Stran 1 od 1
Ugotavljanje trdote zobnikov
Objavljeno: Po dec 15, 2003 5:24 pm
Napisal/-a tj
OK, na menjalniku so mi crknali neki zobniki (plenetniki in sateliti - al nekej takiga), ker se je drobec odkrušil in se zagozdil med druge zobnike je zdej treba menjat še neko piramido in zobnik ki paše zraven, mehanik ne ve kako je do tega prišlo, oz meni, da sploh ne bi smelo (avto je star 2,5 let, ima 70000km). Popravilo bi naj stalo okoli 250000 + delo.
Velka cifra, zato bi rad veled, če je bil vrzok napaka slučajno nezadostna kakovost zobnikov (pretrdi, premehki..). Ker potem bi jim težil, dokler nebi plačal popravila Peugeot Slovenia...
Avto Peugeot 206, 1.4i
Kako testirat trdoto zobnika in sploh ugotovit, kakšne trdote bi naj bil?
lp
Objavljeno: Po dec 15, 2003 5:37 pm
Napisal/-a AR-146
hee nevem mogoce je bla kaka serijska napaka al pa saltas cudn
Objavljeno: Po dec 15, 2003 5:42 pm
Napisal/-a Pugi
Fak ej men je isto ružilo...
Dj me poklič - glj p.m.
Objavljeno: Po dec 15, 2003 5:43 pm
Napisal/-a monster_d
Trdoto vem da lahko preveris v visji strojni soli!
Smo enkrat sli pogledat zadevo
stisne se pod dolocenim pritiskom (tezo)
in pol pa tak dolgo postopoma se stiska da z doloceno silo zadeva poci!
Em sam nevem kje bi ti naso podatek o trdoti zobnikov...
Jeba je s tem
Objavljeno: Po dec 15, 2003 6:17 pm
Napisal/-a tj
Pozabil sem omenit, gre za nadaljevanje tele zgodbe:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=8628
lp
Objavljeno: To dec 16, 2003 10:03 am
Napisal/-a tj
Enibodi?
Dejto no, a res noben ne ve kje bi lahko dal preverit kakovost zobnika?
NUJNO!!!
lp
Objavljeno: To dec 16, 2003 11:06 am
Napisal/-a jky
uprašaj tle
http://www.imt.si/
Sicer, ti pa p'reverjanje ne bo nič koristilo.
Če hočeš material testirat ga moraš uničit, drugače ne gre.
Objavljeno: To dec 16, 2003 11:21 am
Napisal/-a tj
Me ne moti, če je uničen...
Objavljeno: To dec 16, 2003 11:33 am
Napisal/-a jky
Probaj strojni fax, men se zdi da majo oni neki v tem stilu.
Objavljeno: Sr dec 17, 2003 1:47 am
Napisal/-a monster_d
jky je napisal/-a:Probaj strojni fax, men se zdi da majo oni neki v tem stilu.
Jap o tem se tudi sam govoru!
Objavljeno: Sr dec 17, 2003 7:23 pm
Napisal/-a PriSon
Če želiš zobnike testirat, se morajo najprej iz njega naredit preizkušanci. Če te zanima kakšni so ti preizkušanci, ti piše v strojniškem priročniku. Pa vedet moreš kaj boš preizkušal? Trdoto, udarno žilaviost,...Na strojnem faxu imamo te naprave, ampak žal ti ne morem dalje pomagat, ker sem le študent

, če bi bil kaj več ti bi pomagal. Morda ima kdo drug kake veze?!
Objavljeno: Sr dec 17, 2003 9:21 pm
Napisal/-a tj
No sj js sem najdu (no ste mi najdli, pol sem se pa sam naprej pozanimal..); Nrdijo, mi pa vse teste: trdnost, žilavost, iz površine ugotovijo približen vzok, pa kemijsko sestavo - VSE!! Sam problem je, da osnoven metalurški preiskus z poročilom stane 30.000 sit...
Bom vidu...
Objavljeno: Sr dec 17, 2003 9:24 pm
Napisal/-a maky
btw:če lahko vprašam zakaj sploh rabiš tole?kaj se ti je strgal pa hočeš dokazat krivdo?
Objavljeno: Sr dec 17, 2003 9:59 pm
Napisal/-a tj
maky je napisal/-a:kaj se ti je strgal pa hočeš dokazat krivdo?
Ne ni se mi strgal (še ne)...
Glej, enih par zobkov na zobniku od difernciala je obkrušenih, delci so se razsul po menjalniku in obkrušil še par zobnikov, zdej je pa treba menjat vse živo in mrtvo in plačat okol 250K+...
Avto je pa star 2,5 let in ma 70000km; mislim, ni normalno, da crkne!!!
Sicer se dogovarjam, da bo nekej prispevu Peugeot Slovenija, sam moram met eno vspodbudo za njih (dokaz o nezadostni kvaliteti zobnika...), da jim mal maham pod nosom, da me bojo resno jemal...
lp