bi lahko bilo to?!

Re: avto ob zagonu kadi belo

Objavljeno: So sep 10, 2011 11:37 am
Napisal/-a BoneS
voda je prisotna pri izgorevanju

Re: avto ob zagonu kadi belo

Objavljeno: Sr sep 23, 2015 11:15 am
Napisal/-a pekidi
Malce stara zadeva ampak vseeno

Valda niso taki kekci da bi naredili obnovo injektorjev in ne vnesli novih kod

kakorkoli, znak belega dima je :
da se nekje ustvarja kondenz (voda)

- dihtunga na glavi
- ali pa počena glava (dan danes to ni itak nekaj bav bav..sam problem lahko nastane, če se ne uredi dokaj hitro..lahko potegne še kar dosti drugih stvari za seboj, npr. počen bat, itd...)

itak pa, ko se 1x podre oz. vzame glavo, se dihtunga zamenja tako ali drugače

in pa znaki ki se lahko pojavijo je ta, da se ustvarja kompresija hladilnega sistema (naprimer, da ti antifriz meče iz posode), v primeru da pa tega zamenjaš z novim, boš pa lahko imel tudi poplavo :-)
ali pa da se ti na oljnem zamašku naredi "mayo", kar pomeni da se antifriz meša z motornim oljem
lahk ti pa antifriz uhaja v auspuh (sam to se na auspuhu tudi vidi) ...tok pa spet ni očitno :-)

kot sm reku, to so znaki

-slabe dihtunge na glavi ali pa
- počena glava

lahko pa se pojavi tudi problem kot je recimo: pregrevanje motorja, oz. ventilator kar vrti in vrti vendar ne shladi motorja. Če pa zariba pumpa, bi ti pa avto/motor že nxxx zakuhal :-), to pa zato ker pumpa (dela) vendar voda ne kroži po sistemu kot bi morala (oz. zelo zelo malo) saj se v hladilnem sistemu ustvarja kompresija (cevi kjer voda kroži so napihnjene kot ta model na sliki: http://amazingworldfactsnpics.com/wp-co ... an-007.jpg :-))

pa da ne pozabim

največji pojav da je glava ali dihtunga je ta

da vozilo, ki stoji čez noč težje vžiga, ko pa le ta vžge, se pojavi beli dim (ni mus da ga je na tone, dovolj je že majhen)

oz. najbolje se je prepričat, da avto stoji recimo 3-5 dni in se ga nato poskusi vžgati..sm 80% da le tega ne boš vžgal, oz. bo vžgal po nekaj minutah / mukah verglanja :-(, so tudi primeri ki ni vžgal....to pa zato ker ne pride do vžiga/izgorevanja, saj je vmes prisotna "h2O"

popravila počenih glav in test le teh odlično uredijo na HR, podjetje Čukman (http://www.specijalna-zavarivanja.net/hrv/index.aspx)

bil tam, probal

dobite garancijo 1 leto

jaz sm dal popravit svojo počeno glavo od motorja 2.4 20v, cena 3300 kun (s pošiljko nazaj v SI) . Pri nas izpod cca. 980€ ne pridem :-), s tem da moram v zameno dat svojo "staro glavo" :-)..itak pa večinoma naši "mehankarji/hekerji na štirih valjih" dajajo glave na popravilo na HR in to potem stranki še dobro zaračunajo (ok, štekam da si bo vzel cca. 100€, ne štekam pa, da hoče imet cca. 600€ zaslužka...seveda odvisno spet, za kak tip vozila gre :-))

Vam pa s prve roke povem, da Čukmanu kar dosti naših "specialcev - mehanikov -hekerjev" daje v popravilo "glave"
tak da, se splača it na izlet...v cca. 1h15min ste iz LJ-a pri njih :-)

tok za 1x, upam da bo komu v pomoč

Re: avto ob zagonu kadi belo

Objavljeno: Sr sep 23, 2015 12:11 pm
Napisal/-a abbe
Fan je napisal/-a:
binka je napisal/-a:(tem mehanikom ni kaj preveč za zaupat, to mi je tako ali tako jasno).

Hmmmmmmmmmmmmm.........................

Pozdravljeni

Vozilo priklopite na tester:
- vpišite šobe v motorno elektroniko
- preverite pravilno delovanje senzorja temperature motorja
- pravilno delovanje žarilnih svečk in potlačnega regulatorja
- preverite pravilno količino goriva ki pride v motor in pravilno izgorevanje
- preverite pritisk goriva ( da se ne izgublja )
- s potlakom preverite tesnenje tesnila glave motorja

To lahko vse vaš mehanik opravi, brez da kaj demontira ali zamenja. S kakšnim orodjem razpolaga........................ja univerzalen tester mu pri tem ne bo pomagal ( bo potreben namenski ) ............... ostalo orodje pa naj bi imela vsaka avtomehanična delavnica.
Osebno pa menim, da niso vpisane šobe.

lep pozdrav


s tem se ne morem strinjati...

Re: avto ob zagonu kadi belo

Objavljeno: Sr sep 23, 2015 2:35 pm
Napisal/-a Fan
abbe je napisal/-a:
Fan je napisal/-a:...............ja univerzalen tester mu pri tem ne bo pomagal


s tem se ne morem strinjati...


Ja, res je, narobe sem se izrazil, se opravičujem. oops
Na tržišču je kar nekaj kvalitetnih univerzalnih testerjev, kakor tudi nekaj dobrih diagnostikov.
Veliko delavnic se odloča za cenene izdelke, ki jim ne omogočajo kaj več kot branje napak in parih parametrov, pa še tega včasih mehanik/popoldanec ne zna pravilno prebrati.