Stran 1 od 1
AUDI A3 STEVEC OKVARA
Objavljeno: To sep 20, 2011 10:04 pm
Napisal/-a audia33
Lp
Imam audija a3 l.2004 in imam tezavo s števcom in sicer se mi vsakih nekaj dni resetira ura in potovalni računalnik(povprečna poraba..) in pa vedno ko je avto hladen se mi na potovalnem računalniku za kakšno minuto ali dve vžge znak za temparaturo in utripa,na testerju ne pokaže nobene napake in tudi hladilne tekočine je dovolj!ima kdo kakšno idejo ali pa podobno težavo?
Hvala za odgovore!
Re: AUDI A3 STEVEC OKVARA
Objavljeno: To sep 20, 2011 10:48 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Preverite pravilno delovanje:
- akumulatorja ( stik kleme............. )
- alternatorja ( stiki na konektorju in koliko polni................
- mase okoli motorja
- zaganjač
Lep pozdrav
Re: AUDI A3 STEVEC OKVARA
Objavljeno: Sr sep 21, 2011 12:36 pm
Napisal/-a audia33
Aha hvala za odgovor...samo a bi se mi zaradi katere od naštetih stvari lahko tudi lučka oziroma znak za temparaturo vžigal?En kolega ki je mehanik mi je rekel da je problem verjetno v števcu, da je že slišal za nekaj primerov kjer imajo te Audiji probleme s števci(nekaterim lučka za olje nekaterim temparaturo itd...)....naj omenim tudi, da se mi kar lep čas tudi ura sama ne posodablja več(zraven ure je bil nekakšen znakec, ki je pomenil da se radijsko posodablja a tega znakca že kar nekaj časa ni več...)
Lp
Re: AUDI A3 STEVEC OKVARA
Objavljeno: Sr sep 21, 2011 12:37 pm
Napisal/-a audia33
Aja a lahko naštete stvari mogoče sam kako kar doma preverim ali moram imeti za to kakšno napravo oziroma peljati k mehaniku?
Re: AUDI A3 STEVEC OKVARA
Objavljeno: Sr sep 21, 2011 1:16 pm
Napisal/-a zlica22
audia33 je napisal/-a:Aja a lahko naštete stvari mogoče sam kako kar doma preverim ali moram imeti za to kakšno napravo oziroma peljati k mehaniku?
Lahko pogledaš sam. Mase pregledaš, če ni kje kaj pretrgano oz. oksidirano. Delovanje alternatorja preveriš z voltmetrom- priklopiš na akumulator- polniti mora okoli 14,5v.
Kleme na akumulatorju pogledaš, da ni kakšna slušajno odvita ali oksidirana- odviješ jih dol, očistiš in priviješ nazaj.
Konektorje pregledaš če so vsi staknjeni skupaj in če so slučajno oksidirali kontakti- v tem primeru jih očistiš...